استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ا
    امییر
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹
    با سلام خدمت دوستان
    به نظر من هم اهمیت بومی بودن برای اشتغال بسیار زیاده. چون کسی که محل زندگیش یه شهر دیگه باشه برای کار کردن در یک شهر دیگه با مشکلات زیادی مواجه میشه. من چون خودم تجربشو دارم خدمتتون عرض میکنم. و گاهی ممکنه که کارشو با این که کار خوبیه به خاطر مشکلات بومی نبودن ول کنه و به شهر خودش برگرده. حتی اگه تحمل کنه و کار کنه باز هم نمیتونه کارایی لازم رو داشته باشه. بنابراین من با این کار بانک که اولویت رو به بومی های شهرستان داده و در صورت عدم قبولی بومی ها از غیر بومی ها میگیره بسیار موافقم.
    • ع
      علی
      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۰۱
      آخه مشکل اینجاست که بیشتر ماها محل سکونتمون در شهر مورد تقاضا هست ولی بومی اون شهر نیستیم، هیچ سازمانی هم محل سکونت براش مهم نیست، همه بومی می خوان. یعنی مثلا محل تولدت شهر محل تقاضا باشه حله و این با حرف شما در تناقضه
      • ف
        فاطی
        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۵۰
        حرف شما از یک جهت درسته دوست عزیز اما اگه غیربومی صلاحیتش بیشتر باشه در تمام زمینه ها به نظرت این جا یه نوع بی عدالتی رخ نمیده؟!!!
        • ح
          حمید
          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۵۵
          موافقم، با امییر
        • ح
          حمید
          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱
          موافقم
          • س
            سعید
            ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۳۸
            بعد یکی که متولد یه شهر کوچیکه و هر 5 سال یه بار استخدامی واسه شهر اونا میاد و از هر لحاظ میتونه با بومی های اون شهر رقابت کنه تکلیفش چیه؟ بره بمیره؟ الان همینایی که میگن موافقم غیر بومی بودن، زمین و زمون و واسه یه استدلال دیگه به هم می بافتن.متاسفم واسه این وضعیت بی شغلی جامعه که همرو خودخواه کرده.
            • ح
              حمید
              ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶
              دلیل اصلی بومی گزینی همینه دوست عزیز، بعدشم کسی تو مرکز استان زندگی میکنه و این همه فرصت شغلی داره و به قول شما تو بیشتر استخدامیا برا شهرش نیرو میخواد، نامردیه بلندشه بیاد تو شهرستان دیگه که بعد ۵ سال بانک سپه ش یک نفر میخواد استخدام بشه، هم حق شهرستانیارو ضایع کنه، هم ۴ روز دیگه توقع انتقالی داره، یه سره هم تو رفت آمد باشه و هزار مشکل دیگه...
              هیچ کس بهتر یک بومی شهرستان برا شهرش دل نمی سوزونه و بهتر نمیتونه با هم شهریاش ارتباط برقرار کنه...
              هر کسی خودشو جای بانک قرار بده ۱۰۰ درصد بومی رو ترجیح میده به غیر بومی...
              • .
                .....
                ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۲۳
                یه سری ها هستن که چند ساله ساکن شهر مورد تقاضاشونن اما طبق تعریف بانک بومی حساب نمیشن، حالا به هر دلیلی دیگه قرار نیست برگردن به شهری که بومی اونجا حساب میشن. پس تکلیف اونا چیه؟
          • ف
            فرناز
            ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱
            سلام.
            ظاهرا بعضیا از دستم و نوشته هام ناراحتن.
            بچه ها بگین که از دستم ناراحن نیستین و حلالم کردین تا خیالم راحت باشه.
            خدانگهدار همگی.
