استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • م
    مجتبی
    ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱
    سلام دوستان من سال 93 ازمون قبول شدم واسه استان سمنان کلیه کارهای استخدامی را هم انجام دادم حتی خرداد94با من قرارداد هم بستن شماره حساب واسه واریز حقوق و مدارک واسه بیمه هم از من گرفتن و گفتن بعد از ماه رمضان میای سرکار اما تا امروز که یکسال گذشته خبری ازشون نیست کلا سرکاریه استخدامشون
    • ع
      ع
      ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۰۶
      ما هم همچنان منتظر خبرشون هستیم ! معلوم نیست مدیرعامل جدید تا کی قصد دارند جلوی استخدام رو بسته نگه دارند!!!
      بقیه دوستان هم هنوز تماسی باهاشون گرفته نشده !!!؟
      • ب
        بیکار
        ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱
        از یه طرف میگه داریم تحول میدیم تو بانک از طرف دیگه هیچ خروجی نمیبینیم
      • ی
        یاحق
        ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۰۸
        سلام اقا مجتبی هنوزم منتظرین یا مشغول شدین.؟بچه های که از تهران سال پیش تشکیل پرونده دادن ایا دعوت ب کار شدن یا نه لطفا اگه کسی در این مورد خبری ،اطلاعاتی داره مارو هم در جریان بذاره ممنونم.
        • ع
          علی
          ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸
          سلام.منم مثل شما همه ی کارای استخداممو کردم و همه مصاحبه ها و تست های پزشکی رو دادم و حتی باهاشون قرار داد بستم.زنگ زدم تهران گفتن دیر یا زود داره ولی سوختو سوزی توش نیست.فعلا منتظر دستور مدیر عامل هستیم
          • ب
            بی نام
            ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
            من هم تو تهران قبول شدم، همه مراحلی که گفتی و من و چند نفر دیگه رفتیم. بهمون گفتن خبرتون میکنیم ( از شهریور 94)، جواب رد هم نمیدن، فقط میگن منتظر بمونین خبرتون میکنیم!!! توکل به خدا...
          • ن
            ناشناس
            ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹
            دوستان
            اگر حتی ظرفیت به 20 نفر هم نرسه ، تا آخر تیر ماه و اوایل مرداد دوره با همون تعداد برگزار میشه
            • د
              دو خاهر شاهرودي
              ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۹
              کی اینو بهتون کفت?من دیروز با خانوم هاشمی صحبت کردم اول اینکه بهم کفت برونده من نرفته براشون دوم اینکه تعداد افراد که مدرکشون کامل شده خیلی کمه حتی بعید میدونن تا ی ماه دیه به حد نساب برسن اینو دقیقا خودشون کفتن.واینکه خیلی از افرادی که فکر میکنن مدارکشون کامله و منتظر دوره هستن شاید واقعا هنو برونده هاشونو نفرستادن نکین.جون اینجا خیلیا میکن منتظر دوره ان حداقل اقایون زیادن
              • ن
                ناشناس
                ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۱
                من از آموزش پرسیدم که اینو گفتم...5 یا 6 نفر دیگه پروندشون کامل بشه به حد نصاب میرسه...
                گفته آموزش بود میتونید زنگ بزنین بپرسید
                • ن
                  ناشناس
                  ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰
                  البته برای آقایون رو گفتن ظاهرا
                  • ب
                    به دو خواهران شاهرودی
                    ۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵
                    تعداد آقایون برای تشکیل دوره آموزشی نزدیک به حدنصاب رسیدنه. ولی عاجزانه از دوستانی که در انتطار استخدان هستن خواهشمندم این موضوع رو یکم جدی بگیرن. مدارک رو پیگیری کنید.
