اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

۷۷۲ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش  آذربایجان شرقی

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان آذربایجان شرقی، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۴ آذر ۱۴۰۲-اطلاعیه ارزیابی تخصصی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱ آذر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره دو؛ زمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموز ۱۴۰۲ اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی رشته دبیری و هنر آموزی سال ۱۴۰۲ بدینوسیله به اطلاع داوطلبین (فهرست ذیل ) می رسد که مراحل بررسی مدارک و معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی را طی ننموده لازم است نسبت به ارائه مدارک خود اظهاری ثبت نام آزمون جهت تشکیل پرونده و انجام معاینات پزشکی و ارائه مدارک امتیاز آور (فرم ۱۹ ) در تاریخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۲ روز چهار شنبه از ساعت ۹ لغایت ۱۴:۳۰ در محل اداره کل آموزش وپرورش استان اقدام نمایند.

 

داوطلبان به آدرس : تبریز – خ ارتش جنوبی – خ نیرو انتظامی – اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.

 

بدیهی است درصورت عدم مراجعه داوطلب در زمان و مکان موردنظر جهت طی مراحل بررسی مدارک و معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی و مصاحیه گزینش که اطلاع رسانی صورت می گیرد به منزله انصراف از مراحل استخدام تلقی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه فهرست سازماندهی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموزی

فهرست اولین گروه پذیرفته شده آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی از سهمیه استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

پیرو اطلاعیه اعلام نتیجه اولیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، فهرست اولین گروه پذیرفته شده از سهمیه استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

لازم است افراد مذکور جهت ارجاع شغل و تعیین مدرسه خدمتی خود و انجام بقیه مراحل فرایند استخدام پیمانی، روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ با در دست داشتن مدارک اعلام شده به مناطق خدمتی خود مراجعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۸ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه اعلام نتیجه اولیه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش رشته شغلی دبیری و هنر آموزی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرایند استخدام

با اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی رشته دبیری و هنر آموزی سال ۱۴۰۲ بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون مزبور میرساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان ظرفیتهای خالی رشته های شغلی مربوط به وزارت مذکور از روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۵ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس و قابل مشاهده است.

متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، درصورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، فرآیند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش وزارت آموزش و پرورش هستند، موظفند برای اقدامات بعدی، به اطلاعیه های صادره از درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه و بر اساس توضیحات و زمانبندیهای از زمان و مکان دقیق فرایند ارزیابی تکمیلی و نحوه برررسی مدارک برای تشکیل پرونده و صلا حیتهای عمومی گزینش خوداطلاع یافته و اقدام لازم را بعمل آورند.

داوطلبین معرفی شده به چهارگروه مشخص می گردند :

الف – داوطلبینی که مراحل بررسی مدارک و معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی را طی نموده و دارای امتیاز حد نصاب بوده و دارای تائیدیه هسته گزینش می باشند بصورت ذیل سازماندهی می شوند :

افرادی که منطقه خدمتی قبولی آنها تبریز می باشد در اولین فرصت بین نواحی پنجگانه سازماندهی خواهند شد و طی اطلاعیه ای از درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی خواهند شدلذا از مراجعه به اداره کل خودداری فرمائید.

افرادی که منطقه سهمیه خدمتی قبولی آنها به جز تبریز می باشند و شغل محل انتخابی خودرا درمرحله تکمیل ظرفیت تغییر داده اند و از امتیاز بومی نیز استفاده کرده اند باید درروز های یکشنبه و دوشنبه به تاریخ های ۲۸/۰۸/۱۴۰۲ و ۲۹/۰۸/۱۴۰۲ با در دست داشتن مدارک احراز بومی ( استشهاد محلی تائید شده توسط فرمانداری یا کلانتری یا پاسگاه محلی – شناسنامه ) به اداره کل آموزش و پرورش – واحد استخدام مراجعه نمایند در غیر اینصورت امتیاز بومی از جمع امتیازات حذف و مجدد اعلام نتیجه خواهد شد.

افرادی که منطقه سهمیه خدمتی قبولی آنها به جز تبریز می باشند در صورت استفاده از امتیاز بومی پس از احراز بومی جهت ارجاع شغل و تعیین محل خدمت خود به کارشناسی امور اداری منطقه سهمیه خدمتی خود معرفی خواهند شد ومی توانند از روز سه شنبه به تاریخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۲ به منطقه خدمتی خود مراجعه نمایند در غیر اینصورت بکارگیری آنها وجاهت قانونی نداردوازادامه روند استخدامی آنها جلوگیری خواهد شد.

تذکر : عدم مراجعه به موقع گروه های فوق الذکر طبق زمانبندی اعلامی به منزله انصراف از استخدام پیمانی بوده و براساس قوانین مربوطه جایگزین معرفی خواهدگردید.

