استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (اعلام نتایج)

۳۷۰۰۲ نظر

استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اخبار و استخدام‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به محض اعلام توسط مراجع رسمی، در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه  اخبار و استخدام‌های بانک مرکزی، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک مرکزی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.  برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه استخدام بانک‌ها مراجعه کنید.

خبر ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می رسانیم، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۱۱ آذرماه سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مقاطع و ردیف های شغلی مختلف اعلام شد.

نتایج آزمون

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • آزمون استخدامی بانک مرکزی  بعد از ظهر روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ برگزار شد و  هم‌اکنون داوطلبان منتظر اعلام نتایج آن هستند. برای مشاهده نتایج آزمون به بخش «اعلام نتایج  آزمون»  در همین صفحه، مراجعه کنید.
  • برای ایجاد آمادگی و اطلاع از جز‌ئیات جلسه مصاحبه،  کتاب جامع  «مصاحبه و گزینش»   را مشاهده و بررسی کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی

 

آخرین اخبار آزمون استخدامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

زمان آزمون استخدام بانک مرکزی

زمان آزمون استخدامی بانک مرکزی به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۷ الی ۱۶ آبان ۱۴۰۱ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک مرکزی ۹ آذر ۱۴۰۱خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک مرکزی ۲۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ است.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک مرکزی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال شده است.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۸ آذر ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۱ آذر ۱۴۰۱

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک مرکزی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می رسانیم، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۱۱ آذرماه سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مقاطع و ردیف های شغلی مختلف اعلام شد.

مشاهده نتایج آزمون

استخدام بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا بانک مرکزی ایران نهاد ناظر بر خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که مسئول تنظیم و اجرای سیاست اعتباری و پولی بر اساس سیاست کلی اقتصادی کشور است .

 استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ شروع شده است که شرایط استخدام بانک مرکزی در دفترچه آزمون استخدامی ذکر شده است .

رشته های مورد نیاز استخدام بانک مرکزی رشته های زیادی مانند حسابداری، حقوق، برق، کامپیوتر و... است که در این آزمون مجاز به شرکت هستند. شما می توانید لیست کامل آنها را در دفترچه استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ در همین صفحه مشاهده کنید.

شرایط سنی استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۱   به صورت است که حداقل سن ۱۸ سال تمام (متولدین ۱۳ /۰۸ /۱۳۸۳ به قبل) و حداکثر سن با توجه به شرایط استخدام بانک مرکزی به شرح مندرج در جدول آگهی استخدام است.

همچنین کاربران عزیز سایت «ای استخدام» می توانند در مقاطع تحصیلی کارشناسی(لیسانس)، کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) و دکتری در آزمون استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ ثبت نام کنند و امسال امکان استخدام دیپلم در بانک مرکزی وجود ندارد.

داوطلبان عزیز استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ می‌توانند برای آمادگی در آزمون استخدامی از منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی در این خصوص استفاده نمایند و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و عقیدتی سیاسی  منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی بانک مرکزی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام بانک مرکزی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی بانک مرکزی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی بانک مرکزی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۷٬۰۰۲ نظر برای استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (اعلام نتایج)

