گزارش تکمیلی از برگزاری ششمین آزمون استخدامی توسط واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی

۱۱ نظر

خبرهای تکمیلی از ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی که روز جمعه ۱۷ اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، گزارش تکمیلی از برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در زیر می‌آید:

 جهاددانشگاهی ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از محل حوزه های امتحانی آزمون سید غلامرضا حسینی ریس جهاد دانشگاهی ایلام گفت: ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، روز جمعه ۱۷ اسفند در ۸ حوزه امتحانی در شهر ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار شد. وی افزود: در این آزمون ۴۷۹۶ داوطلب از استان ایلام شرکت کردند

لازم به ذکر است با توجه به شرایط نامساعد جوی با پیگیری های استاندار ایلام و تاکید ویژه ایشان به ستاد بحران و راهداری برای بازگشایی مسیرها و نیز هماهنگی فوری با مسئولین برگزاری آزمون ، تمام کسانی که از شهرستانها برای شرکت در آزمون به ایلام مراجعه کرده و به علت بارش برف تاخیر داشتند به محل آزمون رسیده و در آن شرکت کردند

 جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های استان توسط جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سیروس رضایی با اعلام این خبر، ظهار کرد: این آزمون در سه حوزه شهرکرد، بروجن و لردگان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ دستگاه استان نیرو جذب خواهند کرد، تصریح کرد: این دستگاه‌ها در مجموع ۸۵ نفر از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی را جذب می‌کنند.

رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در چهارمحال و بختیاری ۴۴۲۴ داوطلب در آزمون دستگاه‌های استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۷۶۴ نفر خانم و ۲۶۶۰ نفر آقا هستند.

برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری بر عهده جهاددانشگاهی گذاشته شده است.

ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور هم‌اکنون در ۱۲۸ شهر در حال برگزاری است و ۲۶۲ حوزه میزبانی آن را بر عهده دارند. در این آزمون برای هر شغل ۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی در نظر گرفته شده است و داوطلبان در مجموع ۱۹۰ دقیقه برای پاسخ به سوالات زمان در اختیار دارند.

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی آذربایجان‌غربی، دکتر امین رستم زاده رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در حاشیه این آزمون در تشریح جزییات این آزمون اظهار کرد:صبح امروز ۹۱۱۵ نفر برای تصدی ۱۳۵ شغل در استان از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۱۰ دقیقه به رقابت پرداختند.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: مرحله اول این آزمون در فاز اجرایی ثبت نام از داوطلبان استخدامی در دستگاههای اجرایی مطابق اعلام ظرفیت های صورت گرفته از تاریخ ۳۰ دی ماه آغاز و در تاریخ ۹ بهمن ماه پایان پذیرفت.

وی ادمه داد: در این فاصله ثبت نام از داوطلبان از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی صورت گرفته و ثبت نام قطعی ۹۱۱۵ نفر برای استان آذربایجان غربی به ثبت رسید.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی افزود : برای تصدی ۱۳۵ شغل در ۱۲ دستگاه اجرایی استان آذربایجان غربی ۹۱۱۵ نفر شامل ۳۵۵۸ نفر زن و ۵۵۵۷ نفر مرد به رقابت پرداختند به گونه ای که برای تصدی هر شغل در این مرحله در استان حدود ۷۲ نفر به رقابت پرداختند.

رستم زاده ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان را نزدیک ترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام برشمرد و گفت:نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب نمره امتحان معادل ۵۰ درصد بالاترین نمره مکتسبه امتحان با ارزش ۴۰ درصد برای عمومی و ۶۰ درصد حیطه تخصصی محاسبه و اعلام خواهد شد.