مدارک اولیه برای ارائه به کارشناسی امور اداری مناطق و نواحی جهت ارجاع شغل و تعیین مدرسه خدمتی :

-اصل و کپی کارت ملی شناسنامه خود و همسر و فرزندان

-اصل و کپی مدرک تحصیلی ثبت نامی آزمون لیسانس ئ فوق لیسانس

- دو قطعه عکس (برای معرفی به بهداشت و عدم سوء پیشینه )

ب- افرادی که در کارنامه آنهاکد ۱۹ درج شده است از تاریخ ۰۴/۰۹/۱۴۰۲ به بعد می توانند به مدیریت هسته گزینش استان واقع در (خ ارتش جنوبی – خ انتظام ۲ – مدیریت هسته گزینش استان ) جهت هماهنگی لازم مراجعه نمایند .

ج- افرادی که جدیدامعرفی شده اند و نیازبه بررسی مدارک خود اظهاری و معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش دارند و یا در مرحله ارزیابی تکمیلی حد نصاب امتیاز لازم را نداشته اند به شرح زیر به محل اعلامی مراجعه نمایند :

داوطلبان معرفی شده جدید باید جهت کنترل و بررسی وضعیت اسناد و مدارک خود اظهاری در زمان ثبت نام در آزمون مزبور و بررسی ویژگیهای جسمانی و روانی (معاینات پزشکی ) و معرفی به ارزیابی تخصصی تکمیلی با دردست داشتن مدارک ذیل در تاریخ ۰۲/۰۸/۱۴۰۲ روز پنجشنبه در محل اداره کل آموزش و پرورش استان از ساعت ۷ صبح طبق زمانبندی اعلام شده درجدول ذیل حضور یابند.

داوطلبان معرفی شده که قبلا مراحل بررسی مدارک و اسناد خود اظهاری در زمان ثبت نام و معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی را انجام داده اند ولی حد نصاب لازم را کسب ننموده اند جهت معرفی به ارزیابی تکمیلی مجدد به اطلاعیه های بعدی صادره از درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش مراجعه نمایندو در صورت عدم مراجعه به موقع اعلامی در سایت مذکوربه دلیل اینکه امکان تکرارارزیابی وجود ندارد از ادامه روند استخدامی حذف خواهند شد.

داوطلبان حسب تشخیص هسته گزینش آموزش و پرورش استان نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی )مندرج در ذیل این اطلاعیه( اقدام و فرم تکمیل شده را به همراه مدارک مورد نیاز) ۲قطعه عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه( به هسته گزینش استان تحویل دهند و درصورت ضرورت با اطلاع رسانی قبلی هسته گزینش جهت مصاحبه گزینش و فرآیندهای مورد نیاز شرکت نمایند.

 

بدیهی است درصورت عدم مراجعه داوطلب در زمان و مکان موردنظر جهت طی مراحل بررسی مدارک و معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی و مصاحیه گزینش که اطلاع رسانی صورت می گیرد به منزله انصراف از مراحل استخدام تلقی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۴ آبان ۱۴۰۲- اطلاعیه فوری؛سازماندهی نیروهای جدید استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنایی از محل تکمیل ظرفیت آزمون

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، فایل سازماندهی نیرو های جدید الاستخدامی آموزگار ابتدائی و استثنائی از محل تکمیل ظرفیت آزمون ۱۴۰۱ منتشر شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۳ ابان ۱۴۰۲- اطلاعیه ستاد ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی


طی اطلاعیه ای از سوی ستاد ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی استان، زمان و محل بررسی مدارک و مستندات معرفی شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، پیرو اطلاعیه روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۲ سازمان سنجش کشور، به اطلاع معرفی شدگان به مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی می رساند فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۲ خواهد شد. هر یک از داوطلبان معرفی شده که در مرحله قبلی به ارزیابی تکمیلی معرفی نشده بودند، موظفند جهت بررسی شرایط احراز مدارک خوداظهاری و معاینات پزشکی به محل تعیین شده مراجعه و مدارک خود را ارائه نمایند:

آدرس محل بررسی مدارک و معاینات پزشکی: تبریز،خ ارتش جنوبی – خ انتظام – اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

 

۱- داوطلبانی که در مراحل قبلی آزمون به آموزش و پرورش معرفی شده و مراحل فرآیند ارزیابی تکمیلی شرکت نموده اند:

- چنانچه حدنصاب های مربوط به ارزیابی تکمیلی از جمله ۴۷۰ را کسب نموده صرفا گزینه بومی پذیری در کدشغل محل جدید بررسی خواهد شد. لذا اگر داوطلبی از امتیاز بومی محل جدید انتخابی استفاده نموده است لازم است مدارک مربوطه را در زمان و مکان فوق به کمیته بررسی مدارک و مستندات ارائه نماید.

- داوطلبانی که حدنصاب های حیطه های مربوط به ارزیابی تکمیلی را کسب ننموده اند بایستی در مرحله ارزیابی تکمیلی حضور یابند.

