کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی، گزینش عقیدتی و سیاسی

۹۲۸ نظر

کتاب از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش «ای استخدام»

چگونه آگهی‌های استخدامی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف را پیدا کنیم؟ آیا نکات طلایی برای موفقیت در مصاحبه شغلی وجود دارد؟ نحوه و قانون گزینش وزارتخانه‌هایی مانند آموزش و پرورش به چه صورت است؟ سوالات مصاحبه سازمان‌ها و آموزش و پرورش بیشتر از چه مباحثی است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید همه آنها را در کتاب «از آگهی های استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی» خواهید یافت.

 

 

اگر با مشخصات کتاب «از آگهی استخدامی تا مصاحبه و گزینش «ای استخدام» ویژه استخدام دولتی و خصوصی» آشنا هستید، هم‌اکنون اقدام به خرید این کتاب با قیمت ویژه ۶۹.۰۰۰ تومان کنید!

خرید آخرین ویرایش کتاب مصاحبه و گزینش

 

ویژگی‌های کتاب  مصاحبه و گزینش «ای استخدام»

 

مشخصات کتاب از آگهی های استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی «ای استخدام»

تقریبا هیچ داوطلبی نیست که به مرحله مصاحبه یک آزمون استخدامی و یا مصاحبه شغلی رسیده باشد، اما نام کتاب الکترونیکی «از آگهی استخدامی تا مصاحبه و گزینش «ای استخدام» ویژه استخدام دولتی و خصوصی» را نشنیده باشد. کتاب مصاحبه و گزینش «ای استخدام» کاملترین کتابچه الکترونیکی جهت راهنمایی متقاضیان آزمون‌های استخدامی و راهنمای گام به گام آنها است. «ای استخدام» به واسطه سال‌ها فعالیت خود در حوزه درج و نشر آگهی‌های استخدامی دولتی و بخش خصوصی و با شناخت و آگاهی از مراحل مختلف مصاحبه و گزینش استخدامی اقدام به تدوین کتاب الکترونیکی تحت عنوان «از آگهی های استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی» کرده است. در این کتاب سعی شده است با استفاده از تجربیات تیم آموزشی و همچنین تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی و مشاوران منابع انسانی شرکت‌های خصوصی مهمترین سرفصل‌های مورد سوال در زمان مصاحبه و گزینش گردآوری و پاسخ داده شده است. همچنین ویژگی‌های شاخص دیگر این کتاب نیز باعث می‌شود متقاضیان آزمون‌های استخدامی با تهیه و مطالعه این کتاب به هیچ منبع دیگری برای فرآیند مصاحبه نیاز پیدا نکنند.

حجم کم و سهل و ممتنع بودن کتاب

پوشش کامل بر تمام مباحث از آگهی شغلی تا مصاحبه تخصصی و گزینش

ایجاد آمادگی برای مصاحبه در حداقل زمان

 

به دنبال کتابی برای آمادگی آزمون هم هستید؟

اگر به دنبال کتابی جامع برای تست‌زنی دروس عمومی آزمون‌های استخدامی به همراه پاسخ تشریحی و درسنامه کامل و جامع هستید، به صفحه «کتاب جامع آزمون‌های استخدامی» مراجعه کرده و پس از مطالعه مهمترین شاخصه‌های آن کتاب اقدام به خرید کنید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹۲۸ نظر برای کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی، گزینش عقیدتی و سیاسی

