استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

۱۹۱۸۵۸ نظر

استخدام وزارت نیرو

وزارت نیرو استخدام‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی که اطلاع رسانی آن از سایت‌ها و مجاری خبری به اطلاع عموم می‌رسد انجام می‌دهد. اگر به دنبال آگاهی از استخدام‌های وزارت نیرو هستید مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت نیرو

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، وزارت نیرو در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال جاری می‌توانند با مراجعه به صفحه شرایط آزمون استخدامی وزارت نیرو، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو استفاده کنید.
شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدامی وزارت نیرو

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

کاربران گرامی در صورت اعلام هر گونه خبر در خصوص استخدام وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ و شرایط استخدام وزارت نیرو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد.

پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان (دو برابر ظرفیت) مصاحبه می شوند همچنین فرمها و اطلاعات مربوط به گزینش در روز مصاحبه توزیع و بعد از تکمیل آنان گردآوری می شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت نیرو در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

لیست سازمان‌های فراگیر هفتم

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۵۸ نظر برای استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

  • آ
    آریوبرزن
    ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳
    سلام
    بهتره تمرکز کنید رو مصاحبه و روز مصاحبه کسی فیلم بازی نکنه براشون
    جوابی هم بلد نبودی رک میگی بلد نیستم
    صادق مکانیک
    برادر عزیز اینکه در جلسه مصاحبه از توانایی های شما در حضور خودتون گفتن من خیلی خوشبین نیستم
    ولی ان شالله ک قبولیتون ببینم
    • ا
      امیر
      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴
      منم از این قضیه خیلی نگرانم که مصاحبه کننده بهم گفت ما نمره بالایی به شما میدیم. قبلا هم این تجربه رو داشتم و رد شدم
      • S
        S_SH
        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱
        آقا امیر شما برا کدوم شهرید؟ مگه بجز صادق شماهم مصاحبتون انجام شده،؟
      • ط
        طاهره امورمشترکین
        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۱
        سلام اریو برزن شما مصاحبتون افتاده دوشنبه یاسه شنبه؟
        • آ
          آبفای یاسوج
          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵
          شما هم آبفای یاسوج هستین؟ اگه هستید خبری از تحویل مدارک و مصاحبه ندارین؟
        • آ
          آبفای یاسوج
          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵
          سلام آریوبرزن. خبری از مصاحبه و تحویل مدارک یاسوج ندارین؟ ممنونم
          • م
            مکانیک
            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸
            احتمالا صادق مکانیک خیلی خودشو با اعتماد بنفس و قوی نشون داده اونا هم فکر کردن این اقا اگه جذب شه فردا به حرف کسی گوش نمیده و منم منم میکنه و هزارتا چیز دیگه
            واسه خودمون دردسر درست نمیکنیم ردش میکنیم یه آدم سربه زیر جذب میکنیم
            • ص
              صادق-مکانیک
              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱
              شاید.....خدا داند و بس...منم برای گریز از این‌مورد..گفتم حاضرم ساده ترین پستم بگیرم..و برام مهم نیست کجای شرکت...علاقمندیم به حوزه انرژی مهمتره برام
              • ع
                علیرضا
                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳
                اگه شما فرم مصاحبه رو نگاه کنید ، میبینید که هرچی داوطلب مسلط تر و با اعتماد به نفس تر باشه امتیاز بیشتری میگیره ! همه این ازمون ها و مصاحبه ها واسه اینه که فرد بهتر انتخاب بشه وگرنه این پیدا کردن زه ادمی که دردسر نشه خیلی ساده تر از این حرفاست
                • ص
                  صادق-مکانیک
                  ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵
                  دقیقا وقتی جوابهایی میدادم که حاکی از اعتماد به نفس بود...خوششون میومد و....من حتی گفتم هدفم اینه بتونم کار تیمی انجام بدیم و بازدهی نیروگاه رو بالا ببریم.....خیلی ذوق کردند...بعد یکیشون گفت مطمینی میتونی؟بعد من مثل یه همکار گفتم میتونی نه میتونیم....
              • ص
                صادق-مکانیک
                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷
                شاید...ولی من برخوردم عالی بود...اونا هم فیدبکشون عالی بود..منم نگفتم صددرصده قبولیم..هر چند در مورد محل کارمم تو شرکت بهم گفتند که برا تینجا میخوایمت..چون رزومت نشون داده تو اینجای شرکت موفق تری...تا سه شنبه ممکنه بفهمم..چون‌دوستم اونجاست و اگه بش بگن نمرات نهایی رو بهم میگه...
