اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان البرز

۵۰۱ نظر

خبر ۵ شهریور ۹۷ - مصاحبه داوطلبان جامانده پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش ۱۳۹۷

اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی از اطلاعیه داوطلبان جامانده از مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷ آموزش و پرورش استان البرز خبر داد :

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز ،رحمانیان معاونت پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی، اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی از اطلاعیه داوطلبان جامانده از مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷ آموزش و پرورش استان البرز خبر داد :

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد :

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که پرونده استخدامی را تکمیل و معاینات پزشکی را انجام داده اند و فرم معرفی به مصاحبه و تاییدیه پزشک را دریافت نموده اند می رساند جهت انجام هماهنگی و ثبت نام روز یکشنبه مورخ ۴/۶/۹۷ به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه نمایند.

مصاحبه این افراد روز دوشنبه مورخ ۵/۶/۹۷ در پردیس حکیم فردوسی به آدرس زیر برگزار می گردد. لذا مقتضی است این داوطلبان با برنامه ریزی نسبت به حضور تمام وقت در زمان مذکور اقدام نمایند. بدیهی است این زمان تمدید نخواهد شد و آخرین موعد برای مصاحبه افراد جامانده می باشد.

مدارک لازم :

همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه ، اصل و کپی کارت ملی، ۲ قطعه عکس فرم معرفی داوطلب(از آموزش و پرورش) فرم تایید پزشکی(فرم شماره ۴-ه ) الزامی می باشد.

عدم مراجعه داوطلبان در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

شماره تماس پاسخگویی(۰۲۶۳۶۵۳۶۲۹۲) آدرس: کرج جاده ملارد بعد از کانال آب فردیس نرسیده به پل شهدا پردیس حکیم فردوسی

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش استان البرز اینجا کلیک کنید

خبر ۲۷ مرداد ۹۷ - اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان برخی از رشته های آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

  ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون،به اطلاع می رسانیم ، زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۷ سهمیه استان البرز در رشته های آموزش ابتدایی، استثنایی و حسابداری اعلام شد.

داوطلبان محترم، با همراه داشتن معرفی نامه از آموزش و پرورش، فرم تائیدیه پزشک، شناسنامه، کارت ملی و ۲قطعه عکس مطابق جدول ذیل صرفاً از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ به پردیس امیرکبیر مراجعه نمایید.

ردیف روز و تاریخ رشته حروف الفبا
۱ شنبه ۹۷/۵/۲۷ آموزش ابتدایی الف-ب-پ-ت-ث-ج-چ
۲ یکشنبه ۹۷/۵/۲۸ آموزش ابتدایی ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ-س-ش
۳ دوشنبه ۹۷/۵/۲۹ آموزش ابتدایی ص-ض-ط-ظ-ع-غ-ف-ق-ک
آموزش استثنایی تمام حروف
حسابداری الف-ب-پ-ت-ث-ج-چ-ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ-س-ش-ص-ض
۴ سه شنبه ۹۷/۵/۳۰ آموزش ابتدایی گ-ل-م-ن-و-ه-ی
حسایداری ط-ظ-ع-غ-ف-ق-ک-گ-ل-م-ن-و-ه-ی

خبر ۲۵ مرداد ۹۷ - اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان برخی از رشته های آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون،به اطلاع می رسانیم ، زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز در روزهای ۲۹ مرداد، ۳۰ مرداد، ۳ شهریور و ۴ شهریور اعلام گردید.
اطلاعیه شماره۳: ویژه مصاحبه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش ۱۳۹۷
به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷ آموزش و پرورش استان البرز می رساند مصاحبه پذیرفته شدگان رشته های زیر که مطابق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش، پرونده استخدامی را تکمیل و معاینات پزشکی را انجام داده اند و فرم معرفی به مصاحبه و تاییدیه پزشک را دریافت نموده اند براساس جدول زمانبندی انجام خواهد شد.

 برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

منبع: سایت پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی البرز

خبر ۲۴ مرداد۹۷ - اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز،مراد مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اعلام کرد : پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷ آموزش و پرورش استان البرز مشخص گردید.
وی افزود : مصاحبه پذیرفته شدگان رشته های زیر که مطابق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش، پرونده استخدامی را تکمیل و معاینات پزشکی را انجام داده اند و فرم معرفی به مصاحبه و تاییدیه پزشک را دریافت نموده اند براساس جدول زمانبندی زیر انجام خواهد شد. ضمناً رشته هایی که در این اطلاعیه قید نشده است زمان و مکان مصاحبه آن ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

  اطلاعیه مرحله دوم مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز 

به گزارش اداراه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز ، مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷ آموزش و پرورش استان البرزکه بر اساس اطلاعیه های قبلی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز پرونده استخدامی را تکمیل و معاینات پزشکی را انجام داده اند و فرم معرفی به مصاحبه و تاییدیه پزشک را دریافت نموده اند از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۵/۲۴ مطابق زمانبندی این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی شروع خواهد شد.

وی افزود : زمان ومکان رشته هایی که در این اطلاعیه قید نشده است متعاقبلاً از طریق پورتال معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و پورتال روابط عمومی آموزش وپرورش استان البرز اعلام می گردد.

منبع: سایت آموزش و پرورش البرز

 برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

 اطلاعیه بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز ، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل : مدارک و مستندات پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال۹۷ بررسی و دریافت شد.

مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اعلام کرد : مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۷ توسط کارگروه مربوطه بررسی و دریافت گردید و برای این افراد تشکیل پرونده گردید تا مراحل بعدی مصاحبه توسط دانشگاه فرهنگیان و گزینش انجام گیرد.

وی افزود تعداد ۱۳۵۹ (ابتدایی ۵۶۶ نفر ، دبیری ۴۳۵ نفر ، ۳۵۸ نفر) پذیرفته شدگان ۳برابر ظرفیت، از طریق سازمان سنجش و وزارت متبوع اعلام گردید و با توجه به برنامه ریزی ها و زمانبدی مشخص شده (از ۹۷/۰۵/۱۵ لفایت ۹۷/۰۵/۳۰)، پذیرفته شدگان با مراجعه به محل مصاحبه (کانون شهید فهمیده) ضمن ارائه مدارک خود ، کارشناسان مدارک مربوطه را دریافت و ضمن تطبیق مدارک ، پرونده مربوطه تشکیل و برای مراحل بعدی آماده می گردد.

مالمیر در ادامه گفت : تا به امروز (شنبه ۹۷/۰۵/۲۱) مدارک ۷۳۲ پذیرفته شده دریافت و تشکیل پرونده گردیده است و طبق زمانبندی تعریف شده تا ۹۷/۵/۳۰ ادامه دارد.

وی افزود : پس از انجام مراحل تطبیق مدارک و مستندات و دریافت مدارک و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان ، معرفی نامه برای مرکز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان امیرکبیر و حکیم فردوسی صادر می گردد.

داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان البرز قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات برابر جدول زمانبندی و با در دست داشتن مدارک از ۹۷/۰۵/۱۵ لغایت ۹۷/۰۵/۳۰ به آدرس: کرج – رجایی شهر – بلوار شهید موذن-کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده مراجعه نمایند.