وی افزود: افراد بر اساس لیست دو یا سه برابر ظرفیت اعلام و برای طی مراحل بعدی ،مصاحیه و معرفی به گزینش معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه این آزمون توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد تاکید کرد: جهاد دانشگاهی هیچ مسئولیتی برای استخدام ، بکارگیری، انجام مصاحیه یا گزینش ندارد و کلیه امورات مرتبط مطابق مقررات سازمان امور اداری و استخدامی کشور انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری به تشریح تعداد داوطلبان در شهرستانهای مختلف استان پرداخت و گفت: آمار تفکیکی داوطلبان در شهرستانهای هفده گانه استان آذربایجان غربی به این شرح است ؛ ارومیه ۳۵۷۵ نفر شامل ۱۵۱۰نفر زن و ۲۰۶۵ نفر مرد، اشنویه ۱۱۴ نفر شامل ۴۰ نفر زن ،۷۴ نفر مرد ؛بوکان ۵۳۲ نفر شامل ۱۷۸ نفر زن و ۳۵۴ نفر مرد ،پلدشت ۱۵۱ نفر شامل ۶۸ نفر زن و ۸۳ نفر مرد ،پیرانشهر ۳۱۲ نفر شامل ۶۷ نفر زن و ۲۴۵ نفر مرد ،تکاب ۴۱ نفر شامل ۱۲ نفر زن و ۲۹ نفر مرد ،چالدران ۳۰ نفر شامل ۱۰ نفر زن و ۲۰ نفر مرد ،چایپاره ۲۵۳ نفر شامل ۸۷ نفر زن و ۱۶۶ نفر مرد ،خوی ۱۳۷۹ نفر شامل ۵۶۶ نفر زن و ۸۱۳ نفر مرد ، سردشت ۱۰۴ نفر شامل ۳۳ نفر زن و ۷۱ نفر مرد ،سلماس ۲۹۷ نفر شامل ۱۰۹ نفر زن و ۱۸۸ نفر مرد ،شاهین دژ ۲۱۵ نفر شامل ۹۴ نفر زن و ۱۲۱ نفر مرد ،شوط ۲۲۲ نفر شامل ۹۱ نفر زن و ۱۳۱ نفر مرد ،ماکو ۴۲۸ نفر شامل ۱۹۵ نفر زن و ۲۳۳ نفر مرد ، مهاباد ۶۰۵ نفر شامل ۱۹۳ نفر زن و۴۱۲ نفر مرد ، میاندوآب ۶۶۴ نفر شامل ۲۴۸ نفر زن و ۴۱۶ نفر مرد ، نقده ۱۹۳ نفر شامل ۵۷ نفر زن و ۱۳۶ نفر مرد می باشد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۷ شهرستان استان آزمون شد اضافه کرد: آزمون طبق برنامه در شهرستانهای ارومیه،بوکان،خوی،نقده،مهاباد،میاندوآب و ماکو برگزار شد .

وی در بخش دیگری به تعداد افراد استخدامی دستگاههای اجرایی استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: پس از طی مراحل مختلف آزمون ۱۳۵ نفر جذب دستگاههای اجرایی استان آذربایجان غربی خواهند شد که سهم دستگاههای مختلف از این تعداد به این شرح است :سازمان امور مالیاتی ۱۴ نفر،سازمان تعزیرات حکومتی ۸ نفر،سازمان ثبت اسناد و املاک ۲ نفر ، سازمان امور اراضی کشور ۵ نفر،بانک ملی ۳۵ نفر،بنیاد شهید و امور ایثارگران ۵ نفر،سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیز داری ۲۳ نفر،سازمان حفاظت محیط زیست کشور ۸ نفر ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ۱۰ نفر ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳ نفر ، ورزش و جوانان ۳ نفر و شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور ۱۲ نفر "

رستم زاده ادامه داد: سهم شهرستانهای مختلف از استخدام شوندگان به این شرح است ؛ارومیه۲۷ نفر،پیرانشهر۹ نفر،اشنویه ۳ نفر،بوکان ۶ نفر،تکاب۳ نفر،ماکو ۶ نفر،سردشت ۲ نفر،قرهضیاالدین ۳نفر،پلدشت۱۱ نفر،سیه چشمه ۱ نفر،خوی ۱۴ نفر،شوط ۶ نفر،میاندوآب ۱۰ نفر،چالدران ۹ نفر،شاهین دژ ۴ نفر،چایپاره ۶ نفر،سلماس ۲نفر ، نقده ۳ نفر و مهاباد ۳ نفر.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به برخی جزئیات این آزمون افزود: سوالات به صورت چهارگزینه‌ای بود و همگی ضریب یک دارد. همچنین هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی دارد. ۶۰ درصد سوالات مربوط به دفترچه اختصاصی و ۴۰ درصد مربوط به سوالات عمومی است. در پذیرش نهایی نیز ۷۰درصد نمره اختصاص به آزمون کتبی و ۳۰ درصد اختصاص به مصاحبه استخدامی دارد. کسانی که۵۰ درصد بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند برای مرحله چند برابر ظرفیت انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: به موجب قانون پذیرش بومی در این آزمون لحاظ نشده است و امتیاز محسوب نمی‌شود. جهاددانشگاهی مجری برگزاری این آزمون است و همه قوانین و ضوابط از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده است که سازمان برنامه و بودجه استان نیز ناظر این دوره از آزمون بود.

