آگهی استخدام چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال ۹۶

۵ نظر

آگهی استخدام چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال ۹۶

لینکهای مفید

  • برای دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود اصل سوالات عمومی آزمون های استخدامی برگزار شده توسط سازمان سنجش با (شامل آزمونهای آموزش و پرورش و فراگیر و... به همراه آزمونهای سال ۹۶) اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی و سیاسی اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات آزمونهای فراگیر اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود دفترچه های آزمون فراگیر چهار ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود دفترچه شرایط و راهنمای ثبت نام فراگیر چهارم اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده درصدها و کارنامه های کاربران شرکت کننده در آزمونهای فراگیر اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده صفحه منابع مطالعاتی برای آزمون های استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده صفحه سوالات مصاحبه تخصصی و روانشناسی (طبقه بندی شده، مطابق با دستورالعمل اجرایی مصاحبه) اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود اصل دفترچه های آزمون استخدامی به صورت رایگان (ارسالی کاربران )  اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده صفحه بحث و تبادل اطلاعات در مورد سوالات آزمون های استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای دریافت آخرین اخبار و آگهی های استخدامی آزمونهای فراگیر در کانال تلگرام «ای استخدام» اینجا کلیک کنید.

 

ضمن آرزوی موفقیت تیم ای-استخدام برای شرکت کنندگان آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی، لطفا تجربه های خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید.

کاربران عزیز توجه داشته باشید تمامی اخبار در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام خبردار شوید در کانال تلگرام ای-استخدام عضو شوید

برای عضویت در کانال تلگرام اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ اسفند ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۳

باتوجه به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳، نتایج نهایی آزمون استخدامی مربوط به سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام می‌گردد، بر این اساس داوطلبان لازم است برای اطلاع از انجام سایر مراحل استخدامی از روز چهارشنبه ۹۶/۱۲/۱۶ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک کنید

در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام اطلاعیه های جدید مطلع شوید در کانال تلگرام ای-استخدام عضو شوید.

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی، سیاسی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۹ اسفند ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

با توجه به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳، نتایج نهایی آزمون استخدامی مربوط به استانداری استان البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اداره کل منابع طبیعی استان البرز، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، بانک سپه، سازمان بنادر و کشتیرانی، سازمان حسابرسی، سازمان دامپزشکی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام می گردد ، براین اساس داوطلبان لازم است برای اطلاع از انجام سایر مراحل استخدامی از روز شنبه ۹۶/۱۲/۱۲ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ بهمن ۹۶ - فراخوان استخدامی جدید برای اردیبهشت ۹۷

اردیبهشت سال ۹۷ استخدامی جدید در استان داریم و در حال حاضر ۴۶ درصد از پست های سازمانی استان خالی است.معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با بیان این مطلب به خبرنگار ما افزود: براساس مکاتبه ای که سازمان اداری و استخدامی در سال ۹۲ انجام داد برای مجوز استخدامی دستگاه ها باید خودشان نیازهای استخدامی و ساختار تشکیلاتی شان را از وزارتخانه ها پیگیری کنند.«حسین فرجی» اضافه کرد: با این شرایط استان در این مورد نقشی ندارد اما از سال ۹۲ تاکنون فراخوان آگهی استخدامی هایی داده شده که برای اردیبهشت سال ۹۷ هم یک فراخوان استخدامی آگهی شده است که خراسان شمالی هم در آن سهم دارد. وی با بیان این که سهم خراسان شمالی در این مرحله از استخدامی‌ها هنوز نهایی نشده است، گفت: در حال حاضر ۴۶ درصد از پست های سازمانی ۲۴ دستگاه مشمول بودجه استانی خالی است و بر همین اساس سالانه درصدی از این ظرفیت ها طی استخدامی هایی که انجام می شود تکمیل خواهد شد.

منبع: روزنامه خراسان شمالی

خبر ۱۱ بهمن ۹۶ - اطلاعیه آزمون استخدامی مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

با عنایت به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳، نتایج آزمون استخدامی مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که نتایج آن نهایی شده است، اعلام می گردد. لذا داوطلبان لازم است برای اطلاع از سیر سایر مراحل استخدامی از روز شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۴ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند. بدیهی است سایر دستگاه های اجرایی باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

خبر ۴ بهمن ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۶/۶/۳

باعنایت به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۳، نتایج آزمون استخدامی مربوط به دستگاههای اجرایی شامل: سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پزشکی قانونی استان البرز، اداره کل هواشناسی استان البرز، سازمان بهزیستی استان البرز، اداره کل دامپزشکی استان البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، سازمان سنجش آموزش کشور و بانک صنعت و معدن، که نتایج آنها نهایی شده است اعلام می گردد. لذا داوطلبان لازم است جهت اطلاع از سیر سایر مراحل استخدامی از روز یکشنبه ۹۶/۱۱/۸ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند. بدیهی است سایر دستگاههای اجرایی باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ آبان ۹۶ - برگزاری آزمون استخدامی دستگاه ها در آخر پاییز ۹۶

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر توقف استخدام ها عنوان کرد: اطلاعی از این دستور ندارم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند.

همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

توجه:

• عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

• از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد.

• بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود. تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد. در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی (شامل دستگاههای اجرایی استان البرز ، وزارت آموزش و پرورش، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان دامپزشکی، وزارت امور خارجه ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، وزارت امور اقتصاد و دارایی ، بانک مسکن ، بانک صنعت و معدن ، بانک سپه ، سازمان بنادر و دریانوردی ، سازمان ملی بهره وری ایران ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان اداری و استخدامی کشور ، سازمان سنجش آموزش کشور ، سازمان انتقال خون ایران ، سازمان حسابرسی ، موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی صنعت آ ب و برق) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

بدیهی است نتایج نهایی آزمون در چارچوب قوانین و مقررات جاری، رعایت مفاد آگهی استخدامی منتشره و پس از کنترل مدارک و مستندات داوطلبان معرفی شده در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، برگزاری مصاحبه استخدامی (۷۰ درصد آزمون کتبی، ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی) و اعمال اولویت‌های قانونی از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین عادی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس شغل محل انتخابی کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند: توجه: - عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت. - مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) فرمت PDF

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۷/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۷/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه های زمابندی تحویل مدارک

نام سازمان مشاهده صفحه و شرایط اختصاصی این سازمان تاریخ شروع ارائه مدارک و ...
وزارت آموزش و پرورش مشاهده صفحه اعلام در پورتال هر استان
بانک صنعت و معدن مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۱
سازمان دامپزشکی کشور مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۰
سازمان پزشکی قانونی کشور مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۰
سازمان حسابرسی مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۲
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۰
سازمان بنادر و دریانوردی مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۰
بانک مسکن مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۵
بانک سپه مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۵
سازمان ثبت اسناد و املاک مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۰
وزارت امور خارجه مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۱
سازمان اداری و استخدامی کشور مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۱
۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۰
سازمان ملی بهره وری ایران مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۰
وزارت امور اقتصادی و دارایی مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۹
موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۰

سازمان سنجش آموزش کشور

مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۲

سازمان انتقال خون

مشاهده صفحه ۱۳۹۶/۷/۱۲

دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) فرمت PDF

نظر سنجی از داوطلبان شرکت کننده در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور شهریور ماه ۱۳۹۶

برای نظرسنجی داوطلبان معلول چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

برای نظر سنجی از داوطلبان در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ مرداد ۹۶ - کارت شرکت در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور شهریور ماه سال ۱۳۹۶

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده‌اند،برای دریافت کارت آزمون روی لینک زیر کلیک نمایید

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده برگ‌ راهنمای‌ کارت آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ مرداد ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

  • کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۹۶/۵/۳۱ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
  • کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح اعلام شده در اطلاعیه اقدام نمایند.

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

ه‍ – قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تمدید مهلت ثبت نام و همچنین اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام در چهارمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور شهریورماه سال ۱۳۹۶

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۳/۲۴ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحاتی به شرح ذیل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام ارائه می‌گردد. لذا با عنایت به مراتب فوق و به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز یکشنبه مورخ ۹۶/۴/۱۱ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. بنابراین کلیه متقاضیان‌، ضرورت دارد که تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
همچنین دررابطه با نحوه تکمیل تقاضانامه در مواردی که اعلام شده داوطلب، کد استان و شهرستان را از جداول دفترچه استخراج کند، داوطلب می تواند درصفحه ثبت نامی اینترنتی بدون مراجعه به جداول با کلیک کردن در قسمت مربوط نام استان و شهرستان مورد نظر را یافته و انتخاب نماید.
الف) تغییرات و اصلاحات در شغل محل ها:
۱- اصلاحات مربوط به شغل محلهای وزارت آموزش و پرورش:
- ظرفیت کل استخدامی وزارت آموزش و پرورش از۸۲۰۰ به ۸۲۱۲ افزایش می یابد.
- ظرفیت پذیرش جنس زن در کدشغل محل ۱۱۵۶۰، از ۸ به ۱۱ نفر، کدشغل محل ۱۱۵۶۱، از ۱۲ به ۱۶ نفر و کدشغل محل ۱۱۵۶۲ از ۱۱ به ۱۴ نفر مربوط به شغل «آموزگار ابتدایی کد ۲۵۱۷» افزایش می‌یابد.
- رشته تحصیلی بهداشت محیط کد ۳۰۱۸۰ با مقطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز شغل مراقب سلامت کد ۲۶۰۹ (شامل کد شغل محل های ۱۲۳۹۷ الی ۱۲۴۳۱ و ۱۳۳۹۳ الی ۱۳۴۱۲) اضافه می‌گردد.