  • م
    محمد
    ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۰۹
    با سلام ایا در این کتاب تجربیات کاربرانی این سایت در مورد مصاحبه هم بهش اشاره شده یعنی منظور سوالاتی رو که عنوان کرده بودن هست
    بعد سوال ایا در مورد سوالات تخصصی رشته مثل حسابداری مطالبی ذکر شده یا خیر؟باتشکر
    • ت
      تیم آموزشی ای - استخدام
      ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱
      با سلام
      کاربر گرامی، تمامی موارد مطرح شده در این کتاب دغدغه های داوطلبان گرامیست. از طرف دیگر، سوالات مربوط به مصاحبه تخصصی و یا گزینش عقیدتی، دقیقاً سوالات سازمان مصاحبه کننده و یا گزینش کننده می باشند. یعنی، سوالات همان سوالاتی هستند که در مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی از داوطلبان پرسیده شد. جواب تشریحی آن طبق بررسی های تیم آموزشی ای - استخدام در کتاب آورده شده است.
      در مورد سوال دوم شما، خیر.
      با تشکر
    • *
      *
      ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۷
      سلام جناب مدیر,وقت بخیر
      برای مرحله ی گزینش اگر که من فقط به فصل 7 کتابتون بسنده کنم میتونم خیالم راحت باشه که به اکثر سوالات گزینشی جواب میدم؟
      سوالاتی که طرح شده اصل سوالات گزینش بوده؟
      • ت
        تیم آموزشی ای - استخدام
        ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۹
        با سلام
        کاربر گرامی، سوالاتی که در فصل هفتم این کتاب مشاهده می کنید، اصل سوالات پرسش شده از داوطلبان آزمون های استخدامی توسط گزینشگرهای محترم هسته گزینش می باشد؛ این سوالات به همراه پاسخ تشریحی آن در این فصل تدوین شده است. کیفیت اطلاعات وارد شده در این کتاب گویای هویت خود کتاب خواهد بود. بنابراین، اینکه از سوی ما تعریفی از کتاب ارائه شود، جایز نمی باشد.
        با تشکر
        • *
          *
          ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۳۸
          فرمایش شما متین, فقط میخوام بدونم با اطمینان میتونم به همین کتاب تکیه کنم یا نیاز هست کنارش منابع دیگه ای رو هم استفاده کنم؟
          اگر که راهنمایی کنید ممنون میشم چون خیلی بابت گزینش استرس دارم,قبل از کتاب شما منبعی رو انتخاب کرده بودم اما حجم مطالب خیلی سنگین بود و خیلی باعث اضطرابم شد
          راهنمایی درست شما اول از هر چیز باعث آرامشم میشه,چون زمان زیادی رو ندارم نهایت 2 یا 3 هفته
          اگه راهنمایی کنید من رو دعاگوی شما میشم
          • ت
            تیم آموزشی ای - استخدام
            ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۵۱
            با سلام
            کاربر گرامی، اگر زمان اندکی تا گزینش شما باقی مانده، بایستی بیان شود که این فصل پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. از طرفی دیگر پاسخهایی که در کتاب تشریح شد، با زبان ساده بیان شده است تا از پیچیدگی موضوع کاسته شود. و در نهایت بایستی بیان نمود که این کتاب به جنبه کاربردی مطالب برای مراحل آزمون های استخدامی به خصوص مصاحبه تخصصی و گزینش توجه نموده است و نه صرفا مانند منابع دیگر فقط تئوری.
            با تشکر
          • m
            mehdi7
            ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸
            سلام دوست من .انشالا ک موفق باشین.میشه لطف کنین ی راهنمایی کنید،میخوام ازمون استخدامی بانک مسکن بدم.کارشناسی کامپیوترم.3شهریور تاریخ ازمون.توی این 1ماه چ منابعی رو پیشنهاد میدین.ک بخونم بخصوص عمومی.ممنونم
          • د
            داوطلب
            ۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۷
            ببخشید این.کتاب جزوه عمومی هارو هم داره؟یا فقط تسته؟
            • ت
              تیم آموزشی ای - استخدام
              ۷ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۱۵
              با سلام
              کاربر گرامی، این کتاب شامل راهنمای تمام مراحل آزمون های استخدامی می باشد؛ امّا شامل جزوه آموزشی دروس عمومی نمی باشد. با استفاده از این کتاب، استراتژی ها و رفتارهایی که داوطلبان بایستی در مراحل استخدام خود بروز دهند، نشان می دهد.
              با تشکر
            • م
              معصومه
              ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶
              سلام. من میخوام ازمون بانک مسکن شرکت کنم واسه متصدی امور بانکی. رشته ام ریاضی کاربردی و منابع معرفی شده واسه ازمون تخصصی اصول حسابداری و مدیریت مالی و پول و ارز و بانکداری و ... چی جوری و از کجا اینارو دانلود کنم؟ سالهای. قبل هم اینا مواد امتحانی بوده؟؟
              • ت
                تیم آموزشی ای - استخدام
                ۷ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۰۸
                با سلام
                کاربر گرامی، این صفحه مخصوص کتاب «از آگهی های استخدامی تا مصاحبه تخصصی و عقیدتی» می باشد. به منظور دریافت پاسخ مورد نظرتان در مورد این سوال به صفحه مربوطه رجوع کنید.
                با تشکر
              • ع
                علی
                ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶
                با سلام. به نظر میرسه این کتاب در زمینه های منابع سوالات عمومی، نکات قابل تامل در مورد برگزاری آزمون و نتایج و مصاحبه ها شامل اطلاعات مفید و کامل هست. اما نکته مبهم برای من منابع پیشنهادی سوالات تخصصی آزمون فراگیر سنجش هست.این کتاب این مساله رو پوشش داده یا خیر؟ در صورت پاسخ منفی چه پیشنهادی در این مورد دارید؟ مشخصا منابع این دروس مد نظر بنده است: طراحی الگوریتم، ساختمان داده ها، سیستمهای عامل، برنامه نویسی پیشرفته، پایگاه داده ها،نظریه زبانها و ماشینها