وی درباره‌ی اعلام نتایج آزمون گفت: ابتدا باید نتایج آزمون کتبی مشخص شود و بعد دستگاه‌ها برای پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت، زمان مصاحبه را مشخص می‌کنند؛ پس از فرآیند مصاحبه، نتایج آن بازمی‌گردد و سپس اعلام می‌شود. قطعا این فرآیند در زمانی کوتاه انجام نمی‌شود؛ نتایج آزمون کتبی هم بعد از جمع‌آوری و تصحیح پاسخ‌نامه‌ها در پروفایل شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: جهاددانشگاهی تا انتهای این آزمون وظیفه‌ی اعلام چند برابر ظرفیت، معرفی افراد قبول‌شده به دستگاه‌ها، اعلام زمان مصاحبه‌ها در پروفایل اشخاص، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی را از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانیwww.hrtc.ir بر عهده خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به سابقه جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های مختلف قلم کاغذی و الکترونیکی از اعلام آمادگی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به منظور برگزاری آزمون‌های مورد نیاز دستگاه‌های مختلف خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی زیرساخت های مناسبی برای برگزاری آزمون های یکپارچه و استاندارد در سطح استان و کشور فراهم کرده است.

همچنین چندی از مسئولان استانی از جمله معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، مدیرکل امنیتی استانداری، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری و رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی به همراهی سرپرست جهاد دانشگاهی استان از روند برگزاری این ازمون بازدید کردند.

جهاددانشگاهی اردبیل

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل در حاشیه برگزاری این آزمون از برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در هفت حوزه امتحانی در شهر اردبیل و دو حوزه امتحانی در شهر پارس آباد خبر داد.

دکتر اوچی اردبیلی با بیان اینکه آزمون استخدامی برای اولین بار و در راستای تسهیل دسترسی داوطلبان به حوزه امتحانی در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز داوطلبان متقاضی برای اشتغال در دستگاه‌های اجرایی ۱۱ شهر استان، به رقابت پرداختند و به سوالات عمومی و اختصاصی پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در صحت و سلامت و با هماهنگی با مرکز آزمون کشور برگزار شد، تصریح کرد: در آزمون مذکور در حوزه امتحانی اردبیل بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر و در حوزه امتحانی پارس‌آباد حدود ۸۰۰ نفر به رقابت پرداختند که ۶۰ درصد شرکت کنندگان مرد و ۴۰ درصد زن بودند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور همزمان با کشور از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار شد، افزود: داوطلبان بر اساس ۴۰ درصد نمره سوالات عمومی و ۶۰ درصد سوالات تخصصی، برای انجام مصاحبه تخصصی و گزینش به دستگاه اجرایی مربوطه معرفی می‌شوند‌ و نتیجه نهایی بر اساس نتایج این آزمون، مصاحبه و لحاظ سهمیه‌ها و گزینش از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

اوچی اردبیل ضمن قدردانی از حسن همکاری مسئولان استان، استانداری و فرمانداری اردبیل، فرمانداری پارس آباد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دانشگاه‌های محقق اردبیلی، پیام نور اردبیل، آزاد اسلامی و پیام نور پارس‌آباد، صدا و سیمای مرکز اردبیل، نیروی انتظامی، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و کلیه عوامل اجرایی در برگزاری مناسب این آزمون، اضافه کرد: برای برگزاری هرچه مطلوب این آزمون جلسات متعددی با نهادهای استان و با عوامل اجرایی برگزار شد که نتیجه این اقدامات برگزاری یک آزمون سالم و امن بود.

جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در سه نقطه استان سمنان خبر داد.

حسن رهایی در حاشیه بازدید از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در دانشگاه سمنان افزود: این آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز ۱۷ اسفند توسط جهاددانشگاهی استان سمنان در سه حوزه امتحانی گرمسار، سمنان و شاهرود برگزار شد.

