صدور مجوزهایی برای استخدام متخصص در حوزه پزشکی قانونی

۱ نظر

 رئیس پزشکی قانونی کشور با اشاره به کمبود پزشک متخصص در این حوزه گفت : دولت در این زمینه قول مساعدت داده و به زودی مجوزهایی برای استخدام صادر می شود .


فعالیت بیش از ۳۲۰ مرکز پزشک قانونی در کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، دکتر شجاعی در ادامه نشستهای فصلی مراکز استانها ، در جمع کارکنان و اعضای پزشکی قانونی استان همدان افزود : بیش از ۳۲۰ مرکز پزشک قانونی کشور سالانه حدود دو میلیون مورد کارشناسی برای مراجع قضایی انجام می دهند.
وی همچنین گفت : از این میزان کارشناسی حدود ۸۱ درصد مربوط به حوزه معاینات بالینی و کمیسیونهای تخصصی ، ۱۵ درصد مربوط به حوزه آزمایشگاهی و حدود ۴ درصد مربوط به معاینه و بررسی اجساد با مرگهای غیر طبیعی و مشکوک است.
وی با بیان اینکه بودجه این سازمان به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است ، گفت : امور عمرانی و توسعه فعالیتها با شتاب بیشتری در حال پیگیری است .

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده تمامی اخبار استخدام پزشکی قانونی کشور اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای صدور مجوزهایی برای استخدام متخصص در حوزه پزشکی قانونی

  • س
    س
    ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۱۸
    سلام و خسته نباشید
    سوالی دارم رشته بنده H IT است رشته بیمارستانی_ اداری و با قابلیت کار در تمام ادارات و واحدها چرا برای رشته ما استخدامی نمی گزارید این واقعا مایه ی تاسف است؟!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