طرح دائمی شدن قانون استخدامی ناجا تصویب شد

۲ نظر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طرح دائمی شدن قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس به بررسی طرح دائمی شدن قانون استخدام نیروی انتظامی پرداختند و کلیات آن را با ۱۳۱ رای موافق، ۳۷ رای مخالف و ۳ه رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر تصویب کردند.
همچنین جزییات این طرح با ۱۳۵ رای موافق، ۱۸ رای مخالف و دو رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر تصویب شد.
با تصویب نمایندگان در ماده واحده این طرح، قانون استخدام نیروی انتظامی مصوب ۲۰ اسفند ۸۲ با اصلاحات و الحاقات بعدی از تاریخ انقضای مدت اجرای آزمایشی آن دائمی می شود.
شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با قرائت گزارش این کمیسیون گفت: قانون استخدامی نیروی انتظامی ۱۵ سال است که به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و در آن همه مسائل استخدامی، آموزش‌ها و ترفیع کارکنان آمده است.
وی افزود: از اسفندماه ۹۶ آخرین مرحله تمدید دوره آزمایشی این قانون به پایان رسیده و هفت ماه است که نیروی انتظامی فاقد قانون استخدامی است و این مشکل‌ساز می‌شود.
نماینده مردم سلماس در مجلس ادامه داد: در حال حاضر نیز لایحه‌ای در دولت در این خصوص مطرح نیست و رییس مجلس نیز در آخرین مرحله تمدید این قانون اعلام کرد که اگر این‌بار لایحه‌ای از سوی دولت نیاید، مجلس قانون فعلی را دائمی می‌کند.
برزگر همچنین گفت: ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی نیز برای دائمی شدن این قانون آزمایشی توافق کرده‌اند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای طرح دائمی شدن قانون استخدامی ناجا تصویب شد

  • ج
    جعفر
    ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۱۷
    با عرض سلام و خسته نباشید.
    من دیپلم ناقص دارم و میخوام تو نیرو انتظامی ثبت نام کنم
    میشه مثل تبت نام کنم و در حین استخدام شدم مثل درسمو تکمیل کنم وجدان حتی اگه بشه زاهدان یا لب هر مرزی او هرچی فدای کاری رو قبول میکنم فقط یه جواب بدید ممنونم از شما√
    • ف
      فاطمه
      ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷
      چرا نیرو انتظامی دختر استخدام نمیکنه؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