۲- داوطلبانی که در مراحل قبلی آزمون به آموزش و پرورش معرفی نشده و جدید می باشند باید کلیه مراحل فرآیند ارزیابی تکمیلی (بررسی مدارک خوداظهاری، معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی) را طی نمایند.

- عدم مراجعه در زمان و محل تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدامی می باشد.

- داوطلبان سهمیه ۳ درصد معلولین پس از تایید مدارک و مستندات بایستی در کمیسیون پزشکی استان جهت بررسی ویژگی‌های جسمانی شرکت نمایند. زمان و محل تشکیل کمیسیون پس از بررسی مدارک و مستندات اعلام خواهد شد.

- در صورتی که معرفی شده واجد همه شرایط مندرج در آگهی استخدامی (سن، مدرک و رشته تحصیلی، سهمیه های مندرج در کارنامه از قبیل ایثارگری ۲۵% و رزمندگان ۵ %) باشد ، در همان روز و همان مرکز، جهت طی مرحله معاینات پزشکی معرفی خواهد شد. در غیر این صورت و نداشتن شرایط مندرج در آگهی از ادامه فرایند ارزیابی تکمیلی حذف خواهند شد.

- در صورت تایید مدارک و مستندات و شرایط جسمانی و روانی داوطلبان، زمان و محل بررسی سوابق فعالیت های آموزشی و پژوهشی (مدارک پیوستی)، ارزیابی تکمیلی و عمومی گزینش اعلام خواهد شد. لازم است مستندات اعلامی در نمون برگ مدارک، سوابق و مستندات آموزشی و پژوهشی براساس فایل پیوستی (فرم ۱۹) در زمان حضور برای ارزیابی تکمیلی ارائه گردد در غیر اینصورت ارائه مدارک جدید در روند ارزیابی تاثیری نخواهد داشت .

- با عنایت به اینکه فرآیند ارزیابی تکمیلی بصورت بحث گروهی صورت می گیرد، عدم مراجعه داوطلب در زمان دقیق و مکان تعیین شده به حوزه های ارزیابی تکمیلی، به منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدام تلقی خواهد شد.

- فرمت مخصوص گواهی انجام کار معرفی شدگان مشمولین اطلاعیه سری سوم سازمان سنجش آموزش کشور به صورت فرم های پیوستی شماره های ۶ تا ۱۳ اعلام شده در این اطلاعیه قابل ارائه خواهد بود و فرمهای خارج از آن فرمت مورد پذیرش واقع نخواهد بود.

  • طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، هر یک از داوطلبان بایستی مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال (۰۰۰/۱۴۰/۲ ریال) به حساب شماره شبایIR۱۰۰۱۰۰۰۰۴۰۵۴۰۳۱۲۰۳۵۶۵۰۶۶ به شناسه ۳۸۸۰۳۱۲۵۴۱۲۷۵۵۴۰۰۱۲۰۰۱۸۰۰۰۹۹۱۱ درآمد اختصاصی نزد خزانه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی واریز نموده و اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده به محل بررسی مدارک و مستندات تحویل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱ مهر ۱۴۰۲-اطلاعیه فوری؛اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزگاری ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۲ سهمیه استان آذربایجان شرقی اعلام شد


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ،۱۴۰۱ موضوع مجوز شماره شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ سازمان اداری و استخدامی کشور می رساند، نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.orgقابل مشاهده است. متقاضیان ضمن مراجعه به درگاه مذکور، چنانچه در ردیف قبولین نهایی آزمون قرار گرفته اند به منظور طی سایر مراحل استخدام گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی به شرح موارد ذکر شده در اطلاعیه ذیل اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۳۰ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه فوری؛ داوطلبان دعوت شده به فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام دبیری و هنر آموزی سهمیه استان آذربایجانشرقی در روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت تک نوبته در شیف صبح صورت می گیرد.

 

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

 

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

 

شایان ذکر است داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام، می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۸ شهریور۱۴۰۲- اطلاعیه فوری؛داوطلبان دعوت شده به فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام دبیری و هنر آموزی سهمیه استان آذربایجانشرقی در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز چهارشنبه مورخ ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت تک نوبته در شیف صبح صورت می گیرد.

 

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

 

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

در ضمن فردا چهارشنبه مورخ ۲۹ شهریور آخرین مهلت برای بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی کلیه داوطلبانی خواهد بود که در زمانبندی های قبلی اعلام شده موفق به ارائه مدارک و مستندات خود نشده اند و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

شایان ذکر است داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام، می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۸ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه فوری؛ داوطلبان دعوت شده به فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام دبیری و هنر آموزی سهمیه استان آذربایجانشرقی در روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز سه شنبه مورخ ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت تک نوبته در شیف صبح صورت می گیرد.