            • ن
              نگار
              ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۱۹
              نه عزیزم هیچکی از دست تو ناراحت نیست.بخدا من تا حالا خیلی از موقعیت های ازدواجمو رد کردم بخاطر اینکه درس بخونم و سر کار برم و دستم تو جیب خودم باشه و بتونم از حقوق خودم به پدر و مادرم کمک کنم اونوقت تو میای میگی باید به اونایی که متاهلن و یا بچه دارن امتیاز خیلی خیلی ویژه بدن .خب بنظرت منی که تا حالا موقعیت های ازدواجمو رد کردم به امید کار و اونوقت بیان بگن به اونایی که ازدواج کردن باید کار بدن نباید شاکی بشم.یا پسری که واقعا پولشو نداره خرج زندگی بده و به این امید داره این ازمونا رو شرکت میکنه تا بتونه بره سرکار که خرج عروسی و زندگیشو بده نباید ناراحت بشه؟یا مثلا اونیکه داره فوق لیسانس میخونه و یا گرفته نباید شاکی بشه که چرا من نباید سرکار برم و یه لیسانس بره سرکاره و شما بخاطر اینکه اون فرد فوق گرفته سرزنش کنید .بنظرت درسته؟عزیزم من میگم یکم خودتو به جای دیگران قرار بده . منم میدونم شرایط تو خیلی سخته ولی بخدا همه مشکل دارن .همه شرایظشون سخته . مطمین باش هرکی واسه این ازمونا درس میخونه مشکل مالی داره وگرنه کسی که مشکل نداشته باشه که مرض نداره خودش اذیت کنه . یا مثلا فرناز جان اون رقیبت که مجرده و هم سن تو هستش .بنظرم شرایط اون از تو خیلی بدتره . اون اگه ازدواج نکنه و سرکار نره باید باباش و داداشش با کلی منت خرجش بدن ولی تو خداروشکر همسرت هست میتونه کمکت کنه .امیدوارم همیشه و تو همه ی ازمونا موفق باشی . تو هم از دست ما رو ناراحت نباش
            • م
              مهدیه
              ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴
              زیاد خودتونو درگیر بند بومی بودن یا نبودن نکنید، بندهای شبهه برانگیز تو آگهی اولیه زیاده مثل همین بندی که گفته زمان ثبت نام دانشجو نباشید که دانشجوهای ارشد رو سردرگم کرده بود
              تنها چیزی که مسلمه خواست و اراده ی خداونده، بقیه مسائل رو نمیشه پیش بینی کرد ببینید تو همین آزمون کسانی بودن که هر روز میومدن میگفتن ما حتما قبول میشیم عمومیا رو 70-80 زدیم و به بقیه استرس میدادن ولی نتایج که اومد خیلیاشون قبول نشده بودن
              الان هم به همه توصیه میکنم در مورد شک و شبهه هاتون حرفی نزنید که خدایی نکرده امیدی رو بی دلیل نا امید کنید،به هر حال نتایج میاد و مشخص میشه چه کسایی قبول شدن
              • م
                مریمی به حسین
                ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹
                سلام،ببخشید شما میدونید فقط به خاطر اینکه بومی نبودین حذف شدین؟
                انقد مهمه یعنی؟
                بعد حسین این 55 امتیاز کتبی و 15 مصاحبه اینارو که گفتی از کجا درآوردی؟از جایی کسی شنیدی خوندی که قابل اطمینان باشه؟
                خواهش می کنم جوابمو بده
                • ح
                  حسین
                  ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱
                  من فقط به خاطر بومی نبودن رد شدم، من رفتم بازرسی استانداری، از اونجا زنگ زدن به تامین اجتماعی وگفتند که باید دلیل رد شدن منو بطور قانع کننده بدهند. بعد رفتم اداره کل تامین اجتماعی، اونا بخشنامه رو بهم نشون دادند،که اونجا امتیاز مصاحبه رو ۱۵، امتیاز ازمون ۵۵، امتیاز بومی بودن ۲۰ و غیره.این امتیازات مربوط به تامین اجتماعی بود و از بانک سپه خبر ندارم.من به شخصه تو ازمون بانک سپه اگر می دونستم بومی شهرستان وجود داره، دیگه استخدام بانک سپه را پیگیری نمی کردم.
                  • م
                    مریمی
                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۲
                    ممنون.دعا میکنم که اینجا دیگه مثل تامین انقدر براش امتیاز در نظر نگیرن چون منم غیربومی هستم.خدا کنه شما هم قبول بشید.
