استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

۱۹۱۸۶۱ نظر

استخدام وزارت نیرو

وزارت نیرو استخدام‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی که اطلاع رسانی آن از سایت‌ها و مجاری خبری به اطلاع عموم می‌رسد انجام می‌دهد. اگر به دنبال آگاهی از استخدام‌های وزارت نیرو هستید مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

خبر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- اخذ مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: رویکرد ما بهره‌گیری هرچه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه‌های وزارت نیرو است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کارگر نجفی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان، گفت: مجوز جذب هزار نخبه علمی در زیر مجموعه‌های وزارت نیرو گرفته شده و تاکنون ۶۰ نفر جذب شده‌اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر در حال انجام است.

مشاهده متن کامل خبر

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال جاری می‌توانند با مراجعه به صفحه شرایط آزمون استخدامی وزارت نیرو، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو استفاده کنید.
شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدامی وزارت نیرو

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

کاربران گرامی در صورت اعلام هر گونه خبر در خصوص استخدام وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ و شرایط استخدام وزارت نیرو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد.

پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان (دو برابر ظرفیت) مصاحبه می شوند همچنین فرمها و اطلاعات مربوط به گزینش در روز مصاحبه توزیع و بعد از تکمیل آنان گردآوری می شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت نیرو در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

لیست سازمان‌های فراگیر هفتم

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۶۱ نظر برای استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

  • ف
    فرزند جانباز برق
    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲
    دوستان سازمان سنجش کشور هر سوالی ازشون بپرسی جواب میده ..فقط باید ثبت نام کنی و سوالتون رو مطرح کنید در عرض چند ساعت به صورت واضح جواب داده میشود
    اما چند نکته بهتون بگم
    1)ضریب بومی 1.1 هست که در نمره کل ضرب خواهد شد در صمن کسی که بومی باشه 5 نمره بیشتر تو مصاحبه داره که چهار نفر این 5 نمره بهش میدن که میشه 20 نمره از 250 نمره
    2) ضرایب ایثارگری برای جاتباز 25 الی 49 درصد 1.7 برای 50 الی 70 درصد 3 برای 70 به بالا 5 و برای شهید 7 و برای ازادگان بر حسب سال ایثارگری صریب خواهد خورد که فقط در نمره کتبی اعمال خواهد شد
    • ب
      به فرزندجانبازبرق
      ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۸
      فقط کتبی نیست من یقین دارم
      • م
        محمد
        ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۵
        اولا ضریب بومی 1/2هستش دوما ضریب بومی در نمره کتبی ضرب میشه فقط کاش میشد عکس بگیرم چون من پرسیدم و دقیقا سنجش همین رو پاسخ داد
        • ا
          اداری
          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۴۲
          بومی شهرستان 1.2
          • آ
            آبفا
            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۲۹
            توی اصلاحیه ای که موقع دوبرابر ظرفیت اعلام شد به صراحت بیان شده که ضریب همه بومیا شده 1.1 . ولی باز بعضیا اعلام کردن که 1.2 براشون اعمال شده. ولی براساس اصلاحیه ای که سنجش داده بنظر همون 1.1 درست باشه.
        • ا
          امیر
          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۶
          من دوستم براش ضریب 1.2 اعمال شده
          ضریب بومی هم در نمره کتبی اعمال میشه
          اینکه سازمان سنحش این پاسخو به شما داده بازم قانع کننده نیست باید طبق دفترچه ادرس بده
          این هم بگم که من هیچ سهمیه ای ندارم و دنبال فرمولی نیستم که به نفع خودم باشه و دل خودمو خوش کنم فقط طبق دفترجه دارم میگم
        • ف
          فرزند جانباز برق
          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۹
          این متن برای رفع ابهام می باشد که در صفحه 6 دفترچه وزارت نیرو گفته شده
          ب) در فرایند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، استخدام ایثارگران واجد شرایط مطابق ضوابط و مقررات و با رعایت
          اولویتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ضریب توسط بنیاد در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و در نمره
          مکتسبه آزمون کتبی🤗🤗🤗 داوطلب اعمال می گردد ، صورت خواهد پذیرفت. اولویت استخدامی در بین این مشمولین به ترتیب با جانبازان،
          آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر (بر اساس درصد جانبازی) و فرزندان آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر
          میباشد و در صورت عدم تکمیل سهمیه از بین ایثارگران فوق الذکر مانده سهمیه قابل تسری به سایر ایثارگران مشمول سهمیه یاد شده
          (به ترتیب به همسر شهید، همسر جانبازان 25 درصد و بالاتر، همسر آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر، خواهر و برادر شهید) که در
          همان شغل محل ثبت نام و در آزمون شرکت نموده اند خواهد بود
          جایی که شکلک گذاشتم نوشته کتبی ..برید صفحه 6 رو نگاه کنید
          • ن
            نیرو
            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۱۱
            پس بی زحمت اگه توضیح دقیق و واضحی در مورد سهمیه 5 درصدی دارین بدین؟؟ فقط اول همه کامنتهای این دو سه صفحه آخر رو بخونین اولش که حرفهای تکراری بدون اطلاع از حرفهای دیگه زده نشه. ممنون
            • ف
              فرزند جانباز برق
              ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۵۶
              سهمیه 5 درصدی با سهمیه ازاد رقابت نمیکند ... اینجوری که الان 100 تا نیرو تو رشته برق تو کل کشور میخاهند که 5 تا 5 درصدی باید بگیرند .5 درصدی کل کشور باهم رقابت میکنند و 5 نفر اول به عنوان قبول شده معرفی میشوند ..ممکن ی جا دو نفر بخواهند ی 5 درصدی بگیرند و ی سهمیه ازاد ممکنه ی جا 20 تا سهمیه آزاد بگیرند چون سهمیه 5 درصدی اون شهر جز اون 5 نفر قبول شده نباشد
            • ا
              اداری
              ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲
              در کل ایثارگران غیر بومی شانسی زیر 20 درصد دارن چون نمره بومی یک بار در نمره کتبی و یکبار نمره نهایی ضرب میشه. نمیدونم چرا اینا رو دقیق و واضح تو دفترچه نمیگن که ما 9ماه وقت تالف نکنیم.