 

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

 

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

در ضمن فردا سه شنبه مورخ ۲۸شهریور آخرین مهلت برای بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی کلیه داوطلبانی خواهد بود که در زمانبندی های قبلی اعلام شده موفق به ارائه مدارک و مستندات خود نشده اند و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

شایان ذکر است داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام، می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۷ شهریور ۱۴۰۲- اسامی داوطلبان آزمون استخدام دبیری و هنرآموز سهمیه استان آذربایجان شرقی در روز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز دوشنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت تک نوبته در شیف صبح صورت می گیرد.

 

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

 

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

در ضمن فردا دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ آخرین مهلت برای بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی کلیه داوطلبانی خواهد بود که در زمانبندی های قبلی اعلام شده موفق به ارائه مدارک و مستندات خود نشده اند و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

شایان ذکر است داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام، می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۶ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه فوری برای داوطلبان آزمون استخدام دبیری و هنرآموز سهمیه استان آذربایجان شرقی که تشکیل پرونده نداده اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، به اطلاع عزیزان معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی سال ۱۴۰۲ می رساند داوطلبانی که تشکیل پرونده نداده اند و بر اساس اطلاعیه شماره ۲ صادره از ستاد ارزیابی تکمیلی استان که مقرر شده بود در روز دوشنبه برای تشکیل پرونده در سالن اجتماعات دبیرستان شاهد نورالزهرای ناحیه ۳تبریز واقع در منظریه حضور یابند، حضور نیافته اند با عنایت به اینکه روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶آخرین روز تشکیل پرونده می باشد لازم است کلیه داوطلبانی که تشکیل پرونده ندادند وپذیرش نشده اند، در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶روز یکشنبه در محل فوق الذکر از ساعت ۷:۳۰لغایت ۱۵با در دست داشتن مدارک ومستندات مندرج درسایت اداره کل با عنوان اطلاعیه شماره ۲ در محل فوق الذکر حضور یابند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۱ شهریور ۱۴۰۲- اعلام فهرست اسامی داوطلبان مشمول فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی در روز چهار شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید، فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت تک نوبته در شیف صبح صورت می گیرد.

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

در ضمن زمان بندی بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده قبلی صورت می گیرد.

شایان ذکر است داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام، ب می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۱ شهریور ۱۴۰۲- اسامی داوطلبانی که در فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی

اسامی داوطلبانی که در فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی در روز سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ حضور خواهند داشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز سه شنبه ۲۱شهریور ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت تک نوبته در شیف صبح صورت می گیرد.

 

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

 

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

 

در ضمن زمان بندی بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده قبلی صورت می گیرد. همچنین داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام ، با شماره تماس ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس داشته باشند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۰ شهریور۱۴۰۲- اطلاعیه فوری؛ اسامی داوطلبان جهت به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی


اسامی داوطلبان جهت به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امورفرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی در روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز دوشنبه مورخه ۲۰شهریور ۱۴۰۲ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت تک نوبته در شیف صبح صورت می گیرد.

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

در ضمن زمان بندی بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده قبلی صورت می گیرد. همچنین داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام ، با شماره تماس ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس داشته باشند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر۱۹ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه فوری؛ اسامی داوطلبانی که در فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی در روز یک شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲


اسامی داوطلبانی که در فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی در روز یک شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ حضور خواهند داشت

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت تک نوبته در شیف صبح صورت می گیرد.


داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

 

در ضمن زمان بندی بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده قبلی صورت می گیرد. همچنین داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام ، با شماره تماس ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس داشته باشند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۸ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه فوری؛ اسامی داوطلبانی که در فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی


اسامی داوطلبانی که در فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی در روز شنبه ۱۸شهریور ۱۴۰۲حضور خواهند داشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، با توجه به آماده نبودن زیرساخت های وزارت متبوع، برگزاری فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی که برای آنان فرم شماره ۶ صادر شده بود و ارزیابی تکمیلی آنان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ الی ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ تعیین شده بود، با مشکل مواجه گردید، لذا بدین وسیله ضمن عذرخواهی از تغییر در برنامه ارزیابی تکمیلی آنان، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت دو نوبته در شیف صبح و عصر صورت می گیرد و در فهرست پیوستی نوبت و ساعت حضور داوطلبان در حوزه های ارزیابی تکمیلی مشخص شده است.

از داوطلبان تقاضا دارد نوبت و ساعت حضور در حوزه ارزیابی تکمیلی خود را به دقت کنترل و براساس آن در حوزه های ارزیابی تکمیلی حضور داشته باشند.

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

 

در ضمن زمان بندی بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده قبلی صورت می گیرد. همچنین داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام ، با شماره تماس ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس داشته باشند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۶ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه فوری در خصوص ارزیابی تکمیلی استخدامی دبیری و هنرآموز سهمیه استان آذربایجان شرقی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، به اطلاع آن دسته از داوطلبان راه یافته به مرحله سه برابر ظرفیت استخدامی آزمون دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان در فرم شماره ۶ ، روز پنج شنبه تعیین شده بود می رساند، ارزیابی تکمیلی روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ لغو و به زمان دیگری که متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد، موکول می گردد.