                • ا
                  امید
                  ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۷
                  سلام،کارلازم،جان داداش ،دمت گرم دارم می خونم،وکارم میکنم،به والله دوست داشتنی هستی،داداش،ایشالابرقرارباشی،داداش،سلام به جوادعزیز،کتاب جمشیدواحدی،هوشنگ کاظم زاده،ساریخانی سبزرنگ،3650تست شاپوردرویشی بخون،ایشالاضررنمی کنی،دیگه هم کم منابع بپرس،درس،بخون.راستی،دیروزتک درس های انتشارات رویای سبزگرفتم،بدردنمی خورن،فردامی رم پس شون میدم،تک درس،فقط انتشارات امیدانقلاب.......یاعلی
                  • s
                    sara
                    ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹
                    سلام،دوست عزیز میشه توصیح کتابایی که نام بردید تخصصی چه رشته ای هستن یا عمومی ان؟و این سوالای برگزار شده قبلین و جواب تشریحی دارن یا نه؟
                    • ج
                      جواد از یزد
                      ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴
                      امید جان من گفته بودم تک تدرس رویای سبز خوب نیستن !!! در صفحات قبل داداشم میپرسیدی قبلش بعد میگرفتی!!!!/درضمن شما میتونستی فراگیر آزمونای دولتی رویای سبز را میگرفتی همه تک درسا را کرده بود در یک کتاب !!! و لازم بود این همه کتاب تک درسا بگیری!!!!/امید جان رویای سبز فقط هوشش خوبه و باقیش به درد نمیخوره
                    • ا
                      ارشد
                      ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۱
                      سلام میخوام بدونم ارشد مجاز شدم اگه انتخاب رشته کنم برا ی انجام مراحل استخدامی مشکل پیش نمیاد
                      • ب
                        بي نام
                        ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳
                        نخیر
                      • ب
                        ب کارلازم
                        ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۱
                        چند تا سوال؟مهراقتصاد خانم جذب میکنه؟و اینکه مگه میشه منابع ازمونش فقط منابع مدیریت باشه؟پس از رشته حسابداری سوال نمیدن؟دورههای قبل چطوری بوده؟
                        • ک
                          کارلازم
                          ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۷
                          سلام خواهرم.
                          امیدوارم طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق واقع بشه و بنده را از دعای خود محروم نکنید.
                          من یکبار در ازمون مهراقتصاد شرکت قبول نشدم البته قبلش مطالعه نکرده بودم و گرنه آزمونش سخت نیست ,اگر یه خورده مطالعه مفید داشته باشید قبول میشید.
                          اون دوره که من شرکت کردم فقط مرد پذیرش میکرد و ظاهرا کارمند خانوم داره که از قدیمی ها هستن(البته منم شنیدم) و اینکه خانم جذب میکنن یا نه بستگی به خودشون داره که چهتصمیمی بگیرن . صرفا اینکه یک بار فقط مرد جذب کردن دلیل نمیشه کهدیگه از خانم ها استخدام نکنن.
                          ببینید الان اکثر ازمون بانکها از رشته های مدیریت , حسابداری , ریاضی , مهندسی صنایع , مهندسی کامپیوتر سوال میاد و اغلب سوالات عمومی مشترک و سوالات تخصصی هر رشته جدا میاد , اینطور نیست که شما حسابداری هستی مجبور بشی سوالات ندیریت رو جواب بدی , هرکسی تو رشته مطالعاتی خودش سنجش میشه.
                          دوره ای که ماشرکت کردیم عمومی ها مشترک بود و برای سوالات تخصصی هر رشته سوالات خودش رو داشت.
                          شما فقط روی رشته خودت تمرکز کن و لزومی نداره وقتتو با خوندن دروس رشته های دیگه تلف کنی .
                          ان شالله موفق باشید.
                          التماس دعا
                          • س
                            سارا
                            ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۸
                            ممنون از توضیح کاملتون،ایشالله موفق باشید
                            • ج
                              جواد از یزد
                              ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳
                              جناب کارلازم شما که امتحان دادید چه منابعی بود امتحان مهر اقتصاد؟/به نظرتون چی یخوانیم برا این آزمون؟
                              • ک
                                کارلازم
                                ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳
                                تا اونجا که در خاطرم هست اینا بود.