خبر ۲۲ مرداد ۹۷- اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

اطلاعیه شماره ۱: ویژه مصاحبه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش ۱۳۹۷
به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷ آموزش و پرورش استان البرز می رساند مصاحبه پذیرفته شدگانی که مطابق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش پرونده استخدامی را تکمیل و معاینات پزشکی را انجام داده اند و فرم معرفی به مصاحبه و تاییدیه پزشک را دریافت نموده اند از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۲۴ مطابق زمانبندی این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی شروع خواهد شد. ضمناً رشته هایی که در این اطلاعیه قید نشده است زمان و مکان مصاحبه متعاقباً اعلام خواهد شد.
مدارک لازم:
همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه ، اصل و کپی کارت ملی، ۲ قطعه عکس فرم معرفی داوطلب(از آموزش و پرورش)فرم تایید پزشکی(فرم شماره ۴-ه )الزامی می باشد.
با توجه به زمانبر بودن مراحل انجام مصاحبه پذیرفته شدگان گرامی ، برنامه ریزی لازم را برای حضور تمام وقت در روز مصاحبه داشته باشند.
عدم مراجعه داوطلبان در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
شماره تماس پاسخگویی(۰۲۶۳۶۵۳۶۲۹۲)
آدرس: کرج جاده ملارد بعد از کانال آب فردیس نرسیده به پل شهدا پردیس حکیم فردوسی

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش البرز اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرروش سال ۹۷ اینجا کلیک نمایید

 اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان البرز

به گزارش اداراه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز ، مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گفت:به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان البرز قرار گرفته اند، می رساند؛ برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات برابر جدول زمانبندی و با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس: کرج – رجایی شهر – بلوار شهید موذن-کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده مراجعه نمایند.

بدیهی است اطلاعیه های بعدی نیز از همین سایت اعلام خواهد شد و داوطلبان موظف هستند در هر مرحله، مطابق با اطلاعیه های مندرج در سامانه اقدام نمایند .
مدارک مورد نیاز:
- کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش
- ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری
- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه برادران)
- اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل – محل انتخابی
یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی خود را نیز بایستی ارایه نمایند .
- افرادی که سوابق خدمت غیررسمی در دستگاههای اجرایی دارند لازم است گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت خود را با قید پرداخت از اعتبارات دولتی طی نامه رسمی از دستگاه مورد نظر برای اداره کل آموزش و پرورش استان البرز (کارگروه بررسی مدارک) ارائه نمایند.

- اصل و کپی معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افرادی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند.)

- اصل و کپی معرفینامه رسمی از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندکان از سهمیه رزمنده و فرزند رزمنده

- اصل و کپی معرفینامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین

* معرفی نامه ها باید جدید و به نام اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صادر گردد.

شرایط استفاده از سهمیه بومی:

افرادیکهحداقلداراییکیازویژگیهایزیرباشند،داوطلببومیاستانیاشهرستانتلقیمی گردند.

۱-شهرستانمحلتولدداوطلبیاهمسرویباشهرستانمحلموردتقاضابرایاستخدامیکیباشد.

۲- استانمحلتولدداوطلبیاهمسرویبااستانمحلموردتقاضابرایاستخدامیکیباشد.

۳- همسروفرزندانکارمندانرسمیوپیمانیدولتویانیروهایمسلح )اعمازشاغلویابازنشسته( کهشهرستانمحلخدمت فعلییابازنشستگیوالدینداوطلبباشهرستانمحلموردتقاضابرایاستخدامآنانیکیباشد.

۴- همسروفرزندانکارمندانرسمیوپیمانیدولتویانیروهایمسلح )اعمازشاغلویابازنشسته( کهاستانمحلخدمت فعلییابازنشستگیوالدینداوطلببااستانمحلموردتقاضابرایاستخدامآنانیکیباشد.

۵-داوطلبحداقلچهار(۴) سالازسنواتتحصیلی )ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان و دانشگاه( رابهصورتمتوالییامتناوبدرشهرستان محلموردتقاضابرایاستخدامطیکردهباشد.

۶-داوطلبحداقلچهار(۴) سالازسنواتتحصیلی )ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان و دانشگاه ( رابهصورتمتوالییامتناوبدراستان محلموردتقاضابرایاستخدامطیکردهباشد.

۷- داوطلبحداقلچهار(۴) سالسابقهپرداختحقبیمهدرشهرستانمحلموردتقاضابرایاستخدامراداشتهباشد.

۸- داوطلبحداقلچهار(۴) سالسابقهپرداختحقبیمهدراستانمحلموردتقاضابرایاستخدامراداشتهباشد.