              منبع صفحه 6 و 10
              • ا
                امیر
                ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۰
                برای بار هزارم
                هرچی ضریب میشناسید چه ضرایب بومی چه شرکتی چه ایثارکری فقط و فقط یکبار اعمال میشن و اون هم در مرحله ازمون کتبی هست
                لطفا دیگه این بحثو ببندید
                • ف
                  فرزند جانباز برق
                  ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵
                  داداش ضریب بومی در کل ضرب میشه . منم بخاطر این موضوع ناراحتم .از سنجش کل پرسیدم
                  • ا
                    امیر
                    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۰۹
                    ضریب بومی همین الان در نمره خام ضرب شده
                    مثلا من نمره ترازم 4400 هست که برار است با نمره خام کارنامم که 40 هست ضرب در 1.1 و ضرب در 100
                    پس ضرایب کتبی اعمال شدن و دیگه هم اعمال نمیشن
                    تو دفترچه هم اصلا نگفه که ضرب در کل میشن
                    اگه گفته شماره صفحه رو لطف کن بگو
                  • ف
                    فرزند جانباز برق
                    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۷
                    دوستان سازمان سنجش ی قسمت داره که ازشون سوال میپرسی در عرض 5 ساعت بهتون جواب میده ..اینجا هر کی ساز خودشو میزنه .. کسی که بومیه میگه تو نمره کل ضریب بومی ضرب میشه کسی که غیر بومیه چیز دیگه ای میگه
                • ع
                  علی
                  ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۱۱
                  سلام دوستام میشه یکی هم سهمیه 5 درصدی داشته باشه هم نیروی شرکتی؟ و امتیاز هر دورو میتونه بگیره یا فقط ازیه سهمیه میتونه تو ازمون استفاده کنه؟
                  • ب
                    به مدیر محترم سایت
                    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
                    با سلام
                    جناب مدیر سال نوتون مبارک باشه و ممنون به خاطر سایت خوبتون
                    حقیقتش من جای دیگه قبول شدم و گفتن برای صدور کد استخدامی فیش واریز کنم ولی چون با محل زندگیم فاصله داره نمیخوام برم اونجا و منتظرم ببینم نتیجه آبفا چی میشه؟
                    میخوام ببینم شما خبر ندارین حدود نمره های عمران اصفهان چقدر بوده تا متوجه بشم قبول میشم یا نه؟
                    از اصفهانیا که هرچی پرسیدم اینجا حرفی نزدن متاسفانه!
                    ممنون میشم کمکم کنید
                    یه سوال دیگه اینگه اگه کد استخدامی صادر بشه میشه انصراف داد از اونجا یا نه؟
                    • م
                      مدیر
                      ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰
                      با سلام
                      کاربر گرامی سال نو شما هم مبارک امیدواریم همواره سلامت و موفق باشید. در مورد سوالاتی که مطرح کردید فقط سازمان مربوطه میتواند پاسخ دهد
                      با تشکر
                    • ن
                      نرگس آبفا
                      ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹
                      سلام تو رو خدا در مورد ضریب نیرو های شرکتی هم اطلاعات بدین خیلیا رقیباشون شرکتین و نمیدونن چند درصد ضریب تو کتبی خوردن
                      • ص
                        صادق-مکانیک
                        ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۱
                        به من گفتند که ..برا سابقه های خیبی زیاد..(شاید 10سال به بالا).یه چیزی تو مایه های ضریب بومی مد نظر وزارت بوده....دیگه نگفتند تا چند سال سابقه1.2 و مثلا اگه طرف 3 سال سابقه داشته باشه..میشه چند..1.06یا...
                        • م
                          مهربان
                          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
                          من پرسیدم و اینو مطمین مطمین مطمینم که نمره کتبی در 1.01به ازای یه سال و 1.02 دوسال و..... مثلا طرف 5سال سابقه داره نمره کتبیش در 1.05 ضرب میشه و اینطور ک دوستان میگن فقط برای نمره کتبی ضریب درنظر میگیرن
                        • .
                          .....
