استخدام وزارت امور خارجه (استخدام جدید)

۱۰۹۸۶ نظر

استخدام وزارت امور خارجه

وزارت امور خارجه به عنوان متولی امور دیپلماتیک ایران یکی از اجزا و ارکان اصلی ساختار دولت برای برقراری ارتباط سازنده با جهانیان است. استخدام‌های وزارت امور خارجه تماما و به صورت دقیق در این صفحه اطلاع رسانی می‌شود.

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت امور خارجه

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، وزارت امور خارجه در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • کارت  آزمون استخدام وزارت امور خارجه ۸ آبان ۱۴۰۲ فعال شد. با مراجعه به بخش شرایط عمومی  و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه استخدامی وزارت امور خارجه می‌توانید از منابع مطالعاتی برای مصاحبه موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

 

اخبار استخدام   وزارت امور خارجه

زمان آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

زمان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدام وزارت امور خارجه بخش است.

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی  ۱۱ شهریور الی ۷ مهرماه ۱۴۰۲ بوده است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون این مرحله از ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲ بوده است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه ، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه قرار گرفته است.

دریافت کارت آزمون استخدام وزارت امور خارجه

متقاضیان محترم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام وزارت امور خارجه، نتایج این آزمون پس از انتشار در همین صفحه اعلام خواهد شد.

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت امور خارجه است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت امور خارجه در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰٬۹۸۶ نظر برای استخدام وزارت امور خارجه (استخدام جدید)

