آیا مشمولانی که صافی کف پا دارند از سربازی معاف می‌شوند؟

۳ نظر

به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق قوانین جدید در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، صافی کف پا جزء معافیت‌ها محسوب نمی‌شود.

علاوه بر این آن دسته از افرادی که با ۲ بار انصراف از دانشگاه در حال خدمت هستند، اگر در رشته دکتری حرفه‌ای پزشکی پذیرفته شوند، به هیچ وجه نمی‌توانند ادامه تحصیل و تقاضای ایست خدمت دهند.

همچنین، افراد متاهل، بعد از گذراندن ۲ماه آموزشی، هفته ای دو الی سه بار می توانند بعد از ظهر به منزل بروند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای آیا مشمولانی که صافی کف پا دارند از سربازی معاف می‌شوند؟

  • غ
    غلامحسین حیدری
    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳
    سلام من بر ج 6 سال 96 دخواست دادم بعد از یک ماه ج دادن که به خاطر شرایط تحصیلی چون دیپلمو دیر گرفتی نمیتونی حال میشه باز اقدام کنم که پرونده من باز به جریان در بیاد حال که 2 سال گذشته ببینیم فرجی نمیشه و ج نمیاد اخه وقتی مشخصاتم میدم میزنه تو سیستم میگن که شما ثبت نام کردی و شرایطشو نداشتی بلاخر 2 سال گذشته راهی هست که مجددا پرونده من به جریان در بیاد
    • غ
      غلامحسین حیدری
      ۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵
      سلام وقت بخیر من متولد 14/12/69 هستم برج 6سال96 اقدام کردم برای خرید ولی بعد از یک ماه ج دادن که شرایط سنی داری ولی شرایط تحصیلی نداری دیپلم 90 گرفتم و پیش دانشگاهی 91 بلاخره ما به هر دلایلی مشکل داشتیم و دیر مدرک گرفتیم حالا که دیگه فرصت داره تمام میشه هیچ بندو ماده وجود نداره که به ما هم تعلق بگیره
      • د
        دانال
        ۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۴۰
        نه متاسفانه، اما به نظرم بیشتر پیگیری کن شاید به جواب رسیدی. من خودم مشکل مشابه شما داشتم، اما خوشبختانه با پیگیری هایی که کردم مسئله حل شد. امیدوارم برای شما هم کارساز باشه. موفق باشی.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