استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

۳۳۶۴۰۵ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان گرامی؛ جهت دریافت امتیاز کرونا، لازم است از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، پس از ورود به پروفایل(بخش ثبت سابقه کرونا) نسبت به ثبت یا ویرایش سابقه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید این مرحله، خوداظهاری بوده و نیازی به بارگذاری مدارک در سامانه نیست.
پس از ثبت اطلاعات، امتیاز کرونا به شرح زیر محاسبه و به امتیاز آزمون کتبی اضافه خواهد شد.
- به ازای هر ماه سابقه خدمت در بخش‌های تماس مستقیم با بیماران مبتلا به کووید۱۹ دو نمره و تا سقف بیست نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب افزوده می‌شود. همچنین به ازای ۱۵ روز سابقه خدمت نیز، یک نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
در صورت پذیرفته شدن در مرحله آزمون کتبی و دعوت داوطلبان برای مرحله بررسی مدارک، مدارک و مستندات لازم(فرم و مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی ارائه می‌شود) را تکمیل نموده و در زمان بررسی مدارک به محل‌های تعیین شده، ارائه نمایید.

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل تامین اجتماعی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فارس در آزمون جذب نیرو برای تامین اجتماعی شرکت کرده اند که ۱۰۸ نفری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله مصاحبه راه می‌یابند. اعلام نتایج نیز در اواسط خرداد ماه انجام خواهد شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۶٬۴۰۵ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • ی
    یه مردود
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۱۲
    سلام رفقا من رد شدم ولی اصلا ناراحت نیستم,چون امور بیمه شرکت کرده بودم,راضیم نبودم قبول بشم صرفا برا تجربه بود اگه هم قبول میشدم صددرصد انصراف میدادم,واقعا امور نامنویسی و صدور دفترچه بی کلاس و سردردش زیاده کار,بقیه واحد ها از جمله واحد درامدو حسابداری عالییی مزایاش عالی,کلا با ارباب رجوع زیاد برخورد ندارن,
    • س
      سروش
      ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۵۰
      واحد درامد شلوغ ترین واحد هست مزایاش نسبت ب ساعات کاری ک در شعبه حضور داری کم هست
      الانم ک تلاش کار رو برداشتن و حقوق ها کمتر شده و واحد مالی هم کارش زیاده و مسولیتش هم زیاد چون واریزی ها دست امور مالی هست و خطا نباید بکنی ک نمیشه کلا هر واحدی سختی خودشو داره واحد نام نویسی ی قسمت صدور دفترچه داره بقیه کاراش خوبه ولی بهترین واحد اجراییات هست و بیمه شدگان کارش کمتره جای رشدم داره
      • ب
        به سروش
        ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۰
        دیدی برادر اطلاعات ناقصه,بهترین واحد بازرسیه از هر لحاظ از حقوق و مزایا گرفته تا شخصیت کاری,حسابداریم خوبه پولش خوبه مزایای خاص خودشو داره.درامد هم خوبه,کارای اجراییات رو اکثرا واخد درامد انجام میده مگر اینکه شعبه تیپ یک باشه که اون موقع واحد مجزایی میشه,نامنویسی,صدور دفترچه,امور بیمه شدگان از نظر همکارای سازمان پست های دون حساب میشه,بنده به عنوان کسی که از زیر و بم,حقوق مزایا,حتی زمان آزمون خبر دارم میگم,حتی خبر خوش برای کسایی که به تامین علاقه دارن امثال هم آزمون هست اتفاقا تعداد جذب زیاده عجله نکنید,خدا بزرگه
        • .
          ....
          ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷
          از کجا میدونین دوباره آزمون ؟فعلا اینو جمع کنن همین الان ظرفیت ها کاهش پیدا کرده با توجه به نطرات بچه هه
          • س
            سروش
            ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰
            حقوق و مزایا با هم زیاد فرق نداره دیپلم با لیسانس در ماه 100یا 200فرقش هست مهم سابقه کار هست من خودم کارمند تامینم حقوقارم خودم میزنم ب نظر من بهترین واحد اجراییات هست ک خودم سعی میکنم واحدمو عوض کنم
      • ?
        ?
        ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۳۸
        سلام.