  • س
    سما
    ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۲۷
    دوستان کسی هست که هفته آتی تحویل مدارک داشته باشه??
    • م
      مترجمی
      ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷
      دوستان موقع تحویل مدارک من ازشون در مورد زمان شروع بکار مرسیدم گفتند انشاللاه اردیبهشت شروع مصاحبه ها هست و بعد از اتمام مصاحبه ها یک ماه بعد نتایج رو به کارگزینی ارسال میکنیم و اونا بعد از بررسی ها و انحام کارهای استخدامی، به احتمال فراوان از مهر 98 شروع بکار کنید
      • ح
        حقوق
        ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۳۸
        ممنون از اطلاع رسانیتون
      • z
        zar
        ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۲۵
        با سلام خدمت دوستان محترم. از کسانی که این هفته مدارک رو تحویل دادن کسی هست که ساکن جایی به جز شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، مشهد یا غیره باشه؟ نامه پلیس +10 رو تحویل دادین؟ گرفتن سوپیشینه چقدر زمان می بره؟ و اینکه چقدر اعتبار داره؟
        پیشاپیش ممنون از کسانی که اطلاعات خودشون رو اینجا برای من و سایر دوستان به اشتراک میذارن.
        • گ
          گلی
          ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰
          سلام.. من ساکن تهرانم ولی نامه پلیس + 10 رو گفتن تا دو هفته بعدش آماده میشه اما درمورد مدت اعتبارش چیزی نگفتن.اگه درمورد مدت اعتبارش مشکلی بود احتمالا از الان وزارت نامه نمیداد واسه سو پیشینه و احتمال میداد که حداقل یه نفر همین اول بره نامه سو پیشینه رو بگیره.شما هنوز نیومدین واسه تحویل مدارک؟
          • z
            zar
            ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
            من مدارکم رو تحویل دادم. بهم گفتن اگه از پلیس +10 تهران بگیرید بهتره. اما وقتی رفتم گفتن باید حتما آدرس تهران بدید. وقتی دید قبول نکردن، گفت اشکالی نداره، ببر همون شهرستان خودتون.
            • م
              مترجمی
              ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۳۳
              اتفاقا همین مورد واسه منم پیش اومد. گفتن مهم اینه که نامه مهروموم شده باشه و خودتون از متنش مطلع نشید. گفتن هر کجا میبرید مشکلی نسیت فقط نامشون مهروموم بشه.
        • M
          MBA
          ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۴۴
          با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و تبریک به قبول شدگان عزیز
          از کاربر داوود خواهش می کنم سعه صدر بیشتری از خودشون نشون بدن
          دوستانی که اینجا هستن همه جز فرهیختگان رشته های خودشون هستن و انتظار میره صبر بیشتری داشته باشن
          در پاسخ به شبهات مطرح شده هم باید بگم که رویه مذکور
          خیلی مشخص نیست این قدری که آقا داوود به صراحت می گن دوستان رسته اداری هم به تناسب مقتضیات می تونن ماموریت داشته باشن و اتفاقا یکی از اهداف ایجاد معاونت اقتصادی همراهی تیمی از کارشناسان اقتصادی همراه هیات سیاسی ایران به عنوان یه حلقه مفقوده سال های اخیر دستگاه دیپلماسی بوده پس حکم کلی صادر نکنید لطفا
          موفق باشید
          • گ
            گلی
            ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸
            سلام..ممنون بابت اطلاعاتتون.
          • پ
            پرسپولیس
            ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰
            هنوز نه به داره نه به باره شما دعواتون گرفته؟؟؟؟؟!!!!!! تا الان چن درصد از پیش بینیایی که داشتین، درست از آب درومده؟؟؟ صبر داشته باشین و توکل بخدا. کنکاش در مورد کار خوبه اما نه تا این حد
            • گ
              گلی
              ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰
              توکل به خدا :-)
              • .
                ...
                ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۴۵
                خیلی عجیب بود. این بنده خدا یه آیین نامه رو خونده میفرمایند چرا ازم تشکر نمیکنید بابت اطلاعاتی که بهتون دادم؟!؟! هنوز نرفتید داخل صبر کنید برید اونجا بعد خدا رو بنده نباشید!!! خدا به ما ظرفیت نعمتی که بهمون میده رو عطا کنه
              • د
                داوود
                ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴
                اگه من یواش میرم جلو دوربین سرعتو دیدم خانم شما که نمیدونی و ندیدی بیخود نباید نوربالا بدید و بوغ بزنید، لطفا حالا که قوانین سازمان رو خوندید تشکر کنید ازم و فرهنگ سازمانی داشته باشید.
                • گ
                  گلی
                  ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳
                  نمیدونم چرا انقد ناراحت شدید از حرف من..اولا که از کجا میدونید من خانمم؟دوما اینکه من فقط سوال کردم که شما اونجا کار میکنید یا کسیو اونجا دارید که از اوضاع اونجا خبر داشته باشه؟سوما من اون پیامو گذاشتم که بگم متن قانونو خوندم فقط میخوام بدونم شرایط جوی اونجا چیز دیگه ایه یا نه؟چهارم اینکه اگه پیامارو کامل بخونید میبینید که آخرین پیامم ازتون تشکر کردم بابت توصیه تون و مطمئنم که خودم فرهنگ سازمانی دارم.بهتره که شما هم شخصیت سازمانی داشته باشید و پیامارو کامل بخونید.
                  • .
                    ...
                    ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴
                    این بحثا چیه؟! تا وارد سازمان نشید متوجه نمیشید که این قوانین روی کاغذ هیچ قطعیتی ندارد. رویه اجرایی در دستگاه ها اغلب به اراده ی مدیران هست تا این آیین نامه ها. سعه صدر هم چیز خوبیه اینقد راجع به چیزی که ازش مطمئن نیستید چالش نکنید
                    • گ
                      گلی
                      ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲
                      واقعیت اینه که من اصلا به امید این ماموریتا این مسیر رو نیومدم و نمیخواستم بحث هم به اینجا بکشه.اما دوس داشتم بدونم دوستان کسی رو اونجا دارن که میگن تا چندین سال آینده نباید به این ماموریتا فکر کرد که بحث به اینجا کشید و واقعا نمیدونم چه چیز ناراحت کننده ای گفتم که ... بیخیال.امیدوارم همه کسایی که خیر و صلاحه زندگیشون تو این مسیره موفق باشن و اگه حرفی زدم که خاطر کسی مکدر شده معذرت میخوام.
                      • ن
                        ن68
                        ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷
                        بالاخره بعد از یک سال طبیعیه که آدم دوست داشته باشه اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی شرایط مختلف کارش داشته باشه، من خودم هم دوست دارم بیش‌تر بدونم. شما همیشه در نهایت تواضع و بخشندگی اطلاعات‌تون رو با دیگران سهیم شدین. چی بگم، از نحوه‌ی جدل بعضی افراد آدم چنان متعجب می‌شه که چیزی نمی‌تونه بگه.