کدشغل محل شغل دامنه پذیرش و محل خدمت نوع جنس پذیرش تعداد
۱۳۶۲۶ مربی امورتربیتی مدارس گنبدکاووس – گالیکش – کلاله-مراوه تپه آزاد مرد / زن ۲ (آقا ۱نفر، خانم ۱نفر)

شرایط احراز: ۳۰۰۹۴: الهیات و معارف اسلامی - کلیه گرایش‌ها (لیسانس، فوق لیسانس)-۳۰۵۰۹: روان شناسی کلیه گرایش‌ها (لیسانس، فوق لیسانس)-۳۰۶۲۹: سطح ۲ حوزوی (لیسانس)-۳۰۶۳۰: سطح ۳ حوزوی (فوق لیسانس)-۳۰۷۶۰: علوم تربیتی کلیه گرایش‌ها (لیسانس، فوق لیسانس)-۳۰۸۰۲: علوم قرآنی(لیسانس، فوق لیسانس) -۳۲۸۱۷: درجه دو تخصصی حافظ ممتاز قرآن-۳۲۸۱۸: درجه سه تخصصی حافظ کل قرآن
۲-اصلاحات مربوط به بانک سپه عنوان شغل بانکدار کد۳۳۰۰:
- رشته تحصیلی مدیریت علوم بانکی (کد ۳۲۶۹۳ ) مقطع لیسانس به شرایط احراز شغل مذکور اضافه می گردد.
- رشته تحصیلی علوم اقتصادی گرایش علوم اقتصادی (کد ۳۰۷۴۲) مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز شغل مذکور اضافه می‌گردد.
جمله ذیل به شرایط اختصاصی بانک سپه اضافه می‌گردد:
«ادامه مراحل استخدامی متقاضیان شغل متصدی امور انتظامی منوط به قبولی در آزمون آمادگی جسمانی به تایید بانک می باشد.»
۳-اصلاحات مربوط به شغل محلهای سازمان بنادر و کشتیرانی:
- رشته تحصیلی مهندسی تکنولوژی تجهیزات بندری با کد ۳۲۶۲۷ با مقطع لیسانس به شرایط احراز شغل کارشناس امور بندری ۲ کد ۳۲۹۴ (کد شغل محل های ۱۰۹۰۰ الی ۱۰۹۰۷) اضافه می‌گردد.
- رشته تحصیلی مهندسی دریا گرایش مهندسی معماری کشتی با کد ۳۲۸۲۳ با مقطع لیسانس به شرایط احراز شغل کارشناس امور دریایی ۲ کد ۳۲۹۲ (کد شغل محل ۱۰۹۰۹) اضافه می‌گردد.
- رشته تحصیلی مهندسی پدافند غیر عامل کلیه گرایش ها کد ۳۲۸۲۴ با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز شغل کارشناس ایمنی و حفاظت سواحل و بنادر ۱ کد ۳۲۶۳ (کد شغل محل های ۱۰۹۲۴ الی ۱۰۹۳۰) اضافه می‌گردد.
- رشته تحصیلی علوم دریا و اقیانوسی گرایش فیزیک دریا کد ۳۰۷۸۹ با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز شغل کارشناس توسعه سواحل و بنادر و سازه‌های دریایی ۱ کد ۳۲۶۱ (کد شغل محل های ۱۰۹۵۴ الی ۱۰۹۶۲) اضافه می‌گردد.
- رشته‌های تحصیلی مهندسی برق گرایش قدرت کد ۳۰۱۴۸ با مقطع لیسانس و فوق لیسانس و مهندسی برق گرایش مدیریت انرژی کد ۳۲۸۲۵ با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز شغل کارشناس توسعه سواحل و بنادر و سازه های دریایی ۳ کد ۳۲۹۶ (کد شغل محل‌های ۱۰۹۶۶ الی ۱۰۹۶۸) اضافه می‌گردد.
۴- اصلاحات مربوط به موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آب و برق:
- رشته تحصیلی مهندسی عمران کلیه گرایشها کد ۳۱۲۷۸ با مقطع فوق‌لیسانس و دکتری به شرایط احراز شغل مهندسی منابع آب کد ۳۲۴۰ (کد شغل محل های ۱۱۴۲۴،۱۱۴۲۳،۱۱۴۲۲ و ۱۱۴۳۷) اضافه می‌گردد.
۵- اصلاحات مربوط به اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز:
- مقطع تحصیلی دیپلم کامل متوسطه کد ۳۰۴۸۶ به شرایط احراز شغل مامور اجرایی محیط زیست البرز- ساوجبلاغ کد ۹۹ (کد شغل محل ۱۰۰۱۱) اضافه می گردد.
۶- اصلاحات مربوط به استانداری البرز:
- رشته تحصیلی علوم سیاسی کد ۳۰۷۹۷ با مقطع لیسانس به شرایط احراز شغل کارشناس امورکشوری و مدنی کد ۲۳۸ (کد شغل محلهای ۱۰۰۹۵ و ۱۰۰۹۶) اضافه می‌گردد.
۷-اصلاحات مربوط به اداره کل راه و شهرسازی استان البرز:
- رشته تحصیلی معماری کد ۳۱۱۳۱ با مقطع لیسانس به شرایط احراز شغل کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی ۱ کد ۳۱۶۷ (کد شغل محل های ۱۰۰۳۱ الی ۱۰۰۳۳) اضافه می‌گردد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

راهنمای آمادگی برای آزمون های فراگیر ۴ و آموزش و پرورش (سوالات عمومی و تخصصی)

آگهی استخدام چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال ۹۶

به حول و قوه الهی و به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز و فراهم نمودن شرایط مناسب و متناسب برای داوطلبان استخدام و در راستای بهینه سازی فرآیند استخدام دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط چهارمین آزمون استخدامی فراگیر (شهریور ماه ۱۳۹۶) به شرح زیر اعلام میگردد:

برای دانلود فایل راهنمای ثبت نام و شرایط اینجا کلیک نمایید

راهنمای آمادگی برای آزمون های فراگیر ۴ و آموزش و پرورش (سوالات عمومی و تخصصی)

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای آموزش و پرورش سال ۹۴ و ۹۵ و فراگیر ۱ و ۲ و ۳ و …)

دانلود دفترچه سوالات آزمونهای فراگیر ۱و ۲ و ۳ با پاسخنامه تشریحی

تعاریف

مفاهیم برخی از اصطلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح زیر است:

الف) دستگاه اجرایی: کلیه وزارتخانهها، موسسات دولتی، موسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمههای دولتی، دستگاه اجرایی نامیده میشوند.
ب) مقطع تحصیلی: مقطع تحصیلی نشانگر طول مدت تحصیل و نوع مدرک اعطایی در پایان تحصیلات دانشگاهی (و سطوح حوزوی مرتبط) است که عبارتند از:
۱. دیپلم ۲. فوق دیپلم (کاردانی) ۳. کارشناسی (لیسانس) ۴. کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) ۵. دکتری (دکتری تخصصی، دکتری حرفهای)
ج) بومی بودن: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی استان یا شهرستان تلقی میگردند:
۱. شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)
۲. استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. (جهت اعمال ضرایب استانی)
۳. همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)
۴. همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد(جهت اعمال ضرایب استانی).
۵. داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)
۶. داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. (جهت اعمال ضرایب استانی).
۷. داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی).
۸. داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد. (جهت اعمال ضرایب استانی).
۹. پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (جهت اعمال ضرایب شهرستانی)
۱۰. پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (جهت اعمال ضرایب استانی).

تذکر ۱: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده در بندهای ۷ الی ۱۰ صرفاً برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تذکر ۲: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن داوطلب، آخرین تقسیمات کشوری اعلام شده توسط وزارت کشور در زمان ثبتنام میباشد.

د) ایثارگران سهمیه ۲۵ درصد: شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شاهد میباشند.

ه) ایثارگران سهمیه ۵ درصد: رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبههها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵ درصد) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت.
(تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبههها با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی میباشد و سایر مراجع مورد تایید نمیباشد).

بخش اول – توضیحات عمومی:

شرایط عمومی استخدام:

- داشتن تابعیت ایران
- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (برای آقایان)
تذکر: ملاک عمل برای ارایه کارت پایان خدمت و یا معافیت دایم، زمان برگزاری آزمون (۳/۶/۱۳۹۶) می‌باشد.
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.
تذکر: در صورت عدم تایید توانایی داوطلبان استخدام توسط دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و یا معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی علوم پزشکی استان مربوطه (محل خدمت) میباشد.
- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح
- عدم وجود هرگونه رابطه استخدامی رسمی، ثابت و یا پیمانی با دستگاههای اجرایی در زمان ثبتنام
تذکر: داوطلبان استخدام، نبایستی جزو نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند.
- داشتن مدرک (رشته تحصیلی و گرایش) با مقطع تحصیلی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبتنام
تذکر ۱: داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این آزمون ثبتنام نمایند که رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی آنان با عنوان رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل این دفترچه راهنمای ثبتنام مطابقت داشته باشد. و عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه درج شده باشد. در غیر اینصورت حذف خواهند شد.
تذکر ۲: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت زمان برگزاری آزمون (۳/۶/۱۳۹۶) می‌باشد. ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه میباشد.
- داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سن (۳۰) سال تمام برای مدارک تحصیلی دیپلم (از ۲۹/۶/۱۳۶۶ به بعد) و حداکثر سی و پنج (۳۵) سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و لیسانس (از ۲۹/۳/۱۳۶۱ به بعد) و حداکثر چهل (۴۰) سال تمام برای مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری (از ۲۹/۳/۱۳۵۶ به بعد).
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (۲۹/۳/۱۳۹۶) می‌باشد.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارایه تاییدیههای معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
- افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
- رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه .
- داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانهها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمههای دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشتهاند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
- مدت خدمت ضرورت به شرط حداکثر سن مقرر در آگهی استخدامی اضافه میشود.

مواد آزمون

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه حاوی سوالهای عمومی و یک دفترچه حاوی سوالهای اختصاصی داده خواهد شد.
کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینهای با ضریب یک (۱) طراحی خواهد شد. ضمناً به ازای هر سوال غلط، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

الف – مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین می‌شود:

۱. فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)
۲. ریاضی و آمار مقدماتی
۳. زبان و ادبیات فارسی
۴. معارف اسلامی
۵. زبان انگلیسی عمومی
۶. اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۷. هوش و توانمندی‌های عمومی
تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب- مواد آزمون‌ تخصصی:

مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره (۱) صفحات ۱۵ تا ۲۴ مشخص شده است.