                          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۳
                          ضریب شرکتی حداکثر تا 15 سال حساب میشه و کسی که 15 سال سابقه داشته باشه ضریبش 1.15 هست که در نمره آزمون حساب میشه
                        • ح
                          حسین
                          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰
                          سلام خسته نباشین دوستان
                          دوستان برای مصاحبه استخدامی در سهمیه 25 درصد
                          میزان درصد جانبازی هم تاثیر داره
                          مثلا فرزند جانباز 25 درصد و 75 درصد هر دو میشن سهمیه 25 ایثارگران
                          حالا برای قبولی مصاحبه میزان درصدم ملاک هس ؟
                          ممنون میشم راهنمایی کنین
                          • ج
                            جواد
                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۱
                            سلام فرزندان جانباز تو مصاحبه هیچ ضریبی ندارند ..و فرقی بین فرزند جانباز 25 درصد و فرزند شهید نیست ...حالا چند درصدی و چند زدی
                          • ا
                            اداری
                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶
                            سلام خدمت دوستان و مدیر سایت یه سوال داشتم :
                            -داوطلبان دارای حدنصاب به میزان دو برابر ظرفیت در کد شغل محل با توجه به سهمیههای مندرج در دفترچه برای انجام مراحل
                            مصاحبه براساس نمره کل نهایی که حاصلضرب نمره کل اولیه در ضریب مربوط به سهمیههای بومی و سایر موارد اعلامی میباشد،
                            معرفی خواهند شد.
                            تبصره 1 :ضریب بومی مربوط به داوطلبان بومی فقط در نمره کل نهایی موثر است و در تعیین حدنصاب اعمال نخواهد شد.
                            تبصره 2 :ضریب بومی مربوط به سهمیه 25 درصد ایثارگران و مشمولین جدول شماره 1 در محاسبه حد نصاب لحاظ می گردد.
                            این تبصره 2 یعنی ضریب بومی ایثارگران هم در حد نصاب و هم در کل موثره
                            یا نه فقط در حد نصاب ممنون میشم رهنمایی کنید.
                            • ب
                              به اداری
                              ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴
                              بله چون ضرایب ایثارگران چه بومی چه بنیادهم درنمره کتبی هم درنمره مصاحبه ضرب میشه اینوشک ندارم میتونین ازداوطلبانی که قبلن ایثارگربودن وقبول شدن بپرسین
                              • ا
                                اداری
                                ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳
                                یعنی دوبار در 1.1 ضرب میشه خیلی بی عدالتیه😑 غیر بومیا چه گناهی دارن.در کل بالا 1.5 تاثیر داره بومی بودن.
                                • ا
                                  امیر
                                  ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶
                                  کجا گفته ضرایب ایثارگری در نمره مصاحبه ضرب میشه
                                  شما اینو طبق دفترچه ثابت کن کاری به قبول شده های قبل نداشته باش
                                  اینجا هم ادم میاد توضیح میده یه عده میگن دلش پره و ...
                                  دوباره میگم منظور از نمره کل نهایی نمره خام ضرب در ضرایب مربوطه هست. بعضیا فک میکنن نمره کل نهایی برابر مجموع نمره کتبی و مصاحبه س که کاملا اشتباهه
                                • ا
                                  امیر به اداری
                                  ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲
                                  منظور از تبصره دو اینه که برای ایثارگران ضریب بومی در نمره کتبی ضرب میشه و بعد میان بررسی میکنن که ایا حد نصاب رو کسب کرده یا نه
                                  ولی برای بقیه اول باید حد نصاب رو کسب کنن بعد ضریب بومی اعمال میشه
                                  • ا
                                    امیر به اداری
                                    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷
                                    و اینکه این ضریب بومی فقط در نمره کتبی ضرب میشه و در مجموع نمره کتبی و مصاحبه به هیچ وجه ضرب نمیشه
                                    • م
                                      مهربان
                                      ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷
                                      ممنون آقا امیر خداکنه اینطور ک شما میگین باشه
                                      • ا
                                        امیر
                                        ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۲۴
                                        همین طوره دوست عزیز
                                        کافیه دفترچه رو مطالعه بفرمایید. به شایعات و نظرات شخصی و حتی نظر فلان کارمند فلان اداره گوش نده
                                  • م
                                    مهربان به صادق مکانیک
                                    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸
                                    سلام آقا صادق از بس هرکه یه چی گفت استرس گرفتم
                                    لطفا شما بفرمائید که سهمیه ها دوباره تو مصاحبه اعمال میشه یانه اونایی ک ایثارگران ک باخودشون رقابت میکنن فقط شرکتی ها و پنج درصدی ها لطف کنید بگید که دوباره تومصاحبه امتیاز دارن یانه فقط مرحله کتبی بوده ممنون‌میشم
                                    • ص
                                      صادق-مکانیک
                                      ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱
                                      ببین یه نگاه که به فرم 50 نمره ای بندازی میبینی که تو مصاحبه هم شرکتی ها یه امتیازاتی میگیرند که من داوطلب ازاد نمیگیرم....ایثارگرها که کلا پذیرششون حدا بود..در مورد 5 درصدیها هم ارش کمانگیر بارها توضیحات زیادی ارائه داده...ببین تعطیلات خودمون رو با فکر کردن به چیزهایی که دیگه از دست ماخارجه خراب نکنیم...نتیجه میاد تا یکی دوماه اخیر
                                      • گ
                                        گیلان
                                        ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹
                                        بالاخره یکی گفت به سهمیه اینقد فکر نکنین.