                        حالا من آشنایان دوری دارم که اخیراً توی وزارت مشغول شدن، اگر میسر شد که باهاشون صحبت کنم و اطلاعاتی داشتند در این زمینه، حتماً در اختیار دوستان می‌گذارم.
                        • گ
                          گلی
                          ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳
                          شما خیلی لطف میکنید.ممنونم بابت احترامو نحوه حرف زدنتون.
                    • د
                      داوود
                      ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۳۶
                      پیشنهاد میکنم حتما در خصوص ساختار وزارت خارجه مطالعه کنید و قسمت قوانین مربوط به ماموریت کارکنان رو به دقت بخونید.
                      کاش روز مصاحبه تخصصی ازتون از ساختار وزارت سوال میکردن که یه وقت خدای نکرده به هوای ماموریت و با عدم آشنایی با ساختار سازمان وارد این دستگاه نشید. حالا خداروشکر هنوزم دیر نشده یه بار دیگه چک کنید با معاونت مربوط به رشته شغلیتون و بپرسید. در صورتی که خواسته هاتون تامین نشد انصراف بدید.
                      • گ
                        گلی
                        ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۰:۳۸
                        یه مقداری قوانین ماموریتاشونو مطالعه کردم من..ولی میشه بپرسم که شما کارمند اونجایین که انقد مطمئن از قوانینشون حرف میزنین؟یا کسی رو اونجا میشناسین؟البته منم به خاطر ماموریت خارج از کشور نیومدم این امتحانو بدم ولی خب هر کسی بدش نمیاد تجربه ش کنه.
                        • گ
                          گلی
                          ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۰:۴۰
                          ‌ماده 79 - وزارت امور خارجه مجاز است کارمندان رسته اداری را که حداقل دیپلم کامل
                          متوسط داشته باشند بعد از چهار سال توقف و اشتغال در‌سازمان مرکزی به ماموریت ثابت
                          خارج از کشور اعزام نماید.
                          • گ
                            گلی
                            ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۰:۴۱
                            البته من فک میکنم اینا همه در حد نوشتن یه قانونه و چیزی که تو سازمانا اتفاق میفته به خیلی چیزای دیگه وابسته ست و خیلی جاها این قوانین تغییر میکنن.همه چی بستگی به اون سازمان داره.حالا احتمالا اگه شما خودتون اونجا کار میکنید یا کسی از کارمندان اونجارو میشناسید بهتر خبر دارید.بازم ممنون بابت توصیه تون.
                          • .
                            ...
                            ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۴۴
                            سلام بچه ها. امروز از وزارت با کسی تماس گرفته نشده؟ با کسایی که این هفته برای تحویل فروچم ومدرک رفتن؟
                            • گ
                              گلی
                              ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۲۸
                              کسایی که واسه تحویل فرم و مدرک رفتن؟یعنی دوباره تماس بگیرن؟واسه چی؟مگه با شما دوباره تماس گرفتن؟
                              • .
                                .....
                                ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۴۶
                                من دیروز برای تحویل مدارک رفتم. هم وزارت و هم آزمایشگاه گفتن دیگه کاری اینجا ندارید.امروز حدود ساعت سه و نیم یه شماره با پیش شماره مشابه وزارت بهم زنگ زده بود که من متوجه تماس نشده بودم. حالا نمی دونم تماس از وزارت بوده یانه.
                                قاعدتا کسی که مدارکش کامل هست دیگه تا مصاحبه باهاش کاری ندارن.
                                • گ
                                  گلی
                                  ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۲۶
                                  خب فردا صب یا شنبه به همون شماره ای که باهاتون تماس گرفته زنگ بزنید.اگه وزارت بود بگین وصلش کنن هسته گزینش ببینین چیکار داشتن.
                                  • .
                                    .....
                                    ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۲۶
                                    متاسفانه وزارت تا شنبه تعطیله. عجیب اینه که به همون شماره که زنگ زدم گفت در شبکه موجود نمی باشد.ممنون از پاسختون
                                    • ن
                                      ن68
                                      ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳
                                      ممکنه که می‌خواستن شماره‌ی پرونده‌تون رو بپرسن (همونی که مربوط به آزمون سنجش بود); با من هم همون روزِ تحویل مدارکم تماس گرفتن. با اون شماره‌ای که باهاتون تماس گرفتن و آخرش چندتا صفر داره، نمی‌تونید تماس بگیرید، می‌گه در شبکه نیست. زنگ بزنید به وزارت، بفرمایید که تماس گرفتن باهاتون تا خودشون وصل‌تون کنن به داخلی.
                                      • .
                                        .....
                                        ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷
                                        آقا/خانم ن68، ممنون از پاسختون. حتما شنبه تماس می گیرم. انشالا همین باشه که شما می گید.
                                  • د
                                    داوود
                                    ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۰۲
                                    خانم سارا درست میگن، رسته اداری طی شرایط خاصی اعزام میشن به ماموریت. اون عزیزانی که رسته سیاسی هستن بعد از 2 سال و با گذراندن آزمون زبان و سایر آیتمها و توجیه شغلی اعزام به ماموریت میشن.
                                    • گ
                                      گلی
                                      ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۳۸
                                      اون شرایطای خاص چیه؟خب وقتی انقد احتمال ماموریت رفتن رسته اداری کمه چرا تو مصاحبه انقد تاکید داشتن که هر جا بفرستیمت میری؟حتی آفریقا... چند بارم پرسید که با همین قاطعیت جواب میدین.. منظورم اینه که خب میتونن خیلی راحت فقط از دوطلبای سیاسی این سوالارو بپرسن.
                                      • .
                                        .....
                                        ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۲۸