                                عمومی:هوش , ریاضی و آمار , رایانه , معارف , انگلیسی.
                                تخصصی:رشته مدیریت که شما حسابداری هستی , توری های مدیریت خرد و کلان اصول حسابداری.
                                • ج
                                  جواد از یزد
                                  ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰
                                  جناب کار لازم مطمن هستید اختصاصی دارد مهر اقتصاد؟؟؟؟
                          • ب
                            ب کارمند مهر اقتصاد
                            ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸
                            دوست عزیز لطفأ پاسخ بدید ایا خانم هم جذب میکنن؟ومنابع حسابداری چه کتابایی بخونم؟
                            • ک
                              کارلازم
                              ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸
                              امید و جواد شروع کنید به خوندن , کارمند مهر گفت استخدام مرداد قطعی هست.
                              • ج
                                جواد از یزد
                                ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵
                                حالا تا مرداد رمضونی حسش نیس کارلازم ولی شکسته بسته میخونم/امید به خدا
                                • ک
                                  کارلازم
                                  ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۴
                                  داداش ازما گفتن بود , رقبا خیلی وقته دارن میخونن.
                                  موفق باشی.
                              • ا
                                ابراهیم
                                ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶
                                سلام . خواهشا غیر از مطالب بانک مهر اقتصاد بحث سایر بانک ها را در صفحه خودش بحث کنین .کی میخواهیم به دیگران احترام قائل بشیم خدا می داند
                                • ک
                                  کارلازم
                                  ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶
                                  سلام دوست عزیز.
                                  اعتراض شما به جا و حق با شماست.
                                  اما دوست عزیز باید به عرض شما برسونم که اگه ما اینجا کامنت نذاریم , پس کی کامنت بذاره ؟
                                  همه ما آدم هستیم یک موجود اجتماعی و ویژگی اصلی ما آدم ها برقراری ارتباط با هم نوع خود هست.
                                  روبات نیستیم که چیزی نگیم.
                                  بعدشم اگه شما یخورده حوصله به خرج بدی و بدون قضاوت همه کامنتهارو بخونی میبینی که مطالب زیادی هست که به دردت میخوره و استفاده میکنی ازش.
                                  هیچوقت قضاوت نکن.هزار جور سایت هست که همه داخلش مشغول بحث هستن , لزومی نداره بحث حتماباید مورد پسند شما باشه.
                                  درآخر اضافه میکنم امیدوارم ناراحت نشده باشی و پیشنهاد میکنم دوباره همه نظرات رو بخون مطالب زیادی داره شایدبه دردت بخوره .موفق باشی یاعلی
                                  • ج
                                    جواد از یزد
                                    ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴
                                    شما فقط مواردی که راجع به مهر اقتصاده در این پیج بخون!!!!!