لازم به ذکر است فرآیند بررسی مدارک و مستندات و مصاحبه گزینش داوطلبانی که برای روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ دعوت شده بودند، در همان روز انجام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۴ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره (۳)؛ اعلام محل مصاحبه ی گزینش آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، پیرو اطلاعیه شماره ۲ ستاد ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان راه یافته به مرحله سه برابر ظرفیت استخدامی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان آذربایجان شرقی می رساند:

مصاحبه ی گزینش آزمون استخدام سال۱۴۰۲ ، در همان تاریخ و همزمان با بررسی مدارک و مستندات و تطبیق مدارک داوطلبان، در دو آدرس زیر انجام می پذیرد:

مرکز برادران : تبریز- چهارراه ابوریحان - ۵۰ متر بطرف منظریه _ مدرسه امام سجاد

مرکزخواهران: تبریز- چهارراه ابوریحان – میدان منظریه - مدرسه المهدی

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۱ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره (۲)؛

زمان و محل بررسی مدارک و مستندات معرفی شدگان (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ سهمیه استان آذربایجان شرقی
طی اطلاعیه ای از سوی ستاد ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی استان، زمان و محل بررسی مدارک و مستندات معرفی شدگان (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ سهمیه استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، پیرو اطلاعیه شماره (۱) روز پنجشنبه مورخ ۰۹/۰۶/۱۴۰۲ ستاد ارزیابی تکمیلی استان در سایت اداره کل، به اطلاع معرفی شدگان به مرحله چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ سهمیه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی می رساند فرآیند بررسی مدارک مندرج در ذیل این اطلاعیه، مستندات آموزشی و پژوهشی و معاینات پزشکی این آزمون استخدامی از روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

 

هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند جهت بررسی مدارک خوداظهاری، مستندات آموزشی و پژوهشی و معاینات پزشکی طبق زمان بندی پیوستی به محل تعیین شده مراجعه و مدارک خود را ارائه نمایند.

 

عدم مراجعه در زمان و محل تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدامی می باشد.

 

آدرس محل بررسی مدارک و معاینات پزشکی خانم ها: تبریز، منظریه، خیابان ۲۰ متری دوم، روبروی خیابان حج و زیارت، دبیرستان شاهد نورالزهرا (س) ، سالن اجتماعات

 

آدرس محل بررسی مدارک و معاینات پزشکی آقایان: تبریز، منظریه، خیابان ۲۰ متری دوم، روبروی خیابان حج و زیارت، دبیرستان شاهد مهدیه ، سالن اجتماعات

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۱ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره (۱)؛


دریافت فایل راهنمای تکمیلی معرفی شدگان آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ سهمیه استان آذربایجان شرقی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، به اطلاع معرفی شدگان به مرحله چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های دبیری و هنرآموزی سهمیه این استان می رساند: زمان و محل فرآیند بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی شدگان متعاقبا از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی خواهد شد، لذا از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری فرمایید.

 

لازم به ذکر است: پذیرفته شدگان باید فایل های پیوستی شامل اطلاعیه سازمان سنجش جهت اطلاعات تکمیلی، فایل راهنمای تکمیل مدارک گزینش و فایل فرم استشهاد محلی و فرم ۱۹ را مطالعه و مستندات لازم را تهیه و آماده نمایند.


اطلاعیه شماره (۱)؛
دریافت فایل راهنمای تکمیلی معرفی شدگان آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ سهمیه استان آذربایجان شرقی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، به اطلاع معرفی شدگان به مرحله چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های دبیری و هنرآموزی سهمیه این استان می رساند: زمان و محل فرآیند بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی شدگان متعاقبا از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی خواهد شد، لذا از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری فرمایید.

 

لازم به ذکر است: پذیرفته شدگان باید فایل های پیوستی شامل اطلاعیه سازمان سنجش جهت اطلاعات تکمیلی، فایل راهنمای تکمیل مدارک گزینش و فایل فرم استشهاد محلی و فرم ۱۹ را مطالعه و مستندات لازم را تهیه و آماده نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۴ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۶ستاد جذب و استخدام آموزگاری اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری در راستای پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی و همچنین پذیرش مدارک و مستندات جامانده از فرم ۱۹ داوطلبان ، روزهای دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه لغایت پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۷ الی ۱۳ در طبقه همکف ساختمان شماره ۱ اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، استقرار خواهد داشت.
لازم به ذکر است طبق بند ۱۲ صورت جلسه ستاد سیاست گذاری آزمون استخدامی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ گواهی و فعالیت های مربوط به بسیج دانشجوئی در فرم ۱۹ ردیف موسسات آموزشی ، فرهنگی ، تربیتی ، تحقیقاتی، و کانون های مساجد، با تایید ناحیه دانشجوئی نیز مورد تایید است.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۲ تیر ۱۴۰۲- آغاز فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی چندبرابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان آذربایجان شرقی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، کمری رئیس اداره برنامه ریزی آموزش های بلند مدت وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی و هیئت همراه در محل استقرار ارزیابی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی چندبرابر ظرفیت استان حضور یافته و از نزدیک از روند ارزیابی بازدید کردند.