                                        توی مصاحبه تخصصی این سوال رو ازتون پرسیدن؟ از ما که زبان بودیم هیچی در مورد خارج رفتن نپرسیدن.
                                        • گ
                                          گلی
                                          ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۳۲
                                          آره ازم پرسیدن.. گفتن فک نکن منظور ما اینه که حتما میری اروپا.. ممکنه بری یه کشور درب و داغون آفریقایی که گفتم مشکلی ندارم چالش خوبیه.بعد گفتن با همین قاطعیت نظرت مثبته بازم گفتم آره.ولی مث اینکه همش تست روانی بوده :-(
                                          • گ
                                            گلی
                                            ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۰:۳۶
                                            البته داشتن میگفتن که اگه ماموریت پیش میاد مشکلی نداری واسه رفتن که این بحثا پیش اومد.. منظورم اینه که اگه برای یه برنامه نویس هم انقد مطرح نبود نیازی نبود انقد روش تاکید کنن..البته به نظر من.
                                        • گ
                                          گلی
                                          ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۳۹
                                          البته خب شاید فقط جنبه روانی داشته این مساله که به هر چیزی ربطش میدادن ببینن تصمیم داوطلب تغییر میکنه یانه.
                                        • M
                                          Mohsen
                                          ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹
                                          سلام دوستان
                                          کسی از شرایط حقوق و مزایای وزارت خبری داره و این که ماموریت خارج کشور شامل حال همه حتی برنامه نویس ها میشه یا نه؟
                                          • س
                                            سارا
                                            ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳
                                            تا یه 20 سال دیگه ماموریت هاش را به شما نمیدن بهش فکرم نکن.
                                            • M
                                              Mohsen
                                              ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸
                                              خیلی ممنون.
                                              شما وزارت کار میکنین؟
                                              • .
                                                ...
                                                ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶
                                                از کجا میارین این اطلاعات رو؟!؟! همینجوری یه چیزی میگید.
                                            • H
                                              Hadi
                                              ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰
                                              سلام دوستان برای من هنوز ایمیل و اس ام اس نیومده
                                              میگن باید منتظر باشم
                                              کسایی که رفتن میشه لطف کنن پرس و جو کنن که هنوز کسایی هستن که مثل من باشن
                                              دیگه خودم شک کردم بدجوری
                                              • گ
                                                گلی
                                                ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴
                                                خب خودتون زنگ زدین به هسته گزینش؟نتیجه تونو تو سنجش دیدین که قبول شده باشین؟
                                                • .
                                                  ...
                                                  ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸
                                                  هیچ نگران نباشید اگر اسمتون تو سنجش هست بهتون اطلاع میدن
                                                  • ح
                                                    حقوق
                                                    ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸
                                                    سلام به نظرم تماس بگیرید چون فکر میکنم که امروز اخرین روز گرفتن مدارک باشه و حداقلش اینه که میتونین اطمینان حاصل کنین که باهاتون تماس میگیرن
                                                  • آ
                                                    آرمان
                                                    ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۵
                                                    سلام سرکار خانم گلی
                                                    بله رشته من علوم کامپیوتر هست و ترازم 3823 و متاسفانه قبول نشدم.
                                                    تشکر میکنم که جواب دادین.
                                                    • گ
                                                      گلی
                                                      ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۳۸
                                                      خواهش میکنم .. موفق باشین ایشالا ..
                                                    • ش
                                                      شبدیز
                                                      ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵
                                                      سلام و تبریک به همه کسانی که قبول شدن. البته من مسلم می دونم شایستگی اونایی که تو مرحله دوم رد شدن اگه بیشتر از ما نباشه کمتر هم نیست.
                                                      در پاسخ به دوستان عزیز و آنطور که به من گفتن:
                                                      1) مصاحبه گزینش 3 ماه دیگه اس
                                                      2) توی این 3 ماه تحقیقات محلی انجام می شه
                                                      3) پرونده امون بعد از مصاحبه گزینش 3، همچنان 2 ماه توی گزینش بررسی می شه
                                                      4) بعد از خروج پرونده از گزینش حداقل 2 ماه دیگه طول می کشه تا شروع کار انجام بشه