۹-پدر،مادرویاهمسرداوطلبحداقلچهار(۴) سالسابقهپرداختحقبیمهدرشهرستانمحلموردتقاضابرایاستخدامرا داشتهباشند.

۱۰- پدر،مادرویاهمسرداوطلبحداقلچهار(۴) سالسابقهپرداختحقبیمهدراستانمحلموردتقاضابرایاستخدامراداشته باشند.


تذکرات :
*چنانچه داوطلبی بدون توجه به آگهی استخدامی ، خود را به عنوان بومی شهرستانی کد شغل محل انتخابی معرفی نموده و قادر به ارایه مدرک بومی شهرستانی آن کدشغل محل نگردد ، کارگروه بررسی مدارک و مستندات ، نسبت به حذف امتیاز بومی در کد شغل محل انتخابی داوطلب اقدام و در صورتی که با حذف اولویت بومی ، داوطلب در فهرست ۳ برابر ظرفیت کدشغل محل انتخابی قرار نگیرد ، از چرخه رقابت با سایر داوطلبان حذف و به جایگزینی وی از سایر داوطلبان واجد شرایط دعوت به عمل خواهد آمد .
* در صورتی که داوطلب براساس تشخیص پزشک معتمد آموزش و پرورش ، دارای شرایط جسمانی لازم برای شغل معلمی شناخته شود با دریافت فرم مربوط به مرحله مصاحبه معرفی می شود.
تذکر خیلی مهم : داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد .
برای انجام مصاحبه برابر برنامه زمان بندی اعلامی از سوی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان البرز به آدرس های ذیل مراجعه نمایید.
* دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر : paka.cfu.ac.ir
* دانشگاه فرهنگیان ابوالقاسم حکیم فردوسی : alborz.cfu.ac.ir

*** فرم اطلاعات فردی گزینش را تکمیل نموده و در روز مقرر به هسته گزینش تحویل نمایید.

برای دریافت فرم گزینش اینجا را کلیک نمایید.

اداره کل آموزش و پرورش استان البرز
جدول زمان بندی بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدام پیمانی
روز تاریخ رشته ملاحظات
دوشنبه ۹۷/۰۵/۱۵ آموزگار ابتدایی و استثنایی : ( حرف اول نام خانوادگی : الف - پ ) مرد - زن
سه شنبه ۹۷/۰۵/۱۶ آموزگار ابتدایی و استثنایی : ( حرف اول نام خانوادگی : ت - ز ) مرد - زن
چهارشنبه ۹۷/۰۵/۱۷ آموزگار ابتدایی و استثنایی : ( حرف اول نام خانوادگی : ر - ش ) مرد - زن
پنجشنبه ۹۷/۰۵/۱۸ آموزگار ابتدایی و استثنایی : ( حرف اول نام خانوادگی : ص - ک ) مرد - زن
شنبه ۹۷/۰۵/۲۰ آموزگار ابتدایی و استثنایی : ( حرف اول نام خانوادگی : گ - ی ) مرد - زن
یکشنبه ۹۷/۰۵/۲۱ دبیر تربیت بدنی-ریاضی-زبان -ادبیات فارسی مرد - زن
دوشنبه ۹۷/۰۵/۲۲ دبیرشیمی-عربی -علوم تجربی-علوم اجتماعی -حرفه و فن مرد - زن
سه شنبه ۹۷/۰۵/۲۳ دبیرفیزیک-معارف اسلامی-تاریخ - هنر مرد - زن
چهارشنبه ۹۷/۰۵/۲۴ دبیرجغرافیا-مراقب سلامت-مشاوره - امورتربیتی مرد - زن
پنجشنبه ۹۷/۰۵/۲۵ استادکار تمامی رشته ها مرد - زن
شنبه ۹۷/۰۵/۲۷ هنرآموز الکتروتکنیک -صنایع غذایی-طراحی و دوخت-کامپیوتر مرد - زن
یکشنبه ۹۷/۰۵/۲۸ هنرآموز مکانیک خودرو-الکترونیک-حسابداری مرد - زن
دوشنبه ۹۷/۰۵/۲۹ هنرآموز تاسیسات - ساخت و تولید-نقشه کشی مرد - زن
سه شنبه ۹۷/۰۵/۳۰ هنرآموز چاپ-کودکیاری-گرافیک(انیمیشن)-گرافیک(گرافیک)-ساختمان مرد - زن
زمان مراجعه به کارگروه : از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۵
معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی / اداره امور اداری و تشکیلات