وی اضافه کرد: دو هزار و ۹۵۰ نفر در این آزمون به رقابت می پردازند، از این تعداد، یک هزار و ۱۲۹ نفر خانم، و یک هزار و ۸۲۱ نفر نیز آقایان می باشند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه امتحانی سمنان، تعداد یک هزار و ۱۷۲ نفر، شامل ۷۱۶ آقا و ۴۵۶ خانم، در حوزه امتحانی شاهرود نیز یک هزار و ۳۴۰ نفر شامل ۸۶۱ نفر آقا و ۴۷۹ نفر خانم، و حوزه امتحانی گرمسار تعداد ۴۳۸ نفر شامل ۲۴۴ نفر آقا و ۱۹۴ نفر خانم، جمعاً تعداد دو هزار و ۹۵۰ نفر در کل استان شرکت کردند.

رهایی تصریح کرد: ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در حوزه سمنان در دانشکده برق و دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان، حوزه شاهرود در دانشگاه صنعتی شاهرود و همچنین حوزه گرمسار در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

وی اظهار داشت: این آزمون در کل استان‌های کشور و در بیش از ۲۰۰ شعبه برگزار شد و مسوولیت اجرایی برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور نیز با جهاددانشگاهی است و در استان سمنان نیز توسط جهاددانشگاهی استان سمنان و با همکاری دانشگاه سمنان برگزار شد.

جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، روز جمعه ۱۷ اسفند ماه برای ۲۷۳۰ نفر داوطلب در سه حوزه امتحانی برگزار شد که از این تعداد ۸۲۹ نفر زن و ۱۹۰۱ نفر مرد متقاضی اشتغال در دستگاه های اجرایی هستند.

این آزمون در پنج حوزه امتحانی شامل ساختمان شماره ۲ دانشگاه پیام نور با ظرفیت ۵۶۰ نفر، ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با ظرفیت ۲۳۰ نفر، ساختمان کوثر با ظرفیت ۵۴۰ نفر و ساختمان غدیر دانشگاه پیام نور با ظرفیت ۵۴۴ نفر برای داوطلبان مرد و دانشگاه مفید با ظرفیت ۸۲۹ نفر برای داوطلبان زن برگزار شد.

فرآیند آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز شد و داوطلبان به سئوالات دفترچه عمومی حاوی ۱۰۰ سئوال متناسب با گروه عنوان شغلی در مدت ۱۲۰ دقیقه پاسخ دادند. همچنین داوطلبان به ۵۰ سئوال دفترچه تخصصی نیز در مدت ۷۰ دقیقه پاسخ داده اند.

شایان ذکر است: جهاددانشگاهی تا انتهای این آزمون وظیفه‌ی اعلام چند برابر ظرفیت، معرفی افراد قبول‌شده به دستگاه‌ها، اعلام زمان مصاحبه‌ها در پروفایل اشخاص، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی را از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir بر عهده خواهد داشت.

جهاددانشگاهی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دکتر رضا شاهین فر اظهار کرد: این آزمون در سه شهرستان خراسان شمالی در چهار حوزه امتحانی برگزار شد.

وی افزود: سهمیه استان از استخدامی دستگاه های اجرایی ۸۳ نفر و برای ۱۳ دستگاه اجرایی است.

شاهین فر ادامه داد: از چهار هزار و ۱۴۷ نفر شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، دو هزار و ۶۸ داوطلب مرد و دو هزار و ۷۹ داوطلب زن در این آزمون شرکت کرده اند.

به گفته وی ۵۴ درصد شرکت کنندگان در آزمون مرد و ۴۴ درصد زن هستند.

این مقام مسئول افزود: این آزمون در سه محل آزمون بجنورد، اسفراین و شیروان، هر یک در دو حوزه خواهران و برادران برگزار شد.

گفتنی است ولی الله حیاتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی، حسن پارسی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرجی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از حوزه های آزمونی بازدید کردند‌.

جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

‌به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان، صبح ۱۷ اسفندماه به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور در۹ حوزه ی شهر های اصفهان، شاهین شهر، خمینی شهر، شهرضا، گلپایگان، کاشان، نائین، فریدن، زرین شهر، توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، برگزار شد.
از مجموع تعداد ۱۰ هزار۶۴۱ نفر داوطلب ثبت نام شده، ۵ هزار و ۸۲۲ نفرمرد و ۴ هزار و ۸۱۹ نفرزن و از این میان ۹۸۳ نفردیپلمه بوده اند.
در این آزمون نیروی انسانی مورد نیاز ۱۸ دستگاه اجرایی استان، پس از کسب امتیازلازم در آزمون کتبی و طی مراحل مصاحبه و گزینش های لازم، استخدام خواهند شد.
همچنین بیش از ۴۵۰ نفر نیروی انسانی در حوزه های ستادی و عوامل اجرائی آزمون، نیروهای انتظامی و امنیتی، اورژانس و آتش نشانی، در برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان را مشارکت داشتند.

گفتنی است، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی آزمون، بهار ۹۸ اعلام خواهد شد.

جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان و رئیس مرکز آزمون استان گفت: با استعانت از درگاه خداوند متعال، ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان و همزمان با سراسر کشور در ۶ شهرستان ، زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار و در ۸ حوزه امتحانی به همت جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

دکتر منصور تاجری اظهار داشت:در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان، ۷ هزار و ۸۵۳ داوطلب استان به رقابت پرداختند.

وی در ادامه بیان کرد: از این تعداد داوطلب ۲۳۹ نفر برای استخدام در ۲۰ وزارتخانه و دستگاه اجرایی دولتی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت و معدن و تجارت، وزارت کار و رفاه و تعاون اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان و ... پذیرفته می شوند.

رئیس مرکز آزمون سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد داوطلب در استان، ۳هزار و ۷۲۱ نفر زن و ۴ هزار و ۱۳۲ نفر مرد تشکیل می دهند.

دکتر تاجری افزود: از این تعداد داوطلب، ۴ هزار و ۳۱۸ داوطلب در زاهدان، ۱۲۰۰ نفر در زابل، ۳۳۷ نفر در خاش، ۹۸۴ نفر در ایرانشهر، ۲۷۴ نفر در نیکشهر، ۷۴۰ نفر در چابهار و کنارک ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان، ۱۱۳ رسته شغلی وجود دارد که این آزمون صبح امروز ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲:۳۰ ادامه یافت که ۴۰۰ نفر از جهادگران و همکاران دانشگاهی به عنوان عوامل اجرایی همکاری و شرکت داشتند.

رئیس مرکز آزمون سیستان و بلوچستان همچنین از سازمان های تاثیر گذار برگزاری این آزمون اعم از استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نیروهای انتظامی و امنیتی، برق، اورژانس، آتش نشانی و همکاران دانشگاهی در سطح استان و ... صمیمانه قدردانی کرد.

 برای مشاهده آخرین اخبار آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱ نظر برای گزارش تکمیلی از برگزاری ششمین آزمون استخدامی توسط واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی

  • ه
    هادی
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۳۹
    با سلام خدمت دوستان عزیز
    کسی میدونه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کی برگزار میشه و اینکه منابع کسی داره بگه اعم از عمومی و تخصصی شایان ذکر است که رشته ما حقوق هست؟
    • ز
      زهرا
      ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۳۰
      استان فارس چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      • ب
        به سقزی ها
        ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۵۲
        کردستان!؟
        • ب
          بانکدار فارس بیرم
          ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
          سلام اگر ممکنه آمار استان فارس هم بذارید لطفا
          • م
            محمدعلی
            ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
            با سلام میشه لطف کنید بگید تهران برا دیوان عدالت اداری چن نفر ثبت نام کرده بودن؟
            • ت
              ترنم
              ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۰۴
              سلام شماثبت نام کردین؟
              • م
                محمدعلی
                ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۰۹
                بله من ثبت نام کردم
            • ا
              امیر
              ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸
              جالبه ایلام کمترین جمعیت کل کشور رو داره و بیشترین تعداد شرکت کننده!
              • م
                میثم
                ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۰۹
                بقیه استانها پس چی؟؟؟
                • ش
                  شمالی
                  ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۳۷
                  تهرانم امارشو اعلام نکرده☹
                  • م
                    مهرسا
                    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۲۸
                    گلستان آمارشو اعلام نکرده؟؟؟

                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                    ثبت پاسخ