                                                      بنابراین در بهترین حالت 7 ماه دیگه باید صبوری کنید.
                                                      ممنون
                                                      • گ
                                                        گلی
                                                        ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۱۸
                                                        ممنون بابت چیزایی که گفتین.. تو همون هسته گزینش بهتون گفتن که تحقیقات محلی قبل از مصاحبه عقیدتی انجام میشه؟
                                                      • n
                                                        nsr
                                                        ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵
                                                        سلام دوستان
                                                        کسی میدونه بعد از اینکه مدارک را تحویل دادیم مرحله تحقیقات میدانی و پرس و جو شروع میشه یا بعد از مصاحبه گزینش که دوستان میگن 3-4 ماه دیگه هست تازه برای تحقیقات میان؟
                                                        • ~
                                                          ~
                                                          ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰
                                                          سلام
                                                          تحقیقات شون سه ماه طول میکشه و بعد از اون مصاحبه عقیدتی سیاسی هستش
                                                        • د
                                                          داوود
                                                          ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۰۳
                                                          سلام آزمایش ادراره فقط یا خون هم هست؟ اگه خون باشه باید ناشتا باشیم
                                                          • پ
                                                            پرسپولیس
                                                            ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۳۲
                                                            داوود عزیز نیازی نیس که ناشتا باشین فقط تست اعتیاد و الکله که نمونه ادرارتون کفایت میکنه
                                                            • د
                                                              داوود
                                                              ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۴۹
                                                              باتشکر فراوان
                                                            • ش
                                                              شبدیز
                                                              ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶
                                                              فقط ادرار برای مواد مخدر و تنفس برای الکل
                                                            • ق
                                                              قبول شده
                                                              ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۰۱
                                                              این فرم های گزینش رو باید حتما دستی پر کنیم یا میشه توش تایپ کرد که راحت تر بشه کار؟
                                                              • ح
                                                                حقوق
                                                                ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸
                                                                دوستان کسی از تاریخ احتمالی شروع به کار پرسیده؟ (در فرض قبولی)
                                                                • ی
                                                                  یکی از زبان ها
                                                                  ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
                                                                  نه ولی پرسیدیم مصاحبه چه زمانی هست
                                                                  گفتن تشکیل پرونده ها طول می کشه و مصاحبه میره برا بعد عید
                                                                  • پ
                                                                    پرسپولیس
                                                                    ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹
                                                                    سلام بچه هایی جایی که میفرستن برا تست اعتیاد، خیلی با وزارت فاصله داره؟؟؟ ضمنا آدرس دقیق، جایی که باید برا تحویل مدارک رف کجاس؟ممنون
                                                                    • گ
                                                                      گلی
                                                                      ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۶
                                                                      فک میکنم آزمایشگاه خیلی با وزارت فاصله نداره..آدرس وزارتم که تو اطلاعیه سنجش زده.. خ امام خمینی.خ خیام.خ کوشک مصری -تو خیابون کوشک مصری که برین جلو سمت چپتون یکی از ساختمونای وزارت امور خارجه هست که همونو میرین تو.. اگه اشتباه نکنم ساختمون شماره 9 بود
                                                                      • ن
                                                                        ن68
                                                                        ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۳۷
                                                                        بله، ساختمون شماره 9 شمالی باید تشریف ببرید. (چون ساختمون 9 غربی هم هست.) آزمایشگاه هم مرکز پزشکی قانونیه، پشت پارک شهر. من پیاده رفتم، 10 دقیقه، یک‌ربع پیاده‌روی بود. آدرس دقیق رو بهتون می‌دن، نگران نباشید.
                                                                      • H
