استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

۱۹۱۸۵۸ نظر

استخدام وزارت نیرو

وزارت نیرو استخدام‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی که اطلاع رسانی آن از سایت‌ها و مجاری خبری به اطلاع عموم می‌رسد انجام می‌دهد. اگر به دنبال آگاهی از استخدام‌های وزارت نیرو هستید مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت نیرو

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، وزارت نیرو در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال جاری می‌توانند با مراجعه به صفحه شرایط آزمون استخدامی وزارت نیرو، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو استفاده کنید.
شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدامی وزارت نیرو

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

کاربران گرامی در صورت اعلام هر گونه خبر در خصوص استخدام وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ و شرایط استخدام وزارت نیرو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد.

پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان (دو برابر ظرفیت) مصاحبه می شوند همچنین فرمها و اطلاعات مربوط به گزینش در روز مصاحبه توزیع و بعد از تکمیل آنان گردآوری می شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت نیرو در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

لیست سازمان‌های فراگیر هفتم

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۵۸ نظر برای استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

  • ا
    ازاد
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴
    سلام دوستان می خوام شروع کنم به خوندن اگه میشه منابعی رو که خوندین بگین. مهندسی برق قدرت. لطفا راهنمایی کنید
    • 🤖
      🤖
      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸
      دوستان
      رقیب من یکی از پاهاش دچار معلولیت بود .میتونست راه بره اما پاشو میکشید رو زمین و موقع نشستن باید پاشو صاف میذاشت یجا چون میله بود داخلش .ایا ایشون معلول حساب میشن؟با توجه به ابن که بدون عصا راه میرفتن و این مشکل بچه ک بودن براشون پیش اومده.میخواستم ببینم ینی سهمیه معلول سه درصدی محسوب میشن؟و اگه بله ضریبش چطور محاسبه میشه؟
      • س
        سعید
        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۰۲
        خب باید ازش میپرسیدی سهمیه قبولیت چیه. کسی نمیتونه جوابتو بده. اگه سهمیه قبولیش معلولی باشه ضریب نمیگیره بلکه اول اون بدون رقابت با تو با سایر معلولین تو شغل محلای دیگه رقابت میکنه و اگه با رقابت با اونا قبول شد که شما حذفین اگه قبول نشد یبارم میاد با شما بدون در نظر گرفتن سهمیش رقابت میکنه. ک در این صورت هیچ ضریبی بهش تعلق نخواهد گرفت.
        • 🤖
          🤖
          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۳۸
          راستش اصلا فرصت نشد که باهاشون صحبت کنم.و اینکه جایی که شرکت کردم تک ظرفیتی هست و فقط من و اون خانوم برای مصاحبه رفتیم یعنی خبری از کس دیگه ای نبود .با توجه به حرفای شما یعنی کسی که سهمیه معلولین داره فقط میتونه با افراد سهمیه دار رقابت کنه؟و اگر خواست با فردی مثل من که ازاد شرکت کرده رقابت کنه دیگه سهمیه اش مد نطر نیست؟اینجوریه قانونش؟
          • ت
            توزیع شیراز
            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۰۸
            نه اینجور نیست، اگه سهمیه باشن ایشون با یکی تو اون سهمیه رقابت میکنه که لزوما قرار نیست تو عنوان شغلی شما باشه و یجا دیگه رو ممکنه انتخاب کرده باشه.
            • س
              سعید
              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۲۳
              نه منظورم اینه ک اگه ایشون معلول بوده و با سهمیه معلولیش تو ازمون شرکت کرده و سهمیه قبولیشم تو کارنامش زده باشه معلولی. دیگه در مرحله ی اول با شما رقابت نمیکنه و با معلولا رقابت میکنه و اگه در رقابت با اونا نتونست نمره بیاره اون موقع سهمیشون میسوزه و مثل یه ازادی با شما رقابت میکنه.
              • ت
                توزیع شیراز
                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۰۲
                ببینید این سهمیه ها شناوره، یعنی اینکه تو همون شرکت ممکنه یکی دیگه هم 3 درصدی قبول شده باشه ولی نه تو این کد رشته ای که شما انتخاب کردین چون اینها هم دوبرابر ظرفیت 3 درصد قبولی اولیشونه و بعد مصاحبه اونی که نمره بالاتری داشته باشه به عنوان سهمیه نهایی انتخاب میشه، یعنی رقیب ایشون در اصل شما نیستین یکیه دیگه تو یه کد رشته دیگه اس که هرکدوم بعد مصاحبه قبول شن سهمیه واسشون اعماله و هرکدوم نشن سهمیه اعمال نمیشه
                ، به فرض رقیب شما سهمیه رو قبول شه در صورتی که 70 درصد تراز شمارو بیاره شما حذفین و در صورتیم از اپن یکی که تو عنوان شغلی شما نیست قبول شه اینی که رقیب شماس و تو روز مصاحبه دیدینش به عنوان سهمیه آزاد رقیبتون میشه و عملا شما قبولین.