  • a
    arya
    ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵
    با سلام خدمت دوستان عزیز، همونطور که در پیامهای قبل عرض کردم من از قبولیهای سال 94 بانک مرکزی بودم که منو به دلیل بومی تهران نبودن رد کردن، حالا متوجه شدم یکی از بچه های همون سال با شرایط من، از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کرده و بعد از 3 سال رای دیوان مبنی بر ابطال شرط بومی بودن در آزمون استخدامی بانک مرکزی رو دریافت کرده، حالا من امروز از نمایندگی دیوان در شهرمون سوال کردم و گفتن شما هم باید همون رویه شکایت در دیوان رو طی کنید و رای دریافت کنید منتهی روند رسیدگی به شکایت شما به توجه به رای صادره برای شاکی اول کوتاهتر است و یکسال طول میکشه، حالا خواستم این رو خدمتتون عرض کنم، از من که گذشت و من الان استخدام در یک دستگاه دولتی دیگر هستم، اما برای اونایی میگم که هنوز میتونن پیگیری کنن و یا برای سایر عزیزانی که چنین شرایط هایی براشون پیش میاد، حتما از مراجع قانونی پیگیری کنید و حتما از افراد مطلع، وکلا و .... سوال کنید. عده ای از بین ما هستند که گمان میکنند در چنین مواقعی که طرف شما یک دستگاه دولتی هست هیچ کاری نمیشه کرد و باید به خونه برگردن و زانوی غم بغل کنند اما همین نمونه یک الگو برای شما باشه که شخصی بعد از سه سال هم اکنون به حقش رسیده. پس حقتون رو پیگیری کنید چرا که حق گرفتنی است.
    خدا میدونه من چقدر تلاش کردم برای این آزمون و چقدر خون دل خوردم و در نهایت اینطور شد ... اما به هرحال با تلاش مجدد در آزمون دیگری پذیرفته شدم، اما الان همش به خودم میگم چرا من اون موقع از چند نفر آدم مطلع نپرسیدم و پیگیر حقم نشدم و این سوال تا پایان عمر همراه من خواهد بود.......
    • ک
      کد ۳۳
      ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۴۲
      سلام دوست عزیز
      اگه امکانش هست بیشتر توضیح بدید . منم از قبول شدگان ۹۴ هستم که بدلیل بومی نبودن رد شدم.
      • a
        arya
        ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹
        سلام در نت، جمله"ابطال بند 4 آزمون استخدامی بانک مرکزی در سال 94" را سرچ کنید و رای دیوان را مطالعه بفرمایید. متوجه خواهید شد.
        • a
          arya
          ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۰۰
          شما هم بعد از مردود شدن اقدامی انجام ندادید؟
          • ک
            کد ۳۳
            ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۱۱
            نه اقدامی نکردم
            به نظرت میشه امیدوار بود که نتیجه بده؟
        • ق
          قبول شده
          ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۱۲
          داداش میشه بپرسم الان شغلت چیه؟؟اگر سرکار رسمی شهرستان خودت هستی به جرات منی که قبول شدم و الان سرکارم بهت میگم اصلا ضرر نکردی اینجا حقوقش خیلی کمه ارزش ترافیک و آلودگی رو نداره و کفاف کرایه بالای خونه در یه جای متوسط به پایین رو هم رو نمیده منم شهرستانی ام چند جا دیگه قبول شدم اما گول اسم اینجا رو خوردم اومدم الانم دارم واسه آزمون های دیگه میخونم که اگر خدا کمک کرد برگردم شهرم
          • a
            arya
            ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶
            سلام. والا شهرستانم مشکلات خودشو داره. حقوق پایین. جوی که شاید خیلی مورد پسند نباشه چون مسیر پیشرفت در شهرستان متفاوت از تهرانه (احتمالا خودت درک میکنی منظورم چیه) ولی واقعا مشکلات ترافیک، دوری از خانواده و رفت و امدهای ماهیانه و.. به شهرستان رو نداری.
            به هر حال ادما همیشه شرایطی رو که تجربه نکردن رو فکر میکنن از شرایط حال حاضرشون بهتره! منم فکر میکنم بانک مرکزی خیلی با سایر ادارات و دستگاههای دیگه فرق داره (البته شاید واقعا اشتباه میکنم) با اینکه واقعا زندگی تو تهران رو دوست نداشتم.
            اما امیدوارم اگه دوست داری به شهر خودت برگردی هرچه زودتر شرایط برات فراهم بشه که برگردی.
        • م
          محسن
          ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۲
          از دوستانی که لیزیک کردن یه سوال داشتم. دکتر چشم پزشک بانک تو معاینه مجدد دوباره شماره چشم جدید میده یا همینکه بدونه عمل کردین اوکی رو به بهداری می ده؟
          چون دکتر من گفت اولین‌نمره چشم رو یک ماه بعد عمل میده و هنوز برای من یک ماه نشده. خواستم ببینم قبل یه ماه برم یا نه؟ ریسک نباشه.
          • م
            م.محمد
            ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۲
            هیچ ریسکی نداره
            همین که بفهمه عمل کردی دیدت رو کامل میزنه و اوکی میده و میفرستت بری
            • م
              م.محمد
              ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۲
              هیچ ریسکی نداره
              همین که بفهمه عمل کردی دیدت رو کامل میزنه و اوکی میده و میفرستت بری
            • م
              محسن
              ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱
              از دوستانی که لیزیک کردن یه سوال داشتم. دکتر چشم پزشک بانک تو معاینه مجدد دوباره شماره چشم جدید میده یا همینکه بدونه عمل کردین اوکی رو به بهداری می ده؟
              چون دکتر من گفت اولین‌نمره چشم رو یک ماه بعد عمل میده و هنوز برای من یک ماه نشده. خواستم ببینم قبل یه ماه برم یا نه؟ ریسک نباشه.
              • م
                مشکل چشم
                ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۳۲
                سلام آیا بانک مرکزی نمره چشم آستیگمات رو مثل بانک سپه نصف میکنه ؟؟ تو بانک سپه مثلا نمره آستیگمات ۴ رو نصف میکرد
                • م
                  مهدی
                  ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۰۹
                  بچه ها کد ۴۸ کسی هست اینجا؟؟؟؟؟؟
                  • 1
                    150
                    ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۵۳
                    من کد۴۸هستم.
                    • م
                      مهدی
                      ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۸