                                        واقعا صحبت درموردش نتیجه ای نداره. از دست ما خارجه.
                                        • ا
                                          ابفا
                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۰۰:۰۰
                                          البته اخیر گذشته است یعنی یکی دو ماه گذشته
                                          یکی دوماه آتی درسته
                                        • م
                                          محمد
                                          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱
                                          خیر.فقط در نمره کتبی اعمال میشه.بومی بودن فقط چند نمره به نمره مصاحبه اعمال میکنه.ضریب 5درصدی هم هیچ امتیازی نداره و فقط برای قبول شدن در 2برابر ظرفیت یک رقابت بین خودشون هستش‌
                                          • ا
                                            اداری
                                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹
                                            متاسفانه تو دفترچه نوشته 2 بار
                                            • م
                                              مهربان
                                              ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
                                              نوشته دوبار چی
                                              • م
                                                محمد
                                                ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
                                                برو صفحه 6 دفترچه روبخون.فقط در نمره کتبی نهایی ضرب میشه
                                          • j
                                            jsu
                                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴
                                            ببینید دوستان یه سهمیه25 ویه سهمیه 5درصد وجود دارد که میشه 30 درصد.... حالا دفترچه رو اگه بخونید نوشته رقابت سهمیه 30 درصد با خودشون است حالا اون 25 درصد مشخصه و ابهام این 5 درصده که گنگه و ایناهم فک کنم کل کشور باید 5 درصد از تینا قبول بشه حالا یه جا احتمال داره 4 نفرشونبرادیه کد قبول شه و یه جا اصلا قبول نشن...... خداداند و وزارت نیرو
                                            • ع
                                              عمران
                                              ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۳:۰۴
                                              سلام دوستان
                                              در مورد سهمیه 5 درصد خواستم خدمتتون عرض کنم که بنده در یک جای که ظرفیت دو نفر داشت با سهمیه 5 درصد قبول شدم و میانگین درصد بنده 33 شده و نفر سوم 40 و نفر دوم 46 و نفر اول 49 شده بود روز مصاحبه متوجه شدم و ضمنا متوجه شدم که فقط من سهمیه 5 درصد دارم و همچنین دوستم با میانگین 39 دعوت نشده بود و من حالا برام ابهام شده که آیا رقابت من با سهمیه های 5 درصد کشور هست یا خیر؟ و همچنین رزومه و مصاحبه خیلی عالی بودم و به قول یکی از بچه ها در این پیج که می گفت سهمیه 5 درصد در کتبی ضریب می خورن و در مصاحبه ضریب ندارن و باید با آزادها رقابت کنند پس یعنی با این حساب من ضریب خوردم و میانگینم از دوستم که 39 شده بیشتر شده تا تونستم به مصاحبه دعوت بشم؟
                                              در کل یک ابهامی وجو داره که بنده واقعا نمی دونم این سهمه 5 به چه طریقی اعمال میشه و چطور هست؟
                                              • م
                                                محمد
                                                ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰
                                                امکان نداره دوست عزیز.حتما خواب دیدین که قبول شدین
                                                • ع
                                                  عمران
                                                  ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸
                                                  من میگم مصاحبه هم رفتم و تموم شد حالا شما میگی خواب دیدی
                                                • ع
                                                  علی
                                                  ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸
                                                  خب دوست عزیز خب تو با 5 درصدیا رقابت کردی و قبول شدی با 33 درصد حالام بعد مصاحبه نمرت با 5 درصدیا مقایسه میشه و هیچ ربطی به اون 3 نفر دیگه نداری و اول اونا تورو تست میکنن اگه قبول بشی تو سهمیه 5 درصد رقیبت اگه 100 درصدم بزنه تو قبولی ولی ااگه بین 5 درصدیا نتونی قبول شی یبار دیگه با رقیبات مقایسه میشه ینی با اون 3 نفر ک در این صورت انگار سهمیه 5 درصد نداری انگار ک در این صورت شانس قبولیت کمتر میشه چون اختلاف درصدت با رقیبات خیلی بالاتر میشه. ضمنا هیچ ضریبی به سهمیه 5 درصدیا تعلق نمیگیره
                                                  • آ
                                                    آبفا
                                                    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۴۳
                                                    آقا علی ی طورب حرف میزنی که انگار نمیدونی هنوز ابهام این 5 درصدیا چیه!!!!؟ خب مشکل همینجاس ،این که میگی 5 درصدیا بین خودشون رقابت میکنن یعنی چی!!؟؟ بهرحال در نهایت قرار هستش که از کد رشته محل های آزاد برای 5 درصدیا سهمیه تامین بشه.سوال اینه که این جاهای آزاد که قراره به 5 درصدیایی که بین خودشون رقابت میکنن چجوری و بر چه اساسی انتخاب میشن!؟؟ چون معلوم نیس جای چه داوطلبای آزادی رو گرفتن . نمیدونم چرا خوب درک نمیکنین این بحث سهمیه 5 درصد رو !!!!!!!!!!!