              • 🤖
                🤖
                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۴۰
                اینکه از بچگی دچار این مشکل شدنم مادرشون اونجا ب مادرم گفته بود .من خودم با ایشون صحبت نکردم
                • ب
                  به توزیع شیراز
                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۲۳
                  خب ینی چی اینکه میگید ینی من حسابدار تک ظرفیتی شهرستان قبول شدم و با ایشون طبق دوبرابر ظرفیت رفتیم مصاحبه .حالا الان ینی چی ک میگید ایشون میتونه با کس دیگه رقابت کنه .فقط ما دوتا رقیب همیم دیگه ...منظورتونو نمیفمم.😐کلن اینو بگید که معلولیتشون برا منی ک سهمیه ندارم میتونه باعث کنار زدن من شه یا عقب انداختن من تو امتیازا؟
                  • .
                    ...
                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۳۸
                    شما خانوادگی رفتید مصاحبه؟🙄
                    • س
                      سعید
                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۴۲
                      اره میتونه ولی ب خیلی چیزا بستگی داره.
                    • ب
                      به سعید
                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۱۰
                      یعنی چجوری با شغل محل های دیگه رقابت کنه؟؟؟ یعنی کسی که مثلا حسابداری تهران زده میاد با حسابداری کرمان رقابت میکنه تو سهمیه اش؟؟؟ اینو از کجا میگید؟؟
                      • س
                        سعید
                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱
                        بعله. حتی با رشته شغلی های غیرمرتبط مثلا معلولای رشته های مختلف با هم رقابت میکنن و دو برابر ظرفیت معلولا که دعوت به مصاحبه شدن نصفشون ک قطعا قبولن مابقیشونم ممکنه باز تو رقابت با ازادا که بدون لحاظ سهمیشون رقابت میکنن باز قبول بشن
                        • ب
                          به سعید
                          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۰:۵۷
                          اینا کجای دفترچه نوشته؟؟؟ اصلا منطقی نیس که کسی که مثلا سهمیه معلولی یا 5درصد داره و مثلا یه شغل محل تو تهران قبول شده، بیاد با نفر دیگه که همون سهیمه رو داره و یه شغل محل دیگه قبول شده، مقایسه بشه!!!!
                    • ب
                      به صادق مکانیک
                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۱۳
                      سلام دکترجان
                      میگم شما خبر ندارین حدنصاب تعیین شده در آزمون دستکاههای اجرایی جهاد دانشگاهیی کشوریه یا استانی یا مختص هر شهر هستش؟
                      ممنون میشم اگه خبری دارین اعلام کنید
                      • ص
                        صادق-مکانیک
                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۴۰
                        من شرکت نکردم ولی از یکی از دوستان خوب همین سایت پرسیدم جواب زیر رو دادند..(چون فرمودی اگر میدونی بگو...خواستپ کامل برات بگم که جوالم نقل قولی هست از یکی از افراد معروف که تو همین سایتم کامنت میذاره و معتبر)
                        حدنصاب استانی بود مثلا استان تهران مالیاتی ضابطه علمی یا (حدنصاب)30.63بود ولی حداقل نمره قبولی بستگی ب رقابت اون شغل محل داشته مثل شمال33.43اخرین نفر قبولی چندبرابر(ک‌نامعلومه) ظرفیت بود
                        • آ
                          آشپز باشی به صادق مکانیک
                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۵۳
                          کامن دیشبتو خوندم دکتر... منتهی جواب دادم اما صبح کامنت تو هم پاک شده بود
                          فقط بهت گفتم سیاست خوبی پیش گرفتی و اون قضیه ک ممکنه اشخاصی این روزا رفت امد کنن اینجا درسته
                          ایشالا خبر قبولیت...
                          • آ
                            آشپز باشی به صادق مکانیک
                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۰۶
                            دکترجان ی مطلب دگ... اینو فقط به شما رفرنس زدم بقیه نیان بگن شایعه پراکنی بوده...
                            ی پرس و جویی هم من کردم از شرکت توزیع .... شما درست گفته بودی که بهت گفتن نتایج تا اخر هفته قبل باید اعلام میشده... حالا انگاری مشکلی پیش اومده بوده و خب علت اعلام نشدنش رو کسی نمیدونه!!! شاید میخوان با هم اعلام بشه شایدم علت دگ داره... منتهی اصل خبری که اورده بودی برامون درست بوده...