                    هر ارگانی دستورالعملش درسته فرق داره اما باز...
                    موفق باشید حسین آقا
                    • ح
                      حسین
                      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۶
                      سلام، خیلی ممنون، امیدوارمشما هم موفق باشید.
                  • ا
                    امیر
                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱
                    این شرایطی که ایشون مطرح کردن مال تامین اجتماعیه. هر سازمانی یه جور عمل می کنه، مثل هم نیست
                    • م
                      مردودی
                      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲
                      ولی همه ی سازمان ها بومی بودن واسشون مهمه
                      منم مصاحبه فرودگاهو رد شدم یکی از دلایلش علاوه بر دانشجو ارشد بودنم، غیربومی بودن من و بومی بودن دو تا رقیبم بود
                      خودشون اونجا بهم گفتن که تو مطمئن باش چون غیر بومی هستی قبول نمیشی
                      من حتی ذخیره هم اعلام نشدم با وجود اینکه دانشگاهی که من درس خونده بودم خیلی بهتر از اونا بود
                      چون قبلش میگفتن که اونا حتی دانشگاهی که درس خوندیمم واسشون مهمه
                  • ا
                    از eeeeبه لیلی از کرمانشاه
                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲
                    سلام لیلی خانم چند صفحه قبل گفته بودید که کارای تامین براتون درسته شده وایشالله اونجا میرید سرکار والبته از رقیب های ما کم میشه,لیلی جان شما کدوم بودید,صبح شنبه8اذر مصاحبه داشتید, اخه یکی از رقباس دیگه که باهم حرف زدیم تامین قبول شده و گفت که مدیریت صنعتی پیام نور کرمانشاه خونده,من کمی دیر امدم وپالتوم قهوه بود اون دوستمونم دیر امده بود شما هستید یا احیانا یکی دیگه از رقباست راستی ایشالله تامین قبول قبول شید.
                    • ل
                      لیلی
                      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰
                      سلام عزیزم. اره هممون با هم مصاحبه داشتیم . فهمیدم کیو می گین. بله یه نفر دیگم تامین قبول شده ولی متاسفانه ایشون هنوز دعوت به عقیدتی نشدن . اونم قبول شه واسه شما عالی میشه واسش دعا کنید:)انشالله شمام بانک قبول میشین. با ارزوی موفقیت.
                      • م
                        مردودی
                        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴
                        خوش بحالتون که بالاخره ی جا استخدام شدید
                        واسه ما هم دعا کنید
                        • ن
                          ناشناس
                          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۷
                          اصلا وامهایی (وام مسکن خودرو ضروری)که بانک میده قابل مقایسه با هیچ اداره دولتی نیست هرکی رفته تو بانک دو ساله به همه چی رسیده
                        • e
                          eeee
                          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹
                          لیلی جان واقعا ممنون که این اخبارو دادید,ایشالله قبول شید هردوتون وبهترین ها نصیبتون بشه, منم بانک سپه قبول شم, اون روز باید شماره همه دیگرو میگرفتیم اینجور راحت تر در ارتباط بودیم, البته من فقط شما واون یکی دوستمونو دیدم از ۳نفر بقیه خبری نبود.ایشالله هممون عاقبت بخیربشیم
                        • آ
                          آسمان
                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۳۷
                          سلام. اون شخص منم فعلا که از تامین برامن خبری نیست،اوایل خیلی نگران بودم که هردورو رد بشم اما الان با اینکه خیلی به این شغلها نیاز دارم اما میگم خدایا هرچی صلاحه ... .
                          بعضی وقتها صلاح ما با خواسته هامون فرق داره ، امیدوارم برا هممون صلاحمون پیش بیاد.
                          لیلی جان من دوباره بهت تبریک میگم ، امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی :-*
                          خیلی دوست دارم هردوتونو دوباره ببینم
                        • !
                          !
                          ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۳۵
                          بعضیا چقد مهم و با نفوذ و با رابطه و . خلاصه زرنگن!