                      شما مشغول به کار شدین برادر
                      • 1
                        150
                        ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱
                        بله.
                      • م
                        مهدی
                        ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۸
                        شما مشغول به کار شدین برادر
                        • م
                          مهدی
                          ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲
                          میشه از شرایط کاریتون بگید تو این چندروز که مشغول شدین چجوری بوده
                      • ق
                        قبولی سال94
                        ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۹
                        با سلام خدمت دوستان
                        من سال 94 قبول شدم آزمونو ولی بعلت بومی نبودن رد کردن منو البته لازم به ذکر بود که من تهران زندگی میکردم اما مدارک قابل اثباتی بابت 5 سال نداشتم حالا میبینم که تو این آزمون بومی بودنو برای تهران برداشتن.البته این از بابت اون بود که بچه های آزمون94خیلی اعتراض کردن و پیگیر بودن اما دستشون به جایی بند نشد ولی این دور بانک این شرطو برداشت.
                        ولی منو دعوت به مصاحبه نکردن و خیلی خون دل خوردمو اذیت شدم بابت طرز برخوردشون و....سوالم اینه کسی هست که از سال 94بومی نبوده باشه تو این دور یا مابین دوتا آزمون دعوت به مصاحبه کرده باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا مشغول به کار شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟اگه کسی هست اطلاع بده.
                        • ب
                          به قبولی سال 94
                          ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۴۶
                          منم همین شرایطو داشتم طی اعتراضات و پیگیری هایی که داشتم از طریق مراجع قانونی بعد سه سال فک کنم داره شرایط برای رفتنم به مصاحبه داره جور میشه اگه باز دوباره بانک بامبول بازی درنیاره!!!
                          • ق
                            قبولی۹۴
                            ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۱۳
                            دوست عزیز میشه بگید چه روالی رو طی کردید که به نتیجه رسیدید؟ایا مدارک و مستنداتی به بانک ارائه دادید؟یا اینکه از طریق مراجع دیگری پیگیر شدید؟
                            • .
                              ....
                              ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۰:۳۱
                              امیدوارم ک حرفات صحیح باشه و ساخته تخیلاتت نباشه ک ی عده ای رو الکی امیدوار نگه داره...
                            • a
                              arya
                              ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴
                              دوست عزیز خواهشا اعلام بفرمایید چه روندی رو طی کردید؟ من هم شرایطی مثل شما دارم. متوجه شدم که از طریق دیوان رایی برای ابطال بند بومی این آزمون صادر شده. لطفا راهنمایی بفرمایید
                              • ب
                                به شما
                                ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲
                                من از طریق دیوان و نامه نگاری نمایندمون پیگیر بودم البته همه اقدامات من مربوط به سال 94 هستش
                                البته بگم که گارد بانک مرکزی روی شکایاتی که ازش میشه بسته است
                                • a
                                  arya
                                  ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹
                                  سپاسگذارم دوست عزیزم
                                  با توجه به اینکه رای صادر شده مربوط به هیئت عمومی دیوان هست، مابقی دوستان که حقی ازشون ضایع شده میتوانند از این رای استفاده کنند؟؟؟ لطف کنید برای احقاق حقوق جمعی از دوستان خود که در این آزمون متضرر شده اند ما را راهنمایی بفرمایید تا همچنین تجربه ای برای آیندگان و پیگیری حقوقشان شود.
                              • ف
                                فاطیما
                                ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲
                                سلام. سال 94 تعداد شرکت کننده ها خیلی کمتر از سال 96 بود. یعنی قبول شدن در سال 96 خیلی سخت تر بود و سطح نمرات قبولی سال 96 خیلی بالاتر از سال 94 بود. و خیلی ها سال 94 با شرایط شبیه شما رد شدن!
                              • ح
                                حسن
                                ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۰۷
                                میشه همزمان که در بانک مشغول شد، در یک سازمان غیر دولتی دیگه کار کرد و بیمه تامین اجتماعی داشت؟
                                این مشکلی نداره؟ دو شغله محسوب نمیشیم؟
                                بانک استعلام میکنه؟
                                گیر میده؟
                                • ر
                                  رسول
                                  ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
                                  مشکلی نداره
                                  • ک
                                    کد یکی منتظر
                                    ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۲۸
                                    ؟؟؟؟؟ مگه داریم ؟؟؟ مگه میشه؟؟؟ تو سمینار گفتن حداکثر میتونید مشاور یه سازمان باشید و هر شغلی که پست حساب بشه قبول نیست
                                    • م
                                      محمد
                                      ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۲۱