                                                    • ع
                                                      علی
                                                      ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۲۲
                                                      ببین از 3000 مفری ک دعوت ب مصاحبه شده 5 درصدشون ینی 150 نفر سهمیه 5 درصدی دارن و 75 نفر از اینا قبول قطعی میشن اونی که ترازش بین 150 نفر نفر 75 باشه حتی رقیبشون اگه ازاد باشه و 100 درصد بزنه هم بازم قبول نمیشه چون اول 5 درصدیا رو برمیدارن، حالا اگه یکی از این 5 درصدیا ترازش نفر 76 باشه تاااا 150 دیگه تو سهمیشونقبول نمیشن بعد با رقیبشون به فرض اینکه سهمیه ازادن رقابت میکنن. بسا اینکه خیلیا تو سهمیه 5 درصدی قبول نمیشن و تو سهپیه ازاد قبول پیشن این ینی طرف درصدش از سهمیه 5 درصدیا پایینتر بوده ولی تو اون کد شغل محل از رقیبش ک سهمیه ازاده بالاتر بوده و تونسته از اون پیشی بگیره و قبول شه.
                                                      حالا این مقایسه یا کشوری هست یا استانی ک هیچ فرقی نداره
                                                    • م
                                                      مخابرات رودهن
                                                      ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۰۱
                                                      آقای علی درست میگن
                                                      منم نظرم همینه و حدسمم اینه ک این سهمیه استانی هست نه کشوری، چون دفترچه رو ک نگاه کردم دقیقا ( البته بعضی جاها با یک تقریب کوچولو) 25 درصد سهمیه هر استان
                                                      سهمیه ایثارگریه. در واقع استان به استان اعمال شده
                                                      • آ
                                                        آبفا
                                                        ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۴۶
                                                        اینجوری پس یعنی کاملا شانسیه دیگه.
                                                        چون یکی با نمره گتبی خوب و مصاحبه عالی باز ممکنه یکی باد و با نمره پایین جزو 5 درصد بشه و قبول بشه، این یعنی بی عدالتی و شانسیه.
                                                        بعدشم شما نباید 1557 نفر رو در نظر بگیرین. باید 1150 نفر ر مظر بگیرین، چون ایثارگرای بالای 25 درصد سهمیشون جداس و نباید توی جامع آماری آزاد و 5درصدیا بیان. پس باید بگی حدود 57 نفر که دو برابرش برای دوبرابر ظرفیت میشه 114 نفر.
                                                        • آ
                                                          آبفا
                                                          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۴۷
                                                          ضمنا قانونا نباید برا تک ظرفیت ها اعمال بشه چون دیگه خیلی بی عدالتی میشه برای تک ظرفیت
                                                          • ع
                                                            علی
                                                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۱۵
                                                            نخیر 1557 نفر 25 درصدش میشه ایثارگری 5 درصدش 5 درصدی و 3 درصدش معلولین و...
                                                            • م
                                                              مخابرات رودهن
                                                              ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۲۶
                                                              همینه ک آقای علی میگن جناب ابفا
                                                              پنج درصد کل برا پنج درصدا
                                                              25 درصد کل برا سهمیه 25 درصدا
                                                              و 3 درصد کل برا معلولین
                                                              67 درصد کل هم برا آزادا
                                                        • م
                                                          میثم زارعی
                                                          ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۳۲
                                                          سلام
                                                          از ادمین های محترم گروه عاجزانه تمنا دارم این مبحث مربوط به سهمیه 5 درصدی ایثارگران رو پیگیری و در این سایت اطلاع رسانی کنند چون ذهن خیلی ها رو درگیر کرده به علت ابهامش
                                                          ادمین محترم لطفا پیگیری کن اجرتون با مولا علی
                                                          • م
                                                            مدیر
                                                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳
                                                            با سلام
                                                            کاربر گرامی هر ابهامی دارید دفترچه را مطالعه کرده در صورت عدم رفع ابهام با کزارت نیرو تماس گرفته و جویا شوید
                                                            با تشکر
                                                          • ل
                                                            لیلا
                                                            ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۴۵
                                                            سلام‌ دوستان من آخرش نفهمیدم سهمیه شرکتی ها و‌پتج درصدی ها تو مصاحبه هم اعمال میشه یانه؟؟
                                                            • ل
                                                              لیلا
                                                              ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۸:۱۶
                                                              لطفا با اسم من کامنت نزار دوست عزیز
                                                              • ل
                                                                لیلا
                                                                ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۹:۳۵
                                                                مگه فقط تو لیلایی
                                                              • ص
                                                                صادق-مکانیک
                                                                ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳
                                                                شرکتیها بله...5 درصدیها رو واقعا نمیدونم
                                                                • ح
                                                                  ح
                                                                  ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶
                                                                  اما مسئول منابع انسانی بمن گفت فقط تو نمره کتبی سهمیه ضرب شده و تو نمره مصاحبه تاثیری نداره و ضریبی در نمره ضرب نمیشه
                                                                  • ح
                                                                    حدیث
                                                                    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷
                                                                    من پرسیدم گفتن فقط تو ازمون کتبی تاثیر داشته ، تو مصاحبه تاثیری نداره،
                                                                • ل
                                                                  لیلا
                                                                  ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۰۸
                                                                  سلام من از مسئول نیرو انسانی پرسیدم‌ اونایی ک سهمیه ایثارگری دارن ک بحثشون جداست ولی اونایی ک شرکتی هستن و فک کنم 5درصدی ها دیگه تو مصاحبه هیچ امتیازی ندارن چون‌من رقیبم شرکتیه پرسیدم از چند جا هم پرسیدم گفتن ضرایب تو کتبی اعمال شده
                                                                  • ح