                            • ص
                              صادق-مکانیک
                              ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
                              اره...دیدی که جلسه برگذار شد..و ان شالله تعیین تکلیف بشیم قبل از خرداد...
                        • ک
                          کارشناس برنامه
                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۰۴
                          سلام به دوستان عزیز برنامه ریزی
                          یه شرح خیلی خیلی خیلی مختصر از مصاحبه امروز نمی فرمایید؟
                          منطقه ها مجزا و مستقل از همه هااااا ...
                          اینکه یه دوستمون گفتن که ممکنه ادغام کنن و به شکل کلی حساب کنن بچه های برنامه ریزی رو، اگرچه اطلاع موثقی تو این زمینه ندارم، ولی به نظر من واقعا و واقعا خیلی بعیده این مسئله ...
                          اصلا ای کاش این موضوع رو می پرسیدید ...
                          • A
                            Abfa_jan
                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۴۸
                            هرچیزی که تودفترچه نوشته همونه
                            هر کد رشته مختص به خودشه و ادغامی در کار نیس
                            • ک
                              کارشناس برنامه
                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۱۸
                              زنده باد ...
                              منم همینو میگم دیگه ...
                            • ب
                              به کارشناس برنامه
                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۲۳
                              بله مصاحبه همون موارد و روالی بود که دوستان گفتن. ولی مثلا برای یه جای دوظرفیتی من اگه نفر دوم هم باشم اینطور که متوجه شدم ممکنه از هر دو نفر یک منطقه دیگه بهتر باشم. برای همینه که میپرسن آیا حاضرید هر جایی بگیم کار کنید؟!؟!
                              البته از اول هم منطقیش همین حالت بود. چرا باید یک نفر بهتر رو مجموعه جذب نکنه و به کسی که پایینتره بگه آره. بعد از آموزشی هم یک تقسیم بندی هایی ممکنه خودشون انجام بدن.
                              • ب
                                به شما
                                ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰
                                شما از کجا میدونید از بقیه بهترید بذارید بقیه هم مصاحبشون تموم بشه بعد نظر بدید.
                              • ب
                                به کارشناس برنامه
                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۲۵
                                جای دو ظرفیته اشتباه شد. منظورم تک ظرفیته بود
                              • p
                                paria
                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۱۸
                                سلام بچه هایی که ارشد مدیریت دارین از دانشگاه دولتی کسی هست که مقاله نداشته باشه؟به نظرتون اشکال داره؟
                                • ا
                                  ارشد بی مقاله
                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۲۲
                                  من ندارم
                                  بنظرم مقاله نوشتن کار نداره من که مقاله هام اماده ان اصلا چاپشون نکردم چون همشون پولین ای اس ای یه دو تومنی باید خرج کرد ایرانیا هم حداقل سیصد ، منکه تا نخوام دکتری بگیرم دست بهشون نمیزنم
                                  • ا
                                    امیر
                                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۵۴
                                    ای اس آی که پول نمیخاد
                                    اون مجله ای که شما میخای چاپ کنی در واقع اعتباری نداره و الا هیچ پولی از شما نمیگیرن بشرطی که مقاله ات بدرد بخور باشه
                                    تازه منت هم دارن که مقاله ت رو چاپ کنن
                                    • ص
                                      صادق-مکانیک
                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۴۴
                                      ای اس ای در ژورنالهای معتبر پولی نیست...اگر ژورنالی پول خواست بدون معتبر نیست...اساسا ژورنالهای معتبر ازین اعتبار و ازین مقاله ها و مطالب علمی که میرسه دستشون پول در میارند..نه اینکه پولی از دست صاحب مقاله بگیرند...
                                      در ضمن مقاله همچین نمره تکاندهنده ای برا قبولی در استخدامی وزارت نیرو نداره..مگه اینکه رقابت بسیار نزدیک و هم درصد باشند
                                      • ا
                                        ارشد بی مقاله
                                        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۰:۱۵
                                        اگر اینجوریه که من حتما مقالمو میفرستم یکی از دوستانم دقیقا همین دو ماه پیش با استادم مقالشو فرستاد یک میلیون و هتصد خرجش شد منم بهش همین حرفای شمارو گفتم چون منم همینو شنیده بودم گفت نه اون مجله های رایگان الکیه://///
                                        ممنون از اطلاات شما و دیگر دوستان
                                    • ص
                                      صادق-مکانیک
                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۴۶
                                      خیر..تو سعی کن عالی ازمون بدی..و مثلا 4 درصد بیشتر باشی..دیگه کسی با دو مقاله و هم بهت نمیرسه..سعی کن به جا اینکه مقاله نداری دوره های مرتبط با رشته در حد 150 ساعت و دوره های نرم افزاری مرتبط با رشته درحد 150 ساعت طی کنی...نمره دو تا مقاله ای اس ای و دوتا مقاله علمی پژوهشی داخلی رو میگیری
                                      • ک
                                        کارمند توزیع
                                        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳
                                        من حتی یه مقاله هم نداشتم، بنده خدا رقیبم هم مقاله داشت، هم کتاب نوشته بود !