 

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش البرز اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرروش سال ۹۷ اینجا کلیک نمایید

 
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۰۱ نظر برای اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان البرز

  • ر
    رویا
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۴
    سلام دوستان من دیروز مصاحبه دادم اعتماد به نفسم خوب بود خداروشکر اصلا هم دستپاچه نشدم با صدای بلند و رسا هم صحبت کردم ولی یه سوال تخصصی رو جوابشو نمیدونستم ازم پرسید درباره آموزش معکوس چیزی شنیدی منم خیلی ریلکس گفتم نه متاسفانه ولی بقیه سوالارو جواب دادم مقاله هم نداشتم سابقه بسیج هم گفتم قبل سال نود دارم که گفت مدارکشو بعدا ارائه بده ول فکر کنم نمده شو لحاظ کرد با نمره کل کتبی ۵۲/۵ به نظرتون برای منطقه ۴ امیدی هست؟امسال سال آخری بود که میتونستم شرکت کنم
    • ح
      حمید
      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱
      سلام جغرافیا سهمیه 25% ناحیه 4 کسی هست اینجا؟
      • ب
        به۲۰
        ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۵۷
        ردیف اول که عالیه به من اکثرا ردیف دوم رو میداد اعصابم خورده وخییلی ناامیدم قبول نمیشم😭😭😭
        • س
          سمیه
          ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۲۴
          سلام جواب مصاحبه کی میاد چطوری باید بفهمم
          • ح
            حسابداری
            ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴
            سلام احتمال زیاد ۲۲شهریور سایت سنجش...
            • س
              سمیه
              ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۳:۱۲
              مرسیی،اگه خبری شد اینجا بگید بقیه هم بدونن
          • ل
            لیلا
            ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۳۰
            سلام من امروز تحویل مدارک رفتم مدارکمو قبول نکردن و گفتن دیگه قبول نیستی
            بخاطر تاریخ فارغ التحصیلیم که تو مصوبه زدن تا 15 تیر 97 و تاریخ مدرک من 31 تیر 97 خورده بود...
            بعدشم گفتن سنت پایینه ناراحت نباش دوباره شرکت می کنی!
            حالا شغل معلمی درآمد بالایی هم نداره با این حال انگار قسمت نبوده!
            • ر
              رویا
              ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۷
              ولی از من خواستن منم فقط سابقه بسیج داشتم اونم مدرکش همراهم نبود
              • ن
                ناامید
                ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۸
                من از نمره مصاحبم راضی نیستم برگه رو دیدم همش بهم ۴ میدادن خیلی کم ۵😭😭😭
                • ر
                  رویا
                  ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۳۲
                  اموزگاری؟
                  • ب
                    به رویا
                    ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۱
                    نه هنرآموزی
                  • ح
                    حسابداری
                    ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۱۳
                    سلام اتاق شماره ۸بودی شما؟؟؟
                    • ن
                      ناامید
                      ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۱۷
                      بله
                    • 2
                      20
                      ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۱۸
                      نمره مصاحبه ،منظورتون همون تیک هایی هست که تو ردیف اول و دوم ازسمت راست میزدن؟
                      • ن
                        ناامید
                        ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۳
                        بله مگه همونا نمره مصاحبه نیست؟؟؟
                        • 2
                          20
                          ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۳۸
                          خب ردیف اول دوم خوبه بنظرتون؟
                      • 0
                        0101
                        ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶
                        کیا امروز مصاحبه رفتن؟ و چطور بود؟
                        • M
                          Mard
                          ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
                          من امروز رفتم برای مصاحبه مکانیک خودرو. خیلی خوب بود.استرس نداشته باشین باقی موارد حله!!! سوالات هم به ترتیب شامل تخصصی مکانیک خودرو، علوم تربیتی و روانشناسی بود.هیچ مدرک اضافه ای هم مثل تقدیرنامه یا بسیج و گواهی دوره نه خواستن و نه اصلا تاثیر میدادن.
                        • ر
                          ریما
                          ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۱۱
                          دوستای خوب هنر اموز حسابداری اصلا استرس نداشته باشید.جو مصاحبه خیلی خوبه.دوتا اتاق بود.یکی از اتاقا بیشتر سوالای حسابداری پرسیده بودن.سوالایی که پرسیدن چه نوع تدریسی رو انتخاب میکنی.چرا حسابداری رو انتخاب کردی.اگه دانش اموز به درس توجه نکنه چیکار میکنه.اگه دانش اموز تو کلاس گوشیش رو در بیاره چیکار میکنی.خصوصیات اخلاقیت چیه
                          • 0
                            0101
                            ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۵۹
                            خیلی ممنون موفق باشید
                            • ا
                              امیدم به خداس
                              ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۵۹
                              شماهم نمره هایی رو که تومصاحبه بهتون میدادن دیدین؟
                              • ر
                                ریما