                با تشکر فراوان
                • ت
                  تیم آموزشی ای - استخدام
                  ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۲
                  با سلام
                  کاربر گرامی، از اینکه خدمات ما را انتخاب نمودید، صمیمانه سپاسگزاریم. با توجه به مطلب ارائه شده توسط شما، پیشنهاد می شود به منظور دریافت اطلاعاتی در مورد منابع تخصصی، به صفحه مربوط به رشته شغلی خود مراجعه کرده و منابع دروس تخصصی را از کاربران باتجربه خواستار باشید.
                  با تشکر
                • م
                  مریم
                  ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۲۲
                  با سلام. این کتاب برای مصاحبه پتروشیمی مناسب است؟
                  • ت
                    تیم آموزشی ای - استخدام
                    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷
                    با سلام
                    کاربر گرامی، این کتاب محورهای مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی را در خود جای داده است. قطعاً برای رشته های متفرقه هم کاربرد دارد.
                    با تشکر
                  • م
                    مریم
                    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰
                    این کتاب چند صفحست؟
                    • م
                      مدیر
                      ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷
                      با سلام
                      کاربر گرامی صفحه را به دقت مطالعه نمایید ذکر شده است
                      با تشکر
                    • s
                      ss
                      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۷
                      سلام خدمت شما مدیر محترم بابت کتاب عالی که د ر اختیار ما قرار د اد ین از همه جهات کامل است و استر س متقاضیان شغل رو در همه مر احل تا اند ازه زیادی بر طر ف میکند .کتاب رو کامل خوند م میخواستم یه پیشنهاد ی بدم البته خوشحال میشم اگه پیشنهاد م سازند ه نبود من رو بابت اشتباهم متقاعد کنید : صفحه 104کتاب الکتر ونیکی قسمتی که ذکر شده تعداد پله هایی که وارد مکان مورد نظر شده اید را نیز بشمار ی .به نظر این بند ه حقیر لزومی به شمار ش نیست حتی اگه مصاحبه کنند ه پرسی نباید پاسخ د اد چون شمار ش موزائیک ها یا پلله ها یا هر چیز دیگر ی به وسواس عملی مربوط میشود وزند گی شخصی فرد را تحت تاثیر قر ار مید هدازجمله ا-اتلاف وقت 2-مشکل در برقرای ارتباط و کاهش کیفیت زندگی3-.خسته شدن ذهن و بی‌حوصله شدن فرد برای فکر کردن دربارهٔ موضوعات مهم و اساسیِ زندگی و تحصیلی 4-عدم توانایی در تمرکز حواس و ایجاد حواس‌پرتی 5-بازماندن از کارهای اصلی (ازجمله تحصیل علم و مطالعه و درس خواندن و به‌دنبال آن افت تحصیلی)؛
                      به نظر این حقیر پرسیدن این جور سوالات به قسمت روانشاسی فرد مر بوط میشود نظر دوستان ومدیر محتر م چیه؟؟؟؟؟؟؟
                      • ت
                        تیم آموزشی ای-استخدام
                        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۹
                        با سلام
                        کاربر گرامی، از شما بابت ارائه پیشنهادتان صمیمانه تشکر می کنیم. این مورد بررسی می شود و در صورت رسیدن به اجماع و توافق با کارشناسان مربوط به کتاب، به نظر نهایی خواهیم رسید و خدمت شما ارائه خواهد شد.
                        با تشکر
                      • م
                        مریم
                        ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۴
                        سلام
                        من لیسانس نرم افزار دارم و دانشجوی ارشد تجارت الکترونیک دارم. میخوام در آزمون سازمان دریانوردی شرکت کنم. آیا این کتاب برای من هم مفید است؟
                        • ت
                          تیم آموزشی ای-استخدام
                          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۶
                          با سلام
                          کاربر گرامی، قطعاً این کتاب به عنوان راهنمای جامع استخدامی، مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.
                          با تشکر
                        • م
                          میلاد
                          ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۶
                          با سلام
                          کاش میشد کتاب جلدی این کتاب الکترونیکی رو هم منتشر میکردین چون کتاب جلدی در اکثر موارد خیلی بهتره.آیا به سوالات استخدامی فقط این کتاب میشود بسنده کرد؟؟؟؟یا باید سایر سوالات عمومی رو هم که تو سایت گذاشتین دانلود کنیم؟؟؟ممنون از زحماتتان.
                          • ت
                            تیم آموزشی ای-استخدام
                            ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۱
                            با سلام
                            کاربر عزیز، ساختار این کتاب به گونه ای می باشد که نسخه الکترونیکی آن، بهینه تر و کاراتر از نسخه سخت آن می باشد.