                                                                    ح
                                                                    ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶
                                                                    دقیقا
                                                                    • ا
                                                                      امیر
                                                                      ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴
                                                                      تمام ضرایب فقط در نمره کتبی اعمال میشه. ولی یسری امتیازات در فرمهای مصاحبه برای شرکتی ها و بومی ها در نظر گرفته شده
                                                                    • س
                                                                      سهمیه 5درصدی ها
                                                                      ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
                                                                      خواستم در مورد این سهمیه توضیح بدم گویا خیلیا هنوز نمیدونن این سهمیه چی هست.کسایی ک کتبی امتحان میدن رقابتشون بین 5درصدی ها هستش و وقتی ک قبول شدن دیگ با سهمیه ازادی ها بدون هیج ضریبی رقابت میکنن.بعضی دوستان با حرفای بی ربط فقط بقیه رو به اشتباه میندازن.دیدم ی عده حرف از شانس میزدن که خیلی خنده دار بود بهر حال وظیفم بود توضیح بدم.بنده قبول شده فراگیر 4هستم.امیدوارم همه دوستان موفق باشن
                                                                      • م
                                                                        میثم زارعی
                                                                        ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
                                                                        سلام ممنونم از اطلاعاتی که دادی موفق باشی
                                                                        منم تعجب کردم از حرفای بچه ها
                                                                        • M
                                                                          Mohamadi
                                                                          ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۳۷
                                                                          الان سهمیه قبولی من پنج درصدی هستش
                                                                          میانگین عمومی و تخصصی م 53 درصد
                                                                          الان به چه صورت محاسبه میشه این پنج درصد؟؟؟
                                                                          • ح
                                                                            حسام
                                                                            ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۰۵
                                                                            سلام رشتتون چیه ک تونستین اینقد بالا بزنین؟تازه با سهمیه ه درصدی
                                                                            • ع
                                                                              علی
                                                                              ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۱۱
                                                                              مگه سهمیه داشته باشی باید کم بزنی!!!!
                                                                              • ح
                                                                                حسام
                                                                                ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۲۰
                                                                                ندیده بودم سهمیه دار بالای 30
                                                                              • آ
                                                                                آبفا
                                                                                ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۲۲
                                                                                سلام.
                                                                                آقای محمدی الان توی کارنامه دوبرابر ظرفیت عنوان سهمیه 5 درصد رو قید کرده یا برای همه عنوان آزاد رو آخر رشته محل نوشته؟
                                                                                • م
                                                                                  مخابرات رودهن
                                                                                  ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۱۴
                                                                                  من ک گفتم هشتاد نود درصد پنج درصدا نمره بالایی دارن
                                                                                • ا
                                                                                  احسان
                                                                                  ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۴۹
                                                                                  الان بنظر خودت شفاف سازی کردی؟؟؟
                                                                                  بحث اینه چجور محاسبه میشه این سهمیه5درصد؟
                                                                                  و 5درصد مربوط به کل کشوره یا،استانی یا کد شغل محل؟؟
                                                                                  • م
                                                                                    مخابرات رودهن
                                                                                    ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۷
                                                                                    آقا احسان جواب این سوالاتو کسی نمیدونه
                                                                                    واقعا مشخص نیست. در هاله ای از ابهامه همه چی
                                                                                    • آ
                                                                                      آبفا
                                                                                      ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۳۲
                                                                                      سلام. آقا احسان شما کاملا دقیق گفتین، چون واقعا ابهام زیاد داره.
                                                                                      خودش نوشته 5 درصد ، حال فرض کنیم 5 درصد کل نیاز کشور توی آزمون باشه.
                                                                                      به این شکلی که دوستمون گفته سهمیه 5 درصدی فقط برای اینه که با این سهمیه، 5 درصد از داوطلبایی که توی خودشون بیشترین امتیاز و نمره رو آوردن برای دوبرابر ظرفیت معرفی شدن و دیگه در ادامه هیچ امتیاز و سهمیه خاصی ندارن و باید به صورت آزاد با داوطلبای دیگه رقابت کنن. اگه اینجوری باشه که کاملا انصاف رعایت شده ولی باز ی سری ابهامات وجود داره که نیاز به شفاف سازیه‌. با این توصیفات این سهمیه بیشتر به درد کسایی میخوره که با اختلاف کم توی رقابت ازمون کتبی توی دوبرابر ظرفیت قرار نمیگیرن و با این سهمیه بهشون این فرصت داده میشه که توی مصاحبه تلا کنن و اختلاف ناچیز کتبی رو جبران کنن.
                                                                                      ولی سوال اینجاس دقیقا معیار انتخابشون چطوریه، یعنی کشوریه، استانیه، برا رشته محله . اصلا هیچی در این باره مشخص نشده و این خودش یعنی شانس.
                                                                                      سعی کردم خیلی شفاف و واضح توضیح بدم.
                                                                                      موفق باشین.
