استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان (اعلام نتایج)

۲ نظر

استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان

خبر ۲۴ مهر ۱۴۰۰- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند: برابر شرایط ذکرشده در آگهی استخدام, جهت بررسی موارد زیر از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ لغایت ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ با در دست داشتن اصل شناسنامه, کارت ملی, مدرک تحصیلی, کارت پایان خدمت و گواهی تایید سابقه بیمه تامین اجتماعی مرتبط، به مرکز آموزش علمی کاربردی بیرجند یک واقع در بیرجند, انتهای طالقانی ۳, آقای خدادوست مراجعه نمایید. در این راستا توجه به نکات زیر ضروری است:

*(برای داوطلبان متقاضی ردیف شغلی راننده پایه یک همراه داشتن اصل گواهینامه ضروری است)

**(گواهی تاییدیه سابقه بیمه، مختص، داوطلبانی می باشد که سن آنها بیشتر از سن اعلام شده در شرایط آزمون(حداکثر ۳۰ سال) است.)

۱. ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
۲. ملاک حداکثر ۳۰ سال سن, تاریخ برگزاری آزمون است. ضمن آنکه سنوات خدمت سربازی و سابقه کاری مرتبط به شرط پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی تا سقف ۳۳ سال به شرط سنی اضافه می گردد.

۳. بومی بودن در استان خراسان جنوبی الزامی می باشد( افرادی که بومی شهرستان محل خدمت باشند در اولویت خواهند بود)

توضیح: بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد: الف. محل تولد داوطلب یا همسر وی، استان خراسان جنوبی باشد. ب. حداقل ۴ سال از سنوات تحصیلی داوطلب ( ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) به صورت متوالی یا متناوب در استان خراسان جنوبی طی شده باشد.
۴. از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا به کارگیری در دیگر نقاط تحت پوشش حوزه عملیاتی شرکت با اختیارات شرکت، اخذ خواهد گردید.
۵. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که در زمان مصاحبه محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط اعلام شده می باشد، از انجام مصاحبه محروم می گردد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ شهریور ۱۴۰۰- توزیع کارت آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون‌ استخدامی شرکت خدمات فنی و مهندسی برق و صنعت رایان سال ۱۴۰۰ می‌رساند آزمون مذکور روز جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ لغایت روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی وب سایت دانشگاه به نشانی www.birjand۱-uast.ac.ir قرار خواهد گرفت.
نحوه پرینت کارت ورود به جلسه:
متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن کد ملی(کد ملی به صورت لاتین وارد شود)، کارت ورود به جلسه خود رو دریافت نمایند.
نکات مهم نحوه شرکت در آزمون:

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­ دار الزامی است.

۲- درب حوزه امتحانی راس‌ ساعت‌ ۹:۳۰ (نه و سی) صبح بسته خواهد شد و شروع فرآیند برگزاری آزمون راس‌ ساعت‌ ۱۰:۰۰(ده صبح ) آغاز می­گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب حوزه امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، لازم است اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار، یک مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاکن و همچنین ماسک به همراه داشته‌ باشد.

۴- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی (از قبیل پیجر، تلفن همراه حتی بصورت خاموش، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیدا خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند:

۱-۴- به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم رفتار خواهد شد.

۲-۴- درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسایل، حوزه برگزاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۳-۴- تاکید می شود همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون، موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید

خبر ۶ شهریور ۱۴۰۰- تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان به اطلاع میرسانیم، مهلت ثبت نام تا ۹ شهریور ۱۴۰۰ تمدید گردید.