                • س
                  سارینا*
                  ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰
                  آفرین..مهم اینه که مصاحبه خوبی داشتید..به امید خدا قبول میشید..ان شاالله ماهم بتونیم خوشحال از مصاحبه برگردیم.
                • آ
                  آرش کمانگیر
                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۲۸
                  آریوجان .مصاحبه دیوان اکثر کسایی ک‌ مسلط بودن و‌ب سوالات خوب پاسخ‌دادن و‌ در کل راضی بودن قبول شدن. صادق م‌در سوادش شکی نیس و‌از الان‌میگم قبوله ان‌شالله مسلط بودن در مصاحبه تقریبا99درصد راهه و‌ از روانشناسی م اونطور ک‌میگفت‌ خوب جواب داده ان شالله اگه قسمتش باشه قبوله
                • م
                  مکانیک ابفا
                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵
                  سلام صادق جان.منم مثل شما دانشجو دکتری سال چهارم توی یکی از بهترین دانشگاهای تهران هستم.فوقمم همینجور و یکی بهم گفته بدونن ردت میکنن.و متاسفانه اون اداره اکثرا فهمیدن که دانشجوام.امتیاز کتبیمم خیلی بالاست.حدود 10 نمره بیشترم.یکیشون میگه تو تحصیلاتت بالاست بعدا پیشنهاد بهتر بشه بهت میری.میگه نه تو هر عقل سالمی این کارو میکنه و پول خیلی مهمه و...نگرانم.اگه میشه دلیلتو که گفتی بهم بگو.ممنون میشم.انشاالله جزو قبول شدگان نهایی باشی.
                  • ب
                    به مکانیک ابفا
                    ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳
                    منم دانشجوی دکترای امیرکبیرم سال سوم... حدود 7 نمره از رقیبم بیشترم و تو یکی از شهرهای شمالی‘
                    شما از کجایی؟
                    • ص
                      صادق-مکانیک
                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹
                      من کرمانشاه...7 درصد زیاده..قبولی از الان..
                    • ر
                      رقیب شرکتی
                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۴۳
                      میبخشید، پیشنهاد بهتر یعنی کجا برای رشته مکانیک؟ چندتاشو معرفی میکنید
                      به نظر خودم برای رشته من بهترینش میتونه مربوط به نفت و پتروشیمی باشه و بعدش وزارت نیرو، هر کدوم از این موارد هم مزایا و معایب خودشون رو دارن، من جای شما باشم سعی میکنم با پررنگ نشون دادن مزایای نیرو نسبت به شغلهای دیگه قانعشون کنم،
                      من خودم الان هم ابفا قبول شدم و هم پتروشیمی جم و انتخابم هم آبفا هستش اگه این سوالو ازم بپرسه، خوب من با شغل آبفا تو استان خودم نزدیک خانوادم تو هوای عالی هستم و اما با پترو من باید گرمای هوا، الودگی و بیماری، دوری و ... رو قبول کنم درسته که حقوقش بیشتره اما برای من همه چی پول نیست من طبق درآمدم برنامه ریزی میکنم و میخوام در کنارش زندگی هم بکنم نه اینکه مثل ی ماشین فقط کار کنم پول دربیارم. این نظر منه و برای هر کسی میتونه متفاوت باشه. در رابطه با مدرکتون هم همونطور که آقای صادق مکانیک گفتن که حاضرن پست های پایینترو قبول کنن تا دکترارو کمرنگ تر کنن شما هم بگین با توجه به اینکه تو سرچ و پژوهش برتر هستین، ترجیح میدم در رابطه با پروژه های مختلف که نیاز به کار مطالعاتی دارن مثلا روش های نوین تصفیه فاضلاب کار کنم و تجربیاتمو افزایش بدم و البته پیشرفتو هم دوست دارم اما فکر میکنم دهه آخر خدمتم میتونه با توجه به زیاد شدن تجربم، بهترین زمان برای قبول پست های بالاتر و خدمت به مردم باشه. در ضمن الان سه تا از دوستان من دانشجوی دکترا هستن و در آبفا و آبفار مشغول کارند و فکر نکنم اینقدی که شما میگین دید منفی وجود داشته باشه. دنبال ی همچین جوابایی باشین فکر کنم بد نباشه، میبخشید اظهار نظر کردم، موفق باشید
                      • م
                        مکانیک ابفا
                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۲۸
                        سلام.سپاس از راهنماییتون.باعث دلگرمی بود.مرسی.