        من برای کارشناس امور بیمه یزد نفر اول شدم
        فقط کی باید مدارک رو تحویل بدیم؟کسی میدونه؟
        • م
          محسن
          ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۱۸
          شما درصدات چه قد بود
          • س
            سروش
            ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۴
            الان مرحله اول بود ک قبول شدی باید ی ازمون شفاهی و گزینش رو رد کنی بعدش ی سری ازمایش انجام بدی بعدش ب صورت پیمانی در واحد هایی ک انتخاب کردن قرار میگیری و اغاز ب کار میکنی
            سوالی بود در خدمتم .
            • ح
              حسننن
              ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴
              سلام سروش جان . حقوق مزایای یک لیسانس به طور متوسط در تامین اجتماعی چقدر است ؟
              • س
                سروش آ
                ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸
                سه ماه اول 900 بقیه ماه ها با اضافه کار و تلاش کار ک اگ بدن تا 2300 هست و مزایا دیگه هم داره
                • ح
                  حسننن
                  ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷
                  سروش جان کارمندای فنی (مهندسین) در تامین اجتماعی چقدر حقوق میگیرن؟
                  • س
                    سروش آ
                    ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸
                    حقوق تقریبا برا همه واحد ها یکسان هست تنها چیزی ک حقوقو میبره بالا سابقه با مقام هست مثلا الان دیپلم رو فقط دبیر خونه میزارن حقوقشونم از لیسانس ی کم حدود100تومن در ماه کمتره ولی با سابقه باشی بیشتر میگیری مثلا اگ مسول واحد باشی باسابق 16سال حدود 3300در ماه میگیری و اگ دیپلم باشی با ی سال سایقه 2300 میگیری و هر سال بیشتر میشه و در حین بازنشستگی ی مبلغ 120میلیون بهت میدن با 3500حقوق در ماه
            • s
              saeed
              ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۱۶
              سلام.
              اقا اینجا کسی برا قسمت مالی هم هست؟
              از شهریار کسی قبول شده ایا؟
              من از شهریارم قبول شدم
              • س
                سروش
                ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۵۴
                داداش سعی کن گزینشو قبول بشی بقیه کاراش حله بیشتر ریزش رو گزینش داره مثلا 4نفر میخوان 10نفر رو قبول میکنن ک 6نفر تو گزینش رد میشن
              • م
                مهدی
                ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۲۵
                سلام بر دوستان گل
                اگه میانگین هایرشته اداری تامین اجتماعی قبول شده بالای 60 درصد شده، من که در ازمون متمرکز مرحله دوم خوشه اداری شرکت کردم که بیچاره شدم !!!! میانگین من بین 30 تا 40 ، خخخخخخ
                کسی از بچه ها مثل من در خوشه اداری متمرکز استخدامی شرکت کرده؟؟ تامین سختتر بود یا واسه سنجش؟
                • م
                  مهرداد
                  ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۳۲
                  سنجش سختره 40 زده باشی 100 درصد قبولی(البته بستگی به جایی که زدی هم داره)اونجا کی میتونست 40 بزنه
                  • د
                    دانش جو
                    ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۰۶
                    آزمون تامین خیلی سخت بود و درصد هایی که دوستان اعلام می کنند را من زیاد باور نمی کنم چون خودم با درصد زیر 50 نفر اول شدم اون امتیازات بالای 50 برای اینه که 25 امتیاز برای بومی بودن اضافه میشه
                    • س
                      سروش
                      ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷
                      داداش شما برای کارشناسی شرکت کردی؟
                      اینطور که دوستان میگن انگار آزمون دیپلم که تخصصی نداشته، آسون تر بوده چون آزمون سنجش برای تخصصی ها نسبتا سخت بود.
                      سوالات تخصصی سخت بودن به خودی خود، ضریب 3 هم که میگرفتن، کل نمره نهایی رو کم میکردن.
                  • ا
                    امیر
                    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۲۴
                    همسرم کارشناس مامائی هست ولی شماره پرونده و داوطلبی اش رو نمیدونه برای دیدن نتیجه باید چکار کنه ؟( پرینت ثبت نامش رو گم کرده )
                    • h
                      hamid
                      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۵۷
                      سلام من بهداری نجف اباد قبول شدم زنگ زدن مدارک را تحویل دادم ولی زنگ نزدن چیکارکنم
                      • ب
                        بیتا
                        ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷
                        با شماره تلفن های که دادن به اونا زنگ بزن
                      • س
                        سیروان
                        ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
                        اعمال شب آرزوها
                        به نقل از پیامبر اسلام اعمالی برای این شب ذکر شده‌است:
                        روز پنج شنبه اول ماه رجب - در صورت امکان و بلا مانع بودن - روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشا دوازده رکعت نماز اقامه شود که هر دو رکعت به یک سلام ختم می‌شود و در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود.