                          من این سایتو پیدا کردم اونم وقت نمیکنم زیاد سربزنم احساس زرنگی میکنم که خوب شد این سایتو پیدا کردم,
                          حالا حس اونی که میاید میگه بنا به اخبار موثقی که به دست من رسیده و نمیتونم نام ان را فاش کنم صبح دیروز در جلسه ای فوق سری و فوق سریتر که در هسته گزینش نهاد فوق اصلی ریاست جمهوری برگذار شد تصمیماتی محرمانه درباره استخدام بانک اخذ شد که به شرح ذیل میباشد.....
                          لابد حس خفن بودن بهشون دست میده چکارشون دارید بذارید تو حس باشن
                          • ل
                            لیلی به eeee
                            ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۳۲
                            نه عزیزم اتفاقا منم قهوه ای پوشیده بودم سر همینم روانشناس کلی بهم گیر داد نفر اولم بودم که رفتم مصاحبه. من دیگه حوصله انتظار ندارم تامین زودتر نتیجش بیاد می رم عزیزم . موفق باشید واسه منم دعا کنید.
                            • e
                              eeee
                              ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰
                              سلام,لیلی جون بخاطر خودمم شده از خدا میخام تامین قبول شی,فکر کنم میدونم کدوم هستید, ایشالله شما برید تامین و بعد چندسال ریس تامین اجتماعی بشید منم بانک سپه قبول شم:-)
                            • ح
                              حسین
                              ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۳:۳۳
                              سلام به همه دوستان،در رابطه با بحث بومی بودن من در ازمون تامین اجتماعی قبول شده بودم که در اگهی استخدام شرایط بومی بودن مربوط به بومی استان بود ولی قبل مصاحبه بخشنامه اومد که به افراد بومی ۲۰ امتیاز بدهند.طبق بخشنامه ۵۵ امتیاز ازمون ، ۱۵امتیاز مصاحبه،۲۰ امتیاز بومی شهرستان، ۱۰ امتیاز واسه شکل ظاهری و بسیج و غیره. من نفر دوم بودم ولی به علت غیر بومی شهرستان بودن سه نفر بعد من رفتن واسه ادامه گزینش و شدم رزرو اونا (چهار نفر برمی داشتند). برای اطلاع اگر کسی بومی شهرستان باشه ، امکان استخدام برای دیگران منتفی می باشد. هر چند ناعادلانه باشد. با تشکر
                              • ن
                                نفس
                                ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۸
                                سلام.شما توی ازمون نفر دوم شدید؟
                                یعنی شما رو برای مصاحبه عقیدتی دعوت نکردن؟ یا اینکه بعد از مصاحبه عقیدتی توی رزرو قرار گرفتید؟
                                • ح
                                  حسین
                                  ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸
                                  منو واسه اولین مصاحبه روانشناسی واطلاعات عمومی وسیاسی و مصاحبه تخصصی دعوت کردند ولی برای مصاحبه عقیدتی که از طرف هسته گزینش انجام شد، دعوت نکردند.
                                • ا
                                  امیر
                                  ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹
                                  اون برای تامین بود. بانک سپه که چیزی نگفته.
                                  • ح
                                    حسین
                                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰
                                    امید وارم چون من تو ازمون بانک سپه هم غیر بومی هستم.
                                    • ن
                                      ناشناس
                                      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹
                                      سازمان بازرسی برای تامین اجتماعی دستور لغو امتیاز بومی رو داده ظاهرا.
                                  • m
                                    m
                                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳
                                    سلام داداش توباز وضعیتت خوبه،من نفر پنجم بودم شدمبیست ودوم،
                                    • ح
                                      حسین
                                      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶
                                      سلام، متاسفم براتون.