                      • ص
                        صادق-مکانیک
                        ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴
                        من باشم میگم...از من پرسیدند چه تًضمینی میدی که بعد اخذ دکتری ول نکنی بری..گفتم تضمینم شدت علاقم به صنعت و انرژی و نیز اینکه یک سال و نیمه تدریس دانشگاه رو گذاشتم کنار.....گفتند اره درسته تو سابقه تدریستونم از 95 به بعد تدریس نداشتی...بعد گفتند چرا ؟گفتم چون اصلا علاقه ای به حوزه استاد شدن و..ندارم
                        • م
                          مکانیک ابفا
                          ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۳۲
                          مرسی صادق جان.خیلی نگرانم.میتونن منو با ده نمره بیشتر تو کتبی فقط به خاطره دانشجو بودن رد کنن؟همچین اجازه ای دارن؟اونجا هم دکتری میخواست هم ارشد.ممنون میشم نظرتو بگی.
                          • ف
                            فرشته ابفا-حسابدای
                            ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳
                            نه رد نمیکنن
                      • 0
                        0000
                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱
                        سلام یه سوال داشتم این 5 تا فرم که برای مصاحبه توی سایت زدند و 50 نمره هست کل امتیازات نمره مصاحبه را شامل میشهیا به جز اینها موارد دیگری هستند که امتیاز دارند در مصاحبه؟؟؟؟؟؟؟
                        • ص
                          صادق-مکانیک
                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹
                          همیناست..
                        • ب
                          به صادق مکانیک
                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱
                          سلام با آرزوی موفقیت صادق جان مصاحبه کننده ها از خودکارمندهای نیروگاه کرمانشاه بودن همگی ؟؟
                          • ص
                            صادق-مکانیک
                            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰
                            اکثرا اره...حتی گروه پزشکی...از وزارت نیرو استان بود(نه صرفا نیروگاه).ولی خوب...از تهرانم تو خود جلسه مصاحبه نفر اومده بود یکی دوتا
                          • ح
                            حراست آی تی برای آبفای یاسوج
                            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸
                            یعنی حراست آی تی یاسوج به جز من کسی نیست؟ اگه کسی هست بیاد اعلام حظور کنه همدیگه رو بشناسیم. الان که دو برابر ظرفیت شدیم دیکه قطعا دو نفر هستیم. رقیب من فکر کنم میانگینت 40 باشه.
                            • ح
                              حراست
                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴
                              سلام دوست عزیز من برا فارس شرکت کردم میشه بگین تخصصی چی میخونین؟
                              • ح
                                حراست IT
                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰
                                چندروز صبر کنین روز تحویل مدارک میبینید ایشونو.اگه رزومتون خوبه 5نمره رو میشه جبران کرد
                                • ح
                                  حراست آی تی
                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۹
                                  موفق باشید دوست عزیز. والا بنظر من همین بحثای روانشناسی و اطلاعات قبلی که از شبکه و امنیت دارم کافی باشه
                                • د
                                  دانیال
                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹
                                  نمره شما 32هست و رقیبتون هم حوالی 40
                                  • ح
                                    حراست آی تی
                                    ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۸
                                    مگه شما از نمرات اطلاع دارین. من 35 هستم ولی رقیبمو نمیشناسم. ولی فکر کنم طبق گفته های قبل خودشون تو این سایت حدود 40 باشه. حالا انشالا که هر کس حقشه بره سر کار. منم رقیبم هر کسی که باشه اول دوست و رفیقم هست بعد رقیب.
                                    • h
                                      hydroulic struc
                                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۰
                                      افرین به این منش وطرز فکر...نمیشناسمت ولی خوشم اومد ازت
                                • ر
                                  رامین
                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶
                                  سلام
                                  مگه مصاحبه ها شروع شده؟ چند روز بعد از تحویل مدارک مصاحبه شروع شد؟ امور مشترکین همدان خبری از زمان مصاحبه ندارین؟
                                  • ح
                                    حراست آی تی برای آبفای یاسوج
                                    ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵
                                    سلام. دوست و رقیب بنده که حراست آی تی برای آبفای یاسوج قبول شده اعلام حظور کنه و میانگین کتبیشو اعلام کنه لطفا. من 35 هست میانگینم.