 رئیس اداره برنامه ریزی آموزش های بلند مدت وزارت در این بازدید با بیان اینکه آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در فرآیند ارزیابی است، گفت: در فنون معلمی علاوه بر شرایط تئوری فن بیان و ارتباط موثر و فنون تدریس نیاز است و با توجه به این موضوع امسال ۴۰ درصد نمرات و ۶۰ درصد مصاحبه در پذیرش نهایی تاثیر گذار است و براساس همین موضوع فرایند بررسی نهایی شکل گرفت.

 بر اساس این گزارش دو هزار و ۵۰۳نفر از استان برای مرحله چندبرابر ظرفیت پذیرفته شده‌اند که یک هزار و ۲۸نفر آقا و یک هزار ۴۷۵ نفر خانم از پذیرفته شدگان مرحله اول را تشکیل می دهند.

 ارزیابی مرحله اول تا دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد و ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی در ۹کانون ارزیابی برای آقایان و ۱۳کانون ارزیابی برای خانم‌ها در ۲۰روز کاری تا ۱۱مرداد ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۳ ؛اعلام زمان و محل فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان آذربایجان شرقی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، لازم است پذیرفته شدگان مرحله چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه آموزش و پرورش استان، نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک و مستنداتی که در پیوست این اطلاعیه قابل دریافت است اقدام نموده و در زمان اعلام شده در محل مربوطه حضور یابند.

گفتنی است عدم حضور در زمان اعلامی به منزله انصراف تلقی خواهد گردید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

خبر ۴ تیر ۱۴۰۲- زمان و محل فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی و صلاحیت های عمومی گزینش معرفی شدگان به مرحله چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، زمان و محل فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی ، ارزیابی تکمیلی و صلاحیت های عمومی گزینش معرفی شدگان به مرحله چند برابرظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی پس از وصول دستورالعمل مربوطه از وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت تهیه و آماده سازی مستندات در فایل پیوستی به مرحله ارزیابی تکمیلی اقدام نمایند.

سنجش و ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش طی اقدامات مربوطه در مرحله اول و دریافت معرفی نامه عکس دار از کارگروه طبق زمان اعلام شده در فایل ذیل خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷۷۲ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