                                      اگه ساعت کاریش به هم نخوره چه مشکلی داره؟
                                    • ب
                                      به حسن
                                      ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۱۲
                                      مشکلی نداره، میتونی تموم سنواتو لحاظ کنی
                                      • ح
                                        حسن
                                        ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۴
                                        میشه بیشتر توضیح بدین؟
                                        • ب
                                          به حسن
                                          ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹
                                          سرچ کن
                                    • م
                                      مهدی
                                      ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵
                                      سلام
                                      دوستان کد ۴۸ از تجربه این چندروز کاریشون بگن لطفا
                                      خصوصا کاربر بانکی عزیز
                                      آیا دیگر به سایت سر نمیزنید
                                      • م
                                        مهدی
                                        ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۸
                                        خب الان چیکار کنیم بنظرتون که ضرر نکنیم
                                        یعنی مابه التفاوت رو چقد حساب میکنن که نمیصرفه بپردازیم
                                        من سه سال سابقه دارم
                                        یعنی هیچی که هیچی بدرد هیچی نمیخوره
                                        • د
                                          داوطلب
                                          ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۳۰
                                          منم هفت سال دارم نمی‌دونم چکار کنم این بیمه که حساب نمیشه خیلی ضرر میزنه به ما من اینو نمی دونستم وگرنه این همه مراحل رو طی نمی کردم
                                        • ب
                                          به همه دوستان
                                          ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۴۲
                                          از بین دوستان کسایی بودن که تو مصاحبه تخصصی زبان رو در حد ضعیف جواب داده باشن ولی مصاحبه رو قبول شده باشن؟؟؟
                                          • م
                                            مهدی
                                            ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸
                                            سلام
                                            کسی بوده که سابقه بیمه تامین اجتماعی داشته باشه، باید چیکار کنیم میتونم به حسابش بیاریم یا نه
                                            اگه کسی اینکارو کرده لطفا توضیح بده
                                            ضمن اینکه من هنوز مشغول نشدم که از همکارا بپرسم
                                            • د
                                              داوطلب
                                              ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۲۳
                                              در جلسه سمینار بودی؟ توضیح دادن
                                              • و
                                                ویرا
                                                ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷
                                                بله میتونی به سابقت اضافه کنی ولی فقط باعث میشه زودتر بازنشست بشی ولی حقوق بازنشستگیتو همون تعداد سالی که در بانک خدمت کردیو میگیری بقیشو از تامین اجتماعی میگیری.در واقع به ضررت میشه مگر اینکه زود بازنشست شدن برات خیلی مهم باشه
                                                • 2
                                                  2211
                                                  ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹
                                                  تامین اجتماعی بقیه به کسی نمیده بگی مثلا 6 روز حقوق به من بده
                                                  اون جوری که بانک گفت سابقه تامین اجتماعی رو قبول نمی کنند
                                                  هر چند قانون میگه باید قبول کنند و به التفاوت اگر وجود داره رو از کارمند بگیرند ولی تجریه ثابت کرده اگر هم بخوان سوابق رو ثبت کنند طوری اون ما به تفاوت رو حساب می کنند که خودت پشیمون بشی
                                                  • ک
                                                    کد یکی منتظر
                                                    ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۳۰
                                                    صراحتا تو سمینار گفتن کلیه سوابق کاری صرفا دولتی رو قبول میکنن. چرا بیخودی میگید تامین اجتماعی رو قبول نمیکنن؟؟؟
                                                • ک
                                                  کد 9
                                                  ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۴۱
                                                  من هم مثل شما هست وضعیتم .ولی مدیر منابع انسانی بانک گفتند سوابق سازمان های دولتی رو فقط می پذیرند برای ما که نهاد بوده رو نه!
                                                  • ص
                                                    صبا