                            سوالات استخدامی این کتاب، به گونه ای است که استراتژیک ترین و مهم ترین سوالات را در بر گرفته است؛ بنابراین، بهتر است منابعی که در فصل دوم به آن اشاره شد، خوانده شود؛ سپس از فایل الکترونیکی ای که این سامانه برای سوالات دروس عمومی منتشر کرده است، آن را بخوانید و در نهایت به سوالات بخش ضمیمه این کتاب پاسخ دهید تا دانش فراگرفته شده در ذهن شما تثبیت شود.
                            با تشکر
                          • A
                            Ava
                            ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۷
                            سلام تو این کتاب آیا منابع مربوط به ادبیات فارسی هم هست یعنی همه رشته هارو دربر میگیره یانه؟
                            • ت
                              تیم آموزشی ای-استخدام
                              ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۷
                              با سلام
                              بله، منابع هر 7 دروس عمومی به صورت جامع و کامل تشریح شده است.
                              با تشکر
                            • ن
                              نغمه
                              ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵
                              سلام ایا این فایل مناسب مصاحبه تخصصی برنامه نویس شاخه تحلیلگر سیستم امور مالیاتی هم هست؟ممنون
                              • ت
                                تیم آموزشی ای-استخدام
                                ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۳۷
                                با سلام
                                کاربر گرامی، تمامی مواردی که شما به آن در مصاحبه تخصصی نیازمند به آنها هستید، در سرفصل ششم قرار داده شده است.
                                با تشکر
                              • ر
                                رسول
                                ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷
                                سلام چند تا صفحه هست و اینکه سوالاتش در حد سوالات فراگیره یا سوالات معمولی که همه جا هست ؟
                                • ت
                                  تیم آموزشی ای-استخدام
                                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۵
                                  با سلام
                                  کاربر گرامی، تعداد صفحات این کتاب 382 صفحه می باشد. طبق سر فصل های تشریح شده در این صفحه، در بخش ضمایم، اصل سوالات آزمون های استخدامی سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شده است.
                                  با تشکر
                                • د
                                  دریا
                                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴
                                  سلام .میخواستم بدونم بعدازواریزوجه برای خرید این کتاب،چقدرطول میکشه تافایل کتاب روبرامون ارسال کنین ؟یااینکه همون لحظه برامون میفرستین؟
                                  • م
                                    مدیر
                                    ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳
                                    با سلام
                                    کاربرگرامی به محض واریز وجه لینک دانلود برای شما فعال میشود
                                    با تشکر
                                  • م
                                    مریم
                                    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰
                                    سلام
                                    امکان خریدکتاب جلدی و ارسال آن با پست برامون هست ؟
                                    • ت
                                      تیم آموزشی ای - استخدام
                                      ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۳
                                      با سلام
                                      کاربر عزیز، در حال حاضر فقط نسخه الکترونیکی کتاب ارائه میشود. با ساختاری که این نسخه دارد امکان استفاده آن در کامپیوتر و یا گوشی در هر مکان امکان پذیر است.
                                      با تشکر
                                    • M
                                      Mohsen
                                      ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۱۹
                                      باسلام از اینکه اطلاعات خوبی رو منتشر میکنید . ببخشید میخواستم راهنماییم کنید لیسانس حسابداریم نمیدونم واسه آزمونا از چه منابع خوبی استفاده کنم هم عمومی ها و هم تخصصی خواهشا راهنماییم کنید ممنونم از همتون.التماس دعا
                                      • ت
                                        تیم آموزشی ای-استخدام
                                        ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳
                                        با سلام
                                        کاربر گرامی، از اینکه به ما اعتماد کردید، صمیمانه متشکریم. این کتاب که در این صفحه به تشریح آن پرداختیم، به عنوان راهنمای جامع استخدام ها به کار می رود. بنابراین، در فصل دوم این کتاب به تشریح منابع آزمون های استخدامی پرداخته است. البته توضیحات این صفحه خود حاکی از این مطلب می باشد.
                                        با تشکر