                                                                                      • م
                                                                                        مخابرات رودهن
                                                                                        ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۰۴
                                                                                        پنج درصد سهمیه کل متعلق ب اوناس، ن آزاد
                                                                                        همون 75 نفر
                                                                                    • م
                                                                                      مخابرات رودهن
                                                                                      ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۲
                                                                                      اون جایی که من صحبت از شانس کردم، ی توضیحی بدم
                                                                                      آیا همه شغل محل ها سهمیه پنج درصدی از رقباشون هست؟؟؟ مسلما نه
                                                                                      پس این شانسه بچه های آزاده که آیا رقیب پنج درصدی داشته باشن یا ن
                                                                                      بعدشم سهمیه پنج درصدا هم دو برابر ظرفیتن و اینجور که پیداس حتما دو رقیب تو ی شغل محل نیستن، فرض کنید مثلا مخابرات تهران چهار تا شغل محل داره، دو نفر از دو شغل محلش سهمیه پنج درصد دارن و با هم رقابت میکنن. یک نفر از این سهمیه پنج درصدا نهایتا قبول میشه. و فرضا داوطلب آزادی که تو اون شغل محله، به هر حال یکی از ظرفیت ها رو از دست میده برا رقابت، خب اینم شانس اون داوطلب آزاده ک اون ظرفیتی ک توسط پنج درصد پر شده کدوم شغل محل باشه.
                                                                                      • ع
                                                                                        علی
                                                                                        ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۱۲
                                                                                        این ضریب چجور اعمال میشه؟
                                                                                        کارنامه ها که همه خام هست
                                                                                        • م
                                                                                          مخابرات رودهن
                                                                                          ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۰۸
                                                                                          سهمیه پنج درصد ضریب نداره، پنج درصد کل ظرفیت برای اونا باید بشه حتما
                                                                                          یعنی 75 نفر تو این آزمون
                                                                                          • آ
                                                                                            آبفا
                                                                                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱
                                                                                            خیلی واضح هستش نمیدونم شما دوست عزیز چرا همش حاشیه میرن!!!
                                                                                            سوال اینجاس که این 75 نفر که همون 5 درصد کل استخدامی کشور هستش باید از ظرفیت آزاد تامین بشه و هیچ روش و نحوه ی پذیرش سهمیه های 5 درصد که از سهمیه آزاد استفاده میکنن وجود نداره و فق توی دفترچه گفته 5 درصد کل نیاز استخدامی که همون 75 نفر هستش به سهمیه 5 درصد تعلق میگیره ولی معلوم نیس چجوری تعلق میگیره و قراره تا چه حد کمک کنه به 5 درصدیا . اینجوریه که داوطلبای آزاد همشون ابهام دارن و میگن ممکنه با نمره بالای کتبی و مصاحبه یکی با نمره پایین جاشونو بگیره، که واقعا حق دارن با این ابهام .
                                                                                            • آ
                                                                                              آبفا
                                                                                              ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
                                                                                              البته 5 درصد کل استخدامی رو نباید 5 درصد 1557 نقر در نظر بگیریم. چون ایثارگران 25 درصد کاملا جدا هستن .به همین دلیل باید 5 درصد سهمیه آزاد که حدود 1170 نفر هستن رو باید حساب کنیم که میشن حدود 59 نفر .
                                                                                          • ع
                                                                                            علی
                                                                                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۰۱
                                                                                            ن اینطور نیست بعد قبولی با ازادیا رقابت کنن اینا بعد قبولی در کتبی هم تو مصاحبه یبار با 5 درصدیا رقابت میکنن اگه قبول نشن اینسری با ازادیا رقابت میکنن. هیچ ضریبی هم نمیگیرن 5 درصدیا کلا
                                                                                          • ب
                                                                                            به امیر
                                                                                            ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲
                                                                                            اول سلام سلام‌واجبه
                                                                                            دوست عزیز انگار خودت سهمیه داری ک انقدر دلت پره
                                                                                            • م
                                                                                              محمد
                                                                                              ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
                                                                                              دقیقا..فکر کردن با5 درصد سهمیه دیگ باید قبولشون کنن
                                                                                              • ط
                                                                                                طاهره امورمشترکین
                                                                                                ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۵۲
                                                                                                سلام اقای امیر فقط نحوه محاسبه سهمیه ایثارگران روتوضیح دادن اخه بعضی ازدوستان باشنیده های بی اساسشون فقط بلدن اینجاته دل بچه هاروخالی کنن والکی درموردسهمیه ایثارگران جوسازی کنن
                                                                                                • ی
                                                                                                  یا خدا
                                                                                                  ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۱۳
                                                                                                  اره دقیقا خیلی دلش پره😁
                                                                                                  • ا
                                                                                                    امیر
                                                                                                    ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۰۵
                                                                                                    اولا سلام
                                                                                                    دوما توضیخی که من دادم نمیدونم کجاش ربطی به دل پر داشتن داره من فقط دارم دفترچه رو با زبان ساده تر برا اون دسته از دوستانی توضیح میدم که حاضرم شرط ببندم حتی نمیدونن این ازمون چیزی به اسم دفترچه هم داشته و دادن کافی نت محله براشون ثبت نام کرده
                                                                                                    سوما من در مورد کل ضرایب سهمیه ها (ضریب بومی شرکتی، ایثارکری و ..)گفتم نه فقط ضرایب ایثارگیری.