                                                    ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴
                                                    این به نظرم درست نیست که ما با یک نفر که هیچ سابقه ای نداره یکی میشیم.
                                                    • ن
                                                      ناشناس
                                                      ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۱۳
                                                      دوست عزیز کا باید تابع قوانین باشیم
                                                  • ب
                                                    به همه دوستان علی الخصوص کد 33
                                                    ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۱۹
                                                    سلام خواهشا کمکم کنید
                                                    من از قبولی های کتبی آزمون 94 در رشته شغلی مشاغل امور حراستی کد33 هستم که به دلیل غیر بومی بودن به مصاحبه تخصصی دعوت نشدم.*** در ضمن هیچ نوع سهمیه و بند پ نداشتم***
                                                    طی اعتراضات و مکاتباتی که با بانک مرکزی داشتم الان بعد حدود 3سال کم کم داره کارام راست و ریس میشه تا برم واسه مصاحبه
                                                    خواهشا دوستان کد 33 ای و همه دوستان اگه از دستشون برمیاد راجب مصاحبه تخصصی اطلاعات کافی و در حد امکان با جزییات بهم بگن
                                                    دیگه 30 سال سن رو دارم پر میکنم و نمیخوام این شانس رو از دست بدم...
                                                    • *
                                                      *****
                                                      ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۰۵
                                                      موفق باشی دوست عزیز، کد 33 نیستم اما تو مصاحبه صداقتت، شخصیت و اعتماد به نفست، پوشش و به طور کلی ارائه خودت اهمیت زیادی داره، استرس نداشته باش، درباره جنبه علمی هم دوستای کد 33 باید بگند چه چیزایی میپرسند، اما سوال های زبان و کامپیوتر و اداری رو تو صفحه های قبلی بگردی کامل هست پیدا میکنی.
                                                      • ب
                                                        به همه دوستان علی الخصوص کد 33
                                                        ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴
                                                        ممنونم ولی نمیدونم چرا دوستان میترسن که اطلاعات بدن
                                                        والا ما که نخاستیم جای کسی رو بگیریم
                                                        • a
                                                          amir
                                                          ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۰۶
                                                          سلام
                                                          من برای مشاغل حراستی درخواست ندادم. ولی نکات همینهایی هست که دوستان هم گفتن و مهمتر از همه اعتماد به نفس خودتون هست. در صفحات قدیمی بگردید کاملا دوستان توضیح دادند، حتی مواردی که ازشون سوال شده هم را بیان کردند. بررسی بفرمایید بی ضرر نیست.
                                                          • *
                                                            *****
                                                            ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۱۶
                                                            اکثرا دیگه تکلیفشون مشخص شده اصلا نمیاند اینجا، بهترین کار اینه صفحه های قبلی رو بخونی، خیلی وقت نمیگیره
                                                      • م
                                                        مهدی
                                                        ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۳۰
                                                        سلام
                                                        دوستان کد ۴۸ از تجربه این چندروز کاریشون بگن لطفا
                                                        خصوصا کاربر بانکی عزیز
                                                        • م
                                                          مهدی
                                                          ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۰:۱۸
                                                          سلام
                                                          دوستان کد ۴۸ از تجربه این چندروز کاریشون بگن لطفا
                                                          خصوصا کاربر بانکی عزیز
                                                          • ی
                                                            یک
                                                            ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۰۵
                                                            سلام
                                                            دوستان کد یک و بقیه دوستان که توی اخرین سمینار بودن...کسی اطلاعی داره حدودا کی برای شروع به کار دعوت میشیم؟
                                                            • د
                                                              داوطلب قبول نشده
                                                              ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۴۲
                                                              سلام