                                        • ا
                                          امیر
                                          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰
                                          نمره کتبی بالاتر بودید؟ یا مصاحبه عالی بودید؟
                                          • ک
                                            کارمند توزیع
                                            ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
                                            والا من که توی مصاحبه ایشون نبودم اما 4 کتبی بالاتر بودم، البته مصاحبه رو هم خوب دادم. در کل کتبی خیلی مهم تره
                                      • a
                                        ali
                                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۱۳
                                        به نظرم من نمیاد چون توزیع شیراز میگه خیلی خوش بینانه در نظر بگیریم اواخر خرداد نتایج میاد
                                        • ت
                                          توزیع
                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۰۵
                                          بیاد.هفته ی اخر خرداد هم راضی هستیم
                                        • ب
                                          به علیرضا فتحی
                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۱۱
                                          شما که برا اراک بودی رفتی توزیع سیستان؟😑
                                          • م
                                            مکانیک ابفا
                                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۰۳
                                            مکانیک ابفا کرمانشاه که روز آخر دعوت به مصاحبه شدی
                                            اینجایی؟
                                            • ع
                                              عمرانی
                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۰
                                              دوستان عزیز خواهشا جواب بدید
                                              فرق بین آب منطقه ای آب و فاضلاب شهری آب و فاضلاب روستایی و شرکت مادر تخصصی چیه
                                              وبرای مصاحبه چی باید بدونیم و ما جزو کدوم بخشیم
                                              یه سر رفتم سایت وزارت نیرو بدتر گیج شدم
                                              • ک
                                                کرمان
                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۱۱
                                                سلام
                                                آب منطقه ای توحوزه ی سد سازی وذخیره آب و...فعالیت داره اما شرکت اب فاضلاب که یک شرکت سهامی هم هست و49 درصد سهامش واسه خودش بقیه اش واسه شهرداری ویه شرکت خصوصی دیگه.مسول تامین آب اشامیدنی سالم وجمع اوری فاضلاب ودادن اشتراک اب وفاضلاب ... سایت وزارت نیرو بخش ابفا خوبه به نظرم.
                                                • م
                                                  مهدیار
                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۱۵
                                                  سلام آزاد هستین یا ایثارگر؟
                                                  • ع
                                                    عمرانی
                                                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۴۸
                                                    ممنون تامین آب کشاورزی با کدوم نهاد یا شرکته؟
                                                    • ر
                                                      روس
                                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۰۳
                                                      تامین اب کشاورزی ، با اب و فاضلاب هست
                                                      جمع اوری فاضلاب و تصفیه ان برای مصارف کشاورزی
                                                      اینو یه جایی خوندم احتمال زیاد درسته ، ولی بیشتر تحقیق کن
                                                      • م
                                                        محمد
                                                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۳۱
                                                        تامین آب کشاورزی با آب منطقه ای هست. کلا تقسیم آب بین صنایع و کشاورزی و آب شرب با آب منطقه ای هست. آب رو تو تصفیه خانه تحویل آب شهری میده و از اونجا به بعد با آب شهری میشه
                                                      • ع
                                                        عمرانی
                                                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۴
                                                        و این که درامد آب و فاضلاب از کجاست
                                                        • .
                                                          ....
                                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۰۷
                                                          51 درصد سهامش واسه خودشه 49 درصدش دولتیه!!!!
                                                          • ک
                                                            کرمان
                                                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۱۷
                                                            پول ابی که میپردازین واشتراک ابی که میخرید وایناس دیگه
                                                            • ک
                                                              کرمان
                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۱۸
                                                              ایناس مخفف این ها است😂
                                                              • م
                                                                محمد
                                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۳۳
                                                                علاوه بر قبض پرداختی، ردیف بودجه برای انجام پروژه ها داره.
                                                              • ک
                                                                کرمان
                                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۰۰
                                                                اگه سهم خودش بالای 50 درصد باشه خوب دولتی محسوب میشه درحالی که سهم خودش کمتره 48 یا49 درصد.و سهم شرکت خصوصی به اضافه شهرداری باهم بیشترازسهم ابفا است واسه همین.دولتی نیس.