  • م
    مهدیه
    ۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
    از قبولی های 1402
    ازتون تعهد محضری و ضامن هم خواستن ؟
    ضامن کارمند رسمی باید باشه یا بازنشسته هم قبول میکنن ؟
    • و
      وحید
      ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۴۳
      از کجا بدونیم حد نصاب هنرآموز الکتروتکنیک تبریز چقدره
      • S
        Samane
        ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳
        دوستانی که دبیری مطالعات قبول شدن ارسال حضوری مدارک کی هست
        • ا
          اورهان
          ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۰:۴۱
          دبیری مطالعات 20 شهریور برای خانماس
          • ا
            اورهان
            ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۰:۴۲
            برای من 20 ام زدن
          • ف
            فناوری تبریز
            ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
            سلام دوستان میدونید برای کار و فناوری آذربایجان شرقی چندنفر دعوت شده؟
            • ن
              نصیری
              ۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲
              مرحله تحویل مدارک:
              وارد سالن تحویل مدارک میشید و یک شماره بهتون میدن بر اساس همون شماره صداتون می کنند و بعد یک فرم میدن بهتون و بعد شناسنامه و کارت و ملی و کارت پایان خدمت بررسی میشه. بعد به نوبت مدارک مربوط به آزمون و مدارک تحصیلی و کپی مدارکتون رو می گیرند و یک پرونده لاغر اندامی تشکیل میدن. بعد از این مراحل وارد بخش پزشکی میشد که همونجا سالن کناری بود. توی این مرحله هم قد و وزن به همراه BMI براتون محاسبه میشه، چشم و دندان هاتون هم بررسی می کنند و در مرحله آخر وضعیت ظاهری جسمانی اعم از راه رفتن و نحوه حرکات دست ها رو بررسی می کنن. در نهایت هم دست خط و چندتا کلمه که باید بخونید.
              کلا مرحله زیاد سختی نیست. در واقع اگر از سهمیه افراد معلول (اون دوستان داستان جدایی دارن احتمالا) استفاده نکرده باشید، باید وضعیت جسمانی نرمالی داشته باشید.
              بعد اگر همه این موارد را اوکی بودید، تاریخ سنجش و ارزیابی تکمیلی را بهتون ابلاغ می کنن.
              نکته خیلی مهم، اینکه بررسی مدارک امتیاز آور می مونه برای همون مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی.
              احتمال میدم دوستان 1401 دیگه خیلی کم برای تحویل مدارک مونده باشند، به هر حال امیدوارم هم برای دوستانی که هنوز تحویل مدارک نداشتن مفید باشه و هم برای کسایی که سال بعد شرکت می کنند.
              • د
                دبیری
                ۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۱
                دوست عزیز ممنون میشم منو راهنمایی کنید قسمت پزشکی به دندون خیلی گیر میدادن .من دندونام پروتز ثابت هست یعنی رد میکنن منو.یا زیاد سخت نمیگیرن ؟!
              • م
                مراغه
                ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
                کسی برای تحویل مدارک رفته؟ چطور هست؟ چیزی هم میپرسن؟
                • ح
                  حسین
                  ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳
                  چیزی نمی پرسن.مدارک رو میگیرن و سرپایی پزشک نگاه میکنه
                  • م
                    مراغه
                    ۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۳۱
                    ممنون، فقط اینکه، پزشک چه چیزایی را معاینه می کنه؟
                    • ح
                      حسین
                      ۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۹
                      چشم و دندون
                    • م
                      مراغه
                      ۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
                      حسین جان خیلی ممنون از راهنمایی که می کنی
                      تاریخ و ساعت گزینش رو هم همونجا میگن یا قرار هست بعدا مشخص بشه؟
                      اگر گزینش رفتی هم ممنون میشم راهنمایی کنی. اگر آدرس و جایی هم هست برای تمرینات و سوالات گزینش لطفا بگین.
                      • ح
                        حسین
                        ۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
                        خواهش میکنم.اگه مشکل پزشکی نداشته باشی همون جا برگه معرفی به گزینش میدن که تقریبا یه هفته بعد هست.گزینش نرفتم ولی میگن مسایل روزمره رو میپرسم.
                      • 🍁
                        🍁کارOفناوری
                        ۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
                        بنظرتون احتمال داره بخاطر دندون رد کنن ؟ کسی رو دیدین رد کرده باشن؟
                        در کل میخوام بدونم تبریز مرحله پزشکی خیلی گیر میدن یا نه؟
                        • ح
                          حسین
                          ۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
                          نه زیاد گیر نمیدادن.فکر کنم باید 22 تا سالم داشته باشی
                        • ا
                          اورهان
                          ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۰:۴۳
                          اونجا نوار قلب هم میگیرن یا نه
                          • ح
                            حسین
                            ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۴۶
                            اونجا نه.ولی قبول نهایی بشی طب کار دارن
                      • ف
                        فاطمه
                        ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰
                        موضوع طرح درس رو تو مصاحبه ما خودمون انتخاب میکنیم می‌بریم یا داوران تو همون جلسه برا هر کی یه طرح درس میدن میگن آماده کن بیا ارائه بده
                        • ح
                          حسین
                          ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۲
                          خودشون میگن
                        • ش
                          شبناز
                          ۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲
                          سلام کارشناسی بهداشت عمومی امسال برنمیدارن پارسال مراقب بهداشتی زیاد جذب کردن
                          • ف
                            فاطمه
                            ۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۳۴
                            ببخشید از دیپلم هم نیرو میگیرن یا نه
                            • ب
                              بهزاد هنرآموز برق
                              ۸ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۱۲
                              کارشناسی به بالا
                            • ت
                              تاخیری گزینش
                              ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۰۲
                              توروخدا اگه کسی هست مثل من جواب بده .من تو منطقه قبولی تشکیل پرونده دادم .فقط نمیدونم الان برای ثبت نام دوره مهارت آموزی باید چیکار کنم .دبیری هستم.کلا دو هفتس تاییده نهایی گزینشم اومده .ممنون از جوابتون پیشاپیش
                              • ت
                                تاخیری گزینش
                                ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۰۰
                                سلام دوستان من ماده 28 99بودم والان نتیجه قبولی گزینشمو دادن الان برای دوره های مهرت آوزی چیکار کنم .کسی مثل من هست .دبیری هستم من
                                • خ
                                  خواستارمنابع دبیری
                                  ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۴۵
                                  سلام دوستان توروخداکسانیکه ازدبیری جغرافیاقبول شدن راهنمایی کنن که چه منابعی مطالعه کردن من امسال قبول نشدم بایدسال بعدبدهم وقبول شم لطفاراهنمایی کنید
                                  • د
                                    دوستان
                                    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۵۳