                                    • م
                                      محمد
                                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۰:۴۴
                                      سلام، بچه ها من ازمون قبول نشدم بعد بهم گفتن تو تکمیل ظرفیت قبول شدی مدارک بیار. الان که بردم توی کارنامه جدید مصاحبه سرچ میکنم میگه اصلا مخاطبی با این نام دیگه وجود نداره، علت چیه؟ البته رشته من جزو اون بررسی نهایی ها اعلام شده که جوابش باید متعاقبا بیاد کسی متونه کمکم کنه؟ سپاس فراوان
                                      • ص
                                        صادق-مکانیک
                                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۰:۲۰
                                        مصاحبه نیروگاه....4 شنبه..تحویل مدارک بود و بعدش زبان...زبان متن تخصصی دادند و نیز ..گفت یه درخواست کار بنویس برا ما.....اصلا نفهمیدم از 1.5 زبان چند داد و برامم مهم نبود اون ترم....بعدشم روز بعد که امروز..پنج شنبه...اول صبح ساعت 7...تست کتبی ..44 سواله هوش...شکلی بود تاس...شکل بعدی رو باید حدس میزدی..وقت بیست دقیقه...من فکر کنم تا 35 رو بیشتر نرسیدم..ولی بسیار با دقت بالا(نتایجش اماده میشه و میره زیر دست مصاحبه کنندگان و قشنگ تاثیر میذاره تو سوال پرسیدنشون و نمره دادنشون سعی کنید اینو عالی باشید تا نمرات مصاحبتون بهتر بشه)...بعدش تست 60 سواله روانشناسی(پای کامپیوتر)...بعدش که نتایج اینها اماده شد..ساعت 12 مصاحبه من بود فکر کنم 40 دقیقه...ولی اونجا هم فکر نکنید اذیت شدیم و...بیشترش سوالای روانشناسی بود و...چرا اصلا اینجا رو انتخاب کردی و ازی حرفا..منم عالی جواب دادم و منطقی...و مستقیم گفتند خوششون اومده...البته من سال اخر دکتری هم هستم و...بهم گفتند چه تضمینی هست که ول نکنی بری برا استادی..یه دلیل محکم اوردم براشون...که متقاعد شدند...سوالی داشتید در خدمتم
                                        • ف
                                          فری اصفهانی
                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۰:۴۰
                                          دکتر جان چی گفتی وقتی ازت پرسیدم چرا اینجا را انتخاب کردی؟؟؟
                                          • ص
                                            صادق-مکانیک
                                            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۹
                                            علاقه شدید به کار در حوزه انرژی دارم....و میخوام در این حوزه کار کنم..چون میدونم قرن اینده...قرن انرژیه...و ممیزی ان...
                                          • M
                                            M.f.d
                                            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۰:۵۰
                                            سلام.موفق باشید.ماهایی که زبانمون خیلی ضعیفه چکار کنیم؟
                                            • م
                                              میثم زارعی
                                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۵۶
                                              دوست عزیز با توجه به مدرکی که ارائه میدی سوال میپرسن نگران نباش
                                              البته ببخشید من پاسخ دادم
                                              • M
                                                M.f.d
                                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳
                                                ممنون
                                              • ص
                                                صادق-مکانیک
                                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۵۲
                                                خیلی جدی نگیر..منم زبانم قوی نیست..ولی چیزی که اونها خواستند معمولی بود..اخه 6 7 خط زبان نوشتم یا مکالمه که خیلی سخت نبود...البته برا ما رایتینگ‌مدنظرشون بود و ترجمه....نه مکالمه...شما رو نمیدونم..
                                                • ن
                                                  ناشناس
                                                  ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۴۵
                                                  از همه زبان می پرسند حتی کسانی که مدرکش رو هم نداشتن؟
                                              • ب
                                                به صادق
                                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰
                                                دلیل محکمت چی بود
                                                • ص
                                                  صادق-مکانیک
                                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸
                                                  رزومم خیلی به درد هییت علمی نمیخورد و ...یکسالیم بود که ول کرده بودم تدریس رو...متقاعد شدند...
