واکنش سردار کمالی به خبر سربازی در بنگاه‌های اقتصادی

۲ نظر

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره خبر انجام خدمت سربازی دارندگان تحصیلات تکمیلی در بنگاه‌های اقتصادی ارائه کرد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خبر منتشر شده پیرامون انجام خدمت سربازی دارندگان تحصیلات تکمیلی در بنگاه‌های اقتصادی، اظهار کرد: در این زمینه باید گفت که تاکنون چنین طرحی به تصویب نهایی نرسیده است؛ ضمن این که در صورت تصویب نیز تعداد سهمیه‌ها بسیار محدود خواهد بود.
کمالی با بیان این که فعلاً چنین طرحی در مورد سربازان قابلیت اجرا نخواهد داشت، گفت: در این راستا نیز با توجه به حساسیت‌هایی که ممکن است پس از انتشار اخبار مختلف ایجاد شود، از مسئولان محترم تقاضا می‌شود که اظهارنظر در مورد سربازی را به تصمیم نیروهای مسلح و تصویب نهایی آن موکول کنند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای واکنش سردار کمالی به خبر سربازی در بنگاه‌های اقتصادی

  • ا
    امیرمحمد
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۵۶
    ببخشید این قانون حد نصاب امتیاز 28 و 29 برای معافیت کی تغییر میکنه‌و پایین تر‌ میاد? چون من امتیازم 27 هست و گفتن نمیتونم از معافیت استفاده کنم
    • م
      مهدی
      ۸ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۶
      با سلام دوستان کسانی که الان دانشجو هستن واسه کسر خدمت چکار باید کنن من قبلا 5ماه خدمت کردم و ایست خدمت زدم برای دکترا پدرم هم 24ماه جبهه داره و نامه شم دارم راهنمایی بفرمایید

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