                                  • ز
                                    زهرا به نگار
                                    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۴۷
                                    سلام نگارجان خواهش می کنم به من بگو تو واسه کجا معاینات پزشکی رو انجام دادی ؟ همین بانک سپه بود ؟ از سهمیه دارها هستی ؟
                                    • ح
                                      حداد به نگار
                                      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۱۲
                                      سلام نگار جان ، میشه در مورد معاینات و هزینه هاشون بگید??? ستون فقرات ، دندان ، چشم و مفصل ها
                                    • ا
                                      اژدر
                                      ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۴۲
                                      سلام من تامرحله مصاحبه روانشناختی اومدم آیا کسی هست بدونه منتظرباشیم یا نه؟؟؟
                                      • ا
                                        اژدر
                                        ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۴۱
                                        سلام من از اصفهانم تامرحله مصاحبه روانشناختی رفتیم آیا کسی هست بدونه منتظرباشیم یا نه؟؟؟
                                        • n
                                          next
                                          ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۳:۱۵
                                          از خود اصفهانی؟ آقا یا خانم؟
                                          چه عجب یه اصفهانی اینجا دیدیم
                                          اره دوست خوب منتظر باش
                                          • ن
                                            نرگس
                                            ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۱۱
                                            سلام
                                            منم از اصفهان هستم
                                        • ا
                                          اسماعیل
                                          ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۰۱
                                          کار به معدل ربطی نداره یکی معدلش 17 هیچی بلد نیست یکی معدلش 13 از اون بهتر بلده اینو با چشمای خودم دیدم معدل هم تو دانشگاها شده پارتی بازی دانشکاه با دانشگاه خیلی فرق داره
                                          • ن
                                            نیما
                                            ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۲۷
                                            لابد تو از اون معدل سیزده هاااا هستی ک میخوای توجیه کنی ،کسی ک معدلش 17 اگه خرابه هم درس خونده باشه مطمئن باش از اون 13خیلی سرتره .
                                            • م
                                              میثم
                                              ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۳:۱۴
                                              اشتباه فکر میکنی کار به این چیزا ربطی نداره خیلی ها هستن که با پایین ترن معدل توی کارشون خیلی موفق هستند و یا بالعکس . موفقیت شغلی بیشتر به علاقه و استعداد و مهارت و ... مربوط میشه
                                            • ا
                                              ا
                                              ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷
                                              بسه دیگه این قدربه معدل گیر ندین چرا خانمار ونمیگیرن؟
                                              • ا
                                                ا
                                                ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶
                                                بسه دیگه این قدربه معدل گیرندین چراخانم هارونمیگیرن؟
                                              • f
                                                fateme سوال از بدون ازمونای تبریز
                                                ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۴۷
                                                سلام
                                                از بدون ازمونای تبریز کسی اینجا هست ؟خواهش میکنم جواب بدید
                                                تا چه مرحله پیش رفتید ؟
                                                • ن
                                                  ن گ ا ر
                                                  ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۳:۲۰
                                                  فاطمه من چندباربهت بگم که بدون آزمونم فقط مونده دوره آموزشی برم شمادرچه مرحله ای هستی؟؟؟
                                                  • f
                                                    fateme سوال از بدون ازمونای تبریز
                                                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹
                                                    سلام از من فقط مصابه گرفتن /
                                                    نگار ار تبریزی ؟از اول میشه بگی چیکارا کردین ؟کی کردین ؟ کی مدارک دادی کی مصاحبه کی پزشکی رفتی مصاحبه کی میری
                                                    مسـول بدون ازمونای تبریز کیه ؟
                                                • ف
                                                  فاطی به عطازاده
                                                  ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۰۵
                                                  از پاسختون ممنونم.
                                                  اما راستشو بخواید من یک کم با این حدنصابه مشکل دارم!یه جوری متوجهش نمیشم.اما شاید حرف شما درست باشه و شایدم نه.
                                                  باید منتظر بمونیم دیگه.
                                                  بازم متشکرم
                                                  • ع
                                                    عطازاده
                                                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۲۹
                                                    مهم نیست. مهم اینه که شما امیدتون رو از دست ندید. خدا بزرگه. خودش میدونه که صلاح ما چیه و کجاست. انشالله که قبول میشید. به این چیزها هم فکر نکنید.