                                                • 1
                                                  124
                                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۰۸
                                                  پارسال تو مصاحبه به این صورت، تست روانشناسی بود یعنی از طریق سیستم بود و اینکه سوالات هوش پارسال هم بوده؟
                                                  • ر
                                                    رقیب شرکتی
                                                    ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹
                                                    خدارو شکر که راضی بودین، انشاءا... هر چی که خیره براتون رقم بخوره
                                                    • ن
                                                      نیروگاه همدان
                                                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴
                                                      تکنسین بودی؟ یا مهندس؟ عنوان شعلیت منظورمه
                                                      • ص
                                                        صادق-مکانیک
                                                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۷
                                                        بابا دکتری سال اخرم....استقبال کردند..البته ریس مهندسیشون گفت چه تضمینی هست بعد اخذ دکتری ول نکنی بری...منم دلایلمو گفتم و متقاعد شد..حتی گفتم اگه من دنبال استاد شدن بودم که از سال فلان تا الان استخدامی شرکت نمیکردم...
                                                      • ب
                                                        به صادق مکانیک
                                                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱
                                                        صادق جان انشالله قبولی،صادق جان این سوالات هوش از شکل سه بعدی ها بود؟
                                                        • ص
                                                          صادق-مکانیک
                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲
                                                          ببین..تاس از شماره 1 تا6...تغییر میکردند و خیلی ساده کشف میکردی روابطشون رو و بعدی رو حدس میزدی..بجز چندتای اخر...و بجز اون 10ایی که نرسیدم..هیچکسی نرسید..
                                                        • ب
                                                          به صادق مکانیک
                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱
                                                          صادق جان انشالله قبولی،صادق جان این سوالات هوش از شکل سه بعدی ها بود؟
                                                          • س
                                                            سارا حسابدار.م
                                                            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲
                                                            سلام بسلامتی
                                                            خسته نباشی
                                                            چقدر سخت!
                                                            تست هوش دیگه کجای دلم بزارم😕😕😕😕
                                                            • ص
                                                              صادق-مکانیک
                                                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱
                                                              نگران نباش...
                                                              • س
                                                                سارینا*
                                                                ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲
                                                                ان شالله که قبولید...
                                                                من استرس گرفتم...
                                                            • ز
                                                              زهرا
                                                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۱۱
                                                              مصاحبه کننده ها چند نفر بودن.سوالات هوش همش تاس بودولطفا یکم از سوالاتشون بگید
                                                              • .
                                                                ...
                                                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲
                                                                ببخشید از طریق کامپیوتر چطور سوال تستی علامت زدین ؟
                                                                • ص
                                                                  صادق-مکانیک
                                                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳
                                                                  تست روانشناسی اینترنتی..60 سواله...که مثلا ایا تاکنون عصبی شدید(کاملا موافق...موافق...نظری ندارم...مخالف..کاملا مخالف..)
                                                                • ط
                                                                  طاهره امورمشترکین
                                                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶
                                                                  سلام تبریک میگم.انشالله موفق باشین وقبول نهایی بشین
                                                                  • 👏
                                                                    👏
                                                                    ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵
                                                                    ازتون راجب خود شرکت چیا پرسیدن؟ جواب اینکه راجب نیرو چی میدونی ؟راجب این شرکت چی میدونی رو چطور بیان کردید؟ ممنون بابت به اشتراک گذاشتن اطلاعاتتون موفق باشید علاوه بر زحماتتون دعای خیر ماهم پشتتونه😊
                                                                    • م
                                                                      مالی کرمان ب محمد69
                                                                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱
                                                                      انشاالله موفق باشی صادق جان برای همه از این تستای هوش و زبان هست؟یا فقط شما ک دکتری هستین
                                                                      • ص
                                                                        صادق-مکانیک
                                                                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴
                                                                        همه حتی کاردانیها..تستهای هوشش فقط هندسی بود...عدد روی تاس تغییر میکرد و قابل کشف بود..سختم نبود..بجز اخریها که نرسیدیم
                                                                      • م
                                                                        مری
                                                                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵
                                                                        صادق خان یادمه تو صفحات قبل هم سر همین دکترا گفتن بحث شد و من میگفتم نگین. من خودم پارسال تو مصاحبه گفتم دانشجوی سال آخر دکترام و نتیجه این شد که برای امسال امتحان دادم! به منم پارسال گفتن با مدرک دکترا حاضری با کارگر سر و کله بزنی که به نظر خودن جواب خوبی دادم ولی ... به نظر من که گفتن خوندن دکترا تاثیر مثبت نداره و هنوز هم خودم مرددم سر گفتن دکترا تو مصاحبه با اینکه از دوره دکترام مقاله هم دارم.