خبر ۳۱ مرداد ۱۴۰۰- استخدام شرکت خدمات فنی و مهندسی برق و صنعت رایان

شرکت خدمات فنی و مهندسی برق و صنعت رایان در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت قراردادهای توسعه و بهره برداری شبکه توزیع برق تعداد ۲۵ نفر از آقایان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد موقت کارگری جذب می نماید.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ شهریور ۹۹ -اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت برق و صنعت رایان به اطلاع میرسانیم، نتایج آزمون استخدام اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ شهریور ۹۹ - دریافت کارت آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع در آزمون استخدامی شرکت برق و صنعت رایان میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون استخدامی فعال گردید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۸ مرداد ۹۹ - اطلاعیه تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع میرسانیم،زمان آزمون استخدامی شرکت برق و صنعت روز روز پنجشنبه مورخ ۰۶ / ۰۶ / ۱۳۹۹ میباشد.

خبر ۲۳ تیر ۹۹ - شروع ثبت نام مجدد آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع میرسانیم،زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت برق و صنعت رایان از تاریخ ۲۳ تیر لغایت ۳۱ تیر ۹۹ می باشد.

برای مشاهده جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید

خبر ۷ اسفند ۹۸ - اطلاعیه تعویق زمان آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع میرسانیم،آزمون استخدامی شرکت برق و صنعت رایان در روز پنجشنبه مورخ هشتم اسفند ماه برگزار نشده و به فروردین سال ۱۳۹۹ موکول گردید تاریخ دقیق از طریق همین سایت آزمون اعلام خواهد گردید.

خبر ۵ اسفند ۹۸ - دریافت کارت آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

متقاضیان محترم برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید

خبر ۲۰ بهمن ۹۸ - تمدید مهلت ثبت نام استخدام شرکت برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع میرسانیم،مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت برق و صنعت رایان تا ۲۶ بهمن ماه تمدید گردید.

خبر ۱۴ بهمن ۹۸ - استخدام شرکت برق و صنعت رایان

شرکت برق و صنعت رایان در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود ، جهت قراردادهای بهره برداری تعداد۱۸  نفر از آقایان در رشته های شغلی سیمبان ، سیمبان راننده و راننده پایه یک از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش ، به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد موقت کارگری با شرایط به شرح ذیل جذب می نماید .

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ بهمن ۹۷ - اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده درآزمون استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان و شرکت های وابسته به اطلاع می رسانیم،لینک نتایج آزمون اعلام شد

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۹ دی ۹۷ - دریافت کارت آزمون استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده درآزمون استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان و شرکت های وابسته به اطلاع می رسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

برای دریافت کارت اینجا کلیک کنید

خبر ۲۶ آذر ۹۷ - تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده درآزمون استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان و شرکت های وابسته به اطلاع می رسانیم،مهلت ثبت نام در این آزمون تا تاریخ ۱ دی ۹۷ تمدید گردید.

خبر ۱۸ آذر ۹۷ - استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان و شرکت های وابسته

شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان و شرکت های پیوست ضمیمه در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز، جهت قراردادهای بره برداری و قرائت کنتور تعداد ۱۹ نفر از آقایان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و جگزینش بصورت قرارداد موقت کارگر جذب می نماید.


جهت ثبت نام در آزمون ابتدا از منوی “سامانه خرید کارت ثبت نام” اقدام به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام نموده و شماره سریال ۱۴ رقمی ثبت نام را دریافت نمایید و سپس از منوی “سامانه ثبت نام در آزمون” اقدام به ثبت نام نمایید.

تذکر: دریافت شماره سریال ۱۴ رقمی ثبت نام به منزله ثبت نام در آزمون نیست و داوطلب باید از منوی “سامانه ثبت نام در آزمون” اقدام به ثبت نام نموده و شماره رهگیری دریافت نماید.
در صورت بروز مشکل با شماره ۳۲۲۱۳۱۱۰ – ۰۵۶ تماس حاصل نمایید.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای استخدام شرکت خدمات فنی برق و صنعت رایان (اعلام نتایج)

  • ا
    احسان
    ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۴۳
    با سلام
    عذر میخام دوستان کسی میدونه چه تاریخی باید برای تحویل مدارک و مصاحبه بریم..چجوری اعلام میشه
    • ع
      علی
      ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۲
      کارت اومده

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