                                ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۰:۰۸
                                نخیر ندیدم.شما متوجه نمرات شدین؟اتاق چند مصاحبه دادین؟
                                • ا
                                  امیدم به خداس
                                  ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹
                                  اتاق ۸رو میز بود داشتن نمره میدادن
                              • 0
                                0101
                                ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۰
                                چرا از حسابداری ها کسی نیومد بگه مصاحبه چطور بود ؟؟؟ فقط بگید چطور بود فقط بگید تخصصی بود یا احکام بود ...
                                • ا
                                  امیدم به خداس
                                  ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳
                                  تخصصی وروانشناسی بود
                                • ز
                                  زبان
                                  ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۲
                                  سلام
                                  اقایون و خانوما لطفا پاسخگو باشید
                                  اون کاغذی که شماره مصاحبه رو توش زدن بعد تو اتاق مصاحبه هم امضا کردند رو باز به خودشون برگردوندین؟یا باید پیشه خودمون باشه؟
                                  واسه من رو مسئول تشکیل پرونده گرفت من تو پردیس فردوسی مصاحبه شدم
                                  • 0
                                    0101
                                    ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۵۹
                                    درسته باید دست اونا باشه
                                  • م
                                    مریم
                                    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴
                                    سلام من دیروز مصاحبه داشتم ابتدایی فقط تخصصی و شخصیتی بود قران وعقیدتی نبود تقریبا راحت بود زیادم طول نکشید
                                    • ا
                                      اذر
                                      ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵
                                      سلام تورو خدا بگو تدریس هم ازت خواستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه خواستن خودشون گفتن چی تدریس کنی یا دلبخواهی تدریس کردی؟؟؟؟؟؟
                                      • م
                                        میشه خدا بخواد...
                                        ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۸
                                        سلام ؛نحوه ورود؛سلام واحوالپرسی،نوع پوشش،رنگ لباس وکفش؛اعتماد بنفس،قدرت بیان همه ی اینها تاثیر گذاره .کلیات رشته ی خودتونم تا حدی مسلط باشی به امید خدا قبولی...کلا بخوان به چالش بکشن میتونن بفهمن پرستیژ شما به اموزگاری میخوره قبولید.سوالات کوتاه و مفید جواب بدید... استرس نداشته باشی باقیشم به خدا بسپارید با ارزوی موفقیت...
                                        • ر
                                          رویا
                                          ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۴۰
                                          منم فقط نگران تدریسم چون اصلا سابقه تدریس ندارم
                                          • م
                                            مریم
                                            ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹
                                            نه تدریس نخواستن
                                        • س
                                          سلام
                                          ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰
                                          سلام بچه های کرج رشته حسابداری کسایی که رفتن مصاحبه خواهش میکنم بگن چطور بود چیا میپرسن؟
                                          • ا
                                            امیدم به خداس
                                            ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۳۱
                                            شما آقا هستین یاخانم ؟کدوم ناحیه؟؟نمره کلتون چند
                                            • س
                                              سلام
                                              ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۹
                                              سلام
                                              اقا هستم برای منطقه 3 و سهمیه 25 درصد
                                            • ا
                                              امیدم بخداس
                                              ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۳۱
                                              فقط تخصصی وروانشناسی
                                            • .
                                              ..
                                              ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۵۵
                                              آموزش ابتدایی البرز کسی مصاحبه داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                              خواهش میکنم اگر کسی هست که مصاحبه داده بیاد یه توضیحی راجب سوالاتو نحوه برخورد و… بده
                                              • م
                                                مریم