                                  • ک
                                    کارمند بانک مهراقتصاد
                                    ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶
                                    سلام.بانک مهر اقتصاد استخدام داره مرداد ماه.موثقه.آزمونش فوق العاده آسونه.ایشالاموفق باشین
                                    • ج
                                      جواد از یزد
                                      ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۸
                                      شما چی خواندی قبول شدی ؟ کارمند گرامی برای هر درس چه منبعی را پیشنهاد میدید؟
                                      • ف
                                        فاطمه
                                        ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳
                                        سلام دوست عزیز،ممنون از اطلاع رسانیتون فقط لطف کنید بگید خانم هم جذب میکنن،ومنابع رشته حسابداری چیا بودن؟ممنون
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۳
                                        دوستان گل
                                        کیا مثل من منتظر دوره ان؟ یه آمار بگیریم
                                        چون گفتن حد نصاب افراد باید 20 نفر بشه تا دوره رو برگزار کنن
                                        • م
                                          منتظر دوره
                                          ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱
                                          سلام
                                          دوستان محترمی که هنوز دوره نرفتن خواهشا نسبت به تکمیل مدارکشون سریعتر اقدام کنن تا وقت خودشون و بقیه افراد کمتر تلف بشه
                                          بانک نمیتونه برای تعداد کمتر از 20 نفر دوره برگزار کنه
                                          و بقیه افراد معطل ظاهرا ی تعداد مشخصی از افراد هستن
                                          • ب
                                            به منتظر دوره
                                            ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۲
                                            شما خبر دارین چه تعدادی تا الان اسمشون توو لیست دوره رفته؟
                                            • م
                                              منتظر دوره
                                              ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶
                                              نه راستش
                                              ولی تماس که گرفته شده میگن که باید به حدنصاب برسه و بعضی ها نقص پرونده دارن
                                              وگرنه تاحالا دوهفته هت که دوره تشکیل نشده و میخوان دوره رو برگزار کنن ولی چون ی سری مدارکشون ناقصی داره تشکیل ندادن
                                              از ماست که بر ماست!!!
                                              خواهشا دوستان اینقدر بی تفاوت نباشن
                                        • ن
                                          نیلوفر
                                          ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵
                                          سلام.من یک سالی هست که استخدام شدم.کار فقط سر ماه سخته.بقیه روزا مشتری کمه.در کل چون نیروی جدید هستیم،خیلی بهمون گیر میدن.ولی از حقوق و مزایا راضی هستم.همینم باعث میشه که سختی کارو تحمل کنم.خود کار سخت نیست.بیشتر از کار،نحوی برخورد رئیس و همکارا مهمه.دعا کنید رئیس خوش اخلاق گیرتون بیاد.موفق باشید
                                          • ب
                                            بی بی گل
                                            ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲
                                            سلام نیلوفر جون ممنون حرفات خیلی دلگرم کننده بود من خیلی امیدوار شدم.
                                            امیدوارم هرکسی هرجایی اگه به مقام و پستی بالا میرسه با زیردستانش درست برخورد کنه و خودشو نگیره .حتی اگه خودمون هم قراره مدیر بشیم امیدوارم خدا ظرفیت و توانش رو قبلش بهمون بده.
                                          • ع
                                            علیرضا
                                            ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲
                                            سلام دوستان طاعات عباداتون قبول حق ،کسی میدونه میشه پدر و مادر را رو هم بیمه کرد یافقط بیمه شامل همسر وفرزندانه؟
                                            • د
                                              دو خاهر شاهرودي
                                              ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳
                                              سلام من این سوال و وقتی میرفتم سربرستی استان از مسیول رفاهش برسیدم ایشون هم فرم و در اورد و تحت شرایط خیلی خاص که سن بالا داشته باشن یا هیج جا بیمه نباشن و خیلی خاص میشع بیمه کرد مادر و بدرو.یعنی طبق بخش نامه من نمیتونستم مادر و بدرمو بیمه کنم.ولی فرزندان و برای اقایون همسر راحت بیمه میشن دیه
                                              • ب
                                                به خواهر شاهرودی
                                                ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۶
                                                شما تاییدیه تحصیلیت رسید دستشون؟
                                                • د
                                                  دو خاهر شاهرودي
                                                  ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۸
                                                  والا دیه روم نمیشه رنک بزنم ببرسم اقاهه هم یکم بد اخلاقه انشالله که رسیده باشه دیه به تمید خدا
                                                • ع
                                                  علیرضا
                                                  ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۲۰
                                                  خیلی ممنونم بخاطر پاسخ تون خواهر گرامی
                                              • ا
                                                استان خطه شمال
                                                ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲
                                                سلام دوستان من 4ماهه یه بانک دولتی دیگه قراردادی سرکار میرم وای سپه رسمی قبول شدم ازمایشات هم دادم. چه تایمی باید به بانک قبلی انصراف بدم؟
                                                • ن
                                                  ناشناس
                                                  ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱
                                                  اگه کارای پزشکیت تموم شده، تا ٢ یا ٣ هفته دیگه احتمالا باید منتظر دوره باشی
                                                • ح
                                                  حسام
                                                  ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴
                                                  سلام دوستان، وقت همگی بخیر
                                                  من فقط کارای پزشکیم مونده ولی شماره چشم من هر کدوم حدود پنج هست
                                                  کسی میدونه که میذارن با عینک یا اینکه باید حتما عکل کنیم؟
                                                  • ح
                                                    حسام
                                                    ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴
                                                    کسی نمیدونه آیا حتما نیاز به عمل هست یا نه؟
                                                    • ا
                                                      اميير
                                                      ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲
                                                      بهتره نظرات بچه های پارسال رو بخونی اونجا احتمالا در مورد این مشکل صحبت شده
                                                    • م
                                                      مهرداد
                                                      ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۱۷
                                                      سلام
                                                      خیر باید عمل کنی
                                                    • م
                                                      مهران
                                                      ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۲۳
                                                      سلام یه سوال داشتم خدمتتون،سال 93 آزمون دادین الان جواباش اومده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                      • م
                                                        محسن
                                                        ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸
                                                        سلام
                                                        نتیجه ش زمستون 93 اومد. باز دوباره حدود یه سال بعدش ذخیره ها رو دعوت به کار کردن.
                                                      • ن
                                                        نوید
                                                        ۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۴۰
                                                        دوستان میشه اگه دعوت به دوره شدیم درخواست بدیم که دردوره بعد شرکت کنیم؟؟و به تاخیر بندازیم
                                                        • d
                                                          dadashi
                                                          ۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۴
                                                          فکر نکنم بانک بخواد بشینه و صبر کنه که یه نفر این دوره نمیتونه بیاد و دوره بعد ازش مصاحبه کنه و استخدامش کنه درضمن هیچ معلوم نیس دوره بعد کی و چه موقع باشه
                                                          • ا
                                                            احسان
                                                            ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴
                                                            مگه تو دوره مصاحبه می کنن؟ عجب...
                                                            دوست عزیز کسی که یه مشکلی داره و امکان حضور نداره میتونه دوره بعد شرکت کنه..چه ربظی به مصاحبه داره..
                                                          • ا
                                                            اميير
                                                            ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶
                                                            چه کاریه اخه.
                                                          • ا
                                                            امید
                                                            ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۵
                                                            سلام،داداش گلم،قربانت برم.این قدربامعرفتی،5روزه دارم کارساختمانی،کمک دایم انجام میدم،چنان خستم،که نای حرف زدن ،هم ندارم،چه،برسه،به این جاسربزنم،یادرس بخونم،ازخودت چه خبر،بالاخره،وقت نشد،خبرقبولیتوبشنوم،والایه مدت مرتب درس خوندم،روزی2و3ساعت ،بعضی روزهابه 5و6ساعت می رسید،اماالان 5روزمیشه،حتی یک کلمه نخوندم،تا3و4روزدیگه هم کارداریم،مگه اواسط ،هفته آینده،شروع کنم.
                                                            • ک
                                                              کارلازم
                                                              ۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۸
                                                              سلام امید جان.
                                                              خواهش میکنم کوچیکتم داداش.خسته نباشی تنت سلامت باشه عیبی نداره یه مدت کار کن بعد دوباره مطالعه کن اشکال نداره.چندروز پیش دوبار بهم زنگ زدن یه سری چیزا پرسیدن و یخورده به پرونده م گیر دادن و گفتم چرا,اینجوری میکنید گفتن خودمون خبر میدیم , از بچه ها که پرسیدم گفتن احتمالا پرونده ت داره به اخر میرسه و شاید همین روزا به پزشکی دعوت شی , توکل برخدا هرچی خدابخواد حتما بهت خبر میدم.