                                                                • .
                                                                  ....
                                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۵۸
                                                                  بله حق با شماست منم منظورم این بود که 51 درصد خصوصی 49 درصد دولتی واسه همین بهش میگن شرکت نمیگن اداره اشتباه اونجا منظورم رسوندم
                                                            • s
                                                              simin
                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۰
                                                              به هیچ یک از دوستانی که در مصاحبه شرکت کرده اند ، در مورد زمان اعلام نتایج چیزی گفته نشده ؟؟!!!!
                                                              • م
                                                                ملکی
                                                                ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۰:۲۹
                                                                من 14 اسفند ک رفتم برا مصاحبه.ازشون پرسیدم گفت دو ماه دیگه میاد ولی الان دو ماه رد شده.
                                                              • ب
                                                                به همه
                                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۹
                                                                اینجا صفحه فراگیر نیست مال وزارت نیروه
                                                                فراگیرها خاهشا اینجاپیام نزارین
                                                                • س
                                                                  سبزوار
                                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲
                                                                  مرسی اه.
                                                                  • 😑
                                                                    😑
                                                                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۴۷
                                                                    اگه بچه ها ج‌وابشون ندن اینجا نمیان
                                                                    • س
                                                                      سحر
                                                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵
                                                                      دوست خوبم منم خودم برای وزارت نیروهستم ولی اونها هم سوال دارن و انتظار دارن ما تجربه مونو در اختیارشون بذاریم حالا شما از پیامشون رد شو و نخون
                                                                      • A
                                                                        Abfa_jan
                                                                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۱۵
                                                                        سحر خانم درسته باید به همدیگه کمک کنیم ولی اینم در نظر بگیرید که اینجا کم کم جای فراگیر 6 ها باز میشه و به زودی مصاحبه روانشناسی و تخصصیشون شروع میشه و پیامهای ماها توی سوال و جواب اینا گم میشه و از بحث وزارت نیروها که بحثشون اعلام نتایج و در ادامه مصاحبه عقیدتی و تحقیقات محلی و چکاب پزشکی و زمان شروع به کار ... است دور می شه و باید جواب سوالهای فراگیر 6 هارو بدیم که خیلی هاشون سوالهای پیش پا افتاده زیادی دارن...
                                                                        صدها صفحه است که می تونن سرچ کنن و بخونن و خودشون هم صفحه جدا دارن ...
                                                                        • س
                                                                          سحر
                                                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
                                                                          صحبت شما هم کاملا درسته ولی من فکر نمیکنم خیلی سوال بپرسن شاید در حد چند سوال در غیر اینصورت حق با شماست
                                                                        • 😑
                                                                          😑
                                                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۱۷
                                                                          از این به بعد فقط شما جوابشون بده
                                                                      • ک
                                                                        کاربر
                                                                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
                                                                        سلام
                                                                        نتایج آخر خرداد میاد؟
                                                                        • A
                                                                          Abfa_jan
                                                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۱۶
                                                                          آره
                                                                        • ب
                                                                          به مخابرات رودهن
                                                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۸
                                                                          یعنی ان شالله ممکنه مثل پارسال نتایج دوهفته بعد از اخرین مصاحبه بیاد؟ یانه میره واسه اخر خرداد؟
                                                                          • م
                                                                            مخابرات رودهن
                                                                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
                                                                            دوست عزیزم گفتن آخر اردیبهشت مصاحبه ها تموم میشه
                                                                            جواب این سوالتونو واقعا کسی نمیتونه با قاطعیت بگه، احتمالش زیاد هست مثل پارسال باشه
                                                                            • ب
                                                                              به مخابرات رودهن
                                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۰۵
                                                                              باز خداروشکر که اخر اردیبهشت تموم میشه.انشالله اهواز و خوزستانم تموم بشه و نتایج تا عید فطر بیاد.ممنون
                                                                            • آ
                                                                              آبفا
                                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
                                                                              آخ که چه حالی میده اگه نتایج بیاد
                                                                              • ت
                                                                                توزیع کرمانشاه 2
                                                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵
                                                                                آره واقعا، البته قبول هم بشیم
                                                                            • ب
                                                                              برنامه ریزی تهران
                                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۲
                                                                              بچه های برنامه ریزی که امروز مصاحبه داشتن بیان بگن چی ازتون پرسیدن
                                                                              • ک
                                                                                کارشناس برنامه
                                                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۸
                                                                                با توجه به اینکه هم منطقه و رقیب نیستیم، اگر محبت کنند و به طور خلاصه تجربشون رو به اشتراک بزارند، واقعا ممنون میشیم ... باتشکر و سپاس
                                                                                • ب
                                                                                  به کارشناس برنامه
                                                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
                                                                                  ممکنه جذب به صورت کلی باشه و منطقه تاثیر نداشته باشه. برای یه رشته مثل رشته ما با توجه به تعداد کم. اینطور من شنیدم البته.