برای مشاهده جدول شماره ۱ اینجا کلیک کنید

امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) امتیاز بومی بودن

نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و دو دهم (۲/۱) و بومی شهرستان با ضریب یک و چهار دهم (۴/۱) نمره مکتسبه در هر حیطه از آزمون و مصاحبه استخدامی و صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون در مرحله معرفی برای مصاحبه استخدامی محاسبه میگردد.
تذکر ۱: با توجه به اینکه برخی از دستگاههای اجرایی به صورت ملی بوده و بجز تهران در سایر استانها و شهرستانها فاقد واحد استانی میباشند و تصمیمات آنها در زمینه وظایف و فعالیتهای مربوط به کل کشور میباشد، لذا جذب نیروی انسانی بومی برای این دستگاهها و همچنین ستاد دستگاههای اجرایی (که وظایف و فعالیتهای آنها نیز مربوط به کل کشور است) موضوعیت نداشته وکلیه داوطلبان چنین دستگاههایی از هیچ گونه امتیاز بومی برخوردار نخواهند شد.
تذکر ۲: استخدام در شغل محلهای ادارات کل استانها که محل خدمت آنها در مرکز استان قرار دارد، برای تمامی داوطلبان همان استان و شهرستانهای آن استان، بومی استان محسوب گردیده و کلیه داوطلبان بومی اعم از بومی استان و شهرستان صرفاً از امتیاز یک و دو دهم (۲/۱) برخوردار خواهند شد.
تذکر ۳: داوطلبان بومی لازم است در صورت قرار گرفتن در فهرست دارندگان حدنصاب آزمون به میزان چند برابر ظرفیت که متعاقباً از سوی سازمان سنجش و یا دستگاه استخدام کننده اعلام خواهد شد، مدارک و مستندات بومی بودن خود را به همراه سایر مدارک مورد نیاز به دستگاه اجرایی مربوطه ارایه نماید، در غیر اینصورت امتیازات بومی داوطلبان فاقد مدارک لازم حذف خواهد شد.

ب) سهمیه ایثارگران

بر اساس هماهنگیهای بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیههای استخدامی صرفاً از طریق شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر هر یک از سهمیههای ۲۵ درصد و ۵ درصد (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه آزمون به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت ساز و کار ذیل صورت میپذیرد.
الف) مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران و یا بالعکس، نمیباشند به عبارت دیگر هر داوطلب میتواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیههای مشخص شده استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه مختص خود، صرفًا میبایستی مشاغل مختص و مشخص شده در دفترچه را انتخاب نمایند. بدیهی است داوطلبان مشمول سهمیه ۵ درصد ایثارگران حق انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه های ۲۵ درصد ایثارگران را ندارند.
ب) رعایت شرط حداقل معدل (در صورت وجود در شرایط اختصاصی دستگاه اجرایی) و همچنین کسب حد نصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه ۵۲ درصد ایثارگران (به استثناء خواهر و برادر شهید) الزامی نمیباشد.

تبصره: بر اساس تبصره ۳ ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران، کلیه مشمولان ایثارگر (مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و همچنین مشمولین سهمیه ۵) متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری بایستی حداقل هشتاد درصد (۸۰%) حدنصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.
ج) در فرایند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، اولویت استخدام آنها مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت.
د) به تمامی ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران توصیه میشود، برای حصول اطمینان از امکان بهرهمندی خود از سهمیه استخدامی مذکور، قبل از ثبتنام با بنیادشهید و امور ایثارگران محل تشکیل پرونده خود تماس و نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.
تذکر: چنانچه مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، وفق ضوابط جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مربوطه، در اولویت یا شمول سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران قرار نگیرند، صرفاً از معافیت شرط حداقل معدل و حداکثر سن بهرهمند خواهند گردید. در صورت انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، انتخاب داوطلب کان لم یکن تلقی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراض نخواهد داشت.
ه) اولویت پذیرش در مشمولین پنج درصد (۵ درصد) ایثارگران، با رزمندگان میباشد (رزمندگان در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی و داشتن شرایط احراز لازم در حد سهمیه تعیین شده از شرط حدنصاب در آزمون معاف بوده و بر اساس نمرات فضلی مکتسبه انتخاب خواهند شد) و سایر مشمولین سهمیه مذکور در صورت کسب حد نصاب در اولویت بعدی قرار داشته و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت.
و) ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۵ درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه مختص خود، میبایستی در زمان انتخاب شغل، مشاغلی را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نیاز آن مشاغل بیش از یک نفر باشد و همچنین جزو مشاغل مشخص شده مختص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران نباشد. بدیهی است استفاده از سهمیه ایثارگران ۵ درصد صرفًا در مشاغلی اعمال میگردد که ظرفیت پذیرش آنها بیش از یک نفر باشد (در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً براساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت). سهمیه ۵ درصد ایثارگران قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، سهمیه ۵ درصد ایثارگران محفوظ خواهد ماند.
ز) با توجه به هماهنگیهای به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران سهمیه استخدامی مربوط به سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در دفترچه آزمون استخدامی مشخص گردیده و از سهمیه داوطلبان آزاد جدا گردیده است و داوطلبان مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا میبایست مشاغل مشخص شده برای سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران را انتخاب نمایند. سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران محفوظ خواهد ماند.
ر) استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران (۲۵ درصد و ۵ درصد) از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد صورت میپذیرد.