                                                                        • ص
                                                                          صادق-مکانیک
                                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶
                                                                          حق داری..منم گفتم ..ولی در حد ظاهر برخوردشون خوب بود و متقاعد شدند...نمیدونم چی بشه ..ولی با من حتی در مورد موقعیت شغلی هم حرف زدند که میخوایمت برا فلانجای شرکت...دوست داری..گفتم هر چی شرکت بگه...
                                                                          • م
                                                                            مری
                                                                            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۰۳
                                                                            انشا... قبول میشی.
                                                                            • م
                                                                              مخابرات رودهن
                                                                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۳۵
                                                                              ایشالا قبولین آقا صادق
                                                                              دستتون درد نکنه به اشتراک گذاشتید روند مصاحبتون رو
                                                                          • م
                                                                            منا_امور مشترکین
                                                                            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۲۹
                                                                            سلام خسته نباشید؛این شالا که قبول نهایی شید.خوشبحالتون راحت شدید
                                                                            • ب
                                                                              به صادق
                                                                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۲
                                                                              ممنون بابت اطالاعاتتون. چند روز قبل از مصاحبه بهتون تاریخش رو گفتن؟؟ و اینکه تماس میگیرن با شماره موبایل خودتون؟ بازم ممنون
                                                                              • ص
                                                                                صادق-مکانیک
                                                                                ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۰۶
                                                                                6 روز قبل...اره با موبایل..
                                                                            • آ
                                                                              آی تی آبفای یاسوج
                                                                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۰:۱۸
                                                                              سلام. دوست و رقیب بنده که حراست آی تی برای آبفای یاسوج قبول شده اعلام حظور کنه و میانگین کتبیشو اعلام کنه لطفا. من 35 هست میانگینم.
                                                                              • ن
                                                                                ناشناس
                                                                                ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۳۵
                                                                                بچه هایی که مصاحبه شدین بیاید تجربیاتتون ودر اختیار بقیه هم بذارید بیاید به همدیگه کمک کنیم باهمدیگه مهربون باشیم تاخداهم دلش به رحم بیاد
                                                                                • ع
                                                                                  عرفان
                                                                                  ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۰۶
                                                                                  دوستانی ک رفتن مصاحبه کجایید خب بباین بگین چی پرسیدن ثواب داره 🙁
                                                                                  • م
                                                                                    من
                                                                                    ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۴۱
                                                                                    مصاحبه ای هنوز در سطح کشور برگزار نشده!
                                                                                    • .
                                                                                      ...
                                                                                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵
                                                                                      چطور نشده بابا امروز بعضی جاها مصاحبه داشتن چقدر مطمینم حرف میزنی
                                                                                      • م
                                                                                        من
                                                                                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
                                                                                        بعله، دوست عزیز. اگر باعث گمراهی شدم عذر میخوام. دلیل با اطمینان حرف زدنم منظورم آبفا بود که تا اون لحظه ای که کامنت گذاشتم در جواب شما کسی از آبفا حرف نزده بود... بعدش دیدم یکی دو استان شرکت توزیع شروع شده
                                                                                      • ص
                                                                                        صادق-مکانیک
                                                                                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳
                                                                                        نو کامنت😑😑😑😑
                                                                                    • د
                                                                                      دوستان اب فاضلاب کرمانشاه
                                                                                      ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۸
                                                                                      سللم اگه کسی از بچه ها رفته تحویل مدارک لطفا بگه چی پرسیدن و راحع به مصاحبه چی گفتن؟
                                                                                      • س
                                                                                        سارا
                                                                                        ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۰۹
                                                                                        هیچ نگفتن فقط مدارک کرفتن .
                                                                                        • ب
                                                                                          به سارا
                                                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۳۷
                                                                                          متشکرم
                                                                                      • r
                                                                                        rh به نارسیس
                                                                                        ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۶
                                                                                        نارسیس به نظرت چرا تماس نمیگیرن.😌
                                                                                        • ب
                                                                                          به rh
                                                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳
                                                                                          رشته های برق شرکت توزیع قزوین رو تماس گرفتن و مدارک هم تحویل شده. و بقیه رشته ها رو خبر ندارم. شاید اونارو هم تماس گرفته باشن.شنبه یه پیگیری کنید. آخرین روز تحویل مدارک ما شنبه هست.