                                      • س
                                        سلام
                                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۵۰
                                        سلام من ارشد علوم اجتماعی هستم کارشناسیم مددکاری و ارشد پژوهش.قبلا نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورشو دانلود کردم.آیا این کتاب با اون متفاوته؟
                                        • ت
                                          تیم آموزشی ای-استخدام
                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۲۵
                                          با سلام
                                          کاربر گرامی، همانطور که در محتوای این صفحه مشاهده می فرمائید، این صفحه مخصوص کتابی می باشد که مراحل آزمون های استخدامی را در بر میگیرد. بنابراین، صرفاً برای آزمون آموزش و پرورش تدوین نشده است.
                                          با تشکر
                                        • م
                                          میلاد
                                          ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۰
                                          درود بر تمامی عزیزان و همچنین تیم مدیریتی فرهیخته سایت محبوب ای استخدام
                                          بنده کتاب رو خریداری کردم و یک مرور سطحی انجام دادم و بسیار بسیار لذت بردم و مدتها به دنبال چنین کتابی بودم که کلیه اطلاعات را بصورت جامع ارایه دهد و بدون شک ارزش این کتاب بسیار بیشتر از قیمت فعلی می باشد.
                                          از اینکه اطلاعات عمومی و کلیه دانش ها در یک بخش خلاصه گردیده بسیار مفید واقع خواهد شد و قطعا به کار (حداقل بنده) خواهد آمد.
                                          :::::::: یک سوال مهم ::::::::
                                          در رابطه با سوالاتی که در بخش پایانی برای مباحث عمومی درج گردیده، آیا مطالعه این مباحث برای آمادگی در آزمون کفایت میکند؟ (مباحث تخصصی که بحثش جداست چون حوزه های شغلی فراوانی داریم و شیوه مطالعاتی متفاوتی دارند). البته منظور از مطالعه این سوالات، رجوع به مباحث هر تست و مطالعه موضوع آن تست می باشد. پیشاپیش ممنونم از پاسخگویی و راهنمایی شما
                                          • ت
                                            تیم آموزشی ای-استخدام
                                            ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۰
                                            با سلام
                                            کاربر گرامی، از حسن نیت شما صمیمانه تشکر می کنیم. برای موفقیت در آزمون، شما بایستی حتماً بر روی مباحث آزمون تسلط کافی داشته باشید. شما با مطالعه هیچ کتابی، بدون استفاده از منابع اصلی، نمی توانید به هدف مطلوب خود برسید؛ به غیر از اینکه از قبل بر منابع اصلی مسلط باشید. بنابراین، تست هایی که در این کتاب مشاهده می کنید، جزء تست های استراتژیک و مهم آزمون های استخدامی ای می باشد که سازمان سنجش آموزش کشور ارائه کرده است و نیاز به مرور چندباره منابع اصلی و سپس بررسی تست ها می باشید.
                                            با تشکر
                                          • م
                                            مانی
                                            ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۲
                                            سلام
                                            برای بانک هم همین کتاب رو دانلود کنیم یا کتاب جداگانه هست؟
                                            • ت
                                              تیم آموزشی ای-استخدام
                                              ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶
                                              با سلام
                                              کاربر گرامی، تمامی آزمون های استخدامی یک سری اصول عمومی دارند و یک سری اصول تخصصی. تنها موردی که متفاوت هستند، در بخش تخصصی جلسه آزمون می باشد.
                                              با تشکر
                                            • ر
                                              رضوان
                                              ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۹
                                              این کتاب منابع آزمونم داره؟رشته م ارشده مدیریته نمیدونم از کجا و چه کتابایی شروع کنم
                                              • ت
                                                تیم آموزشی ای-استخدام
                                                ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹
                                                با سلام
                                                بله، در مورد منابع آزمون به فصل دوم این کتاب رجوع کنید. در فصل دوم، کامل به مقوله نحوه مطالعه و مرور و همچنین تکنیک های آن، اشاره شده است.
                                                امیدواریم بتوانیم پاسخگوی اعتماد شما باشیم.
                                                با تشکر

                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                              ثبت پاسخ