                                                  • ع
                                                    علی
                                                    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۳۱
                                                    مدیر جان در مورد بحث بومی بودن که ظاهرا مبهم است شما اگر اطلاعات دقیق تر دارین لطفا شفاف سازی کنین. ممنون
                                                    • س
                                                      سلیم
                                                      ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۳۷
                                                      سلام دوستان. بنده تا حالا کامنتی نذاشتم اما چون احساس کردم برخی از دوستان نگران این جریان بومی و غیر بومی هستند خواستم یه توضیحی بدم.
                                                      در متن اگهی چند تا تذکر هست که اولیش اینه:
                                                      ﺗﺬﻛﺮات :
                                                      ۱- در ﺷﺮاﻳﻂ ﻣﺴﺎوی اوﻟﻮﻳﺖ ﺳﻬﻤﻴﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ ﺑﻪ داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻮﻣﻲ ﺗﻌﻠﻖ دارد.
                                                      باقی توضیحات مربوط به این بنده و منظور از اینکه اولویت با بومی شهرستانه یعنی اینکه در یک استانی اگر دو نفر امتیاز مساوی بیارن اولویت با بومی شهرستانی که قرار نیرو در اون استخدام بشه . خوش باشید.
                                                      ﺗﻮﺿﻴﺢ۱: ﺑﻮﻣﻲ ﺑﻪ ﻓﺮدی اﻃﻼق ﻣﻲ ﺷﻮد ﻛﻪ ﺣﺪاﻗﻞ دارای ﻳﻜﻲ از وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی زﻳﺮ ﺑﺎﺷﺪ:
                                                      اﻟﻒ) ﻣﺤﻞ ﺗﻮﻟﺪ داوﻃﻠﺐ ﺑﺎ اﺳﺘﺎن ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای اﺳﺘﺨﺪام ﻳﻜﻲ ﺑﺎﺷﺪ.
                                                      ب)ﺣﺪاﻗﻞ ﭘﻨﺞ ﺳﺎل از ﺳﻨﻮات ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ داوﻃﻠﺐ(اﺑﺘﺪاﻳﻲ،راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻳﺎ دﺑﻴﺮﺳﺘﺎن)ﺑﻪ ﺻﻮرت ﭘﻴﻮﺳﺘﻪ دراﺳﺘﺎن ﻣﻮردﺗﻘﺎﺿﺎ ﻃﻲ ﺷﺪه ﺑﺎﺷﺪ.
                                                      ج) ﻫﻤﺴﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان ﭘﺮﺳﻨﻞ ﻧﻴﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ ﻛﻪ اﺳﺘﺎن ﻣﺤﻞ ﺗﻮﻟﺪ ﻫﻤﺴﺮ ﻳﺎ ﭘﺪر (ﺷﺎﻏﻠﻴﻦ ﻧﻴﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ ) و ﻳﺎ ﻣﺤـﻞ ﺳـﻜﻮﻧﺖ ﻛﻨـﻮﻧﻲ آﻧﺎن (در ﺧﺼﻮص ﺑﺎزﻧﺸﺴﺘﮕﺎن ﻧﻴﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ) در اﺳﺘﺎن ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎی ﺷﻐﻞ ﺑﺎﺷﺪ.
                                                      د) ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮ ﻛﺎرﻛﻨﺎن رﺳﻤﻲ، ﭘﻴﻤﺎﻧﻲ و ﻧﻴﺮوﻫﺎی ﻗﺮاردادی ﻛﻪ در اﺟﺮای ﻣﺼﻮﺑﺎت «ﻛﺎرﮔﺮوه اﻧﺘﻘﺎل ﻛﺎرﻛﻨﺎن دوﻟﺖ از ﺗﻬﺮان » ﺑﻪ اﺳﺘﺎن ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای اﺳﺘﺨﺪام ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺷﺪه اﻧﺪ.
                                                      ه) آن دﺳﺘﻪ از اﻓﺮادی ﻛﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﻪ ﺳﺎل ﺗﻤﺎم ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻛﺎر ﺗﻤﺎم وﻗﺖ در دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎی اﺟﺮاﻳﻲ اﺳﺘﺎن ﻣـﻮرد ﺗﻘﺎﺿـﺎ ﺑـﺮای اﺳـﺘﺨﺪام ﺑـﺎ ﭘﺮداﺧﺖ ﺣﻖ ﺑﻴﻤﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
                                                      و) ﻫﻤﺴﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان اﻓﺮاد ﺑﻮﻣﻲ ﺳﺎﻛﻦ در اﺳﺘﺎن.