                        چون دوازده رکعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذکر «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الاْمِّیِّ وَعَلی آلِهِ» گفته شود. پس از آن در سجده هفتاد بار ذکر «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَهِ وَالرُّوحِ» گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذکر «رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ الْعَلِیُّ الاَعْظَمُ» گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذکر «سُبُّوحٌ قُدّوُسٌ رَبُّ الْمَلائِکَهِ وَالرُّوحِ» گفته شود.
                        در اینجا می‌توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود.
                        پیامبر اسلام در فضیلت این نماز گفته‌است که:
                        کسی که این نماز را بخواند، شب اول قبرش خدای متعال ثواب این نماز را با زیباترین صورت و با روی گشاده و درخشان و با زبان فصیح به سویش می‌فرستد. پس او به آن فرد می‌گوید: ای حبیب من، بشارت بر تو باد که از هر شدت و سختی نجات یافتی. میّت می‌پرسد تو کیستی؟ به خدا سوگند که من صورتی زیباتر از تو ندیده‌ام و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده‌ام و بویی، بهتر از بوی تو نبوئیده‌ام. آن زیباروی پاسخ می‌دهد: من ثواب آن نمازی هستم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب به نزد تو آمده‌ام تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود و قیامت بر پا شود، من سایه بر سر تو خواهم افکند.
                        • m
                          mehr
                          ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷
                          ممنون
                          اجرتون با خدا
                          از شما هم التماس دعا داریم
                          من هنوز به بابا ومامانم نگفتم مردود شدم یه بار میگم میرم بلند به دوتاشون میگم اما نمیشه یه بار میگم آروم به مامانم بگم بازم نمیشه برام دعا کنید بتونم اونا هم چشم انتظار جواب آزمونن
                          از تک تکتون التماس دعا دارم
                          یا حق
                          • س
                            سیروان
                            ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸
                            خواهش میکنم
                            محتاجیم به دعا
                            بلاخره اول اخرش میفهمن حالا نمه نمه اروم اروم بگو دیگه فقط یهویی نگو....من رفتم به مادرم گفتم ولی به بابام نگفتم خلاصه پدرست دیگر شاید یهویی عصبی شد دیگر....خطرناک است دیگر...خخخ
                            خدابزرگه ایشالا دوره بعد خودمون قبولیم
                            درپناه حق خواهر بزرگوار
                            یاعلی مدد
                            • m
                              mehr
                              ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۴۵
                              به صورت مامانم نگاه میکنم حرفمو قورت میدم
                              ان شاالله هرچی خیر
                              در پناه حق موفق و سرافراز باشید
                              یاعلی
                            • ن
                              ناشناس
                              ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸
                              خدایا گره از کار تمام این جوونای پاک که دنبال روزی حلال و شاد کردن دل پدر و مادرشون هستن باز کن. به حق خودت. به بزرگی خودت.
                              • m
                                mehr
                                ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۴۸
                                ممنونم بزرگوار
                                ان شاالله خدا به حق دعای شما و دعای خیر همه بندگان در حق بقییه مشکل همه حل بشه
                              • M
                                Mina
                                ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۱۵
                                من که گفتم هر پدر ومادری فک میکنه بچه خودش از همه بهتره وشایستگی قبول شدن داره ولی واقعا من احساس میکنم رقابت شدیدی بوده بین داوطلبان ولی خب نمیشه ناامید بود من از دیشب تا صبح گریه کردم صدام گرفت تا همین ظهری نای بلند شدن از جام رو نداشتم بخدا این پنجمین آزمونم بود همش فک میکنم چرا چند وقتیه بدبیاری میارم انگار خدا صدام رو نمیشنوه شایدم من گناهکارم دعاهام مستجاب نمیشه
                                • M
                                  Mina
                                  ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۲۸
                                  ای بابا مگه قبول شدنمون دست خودمونه بالاخره هر کسی اینجاس زحمت خودش رو کشیده بقیش دست ما نبوده من بچه آخرم هیشکی جرات نمیکنه چیزی بگه بهم میزنم زیر گریه
                                  • m
                                    mehr
                                    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۲
                                    نه عزیزم همیشه امیدوار باش
                                    اونوقت برنده تویی قبول بشی برنده قبول نشی اما امیدوار و شاکر باشی بازمو برنده ای
                                    ما باید مواظب باشیم خدای ناکرده بازنده آزمونای خدا نباشیم
                                    حدیث هست که اگه کسی به بلایی مبتلا بشه و ناشکری کنه هم دنیاش رفته و هم اجری که به خاطر صبر میتونست ببره
                                    خسران دنیا و آخرت خیلی بدتر که..........