                                                ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۲۷
                                                سلام دوستان دیروز مصاحبه داشتیم فیزیک . اگه بچه های فیزیک هستن بگن چجوری بود؟ چندنفرمون قراره قبول شیم؟
                                                • ر
                                                  رویا
                                                  ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۷
                                                  مریم جان بفرمایید ما هم استفاده کنیم اینکه قران خوندین ؟عقیدتی سیاسی هم پرسیدن؟جومصاحبه چطور بود؟
                                                  • م
                                                    مجید
                                                    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۴۸
                                                    نمره تون چند شد؟
                                                  • ز
                                                    زمین شناسی کرج
                                                    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۷
                                                    سلام دوستان من امروز مصاحبه رفتم کرج
                                                    رشته جغرافیا(زمین شناسی)
                                                    کلا یک ربع سوال و جواب طول کشید
                                                    دوتا سوال تخصصی راجب محل حفر چاه بود و اشکال داخل غارها و تعریف رشته زمین شناسی
                                                    سوالات روانشناسی: فرق بین دانش آموز دبیرستان و راهنمایی در خصوص کنترل کلاس و رفتار با دانش آموز
                                                    سوالات شخصیتی: یک ویژگی مثب و منفی
                                                    بقیه سوالات شخصی بود: مثلا متاهلی یا مجرد بچه داری یا نه
                                                    بسیج هستی یا نه کارت داری
                                                    چرا میخایی معلم بشی با توجه به اینکه از نظر اقتصادی حقوق پایینی داره
                                                    • ه
                                                      هنرآموز معماری
                                                      ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۲۱
                                                      ممنونم. لطف کردید.
                                                      • ر
                                                        رویا
                                                        ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۸
                                                        برای همه یک ربع بود؟شلوغ بود ؟
                                                      • ه
                                                        هنرامور حسابداری
                                                        ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۷
                                                        یک نفر گفت من نگرم چهل شده تو حسابداری وقتی حدنصاب نوزده و یک مگه امکان پذیره?خانم بود
                                                        • ا
                                                          امیدم به خداس
                                                          ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۴
                                                          خب شاید نمره کلش رو گفته
                                                          • ه
                                                            هنراموز حسابداری
                                                            ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۸
                                                            نمره کل اولیه دیگه ساوجبلاغ بود
                                                          • ا
                                                            امیدم به خداس
                                                            ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۵
                                                            نمیدونین تو کدوم منطقه بود؟
                                                          • خ
                                                            خاطره
                                                            ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۶
                                                            آموزش ابتدایی البرز کسی مصاحبه داده؟؟؟ خواهش میکنم اگر کسی هست که مصاحبه داده بیاد یه توضیحی راجب سوالاتو نحوه برخورد و... بده
                                                            • ا
                                                              امیدم بخداس
                                                              ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۲
                                                              هنرآموز حسابداری رو
                                                              • ا
                                                                امیدم بخداس
                                                                ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۱
                                                                کسانی که رفتن مصاحبه متوجه شدن که حدنصاب رو خانم تعیین کرده یا آقا؟؟؟

                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                ثبت پاسخ