                                                                                  • ک
                                                                                    کارشناس برنامه
                                                                                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
                                                                                    گمون نمی کنم اینطور باشه ... شما از کجا شنیدید؟
                                                                                    شما مصاحبه دادید؟
                                                                                    • ک
                                                                                      کارشناس برنامه
                                                                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۲۷
                                                                                      اگر اینجورم باشه باز خوبه حداقل درصد بالاها پذیرش میشن شاید تو یه منطقه همه بالای 40 باشن بعد یه نفر بخوان و توی منطقه دیگه همه زیر33 باشن و دو نفر بخوان بنظر منم کلی یکم عادلانه تره البته نمیدونم بضرر خودمه یا نه
                                                                                      حالا فقط از جو مصاحبه هم بگید کافیه اون چیزایی که اینجا بحث شد در موردش اونجا هم همینا بود؟نمیخواد سوالارو بگید
                                                                                    • ا
                                                                                      الهام-آبفا
                                                                                      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴
                                                                                      مثل همون چیزی که همه تعریف کردن
                                                                                      تست نئو. مصاحبه روانشناسی به مدت نیم ساعت. جو بسیار آرومه. و روانشناس بسیار پر انرژی و خوش برخورد. عین مکالمه دوتا دوست.
                                                                                      هیچ چالشی هم در کار نبود.
                                                                                      مصاحبه تخصصی برای اکثر بچه ها در حد 15 تا 20 دقیقه بود.
                                                                                      سوالات تخصصی چیز خاصی پرسیده نشد. سوالات روانشاسی بود بیشتر. پایان نامتو توضیح بده و ...
                                                                                      • ا
                                                                                        اکارشناس برنامه ریزی اهوازی
                                                                                        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷
                                                                                        الهام جان شما مگر منطقه دو نبودید؟
                                                                                        • ب
                                                                                          به کارشناس برنامه ریزی اهواز
                                                                                          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۰۱
                                                                                          آره عزیزم. من منطقه دو بودم. اما من پنجشنبه برام میسر نبود یکشنبه مصاحبه رفتم.
                                                                                          شما که پنجشنبه میرید میشه ببینید بقیه منطقه دومی ها کی هستن رتبه شون سهمیه شون. دوستان منطقه دو به جز ما که خودشونو معرفی نکردن درصدشونم نگفتن.
                                                                                          لااقل شما برامون خبر بیار
                                                                                          • ا
                                                                                            اکارشناس برنامه ریزی اهوازی
                                                                                            ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷
                                                                                            اهااان خوب موفق باشی کلیییییییییییییییییی
                                                                                            باشه اگر دوستان اونجاهم محافظه کاری انجام ندن حتما میپرسم ازشون
                                                                                      • *
                                                                                        *
                                                                                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰
                                                                                        حال نامعلوم
                                                                                        کرمانی منم سهمیه ازاد ثبت نام کردم تک ظرفیتی
                                                                                        متاسفانه بعضی دوستان با نام کاربری مشابه میان
                                                                                        • .
                                                                                          ...
                                                                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۰۷
                                                                                          سلام. شما برای چه شغل محلی هستید؟ من کامپیوتر هستم.
                                                                                          • *
                                                                                            *
                                                                                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۲۲
                                                                                            کامپیوتر نیستم هم استانی عزیز
                                                                                            • م
                                                                                              م.م
                                                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۵۳
                                                                                              سلام .شما کامپیوتر برای خود استان هستین یا شهرستان ؟سهمیه دارین یا آزاد شرکت کردین؟
                                                                                          • .
                                                                                            ...
                                                                                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
                                                                                            سلام دوست ندارم اصلا به شایعه پراکن متهم بشم ویا...
                                                                                            ولی چیزی شنیدم نگرانم کرده
                                                                                            امروز رفتم شرکت توزیع گفتن ک بعضی شهرها ک تو اسفند مصاحبه داشتن هنوز دارن مصاحبه میگیرن از معلولین ‌بخاطر اینه ک نتایج نمیاد وربطی به آبفا نداره
                                                                                            خدایا هر روز یه چیز میشنویم😭😭
                                                                                            • ا
                                                                                              احسان
                                                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
                                                                                              اینجور باشه تو مهر ماه هنوز شاهد مصاحبه آبفا هستیم
                                                                                              پارسال چرا از این مشگلات نبود
                                                                                              انگار وزارت نیرو اولین باره آزمون میگیره
                                                                                              • ت
                                                                                                توزیع
                                                                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹
                                                                                                چه ربطی داره؟مگه معلولین ظرفیت جداگونه دارن؟ تمام شرکتای توزیع قبل سال پرونده ی مصاحبه رو بستن.