                                                              راستی منم از وقتی ماه رمضان شروع شده مسافر کم شده مردم زیاد نمیان بیرون , خونه نشین شدم.
                                                              به کار و درست ادامه بده ان شالله که موفق میشی
                                                              یاعلی.
                                                            • ک
                                                              کارلازم
                                                              ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶
                                                              والله چی بگم .شاید استان شما نیرو نمیگیره آخه من نیروهای جوون دیدم تو شعب بانک ملی که صددرصد از استخدامی های چندسال اخیر هستن.شایدم تو امسال یا سال بعد فراخوان بزنن و نیرو زیاد بخوان بانک ملی شاید.پس بخون و وقت رو هدر نده , قسمتت هرکجاکه باشه میری همونجا.
                                                              من خیلی جاها قبول شدم و تا مراحل اخر پیش رفتم که متاسفانه هردفعه به دلایلی میرفتم ذخیره و همش دنبال این بودم که چرا استخدام نشدم یا چرا فلان اداره نیرو نمیگیره.
                                                              هرسازمانی بنا به شرایط و بنا به تعداد نیروهای بارنشسته ش نیروی جدید استخدام میکنه البته به نسبت.بانک ملی یا بقیه بانکای دولتی استخدامشون رسمی و خیلی حال میده , خصوصیا اکثرا قراردادی .راستی برای قبولی تو بانک از ازمون های سالهای قبل و ادوار گذشته بانک ها حتما بخون چون سوال زیاد میاد.انتشارات گپ برای بانک جواب میده.انتشارات امیدانقلاب.انتشارات شاپوردرویشی.پوران پژوهش.مدرسان شریف.
                                                              یاعلی
                                                              • ج
                                                                جواد از یزد
                                                                ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۲۰
                                                                دمت گرم خدا خیرت بده از راهنماییت
                                                              • ذ
                                                                ذخبره
                                                                ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹
                                                                در جواب اون دوستایی که میگن کار بانک سخته باید بگم بنده روزی حداقل 8 ساعت کار با کامپیوتر به صورت مستمر دارم و متاسفانه آرتروز گردن گرفتم و بد جو اذیتم می کنه فکر نکنم کار بانک به سختی کار الانم باشه البته دریافتیم بهتر از بانکه ولی قراردادی هستم و ثباتی ندارم بنده معتقدم تو ایران باید استراتژی بلند مدت داشت نه کوتاه مدت من شاید در موتاه مدت حقوق خوبی بگیرم ولی عدم ثبات ضربه های بدی تو زندگی به آدم میزنه تا الان چند جا شغل عوض کردم و تجربش رو دارم ولی شکا آیا کارمند بانکی سراغ دارید که زندگیش بد باشه و لنگ پول باشه یک نکته اساسی که دوستان در نظر نمیگیرن سختی چند سال اول بانک هستش و شغل تحویل داری بعد چندسال حتما ارتقاء خواهید داشت و کار راحتتر خواهد بود و پیشرفت و درآمد بهتر خواهد بود.
                                                                برای هم دیگه در این شبهای عزیز دعا کنیم اول سلامتی و بعد عاقبت بخیری باشه انشاله
                                                                • م
                                                                  محسن
                                                                  ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶
                                                                  سلام
                                                                  ممنون از اطلاعاتتون
                                                                  موفق باشید :)
                                                                • م
                                                                  محمد
                                                                  ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶
                                                                  سلام بچه ها من مدارک پزشکیم تحویل دادم ولی استعلام پلیس + 10 رو هنوز تحویل ندادم,, آیا واسه دعون به دوره باید حتما تحویل بدم یا بعدا تحویل بدم مشکلی نیست
                                                                  • ن
                                                                    ناشناس
                                                                    ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹
                                                                    باید همه مدارکت کامل باشن تا بفرستن دوره

                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                  ثبت پاسخ