                                    بهترین هارو براتون از خدا میخوام
                                    در پناه حق
                              • س
                                سیروان
                                ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۹
                                شب آرزو هاتون مبارک
                                لا به لای دعا هاتون منم یاد کنید
                                التماس دعای شدید
                                قلبم به شدت درد میکنه دعا کنید واسم
                                {سجاد}
                                یاعلی
                                • m
                                  mehr
                                  ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۲۹
                                  ان شاالله در پناه حق سلامت باشید
                                  • س
                                    سیروان
                                    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۶
                                    سپاس گذارم ازتون بزرگوار
                                    شما لطف دارین
                                    مچکرم ازتون
                                    یاعلی
                                  • ی
                                    یاسین
                                    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۳۱
                                    التماس دعا سیروان جان. خدایا به هممون کمک کن.
                                    یا علی
                                    • س
                                      سیروان
                                      ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۵
                                      محتاجیم به دعا برادر عزیزم
                                      داداشی جواب ازمونت چیشد؟؟؟
                                      خدا اجرت بده
                                      یاعلی
                                      • ی
                                        یاسین
                                        ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹
                                        قربونت برم داداش مهربونم. فعلا حد نصاب رو آوردم. دیگه بقیش توکل به خداست.
                                        • س
                                          سیروان
                                          ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۳۴
                                          خدا نکنه عزیز
                                          خوشحالم کردی بمولا
                                          کوچیکتم هستم
                                          ایشالا که مراحل بعدی هم با موفقیت پشت سر بزاری
                                          حق یارت پروردگار نگهدارت
                                          یاعلی مدد جوانمرد
                                          • ی
                                            یاسین
                                            ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴
                                            فدای تو برادر دوست داشتنی خودم. به دوستی با تو افتخار میکنم
                                    • ن
                                      ناهید
                                      ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۵
                                      بچه های شرق و غرب تهران
                                      چرا آخرین رتبه در سهمیه انقدر با دو با عدد دو برابر ظرفیت متفاوته؟؟
                                      • ح
                                        حمید
                                        ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۰۲
                                        نمیدونم دلیل این موضوع واقعا چی میتونه باشه،ابا دوستان به حد نصاب نرسیدن یا اینکه ظرفیت ها اونده پایین.الله اعلم
                                      • ز
                                        زهرا
                                        ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۵
                                        کتاب رضاییان و الوانی و رابینز بخونیم بهتره یا پرچ؟
                                        • ا
                                          اشکان
                                          ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۰
                                          تبریک میگم بهتون اقای کریمی.شماچه رشته ای قبول شدید؟اگه واسه اموربیمه قبول شدیدخواهش میکنم راهنمایی کنید چه کتابهایی روبایدواسهمصاحبه خوند؟من رشته ام بیمه نبوده خواهش میکنم اگه کسی می دونه راهنمایی کنه.
                                          • Ϟ
                                            ϞϟϞϟ
                                            ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۴۸
                                            سلام خواهش میکنم.. همچنین به شمام تبریک میگم:
                                            کتابی نیاز نیست.. اون جزوه 19 صفحه ای رو خوب بخونید.. کامپیوتر عملی خوب کار کنید.. احکام رو از همین سایت بگیرید بخونید و رساله امام رو هم بخونید
                                          • م
                                            مردود شده
                                            ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۰۸
                                            کسی که به سوال ما جواب نداد لااقل میثم کرینی اگه چیزی میدونه بگه که واسه این بچه ها که با دیپلم شرکت کردن و رد شدن واسه سال بعد کتابای دبیرستانا بخونن یا چیزی دیگه
                                            یا علی ..