                                                      ﺗﻮﺿﻴﺢ۲: اوﻟﻮﻳﺖ اﻧﺘﺨﺎب داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﺎ ﺑ ﻮﻣﻲ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ و در ﺻﻮرﺗﻲ ﻛﻪ داوﻃﻠﺐ ﺑﻮﻣﻲ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ﻻزم ﺑﺮای ﻗﺒﻮﻟﻲ
                                                      را ﻛﺴﺐ ﻧﻜﺮده ﺑﺎﺷﺪ؛ از داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻮﻣﻲ ﺳﺎﻳﺮ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻫﺎی اﺳﺘﺎن در ﺻﻮرت ﺷﺮﻛﺖ در آزﻣﻮن ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ آن ﻣﺤﻞ اﻧﺘﺨﺎب ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ.
                                                      ﺗﻮﺿﻴﺢ۳: داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﻮﺿﻮع اﻳﻦ ﺑﻨﺪ ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ در ردﻳﻒ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺷﺪﮔﺎن ﺑﺮای ﻣﺼ ﺎﺣﺒﻪ ﻗﺮار ﮔﻴﺮﻧﺪ ؛ ﺑﺎﻳﺴﺘﻲ ﻣـﺪارک ﻻزم دال ﺑـﺮ ﺑـﻮﻣﻲ
                                                      ﺑﻮدن را در زﻣﺎن ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اراﺋﻪ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ. در ﻏﻴﺮاﻳﻨﺼﻮرت ﺣﺬف ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ.
                                                      ﺗﻮﺿﻴﺢ۴: از داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام ﻏﻴﺮﺑﻮﻣﻲ ﺗﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺘﻲ (ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺤﻀﺮی ) ﻣﺒﻨﻲ ﺑﺮ ﻋﺪم درﺧﻮاﺳﺖ ﺟﺎﺑﺠـﺎﻳﻲ ﺑـﻪ ﻣـﺪت ۱۰ ﺳـﺎل
                                                      • م
                                                        مردودی
                                                        ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۲۷
                                                        اگه داوطلب بومی داشته باشه اون پست، احتمال اینکه غیر بومی بگیرن واقعا ضعیفه!!
                                                      • س
                                                        سوال از ن گ ا ر
                                                        ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۲۸
                                                        و در مورد نمره ی چشم هم اگه اطلاعات دقیقی دارین که چجوری برخورد میکنن ممنون میشم راهنمایی کنین. اخه من شماره چشام بالاست و بدون عینک دید خوبی ندارم ایا بهم گیر میدن؟؟؟ ولی مشکل دیگه ندارم شکر خدا
                                                        • ا
                                                          الهامه
                                                          ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۰۰
                                                          از صب یک سوال پرسیدم یکی جواب قانع کننده نداده!!!!!!!!
                                                          دوستان آخرسر چه شد من الان از استانم اما اسمم از شهرستان اومده که از شهرستانای استانی که من اونجا زندگی میکنم!!!!!!!
                                                          اما میگن اون فرد که توشهرستانه و اسم اونم اومده تو اولویته!!!!!!
                                                          خیلی حالم گرفته.بعد مدتا انتظاراین حرفوشنیدم.