                                                                                                • .
                                                                                                  ...
                                                                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰
                                                                                                  والا بخدا من امروز شنیدم درموردنتایج گفتن ماهنوز مصاحبه معلولین داریم میریم
                                                                                                  • ت
                                                                                                    توزیع
                                                                                                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
                                                                                                    یچی گفته. معلول و غیر معلول نداره
                                                                                                    اونا هم سهمیشون مثل 5 درصدیاست
                                                                                                    باعنوان سهمیه 3 درصد.
                                                                                                    و جزو سهمیه ازادمحسوب میشه
                                                                                                    • ت
                                                                                                      توزیع
                                                                                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
                                                                                                      یچی گفته. معلول و غیر معلول نداره
                                                                                                      اونا هم سهمیشون مثل 5 درصدیاست
                                                                                                      باعنوان سهمیه 3 درصد.
                                                                                                      و جزو سهمیه ازادمحسوب میشه
                                                                                                • م
                                                                                                  مجتبی
                                                                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳
                                                                                                  سلام دوستان
                                                                                                  میشه برام توضیح بدین از زمانیکه مدارکو برای تایید میبریم چند وقت بعد نتیجش میاد که مدارکمون تایید شده؟تایید مدارک که شدیم چند وقت بعد به مصاحبه معرفی میشیم؟میدونم که دقیق نمیشه گفت ولی تقریبا چقدر...چون من تازه ازمون استخدامی قبول شدم و مدارکمو بردم اداره کل...ازشون پرسیدم چند وقت طول میکشه که تایید مدارک بشیم ولی گفت با وزارتخونه هست ما چیزی نمیدونیم
                                                                                                  • ا
                                                                                                    احسان
                                                                                                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۱
                                                                                                    تایید مدارک که قبل عید بود
                                                                                                    اگه منطور شما آزمون فراگیر هست لطفا تو پیج فراگیر مطرح کنید
                                                                                                    اینجا هنوز خودمون صدتا سوال بی جواب داریم
                                                                                                  • ت
                                                                                                    توزیع شیراز
                                                                                                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴
                                                                                                    یه نکته ای بگم دوستان خیلی نگران مواردی هستن که دیگه تبدیل به وسواس شده ،‌مورد اول اینکه ایقد 5 درصد رو بزرگ نکنید الکی میترسونید خوذتونو چرا! از هر 20 نفر یکی سهمیه 5 درصدی هستش و تو قبولیا اونقد که درباره اش میگین ترسناک نیست. نصف بچه ها اینجا فکر میکنن رقیب 5 درصدی دارن در حالی کلا چهار نفر 5 درصدی تا الان کامنت نذاشتن تو این پیج.
                                                                                                    قبولی 5 درصد هیچ ربطی به ضرفیت نداره، کل 5 درصدایا دو برابر ضرفیت دعوت میشن و نهایتا بینشون 5 درصد از کل استخدامی قبول میشن، در صورتی که انتخابشون تک ظرفیتی ها هم باشه اون نفر آزاد رقیبشون مگه اینکه جوری زده باشه که رقیب 5 درصدیش 70 درصد ترازشو نیاره والا حذفه، اینم بگم که درصد 5 درصدیا خیلی بالاس اغلبشون و اگه کسی رقیب 5 درصدی داره که درصدش کمه نگران نباشه خیلی چون تو رقابت با خود 5درصدیا حذف میشه احتمالا و رقیبش بصورت آزاد باش رقابت میکنه. راجع به عدالت و این چیزام تو آزمون بخواد بحث بشه صحبت زیاده از اینکه 1/4 قبولیا واسه سهمیه 25 درصده در حالی که شاید 1 درصد از جامعه آماری شرکت کننده تو آزمون هستن ، این قوانین حمایتی هستش و بهر حال کسی که از نعمت وجود پدر سالم برخورد نیست یا خودش جانبازه باید قوانین حمایتی هم داشته باشه که تو کشور ما غلط یا صحیح به این شکل حمایت صورت میگیره.
                                                                                                    خودتونو اینقدر درگیر سهمیه و زمان اعلان نتایج نکنید، تا قبل اینجاش با شما بوده و تلاشتون کردین ، از این به بعدش چیزی دست خودمون نیست و توکل کنید.
                                                                                                    • ب
                                                                                                      بهنام
                                                                                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹
                                                                                                      سلام دوست عزیز.