                                            • Ϟ
                                              ϞϟϞϟ
                                              ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۴۹
                                              کلا برای عمومی ها فقط تست کفایت میکنه در کنارش بایستی بخش معارف رو از روی دین و زندگی دوم، سوم، و پیش بخونید.. موفق باشید
                                            • ز
                                              زهرا
                                              ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۷
                                              اقای کریمی خواهش میکنم جواب این سوالم رو بدید
                                              یعنی سال ۹۵دوباره تامین نیرو برمیداره امید داشته باشم
                                              اخه بعضیا میگن بر نمی داره می خوام بدونم راسته یا دروغ
                                              یه سوال دیگه از الان به نظرتون اول چه درسایی رو بخونم می خوام با شکست قوی تر شم و این ازمون بعدی قبول شم برای هر درس اگه جزوه ای دارید بذارید که شروع کنم خدا خیرتون بده
                                              • Ϟ
                                                ϞϟϞϟ
                                                ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۴
                                                ممنونم که من رو قابل میدونید
                                                جواب سوال اول: من هیچ اطلاعی از این ندارم که تامین اجتماعی امسال نیرو میخواد یا نه، ولی میدونم سال 95، استخدامی های متعدد میذارن.. برای رشته های مدیریت و حسابداری، کمتر از 2 بار استخدامی نخواهند گذاشت..
                                                جواب سوال دوم: شما نمیتونید الان تخصصی، چیزی بخونید، الا تئوری های مدیریت.. در باب تئوری های مدیریت، این کتابها رو بخونید و خلاصه برداری کنید:
                                                مدیریت عمومی الوانی، مبانی مدیریت رضائیان، تئوری های مدیریت رابینز، رفتار رضائیان، رفتار رابینز، مبانی مدیریت دکتر مقیمی..
                                                در مورد عمومی ها که همشون بایستی با تست مطالعه بشن، فقط برای معارف بایستی دین و زندگی دوم، سوم و پیش دانشگاهی + احکام وضو، نماز، روزه و همین سطحی ها رو بخونید و خودتون رو برای آزمون های بعدی آماده کنید..
                                              • m
                                                maneli
                                                ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۳۴
                                                اقای کریمی مگه میشه رتبه تاثیر نداشته باشه؟ پس واسه چی رتبه ها رو مشخص کردن؟ تو رشته من 12 نفر میخوان .24 نفر دعوت شدن.من شدم 6 .یعنی با نفر اخر فرقی ندارم.مگهرمیشه
                                                • س
                                                  سدنا
                                                  ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۰۱
                                                  رتبه خیلی تاثیر داره. مثلا من اگه نفر 5از 30نفر هستم نمره کلم 70شده دوستم که 19از 30شده نمره کلش 50
                                                  تا اینجا من 20امتیاز ازش جلوترم. پس خیلی موثره.
                                                  ولی احتمال اینکه مصاحبه نتیجه جابجا کنه خیلی زیاده
                                                  • Ϟ
                                                    ϞϟϞϟ
                                                    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۶
                                                    همه چیز بر اساس امتیاز سنجیده میشه.. شما از کجا میدونید که وقتی 5ام هستید و نمرتون شده 70، نفر 6ام نمرش 69.99 نشده باشه؟ پس برای خود مصاحبه خیلی آماده باشید که بخاطر چیزهای الکی ردتون نکنن
                                                    • س
                                                      سدنا
                                                      ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۱۵
                                                      من نسبت به نفر 19گفتم. بعدشم من پارسال نفر اول بودم 4نمره با نفر دوم اختلاف نمره داشتم ولی نفر دوم رفت گزینش.
                                                      در جریان هستم توی مصاحبه هر اتفاقی ممکنه بیفته.ولی ظاهرا امسال اصولی تر شده.
                                                      مثلا خودم آزمون فراگیر دوم بودم ولی نفر اول جذب شد. خخخخ
                                                      • س
                                                        سدنا
                                                        ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
                                                        در ضمن در کل من بخاطر 3صدم رد شدم?