                                                                                                    چهارما من اصلا سهمیه ندارم حتی سهمیه بومی هم ندارم. ولی نمیدونم چه اصراری دارید که فرمولی ارائه بدیذ که خودتون دوست دارید و به نفعتونه
                                                                                                    مگه سنجش یا وزارت نیرو طبق حرف منو شما عمل میکنه
                                                                                                    کل دستورالعمل آزمون داخل دفترچه اومده اگه احساس میکنید با چیزی که من گفتم مغایره همینجا بیاید با ذکر صفحه دفترچه توضیح بدید
                                                                                                    تنها چیزی که داخل دفتزچه مبهمه و معلوم نیس چجوره و یا شاید ما درست درک نمیکنیم سهمیه 5درصد هست
                                                                                                    بقیه موارد خیلی شفاف بیان شده
                                                                                                    بعدش دوستی که گفته تو مصاحبه ضرایب اعمالی حذف میشن و ملاک نمره خام هست لطف کنه بگه کجای دفترچه این عنوان شده
                                                                                                    اگه اینجور باشه به نفع خود من هست ولی الکی فرمول ارائه دادن و دل خوشی الکی دادن هم به اندازه نامید کردن میتونه بد باشه
                                                                                                    • ع
                                                                                                      علی
                                                                                                      ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۲۰
                                                                                                      دقیقا همینه/ فقط 5% ای ها مبهمن. و ضریبی که اعماب شده حذف نمیشه. اما به 5% ها ضریب فک نکم بخوره
                                                                                                      احتمالا 5% ها تو برخی کد رشته ها که ظرفیت بالا دارن اعمال میشه (به تعداد مد نظرشون) و این احتمال میره که کسی با نمره پایین هم بیاد جزو 5% ها چون بقیه 5% ها نمرشون کم بوده و این امکانم هست نمرشون بالا باشه.
                                                                                                      حالا این سهمیه ها با هم رقابت میکنن و یک برابر میرن گزینش. کسی هم که رد میشه بدون در نظر گرفتن سهمیه 5% میره رقابت با ازاد ها. اگه نمره گتبیش خیلی پایین باشه که هیچ رد میشه از اول . اگه بالا بود نتیجه مصاحبه براش تعیین کنندس که از ازادها بیشتر بشه یا نه
                                                                                                      • آ
                                                                                                        آبفا
                                                                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۴۵
                                                                                                        کاملا حق با شماس
                                                                                                        • آ
                                                                                                          آرش
                                                                                                          ۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷
                                                                                                          ما جزو تفرادی هستیم که سنجش هنوز اعلام نکرده
                                                                                                          تو کارنامه اولیه زده قبولی در سهمیه 5%
                                                                                                    • r
                                                                                                      reza
                                                                                                      ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
                                                                                                      مهندسی برق قدرت آبفا تهرانسر ایثارگر داریم ؟
                                                                                                      • ج
                                                                                                        جواد
                                                                                                        ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹
                                                                                                        سلام چند درصدی و چند زدی
                                                                                                        • R
                                                                                                          Reza
                                                                                                          ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۱۰
                                                                                                          فرزند 40 درصد
                                                                                                          میانگینم 23 درصد .
                                                                                                          شما چه طور؟
                                                                                                          • ج
                                                                                                            جواد
                                                                                                            ۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹
                                                                                                            فرزند 25 درصد 40.8 درصد
                                                                                                            • M
                                                                                                              Mehdi
                                                                                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲
                                                                                                              منم هستم . فرزند 35 درصد و میانگینم 43شد
                                                                                                          • r
                                                                                                            reza
                                                                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
                                                                                                            همین سه تا هستیم؟ یا بازم هستن؟
                                                                                                          • ا
                                                                                                            ابفا
                                                                                                            ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۶
                                                                                                            دوستان خواهشاً دیگه تبریک عید رو اینجا نزارین
                                                                                                            اینجا صفحه استخدامیه هر کی میاد اینجا باید چند صفحه تبریک عید بخونه
                                                                                                            • ب
                                                                                                              به ابفا
                                                                                                              ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱
                                                                                                              سلام دوست عزیز، خیلی از بچه هایی که اینجا هستن حدود هفت الی هشت ماهه که با هم هستن و روزی حداقل دو الی سه بار میان اینجا و پیام های هم رو میخونن و برای هم پیام میذارن و در عین رقابت، رابطه دوستانه شکل گرفته بیشون، حالا به نظرم موردی نداره بین 1800 صفحه دو سه صفحه هم واسه تبریک عید باشه.
                                                                                                              • ط
                                                                                                                طاهره امورمشترکین
                                                                                                                ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
                                                                                                                دوست عزیز تواین روزعید کسی نمیادخبری درموردوزارت نیروبزاره.منم سال نو روبه تک تک اون دوستانی که اینجاپیام تبریک گزاشتنوتبریک میگم انشالله سال98 همراه باموفقیت های بزرگ وسلامتی وتندرستی برای خودتونوخانواده محترمتون باشه
                                                                                                              • ت
                                                                                                                توزیع
                                                                                                                ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴
                                                                                                                عید مبارک برای منم دعا کنید قبول شم
                                                                                                                • آ
                                                                                                                  آرش کمانگیر
                                                                                                                  ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸
                                                                                                                  دوستان عیدتون مبارک باشه 😊😊😊😊
                                                                                                                  • ر
                                                                                                                    روزگار...
                                                                                                                    ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۰۹:۲۶
                                                                                                                    سلام. دوستان سال نو مبارک

                                                                                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                    ثبت پاسخ