                                                              داشتن مدرک بالاتر از مدرکی که بانک اعلام کرده بود، ایراد داره؟
                                                              یکی از بچه ها لیسانس داشت ولی با مدرک فوق دیپلمش شرکت کرد و قبول شده
                                                              میشه اعتراض کرد؟ تاثیری داره؟
                                                              • ر
                                                                رضا دوستی
                                                                ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۳۱
                                                                اگه توی شرایط اون کد شغل نوشته باشه مدرک بالاتر قابل قبول نیس و رد میشه آره میشه پیگیری کرد
                                                                مث کد 48 صراحتا گفته داشتن مدرک بالاتر از لیسانس مردود
                                                                • l
                                                                  l
                                                                  ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱
                                                                  از کجا متوجه شیم که مدرک بالاتری دارن؟ مگه استعلام نمی کنن
                                                                  باید ب کجا شکایت کرد؟ به بانک یا جای دیگه
                                                                  • ع
                                                                    عباس
                                                                    ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲
                                                                    من رفتم،گفتن ما خودمون استعلام کردیم،ایشالله برای آزمون بعدی خودتون رو آماده کنید
                                                              • ن
                                                                ناشناس
                                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۵۲
                                                                دوستان اگه به دلیلی (جای سوختگی قدیمی) مقدار کمی محدودیت حرکتی داشته باشی و معاف پزشکی باشی مشکلی نداره برای پزشکی؟ واقعا هیچ مشکلی برا من ایجاد نمیکنه نه درد نه ناتوانی و ... ولی برام سوال بود
                                                                • ر
                                                                  رضا دوستی
                                                                  ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۵۸
                                                                  مهم نظر دکتر بانک هست
                                                                  اما میدونم اگه توی زندگی عادیتون مشکلی ایجاد نکنه قطعا گیر نمیدن و رد نمیشید
                                                                  • ح
                                                                    حمید
                                                                    ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲
                                                                    دوست عزیز من تائید پزشک بهداری بانک رو گرفتم. خیالت راحت باشه. دکتر سلیم خانی خیلی آدم جنتلمن و فهیم و باشعوری است که کسی رو واسه این چیزا رد کنه. اگر واقعا این طوری که میگی باشه مطمئن باش ردت نمیکنه. وقتی رفتی پیش دکتر خودت متوجه میشی چی میگم. استرس نداشته باش.
                                                                  • م
                                                                    م
                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲
                                                                    سلام دوستان کد ۴۸ و بانکی
                                                                    تشریف بردید برای دریافت معرفی نامه ها؟
                                                                    • ک
                                                                      کد ۴۸
                                                                      ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۵۶
                                                                      سلام دوستان.بله رفتم و معرفی نامه برای شروع به کارم رو گرفتم.انشالله از روز شنبه شروع بکار میکنم.
                                                                      باید روند این سری هم بگم ک فقط چندجا فرم اطلاعات شخصی پر کردیم مثل دفعه های قبل و کد کارمندی برامون صادر شد.برخورد همه هم با ما خیلی خوب بود و به ما به عنوان ی همکار نگاه میکردن.
                                                                      ساعت کار از ۷:۱۵ تا ۱۴:۱۵ هستش و پنجشنبه ها هم کاره.البته اینا برا شهرستانهاست و تهران فکر کنم فرق داره.
                                                                      آرزوی موفقت برای همه دوستان دارم.
                                                                      • ب
                                                                        به کد 48
                                                                        ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۱۵
                                                                        سلام
                                                                        بهتون تبریک میگم
                                                                        دوست عزیز چن روز واسه معرفی نامه و... تهران موندی؟؟
                                                                        • ب