                                                          • س
                                                            سارا
                                                            ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۴۱
                                                            درست شنیدین بومی شهرستان اولویت داره.ولی این در شرایطیه که نمرات مساوی باشن.شاید شما از اون رقیب بومیتون نمره هاتون بهتر باشه.نا امید نشید
                                                          • ب
                                                            ب
                                                            ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۲۹
                                                            سلام،مدیر عزیز میتونم بپرسم دلیل تغییر این صفحه و حذف اطلاعیه آخر بانک از بالای صفحه ،چیه؟ممنون میشم
                                                            • م
                                                              مدیر
                                                              ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۳۶
                                                              با سلام
                                                              کاربر گرامی حذف نشده است فقط به صفحه ای دیگر منتقل شده است که دکمه صفحه مورد نظر در انتهای صفحه موجود است
                                                              با تشکر
                                                            • ن
                                                              نسرین
                                                              ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۲۸
                                                              سلام
                                                              بچه ها واقعا نمیدونم بهتون چی بگم؟هر روز میاید ی نگرانی و استرس جدید واسه خودتون ایجاد میکنیدمگه به خدا و حکمتش ایمان ندارید؟هرچیزی اون بخاد همون میشه فقط و فقط خاست خدا اتفاق میفته اگه اون بخاد بومی قبول میشه و اگه نخاد غیر بومی، به جای این کارا بشینید دعا کنید و با باورتمام ازش یاری بخاید، خیلیاتون از کنکور ارشد سراسری جا موندید آزادو من اصلا کاری ندارم خیلیاهم از دکتری، منم استرس دارم هر هفته هم میزنگم کارگزینی اما اجازه ندادم این نتیجه از اهدافم منو جا بندازه چون گفتم 50-50 شانسه قبولی هست اگه خدا خاست و قبول شدم که دیگه با فشار کاریه بانک نمیتونم واسه کنکور دکتری بخونم چون دوس دارم دکتری رو هم تهران وسراسری بخونم بچه هایی که دانشگاه های ملی تهران خوندن حالمو درک میکنن از سویی هم گفتم اومدو قبول نشدم خدای ناکرده بعدش چیکاره ام؟هکم از درس موندم هم کار لذا با جدیت تموم واسه کنکور خوندمو الان بخاست خدا اماده ام واسه کنکور بعدشم برنامه ریختم واسه آموزش رانندگی شنا کلاس طراحی باشگاه و...
                                                              بچه ها احتمال قبولی بدید حالا ببنید با سرکار رفتن از چه چیزایی جا میمونید برید الان دنبال اون علایقتون که بعدا گرفتارکار میشید
                                                              اونایی که اضافه وزن دارن برن باشگاهو..
                                                              دیدتون به قبولی باشه امیدوار باشید و اگه هم قبول نشدید خدای ناکرده حداقل بس که تو خونه نشستیدو فکر کردید افسرده نشید
                                                              برید دوستان زندگی چه با بانک و چه بی بانک درجریانه
                                                              یاحق
                                                              التماس دعا
                                                              (مدیرجان لطفا تایید کن)
                                                              • !
                                                                !
                                                                ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۲۵
                                                                ...اموزش رانندگی شنا کلاس طراحی باشگاه و…
                                                                دمت گرم! یه کم شرایط دیگرانو درنظر بگیرید چون بیکاریم و وقت ازاد داریم بریم استلخ! ما حالمون از خودمون بهم میخوره بریم طراحی!
                                                                سی سالمه بابام ۶۰ ساله, اس داده این ماه وضعم خرابه پول ندارم اگه گیری بگو یه کاری بکنم برات! اس بدم بگم پول بده برم ابتنی!
                                                                • !
                                                                  !
                                                                  ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۲۷
                                                                  کلا منظوری ندارم فقط خواستم بگم
                                                                  زندگی واسه بعضیا فان و فانتزی نیست سخت و خشن و بیرحمه
                                                                • ع
                                                                  عطازاده
                                                                  ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۵۰
                                                                  :) :) :)
                                                                  من قبلا گواهینامه ام رو گرفتم. کلاس شنا رفتم الان دیگه بلدم. مرتب هم استخر میرم. باشگاه میرم. طراحی رو هم که قبلا رفتم دیگه الان ادامه نمیدم. خوش نویسی رو هم رفتم. یه چند دوره ای هم انواع شیرینی و دسر و غذا و ... . قالی بافی... بلدم. خیاطی... بلدم. هر چیزی که اسمش رو بذاری بافتنی... بلدم. :) فکر کنم وقتشه که دیگه برم سر کار. چونکه دیگه نمیدونم با چی سر خودمو گرم کنم.

                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                ثبت پاسخ