۱۵۲ نماینده خواستار اجرای مصوبه مجلس در مورد افزایش حقوق‌ها شدند

۱ نظر

۱۵۲ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهوری، خواستار اجرای مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری شدند.


به گزارش بازارکار علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه ۱۵۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را در جلسه علنی امروز-دوشنبه-مجلس شورای اسلامی قرائت کرد.
در این نامه خطاب به رئیس جمهوری آمده است: همان طوری که استحضار دارید مجلس شورای اسلامی در تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۸ دولت را مکلف کرد که کلیه کارکنان کشوری و لشکری شاغل و بازنشسته به میزان ۴۰۰ هزار تومان و تا ۱۰ درصد حقوق آنها افزایش پیدا کنند که قانونی این بود که به هر میزان حقوق بیشتر باشد افزایش پایین‌تر اعمال شود.
در ادامه این نامه افزوده است: متاسفانه در اجرای این مصوبه منویات مجلس که بر مبنای عدالت در پرداخت بود کاملاً وارونه اجرا شده است؛ به شکلی که کمترین حقوق ۱۲.۵ درصد و حقوق ۲۰ میلیونی ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است.

 منبع : بازارکار

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۱۵۲ نماینده خواستار اجرای مصوبه مجلس در مورد افزایش حقوق‌ها شدند

  • ع
    عبداله نظری
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۳
    چرادراین نامه درموردحقوق ونیزهمسان سازی مستمری بگیران تامین اجتماعی اشاره ای نشده؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