                                    سلام
                                    همون منابع های مشهور جغرافیا هستنه تو اینترنت هم موجودن. فقط و مهم به نظر من عمومی ها هستن و اینکه مصاحبه تخصصی که خیلی خیلی مهم هست
                                    • د
                                      دبیری جغرافی
                                      ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲
                                      ببخشید شما از دبیری جغرافیا قبول شدین؟میشه درصداتون رو بگید؟هم عمومی و هم تخصصی؟ ومنابع مطالعاتیتون رو.خواهشا کمک کنید من با اینکه رتبه11دکتری بودم قبول نشدم برا امسال خیلی زحمت کشیدم اما میخام جهت دار بخونم نه الکی.ممنون میشم کمک کنید
                                      • د
                                        دوستان
                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۰۸
                                        امسال درصدها پایین بود نسبت به سال قبل. اینم بگم که اکثریت بچه ها هم دکتری هستن. هر دو تاش حدودای 35 درصد بودن. کتابها هم همون های مطرح آزمون دکتری مجموعه جغرافیای سال 1395 هستن
                                  • د
                                    دیر ثبت نام کرده
                                    ۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱
                                    سلام بر همگی،
                                    دوستان هنرآموز اگه براشون امکان داره لطفا جواب بدن شما بعد از آپلود مدارک خواسته شده و گرفتن تاییدیه غیر حضوری خودتون از بین دروس ارائه شده انتخاب واحد کردین یا خودشون براتون انتخاب واحد کردن؟
                                    چون در پرتال من هیچ بخش دروس انتخاب شده ای وجود نداره و فقط یک بخش دروس ارائه شده هست که همه هفده تا درس رو بصورت یکجا میاره! همش به این فکر میکنم که نکنه دروس رو باید خودم انتخاب میکردم و نکردم. هرچند در درگاه آموزش الکترونیکی دانشگاه پنج درس برام انتخاب شده ولی در پرتالم ثبت نشده. لطفا جواب بدین خیلی نگرانم
                                    • د
                                      دیر ثبت نام کرده
                                      ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۲
                                      عزیزان میشه لطفا پاسخ بدین، حتما برام مهم بوده که پرسیدم
                                      • ه
                                        هامون
                                        ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۱۵
                                        نه دوست عزیز خودشون انتخاب کردن اگه به قسمت آموزش بری دروس انتخابی رو میبینی.
                                        تنها کاری که شما باید انجام بدی، خوندن این دروسه عجیبه!!!!!
                                      • د
                                        دوستان
                                        ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳
                                        بچه ها من امروز باز تماس گرفتم مثل اینکه بازم از خوابگاه خبری نیست؟؟؟؟؟
                                        چیکار کنیم از بلاتکلیفی مردیم دیگه
                                        • ق
                                          قبولی 94
                                          ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷
                                          سلام
                                          پذیرش غیر حضوری من امروز فعال شده واحد علامه امینی
                                          ثبت نام شما هم تو علامه امینی بود
                                          • ب
                                            بهزاد
                                            ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۰۰
                                            همه ثبت نام کردند و کلاس رو شروع کردند شما امروز ثبت نام کردین؟
                                            • ق
                                              قبولی 94
                                              ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۹
                                              سلام
                                              من قبولی سال قبل هستم
                                              واسه همین اسامی ما دیرتر تو سامانه گلستان نشست و امروز تونستم ثبت نام کنم
                                              کلاسها تو علامه امینی برگزار میشه
                                              پنچ شنبه و جمعه هاست؟؟؟؟
                                              لطفا راهنماییم کنید
                                              • S
                                                Sara
                                                ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۲۶
                                                کلاس ها در ساختمان شهید رجایی در میدان دانشسرا برگزار میشود. برای دبیری ها ۵ شنبه و جمعه است.
                                                • ق
                                                  قبولی 94
                                                  ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۰۳
                                                  ثبت نام حضوری تو علامه امینی هست کلاسها تو ساختمان شهید رجایی
                                                  • S
                                                    Sara
                                                    ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۲۱
                                                    ثبت نامم همون شهید رجایی بود. علامه امینی نرفتیم دوست عزیز.
                                                    • ق
                                                      قبولی 94
                                                      ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۲۴
                                                      واسه من اخه علامه امینی نوشته تو ثبت نام
                                                • د
                                                  دوستان
                                                  ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۴۹
                                                  سلام دوستان گرامی از خوابگاه خبری نشد هنوز؟؟؟ ما چی کار کنیم که بلاتکلیفیم تو تبریز؟کجا باید بریم
                                                  • ن
                                                    ناهید
                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۴۴
                                                    باید همگی فردا زنگ بزنیم بخدا میگن خوابگاه خالی هست اونم با ظرفیت ۲۰۰نفر
                                                  • ی
                                                    یکتا
                                                    ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۴۱
                                                    سلام
                                                    دوستانی که امروز کلاس دبیری ها را رفته بودن. خواهشا یه گزارشی بدیدن چون ما نیومدیم. ایا حضور و غیاب بود یا نه؟
                                                    آیا تکلیف خوابگاه مشخص شد یا نه؟؟؟ آیا فردا که تعطیل رسمیه کلاسها دایر هستش یا نه؟؟
                                                    • د
                                                      دبیر
                                                      ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۰۷
                                                      سلام بله فردا کلاس هست.اسامی رو هم نوشتیم.خوابگاه هم دوشنبه انگاری مشخص میشه

                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                    ثبت پاسخ