                                                                                          • ن
                                                                                            نارسیس
                                                                                            ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷
                                                                                            به شما تاریخ مصاحبه رو گفتن؟؟؟؟
                                                                                            • ت
                                                                                              توزیع
                                                                                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲
                                                                                              من از آقای دریایی که طبقه 6 هستن پرسیدم درباره تاریخ مصاحبه و گفتن که هفته دوم اسفند مصاحبه هست. حالا نمیدونم منظورشون همین هفته بود یا هفته بعدش. معاینه دکتر رو هم گفتن که پیش هر دکتری میتونی بری. از نیروگاه خبر ندارم. فقط رشته خودم رو میدونم که مدارک رو باید تا شنبه تحویل بدیم.
                                                                                            • P
                                                                                              Power plant
                                                                                              ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸
                                                                                              سلام دوست عزیز منم از قزوینم، ببخشید شما از نیروگاه شهید رجایی خبر ندارین؟؟؟هنوز زنگ نزدن
                                                                                              • ت
                                                                                                توزیع
                                                                                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵
                                                                                                سلام. نه متاسفانه از نیروگاه شهید رجایی خبر ندارم.
                                                                                              • r
                                                                                                rh
                                                                                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲
                                                                                                خیلی تماس میگیرم ولی جلسه هستن یا خبر ندارن. خیلی ممنون از شما که اطلاع دادین.
                                                                                                • ت
                                                                                                  توزیع
                                                                                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳
                                                                                                  شما بگید که با آقای دریایی کار دارید. طبقه 6 هستن ایشون.
                                                                                              • ن
                                                                                                نارسیس
                                                                                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷
                                                                                                نمیدونم والا . 5 شنبه جلسه داشتن . شنبه یه تماس بگیرم ببینم چی شد. خدا نکنه اینجور که دوستان میگن بیفته بعد عید😱
                                                                                              • م
                                                                                                مخابرات رودهن
                                                                                                ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۵
                                                                                                دوستان ببخشید یه سوال
                                                                                                تا الان ابفا کجاها مشخص کردن تاریخ مصاحبه رو؟
                                                                                                آبفا نه توزیع
                                                                                                • z
                                                                                                  z
                                                                                                  ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۵۰
                                                                                                  لرستان ک فعلا خبری نشده ن تحویل مدارک و نه مصاحبه
                                                                                                  • م
                                                                                                    میثم زارعی
                                                                                                    ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸
                                                                                                    به گفته دوستان 16 اسفند مصاحبه لرستانه دیگه توکل به خدا
                                                                                                    موفق باشی هم استانی عزیز
                                                                                                    • z
                                                                                                      z
                                                                                                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶
                                                                                                      ممنون شما هم موفق باشید انشااله
                                                                                                  • .
                                                                                                    ...ABCDEF
                                                                                                    ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۰:۵۸
                                                                                                    از مصاحبه تهران خبر نداری اسفند برگذار میشه یا سال جدید ؟؟
                                                                                                    معاینه باید کی انجام شه ، از تهران خیلی دورم و هیچکی هم جوابمو نمیده
                                                                                                    • م
                                                                                                      مخابرات رودهن
                                                                                                      ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹
                                                                                                      نگران معاینه پزشکی نباشید، یه روز قبل مصاحبه میرید انجامش میدید
                                                                                                      فقط معاینه از ساعت 9 الی13 شنبه تا چهارشنبه هست، دیگه تاریخ مصاحبتون که مشخص شد خودتون تنظیم کنید جوری برید که قبلش معاینه پزشکی رو انجام بدین
                                                                                                      زمان مصاحبه تهرانم معلوم نیست هنوز
                                                                                                      • .
                                                                                                        ...ABCDEF
                                                                                                        ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵
                                                                                                        تشکر و سپاس , از شما (مخابرات رودهن) . همیشه موفق و پاینده باشی .