                                                                          به کد 48
                                                                          ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۱۸
                                                                          منم دعوت شدم
                                                                          • م
                                                                            م
                                                                            ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۰:۵۶
                                                                            خیلی ممنون بابت پاسخگوییتون
                                                                            میشه بفرمایید چند روز تهران موندید؟
                                                                            چون میخوام درصورت تماس گرفتن جا رزرو کنم
                                                                            • ه
                                                                              هرم
                                                                              ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷
                                                                              کدوم شهره؟میخواستی به عنوان رئیس کل بهت نیگاکنن.
                                                                              • و
                                                                                ویرا
                                                                                ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۳۷
                                                                                خوشمزه هم که هستی
                                                                              • a
                                                                                amir
                                                                                ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۱
                                                                                سلام
                                                                                مبارک باشه انشالله
                                                                                بعد از تایید بهداری چقدر طول کشید که تماس بگیرند برای شروع به کار؟
                                                                              • ب
                                                                                به م
                                                                                ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴
                                                                                سلام عزیزم
                                                                                من تقریبا دو هفته پیش رفتم
                                                                              • د
                                                                                داوطلب
                                                                                ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴
                                                                                دوستان کسی هست که هنوز مصاحبه عقیدتی نرفته باشه ؟
                                                                                • ع
                                                                                  علی
                                                                                  ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۲۲
                                                                                  سلام به همه دوستان که قبول شدند یا در حال انجام مراحل هستند یا منتظر خبر قبولی
                                                                                  سوالی داشتم اگر جواب بدهید ممنون می شوم من ترم یک دانشجویی ارشد هستم و این ازمون نمی تونستم شرکت کردم برای ازمون های بعدی انشالله سوال می کم ایا با مدرک بالاتر میشه برای لیسانس شرکت کرد؟ یا نه سخت گیری نمی کنند اگر دانشجو باشی چی؟
                                                                                  ممنون میشوم جواب دهید
                                                                                  • س
                                                                                    سارا
                                                                                    ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۲۸
                                                                                    سلام. نه خیلی سختگیری نمیکنند بخصوص اگر فقط تنها پایان نامه تون مونده باشه
                                                                                    • ف
                                                                                      فنی
                                                                                      ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۱۳
                                                                                      هر آزمونی شرایط خودش داره کسی اینجا نمیتونه دقیق بگه که شرایط بعدی چیه باید اون موقع بخونی دفترچه رو

                                                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                    ثبت پاسخ