                                                    • ی
                                                      یلدا
                                                      ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۳۲
                                                      سلام رتبه رو کجای کارنامه زده من فقط میانگین مشخصه
                                                      • ی
                                                        یلدا
                                                        ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۶
                                                        سلام رتبه رو کجای کارنامه زده من که نمیبینم
                                                        • m
                                                          m
                                                          ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۳۸
                                                          دوست عزیز واسه اونای که حدنصاب رو آوردن رتبه رو زده... زیر میانگین درصدا
                                                        • م
                                                          محمد
                                                          ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴
                                                          دوستان گرامی سلام
                                                          یه سوال
                                                          آزمون استخدامی سری قبل تامین اجتماعی دقیقا تا زمان جذب نیروهاش چقدر زمان برد؟
                                                          آیا واسه آزمون امسال هم همون قدر طول میکشه؟
                                                          • م
                                                            محسن
                                                            ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۲۲
                                                            سلام من سری قبل قبول شدم اما متاسفانه مصاحبه رد شدم?واسه مصاحبه درمورد اداره تامین سوال میپرسن خیلی،یعنی هرچی درمورد تامین بدونن به نفعتونه،درمورد ای سی دی ال هم ازم زیاد پرسیدن
                                                          • ک
                                                            کسری
                                                            ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۱۷
                                                            سیروان جان سلام
                                                            منم مث تو شدم سه تادرسم بالای هفتاده ولی زبانم رومنفی زدم شدم پنجم و فقط دوتا سقف قبولی بوده...حالا فقط میخوام زبانمو تقویت کنم ..
                                                            بنظرت بباچی شروع کنم؟پیش دانشگاهی رو خوندم تاالان ولی یکم دایره لغاتم کمه
                                                            • م
                                                              ماهرخ
                                                              ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۴۱
                                                              سلام باید رو اختصاصی کار کنی منم عمومی دوتا 70 یه 80 دارم کلا رد شدم..............
                                                            • r
                                                              reza
                                                              ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹
                                                              آزمون تامین اجتماعی تنها فایده ای که واسه من داشت این بود که بغضی که دوسال تو گلوم بود ترکید...
                                                              دیگه خسته شدم،،،دو سال با ارشد بیکارم
                                                              با میانگین 60 قبول نشدم، چقدر باید جنگید؟؟؟؟؟؟
                                                              • M
                                                                Mina
                                                                ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۱۶
                                                                نگران نباشید خدا بزرگه منم قبول نشدم چکار میشه کرد واقعا شکست بنظرم سخته خدا کنه فرجی برا ماهم بشه ?
                                                                • م
                                                                  مهران
                                                                  ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۶
                                                                  سلام.شما میدونین نمره قبولی از چنده؟یعنی با چه نمره ای میشه قبول شد؟؟؟؟؟
                                                                  • س
                                                                    سراب
                                                                    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۴۰
                                                                    دوست من شهر به شهر فرق میکنه بستگی به حد نصاب نفر اول داره,بعضیا بانمره ۶۰رد شدن ,تو جای دیگه با۴۲قبول شده,فرق میکنه
                                                                  • Ϟ
                                                                    ϞϟϞϟ
                                                                    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۹
                                                                    مرررررررد، هیچوقت جلوی یه عده نگو بغضت ترکیده...
                                                                    • م
                                                                      محسن.م
                                                                      ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۲۸
                                                                      داداش با اون سوالا که من دیدم محاله 60 درصد زده باشی اصلا کسی هست بالا 60 زده باشه؟؟
                                                                    • ع
                                                                      علیپور
                                                                      ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۳۱
                                                                      دوست من رتبه یک شهرشون شده..کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریای داره...ولی مدرک لیسانسش صنعیتیه..بنظرتون بهش گیر میدن؟؟
                                                                      • د
                                                                        دانش جو
                                                                        ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۱۳
                                                                        اگه برای شغلی که شرکت کرده است لیسانس خواستند احتمال مردود شدنش خیلی بالاست.چون تو بیش تر استخدامی ها قانون محض حاکم هست و وقتی با یک روز اختلاف سنی رد میکنند پس با این اختلاف مدرک فکر نکنم قبول کنند.(البته اگر فقط لیسانس خواسته باشند)
                                                                      • Ϟ
                                                                        ϞϟϞϟ
                                                                        ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷
                                                                        داش رشتت چیه از کدوم شهر شرکت کردی؟
                                                                        • Ϟ
                                                                          ϞϟϞϟ
                                                                          ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۱
                                                                          اگه منظورت رشته دانشگاهیه، رشته کارشناسیم مدیریت بازرگانی و رشته ارشدم مدیریت استراتژیک منابع انسانی
                                                                          ولی اگه منظورت رشته شغلیه، کارشناس امور بیمه..
                                                                          از آمل
                                                                          • ن
                                                                            ناشناس
                                                                            ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
                                                                            پس یه همشهری پیدا شد.

                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                        ثبت پاسخ