ج) سهمیه معلولین

جذب معلولین عادی (با ارایه معرفی نامه از بهزیستی) از محل سهمیه استخدامی (۳ درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی، کسب حد نصاب لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه آزمون و به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی صورت میپذیرد.
تذکر ۱: معلولین مشمول سهمیه ۳ درصد جهت استفاده از سهمیه مختص خود، میبایستی در زمان انتخاب شغل، مشاغلی را انتخاب نمایند که تعداد مورد نیاز (ظرفیت) آن مشاغل بیش از یک نفر باشد. (در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت). بدیهی است انتخاب افراد برتر جهت استفاده از سهمیه معلولین از طریق رقابت بین جامعه معلولین صورت خواهد پذیرفت. سهمیه ۳ درصد معلولین قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، سهمیه سه درصد معلولین محفوظ خواهد ماند.

تذکر ۲: معلولین محترم میبایست توانایی انجام کاری که استخدام میشوند را داشته باشند و در صورت عدم تایید توانایی معلولین توسط دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلب معلول، شورای پزشکی علوم پزشکی استان مربوطه (محل خدمت)میباشد.

د) سایر امتیازات

براساس مصوبه شماره شماره ۱۳۷۳۶/۲۰۰ مورخ ۱۴/۰۶/۱۳۹۰ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، امتیازات لازم برای حافظین قرآن دارای درجات (۱ تا ۵)موضوع مصوبه جلسه ۵۷۳ مورخ ۸/۹/۸۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح ذیل برای مشاغل مطرح شده معمول خواهد گردید.

مراحل ثبت نام

الف) دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه جهت شرکت در آزمون استخدامی

بدیهی است صرفاً داوطلبانی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبتنام دارای مدارک ذیل باشند:
- کارت ملی
- شناسنامه عکسدار
- کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دایم (ویژه برادران)
- مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات دال بر فراغت از تحصیل تا زمان برگزاری آزمون)
- مدارک دال بر امتیازات و سهمیههای قانونی (اعم از بومی بودن، نیروی قراردادی برای احتساب حداکثر سن، ایثارگران، معلولین، حافظان قرآن کریم)

ب) تهیه فایل عکس اسکن شده

داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
عکس ۴*۳ در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) فقط بایستی با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد. حاشیههای زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تذکر (۱): اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (۲): عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات بهوجود آمده در آزمونهای قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبتنام آنان توسط دیگران انجام میشود، رخ داده است، تاکید میگردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتمًا نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهًا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ج) پرداخت وجه و زمان ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه ۲۹/۰۳/۱۳۹۶ لغایت روز دوشنبه ۰۵/۰۴/۱۳۹۶ انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۰۰۰/۳۳۰ ریال به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبتنام و ارایه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبتنام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کدرهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نامهای ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

د) نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام:

- در ردیفهای ۱، ۲ و ۳ داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی(، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید (از بکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود).
- در ردیف ۴، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم میباشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.
- در ردیف ۵، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد میباشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
- در ردیف ۶، داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و از درج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامهها درج گردیده خودداری نماید.
- در ردیف ۷، داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید (با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه).
- در ردیف ۸، داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل میباشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
- در ردیف ۹ و ۱۰، داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره ۲ مندرج درصفحه ۲۵ مشخص و در این محل درج نماید.
- در ردیف ۱۱، داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربعها، دین خود را مشخص نماید.
- در ردیف ۱۲، داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند.
- در ردیف ۱۳، داوطلبان چپ دست میبایست این مربع را علامتگذاری نمایند.
- در ردیف ۱۴، داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در این بند علامتگذاری نماید.
- در ردیف ۱۵، داوطلبان دارای سابقه غیر رسمی در دستگاههای اجرایی (جهت مقررات مربوط به حداکثر سن) میبایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند.
- در ردیف ۱۶، داوطلب معلول میبایست نوع معلولیت خود را در یکی از مربعها علامتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ ۰۸/۰۴/۱۳۹۶ به نشانی این سازمان (تهران صندوق پستی ۳۱۶۶-۳۱۵۳۵) ارسال نمایند.
- در ردیف ۱-۱۶، داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی میباشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
- در ردیف ۱۷، مشمولان حافظ قرآن این بند را میبایست علامتگذاری نمایند.
- در ردیف ۱۸، داوطلب میبایست آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما).
- در ردیف ۱۹، داوطلب میبایست عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
- در ردیف ۲۰، داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
- در ردیف ۲۱، داوطلب میبایست تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.
- در ردیف ۲۲، داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
- در ردیف ۲۳ و ۲۴، داوطلب میبایست عنوان شغل محل انتخابی خود را که شامل نام دستگاه، شغل و محل مورد تقاضا است در این قسمت درج نماید(براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما).
تذکر مهم: داوطلبان میبایست در انتخاب کد شغل محل به نام شغل، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش و شرایط احراز توجه نمایند.
- در ردیف ۲۵، داوطلب میبایست بومی بودن یا غیر بومی بودن خود را مشخص نماید. در صورت بومی بودن نوع بومی بودن خود را بر اساس مندرجات صفحه ۱ دفترچه علامتگذاری نماید.
- در ردیفهای ۲۶ و ۲۷، داوطلب میبایست کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۲ مندرج در صفحه ۲۵ مشخص و در این محل درج نماید.
- در ردیفهای ۲۸ و ۲۹، داوطلب باید آدرس کامل محل سکونت و کد پستی ده رقمی خود را درج نماید.
- در ردیفهای ۳۰ و ۳۱، داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر و شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
- در ردیف ۳۲، داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سهشنبه مورخ ۳۱/۵/۱۳۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۳/۶/۱۳۹۶ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نحوه اعلام نتیجه:

براساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۹/۰۷/۱۳۹۳ و اصلاحیه آن شماره ۱۱۷۲۶۶۰ مورخ ۲۶/۰۲/۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، مرحله تعیین حد نصاب علمی و مرحله معرفی افراد جهت مصاحبه استخدامی به شرح زیر صورت میپذیرد:

الف) تعیین حدنصاب علمی:

شرط لازم (و نه کافی) انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و سایر مراحل استخدام، کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی در امتحان مشترک فراگیر بوده و مطابق قواعد زیر میباشد:
- پس از برگزاری امتحان مشترک فراگیر، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطههای عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب آزمون، معادل پنجاه درصد (۵۰ درصد) بالاترین نمره مکتسبه در آن آزمون با ارزش وزنی چهل درصد (۴۰ درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای حیطه تخصصی در هر شغل (شغل محل) محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد. در این مرحله امتیازات و سهمیههای قانونی ذکر شده در متن آگهی اعمال نخواهد شد.
- پس از تعیین حدنصاب در هر آزمون، داوطلبان فاقد حدنصاب، از سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً کارنامه آزمون کتبی آنها از طریق پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور جهت اطلاع قابل مشاهده خواهد بود.
تذکر: کسب حد نصاب نمره علمی لازم در آزمون مشترک فراگیر هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند و صرفاً جهت بررسی و تایید مستندات خوداظهاری داوطلبان میباشد.

ب) انتخاب لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی:

انتخاب افراد چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک صرفاً از بین دارندگان دارای حدنصاب، براساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل صورت میپذیرد
تذکر: نمرات افراد در کارنامه اولیه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، قطعی نبوده و نمره اولیه آنان را صرفاً بر اساس اطلاعات خوداظهاری نشان میدهد و نتیجه نهایی، پس از احتساب حد نصابهای مربوطه و انطباق و اعمال مستندات کلیه افراد با امتیازات و سهمیههای قانونی اعلام خواهد گردید.

ج) انتخاب لیست دو یا سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه استخدامی از بین دارندگان حدنصاب علمی:

انتخاب افراد «چند برابر ظرفیت» جهت مصاحبههای استخدامی صرفاً از بین دارندگان دارای حدنصاب چند برابر ظرفیت که مدارک آنها مورد بررسی قرار گرفته است، براساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی به تعداد دو یا سه برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل صورت میپذیرد.

د) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر)

پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش براساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد درصد (۷۰ درصد) برای امتحان مشترک فراگیر و سی درصد (۳۰ درصد) برای مصاحبه استخدامی و با درنظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود. بدیهی است انتخاب نفرات اصلی پس از طی مراحل قانونی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت.
در صورت عدم برگزاری مصاحبه استخدامی، انتخاب نفر اصلی صرفاً براساس نمره کل اولیه آنان با وزن چهل درصد (۴۰ درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با درنظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل صورت میپذیرد.

تذکرات مهم:

۱. به منظور احراز مهارتهای پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر (موضوع تبصره دو ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری) پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تایید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارت‌های هفتگانه (ICDL) صادره از مراکز و موسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور را ارایه نمایند. بدیهی است کسانی که فاقد گواهینامههای مذکور میباشند و یا صدور گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمیباشد، موظفند در یکی از مراکز تعیین شده که در بخش اعتبار سنجی موسسات آموزشی با عنوان موسسات تعیین صلاحیت شده در سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس www.smtc.ac.ir قابل مشاهده میباشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهینامه مذکور را در زمان مقرر ارایه نمایند.
۲. دارندگان مدارک تحصیلی پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در آزمون استخدامی را ندارند. بدیهی است صدور حکم کارگزینی پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی میباشد و پس از استخدام، اعمال مدارک تحصیلی بالاتر بر اساس قوانین و مقررات مربوط میباشد.
۳. مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
۴. با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط دستگاه استخدام کننده بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، بومی، سابقه اشتغال غیر رسمی در دستگاه های اجرایی «برای محاسبه حداکثر سن»، معلولین عادی) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نمیشود و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارند.
۵. استخدام نهایی داوطلبان متقاضی شغل حراست دستگاههای اجرایی، پس از آزمون، مصاحبه و طی سایر مراحل منوط به تایید سازمان حراست کل کشور نیز میباشد.
۶. مسیولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارایه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.
۷. اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق درگاه دستگاهها و سازمانهای مربوط و پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