                                                                                                      من تک ظرفیتی آزاد شرکت کردم و 5 درصد هستم و بومی شهرستان و نمره کتبی 24
                                                                                                      رقیبم نمیدونم 5 درصدی هست یا نه ولی غیربومی و نمرشو میگه 30
                                                                                                      درضمن مقاله و سابقه کارم هم ازش بهتر بود
                                                                                                      به نظرت شانس قبولی من چقده؟
                                                                                                    • ب
                                                                                                      به مخابرات رودهن
                                                                                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱
                                                                                                      ممنون از اینکه پیگیر موضوعات هستین
                                                                                                      دیروز گفتین که تماس می گیرین و می پرسین مصاحبه تهران چه زمانی تموم میشه
                                                                                                      خواستم بدونم پیگیری کردین و نتیجه ای بدست آوردین یا خیر
                                                                                                      • م
                                                                                                        مخابرات رودهن
                                                                                                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱
                                                                                                        سلام
                                                                                                        تماس گرفتم، گفتن مصاحبه ها تهران تا آخر اردیبهشت طول میکشه و اینکه جواب کی میاد رو هم نمیدونستن، گفتن اونو دیگه سنجش میزنه
                                                                                                        • ا
                                                                                                          احسان
                                                                                                          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۲
                                                                                                          یعنی تموم شدنش قطعیه یا بازم احتماله
                                                                                                          • م
                                                                                                            مخابرات رودهن
                                                                                                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶
                                                                                                            نه دیگه احتمال چیه
                                                                                                            گفتن آخر اردیبهشت تمومه
                                                                                                            چقدرم کلافه بود بنده خدا، انگار زیاد تلفن جواب داده بود
                                                                                                          • ب
                                                                                                            به مخابرات رودهن
                                                                                                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰
                                                                                                            ممنون از پیگیری تون
                                                                                                            پس مصاحبه تهران پنجشنبه هفته بعد تمومه
                                                                                                            • م
                                                                                                              مخابرات رودهن
                                                                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷
                                                                                                              خواهش میکنم
                                                                                                            • ط
                                                                                                              طراوت
                                                                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۴۱
                                                                                                              سلام دوست عزیزم.. ممنونم از پیگیریت و لطفی که کردی.. انشالا موفق باشی.
                                                                                                              • م
                                                                                                                مخابرات رودهن
                                                                                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
                                                                                                                خواهش میکنم عزیزم
                                                                                                                وظیفه بود
                                                                                                          • ط
                                                                                                            طاهره امورمشترکین
                                                                                                            ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰
                                                                                                            سلام دوستان ایثارگر بله ضرایب توفراگیرششم تغییرکرده من فکرمیکنم بخاطرهمین تغییرضرایب نتایج دیراعلام میشه
                                                                                                            ضرایب فرزندجانباز25 الی49درصد1.6
                                                                                                            ضرایب فرزندجانباز50الی69درصد2
                                                                                                            ضرایب فرزندجانباز70درصدبه بالا3
                                                                                                            ضرایب فرزندشهید4.5
                                                                                                            ضرایب خواهروبرادرشهید1.1
                                                                                                            • .
                                                                                                              ..................
                                                                                                              ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲
                                                                                                              یا اباالفضل خودت کمکم کن ضرایب و دیدم افسردگی گرفتم
                                                                                                              اینجوری باشه رقیبم قبول میشه😥😥😥
                                                                                                              • *
                                                                                                                *
                                                                                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰
                                                                                                                منم دقیقا شرایطی مثل شما دارم رقیبم فرزند شهیده..........
                                                                                                                • ح
                                                                                                                  حال نامعلوم
                                                                                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸
                                                                                                                  سلام ببخشید شما کرمانی هستین؟
                                                                                                                • ه
                                                                                                                  هانی
                                                                                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸
                                                                                                                  به خدا توکل کن
                                                                                                                • ب
                                                                                                                  به طاهره
                                                                                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶
                                                                                                                  طاهره خانم بانک ملی قبول شدید؟
                                                                                                                  • ط
                                                                                                                    طاهره امورمشترکین
                                                                                                                    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱
                                                                                                                    بله خداروشکرقبول شدم
                                                                                                                    • س
                                                                                                                      سید محمد هوشنگ هوشنگ زاده
                                                                                                                      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
                                                                                                                      سلام بچه ها شما بین بانک ملی و نیرو کدومو انخاب میکنید
                                                                                                                      • /
                                                                                                                        //
                                                                                                                        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۱۰
                                                                                                                        یه چند صفحه قبل دوستان جواب دادن، میتونید جوابشون یه چند صفحه عقب تر پیدا کنید

                                                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                  ثبت پاسخ