                                                                        Hadi
                                                                        ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۳۲
                                                                        منظورتون از تشکیل پرونده که طولانی هست یعنی این که از زمانی که در سایت زدن از 22 تا 26 بیشتر میشه؟
                                                                      • ~
                                                                        ~
                                                                        ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸
                                                                        سلام
                                                                        من فقط میدونم خودتون میتونید تاریخ شروع به کار تون را تا 6 ماه به تعویق بندازید
                                                                        • ا
                                                                          الف
                                                                          ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۵۸
                                                                          سلام دوست عزیز
                                                                          شما از کجا شنیدید که تا شش ماه هم میشه شروع به کار رو به تعویق انداخت
                                                                          • ~
                                                                            ~
                                                                            ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۴۱
                                                                            سلام
                                                                            از یه مترجم رسمی وزارت سوال کردم
                                                                            البته نمیدونم درمورد بقیه رشته ها هم صدق میکنه یا نه...
                                                                      • H
                                                                        Hadi
                                                                        ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۳۱
                                                                        سلام دوستان
                                                                        برای من امروز هم ایمیل نیومد
                                                                        من حالا منتظرم فعلا تا آخر هفته
                                                                        • .
                                                                          .....
                                                                          ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۵۹
                                                                          من برام ایمیل و پیامک اومد . سه شنبه صبح . شاید 4 شنبه براتون وقت گذاشتن. انشالا که زودتر براتون ایمیل بیاد.
                                                                        • پ
                                                                          پرسپولیس
                                                                          ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۱۶
                                                                          سلام بچه هایی که امروز تحویل مدارک رفتن لطف کنن از چند و چون کار خبر بدن. با تشکر
                                                                          • ت
                                                                            تی تی
                                                                            ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۰
                                                                            سلام دوستان
                                                                            فرآیند گزینش:
                                                                            مرحله اول تحویل مدارک به مسئول مربوطه هست که اصل و کپی مدارک رو چک کردن و تحویل گرفتن. فرم هایی که پر کردین رو چک میکنن و در صورتی که ابهام و سوالی داشته باشند میپرسن و فرم رو کامل تر میکنن.
                                                                            بعد از این مرحله دو تا نامه به شما تحویل داده میشه: 1- نامه برای پلیس +10 : باید عدم سوء پیشینه را دریافت کنید و در زمان مصاحبه گزینشی به وزارتخانه تحویل بدین.( به من گفتن که مصاحبه ها در سال آینده انجام میشه) 2- نامه آزمایشگاه پزشکی قانونی: همون روز تحویل مدارک باید برای آزمایش برید در غیراین صورت به منزله انصراف تلقی میشه. در آزمایشگاه یک برگه با کد 5 رقمی بهتون میدن که باید این کد را به همراه نام کاملتون به اداره گزینش پیام بفرستید.
                                                                            موفق باشید.
                                                                            • د
                                                                              داوود
                                                                              ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۷
                                                                              یعنی مثل ارتش باید لخت شیم و بازدید بدنی و معاینات انجام بدن؟
                                                                              • H
                                                                                Hadi
                                                                                ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۲۹
                                                                                نه این جوری نیست
                                                                                آزمایش خون میگیرن بابت اعتیاد و...
                                                                                • ی
                                                                                  یکی از زبان ها