فهرست شغل محل های سازمانهای چهارمین آزمون استخدامی فراگیر

نام سازمان مشاهده صفحه و شرایط اختصاصی این سازمان صفحات دفترچه برای داوطلبان سهمیه آزاد و ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد معلولین صفحات دفترچه برای داوطلبان ایثارگران سهمیه ۲۵ درصد
وزارت آموزش و پرورش مشاهده صفحه صفحه ۹۸ تا ۱۸۲ صفحه ۲۲۱ تا ۲۷۲
بانک صنعت و معدن مشاهده صفحه صفحه ۴۵ تا ۵۰ صفحه ۲۰۰ تا ۲۰۲
سازمان دامپزشکی کشور مشاهده صفحه صفحه ۸۵ تا ۹۴ صفحه ۲۱۵ تا ۲۱۹
سازمان پزشکی قانونی کشور مشاهده صفحه ۷۹ تا ۸۲ صفحه ۲۱۴
سازمان حسابرسی مشاهده صفحه صفحه ۸۴ تا ۸۵ صفحه ۲۱۵
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشاهده صفحه صفحه ۶۱ تا ۶۲ صفحه ۲۰۵
سازمان بنادر و دریانوردی مشاهده صفحه صفحه ۶۶ تا ۷۶ صفحه ۲۰۸ تا ۲۱۳
بانک مسکن مشاهده صفحه صفحه ۵۰ تا ۶۱ صفحه ۲۰۲ تا ۲۰۴
بانک سپه مشاهده صفحه صفحه ۳۶ تا ۴۵ صفحه ۱۹۶ تا ۲۰۰
سازمان ثبت اسناد و املاک مشاهده صفحه صفحه ۸۲ تا ۸۴ -
وزارت امور خارجه مشاهده صفحه صفحه ۱۸۳ تا ۱۸۸ -
سازمان اداری و استخدامی کشور مشاهده صفحه صفحه ۶۳ تا ۶۴ صفحه ۲۰۶
۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز مشاهده صفحه

صفحه ۲۷ تا ۳۵

صفحه ۷۷ تا ۷۹

صفحه ۹۵

صفحه ۱۹۲ تا ۱۹۵

صفحه ۲۱۳

سازمان ملی بهره وری ایران مشاهده صفحه صفحه ۹۴ تا ۹۶ -
وزارت امور اقتصادی و دارایی مشاهده صفحه صفحه ۱۸۲ تا ۱۸۳ صفحه ۲۷۳
موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق مشاهده صفحه صفحه ۹۵ تا ۹۷ صفحه ۲۱۹ تا ۲۲۰

سازمان سنجش آموزش کشور

مشاهده صفحه صفحه ۱۸۹ صفحه ۲۷۳

سازمان انتقال خون

مشاهده صفحه صفحه ۶۴ تا ۶۶ صفحه ۲۰۷ تا ۲۰۸

برای ثبت نام در آزمون فراگیر چهار اینجا کلیک نمایید

برای دانلود فایل راهنمای ثبت نام و شرایط اینجا کلیک نمایید

راهنمای آمادگی برای آزمون های فراگیر ۴ و آموزش و پرورش (سوالات عمومی و تخصصی)

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای آموزش و پرورش سال ۹۴ و ۹۵ و فراگیر ۱ و ۲ و ۳ و …)

دانلود دفترچه سوالات آزمونهای فراگیر ۱و ۲ و ۳ با پاسخنامه تشریحی

صفحات آزمونهای فراگیر دستگهای اجرایی

کاربرن عزیز شرکت کننده در اولین، دومین، سومین و چهارمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی لطفا برای تبادل اطلاعات به صفحه مخصوص هر آزمون مراجعه نمایید :
آزمون استخدامی جدید دستگاه های اجرایی در اوایل پائیز ۹۷ برای مشاهده صفحه اولین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات با سایر شرکت کنندگان اینجا کلیک کنید برای مشاهده صفحه دومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات با سایر شرکت کنندگان اینجا کلیک کنید برای مشاهده صفحه سومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات با سایر شرکت کنندگان اینجا کلیک کنید برای مشاهده صفحه پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات با سایر شرکت کنندگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای آگهی استخدام چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال ۹۶

  • ز
    زهرا
    ۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶
    سلام نه .اداره ما هم کسی شروع به کار نکرده! میگن تا شماره مستخدمی نیاد شروع به کار نمی شه اونم نمیاد.
    من خیلی خسته شدم خیلی روش حساب باز کرده بودم.ولی.......
    • ف
      فهیمه
      ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵
      سلام. هنوز شروع به کار نکردین؟ من قبول شده آزمون پنجم هستم. به منم گفتن باید شماره مستخدمی بیاد. میگن هیچی معلوم نیست. شما بعد از مصاحبه عقیدتی چه قدر طول کشید تا رفتین سرکار؟
    • ا
      ا
      ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۲۳:۱۷
      از دوستان کسی چهارمین ازمون استخدامی برای منابع طبیعی کرج شرکت کرده؟
      میخواستم بدونم برای درس بهره برداری از جنگل و مراتع منبع درس چی هست ؟ کدوم کتاب رو باید خوند
      • ط
        طاها
        ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵
        سلام به همه
        از دوستان ازمون چهارم کسی شروع به کار شدن ؟
        • ز
          زهرا
          ۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۵
          سلام نه .اداره ما هم کسی شروع به کار نکرده! میگن تا شماره مستخدمی نیاد شروع به کار نمی شه اونم نمیاد.
          من خیلی خسته شدم خیلی روش حساب باز کرده بودم.ولی.......

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