                                                                                                  • م
                                                                                                    مهرداد
                                                                                                    ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۴
                                                                                                    از برقیهای توزیع اراک اونایی که بعدا اس ام اس قبولی براشون اومد لطفا اعلام حضور نمایند با در صداشون که ببینیم نفره آخریم یا نه؟ در صد من 33.4 سهمیه آزاد غیر بومی
                                                                                                    • م
                                                                                                      محمد69 به کارشناس ابفا
                                                                                                      ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۳
                                                                                                      منم دقیقا نمیدونم حالا بذار بجه ها رفتن میان اینجا توضیح میدن!! البته من قبلا تجربه مصاحبه داشتم که خداروشکر همون بار اولم قبول شدم که بیشتر جنبه روانشناسیش مطرح بود شما میتونی رو نقاط قوتت مانور بدی اوناهم ممکنه همش از همین نقاط قوتتون ازتون سوال کنند!!
                                                                                                      • ا
                                                                                                        امیر
                                                                                                        ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۲
                                                                                                        دوستان چقد با این نظر موافق هستین
                                                                                                        من طبق تجربه خودم نظرم اینه اگه در اخر مصاحبه، مصاحبه گر به شما بگه که نمره بالایی بشما داده بمنزله اینه که کلا نمره شما افتضاح شده و به احتمال زیاد رد میشید( چون نمیخان شما بدونین که عامل رد شدنتون خود اونها بودن)
                                                                                                        این اتفاق متاسفانه دوباره برا من رخ داد و فکر میکنم بازم مردودم
                                                                                                        • F
                                                                                                          Fgh
                                                                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۰:۵۴
                                                                                                          نه این طور نیست. معمولا مصاحبه کننده ها نمرات در یک سطح میدن مگر اینکه کسی واقعا خیلی بد ظاهر شده باشه. به خاطر همینم هست که تاثیر نمره آزمون کتبی خودش رو نشون میده
                                                                                                        • ب
                                                                                                          برق97
                                                                                                          ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۳۷
                                                                                                          سلام به بچه های توزیع اراک .دوستان کسی از جدول مصاحبه سر در میاره که به چه صورت تنظیم شده .بر اساس نام خانوادگی است .یا بصورت نمره کم به زیاد ویا زیاد به کم هستش لطفا اطلاع رسانی کنید .با تشکر
                                                                                                          • ب
                                                                                                            برق
                                                                                                            ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۳۶
                                                                                                            منم کلی بررسی کردم به نتیجه ای نرسیدم
                                                                                                            شما چند درصد زدین؟
                                                                                                            • م
                                                                                                              من
                                                                                                              ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۴۳
                                                                                                              مگه فرقی هم داره؟ بهتر نیست روی مصاحبه تمرکز کرد؟
                                                                                                              • ع
                                                                                                                علیرضا فتحی
                                                                                                                ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶
                                                                                                                به من گفتن .اونایی که غیر بومی هستن رو جوری برنامه ریزی کردن که تو ی روز روانشناسی و تخصصی رو بدن اذیت نشن
                                                                                                                • ب
                                                                                                                  برق
                                                                                                                  ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲
                                                                                                                  من بومی ام ولی یک روزه
                                                                                                                  شما سهمیه آزادین؟
                                                                                                              • ک
                                                                                                                کامران
                                                                                                                ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۱۵
                                                                                                                امروز ابفا آذربایجانشرقی زنگ زد برا سه شنبه 11 گفت بیا
                                                                                                                کسی هس مثل من؟
                                                                                                                • .
                                                                                                                  ...
                                                                                                                  ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۳۱
                                                                                                                  به ما گفتن دوشنبه اونجا باشیم شما رشتتون چیه من رشتم عمران
                                                                                                                  • ک
                                                                                                                    کامران
                                                                                                                    ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۲
                                                                                                                    منم عمران هستم
                                                                                                                    • ب
                                                                                                                      به شما
                                                                                                                      ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۴۳
                                                                                                                      برای مصاحبه؟
                                                                                                                      • ک
                                                                                                                        کامران
                                                                                                                        ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۵۴
                                                                                                                        پس چرا تو یه روز دعوت نکردن؟
                                                                                                                        • ب
                                                                                                                          به شما
                                                                                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۵
                                                                                                                          برای مصاحبه باهاتون تماس گرفتن؟
                                                                                                                        • ع
                                                                                                                          عمران ابفا
                                                                                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۷
                                                                                                                          خدا خیرت بده بعد مصاحبتون بیا بگو چی پرسیدن.

                                                                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                        ثبت پاسخ