                                                                                  ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۰۲
                                                                                  آزمایش ادرار بود فقط.
                                                                                  در رابطه با ساعت هم خودشون هماهنگ هستن با آزمایشگاه
                                                                                  نگران نباشید
                                                                                • M
                                                                                  MBA
                                                                                  ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۲۳
                                                                                  با سلام و عرض تشکر بابت اطلاعاتی که دادید
                                                                                  آزمایشگاه پزشک قانونی آدرسش کجاست و تا چه ساعتی باز هست چون بعضی دوستان ساعت 4 بعد از ظهر تازه نوبتشون هست واسه تحویل مدارک
                                                                                  • .
                                                                                    .....
                                                                                    ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۰۸
                                                                                    میشه لطف کنید آدرس آزمایشگاهی که گفتن رو بدید؟ نزدیک وزارت خونست؟
                                                                                    • ی
                                                                                      یکی از زبان ها
                                                                                      ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۵۰
                                                                                      وقتی رفتین خودشون‌بهتون آدرس رو میدن . بله دور نیست
                                                                                    • گ
                                                                                      گلی
                                                                                      ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۴
                                                                                      لزوما قرار نیست همون روز برین آزمایشگاه.. من دیروز ساعت دو نوبتم بود خودشون گفتن که احتمالا امروز دیگه نمیرسی.. و حالا امروز میخوام برم
                                                                                      • م
                                                                                        محمد
                                                                                        ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۱۷
                                                                                        سلام
                                                                                        خانومه گلی لطف کنید بگید چه آزمایشات و ‌تستهایی ازتون گرفتن
                                                                                        • گ
                                                                                          گلی
                                                                                          ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۰
                                                                                          تو یه دستگاهی فوت میکردی که فک کنم واسه تشخیص مصرف الکل و این جیزا بودو تست ادرار
                                                                                    • د
                                                                                      داوود
                                                                                      ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰
                                                                                      ولی جدا همه شماها جزو برترینها و نخبه های ایران هستید از بین اینهمه متقاضی فقط همین چند نفر موندیم. راستی چند نفریم کلا؟ فک کنم این دوره هم 80 نفر باشیم
                                                                                      • .
                                                                                        .....
                                                                                        ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۳۴
                                                                                        حالا بذارید از این چندتا خان بعدی هم بگذریم. بعداً میشه در این باره صحبت کرد.
                                                                                        • د
                                                                                          داوود
                                                                                          ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۲۳:۵۳
                                                                                          روی صحبتم با شما نبود، شما نخبه نیستید چون اصلا خودتونو باور ندارید چه برسه به بقیه
                                                                                          • .
                                                                                            ...
                                                                                            ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۰:۴۵
                                                                                            منظور منم شخص خودم یا شما نبود. منظورم اینکه مراحل زیاده و عوامل تعیین کننده بیشتر. طبق آیین نامه داخلی وزارت هم تا یکی دو سالی استخدامی قطعی نیست. البته امیدوارم هر کسی که زحمت کشیده نتیجش رو ببینه. انشالا همگی موفق باشید.

                                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                      ثبت پاسخ