استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • س
    سها
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۰:۰۵
    چرا فقط نیرویی اقا میخواد؟؟؟؟
    • ا
      البرز
      ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۵
      سلام به همه دوستان عزیز .گرامی
      اگه کسی بینتون هست از نظر درسی زرنگ وباهوشه من بهش پیشنهاد میکنم خودشو گرفتار نکنه کسی ازم بدل نگیره همه کسایی که خودشو نو اماده میکنن بهترینن اما واسه کسی که به خودش اعتماد داره میتونی موفق تر باشه
      • ر
        رحمان
        ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۵۵
        سلام من دانشجوی ارشدم میتونم تو آزمون شرکت کنم . این استخدامی اگه قبول بشیم میشه بعدا از دانشگاه انصراف داد ؟
        • د
          دو خاهر شاهرودي
          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۳
          دخترا یکی زنک بزنه فردا بیزحمت ی سوال کنه ممنوون
          • ف
            فقط خدا
            ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷
            من امروز زنگ زدم.گفتند دو سه روز دیگه تماس بگیرم نتیجه قطعی رو بگیرم.هنوز لیست جدید به آموزش ندادن.
            نمیدونم چرا حرفاشون با هم نمیخونه.فکر کنم از بس زنگ میزنیم سراغ میگیریم همینجوری یه چیزی میگن یه مدت سرمون گرم باشه کاری به کارشون نداشته باشیم
          • ک
            کارلازم
            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۲
            به امید:
            هنوز وقت داری , قشنگ برنامه ریزی کن , همه کتابارو بخون , تست زیاد بزن , یکی دوهفته آخر هرچی تست داری مرور کن , روزی هزار الی دوهزار تست .اصلا وقت تلف نکن , شبا بیا اینجا فقط , نظربخون و نظر بذار , وقتتو هدر نده , بعد از ازمون بیا اینجا شب و روز کامنت بذار , امیدوارم موفق باشی و سربلند .
            اقتصادخردوکلان درس شیرین و آسونیه , نگران نباش البته یه نکته مهم برای اقتصاد خردوکلان:به نظر من درس اقتصادخردوکلان رو مدرسان شریف سختش کرده ,من درسنامه و تست های محسن نظری رو خوندم و برای مدرسان شریف فقط تست خوندم , مدرسان شریف درسنامش سخته , به نظر من بشین فقط تست هاشو بخون همراه پاسخ تشریحی ,منم وقتی توضیحات مدرسان شریفو خوندم احساس کردم سخته .پس تو درسنامه+تستهای محسن نظری رو بخون +تستهای مدرسان شریف.
            برای عمومی ها هم تست زیاد بزن که به همه مطالب اشراف داشته باشی.
            موفق باشی یاعلی
            • ب
              بهروز
              ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۵۳
              خیلی از دوستان منابع نمیدونند چیه؟.این کتابهایی که میگم چون خودم رشته ام مالی بوده.سعی میکنم کتابهای مفید بگم.
              واسه انتخاب منبع شما باید وقت رو هم در نظر بگیرید.مثلا کتاب دکتر تهرانی به نظر من حجمش زیاد و جمع کردن توی این بازه سخته..
              برای درس مدیریت مالی:
              کتاب مدیریت مالی مناجاتی یا مدرسان شریف(فقط یکیش نه دوتاش.چون هردو سوالاتش 90 درصد یکی هست)..چون وقت کم هست فقط تستهای دولتی کتاب مناجاتی بزنید نه سوالات آزاد و بورسش رو
              اونم تا فصل 6 اولویت اصلیتون باید باشه.یعنی نسبتها مالی ونقطه سربه سر ها و ارزش زمانی پول و... .
              برای اقتصاد خرد و کلان: که خیلی مشخصه کتاب نظری حرف اول میزنه توی ارشد و آزمونهای استخدامی.با این کتاب ارشد میشه 90 درصد زد چه برسه به آزمونهای استخدامی
              برای مدیریت عمومی: هم رضاییان و الوانی تا حد زیادی کافیه.(تئوری مباحث زیادی داره و حدودا 40 تا کتاب مختلف هست.پس همین دوتا کتاب بسه.)
              کامپیوتر هم که سوالاتش روتین هست.فرض بر این هست که شما icdl دارید.پس فقط تست بزنید..
              اما اگه کامپیوتر ضعیف هستید.درجه 1 و 2 رو بخونید.
              تست هوش هم فقط تست بزنید.(اگه خواستید کتاب CMAT بخرید.ولی به نظرمن لزومی نداره.)
              • ش
                شهرام
                ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۸
                سلام دوست عزیز اقابهر خدا قوت ببخشید اقا بهروز من برای مدیریت مالی مدرسان شریف رومیخونم ولی برای اقتصادکتاب ماهان رامیخونم بنظرت برای اقتصاد ماهان بهتره یا مدرسان شریف؟ممنون میشم جواب بدی وراهنمایی کنی باتشکر
                • ب
                  بهروز
                  ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۶
                  ببینید برای مالی مدرسان _تهرانی یا مناجاتی -هیچ فرقی نداره مهم اینه که ببینی با کدوم ارتباط برقرار میکنی..درباره اقتصاد اگه هنوز کتاب نخریدی .بهترین کتاب فقط و فقط اقتصاد خرد و کلان نظری هست..این کتاب بهترین کتاب حال حاضر بازار هست...این کتاب تنها کتابی هست که همه دوستان توی رشته مالی یا اقتصاد هم نظر هستند..پس اگه نخریدی.فقط محسن نظری بخر.و خودت با ماهان و مدرسان اصلا درگیر نکن.چون هم حجمش کمه و هم روان و سلیس هست.
              • ا
                امیربه امید
                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۱۴
                آقا امید من سوالم اینه آیا اصول حسابداری . حسابداری شرکتها .حسابداری صنعتی هم میاد
                • ب
                  بهروز
                  ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸
                  دوست عزیز حرفی از حسابداری نزده..اگه فرض بگیریم که منظور مباحث مالی شامل حسابداری میشه.فقط اصول حسابداری 1 و 2 رو واسه محکم کاری بخونید.نه صنعتی .چون دیگه این مباحث عمومی نیست.و مطمئنا نمیاد
                  • ا
                    امید
                    ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۴
                    سلام،نه داداش،چطوری بگم،نیست ،فقط مدیریت مالی منظوراون (مالی)هست،متاسفانه هیچ درسی ازرشته حسابداری نیست،مدیریت مالی مدرسان بگیریامال رضاتهرانی حرف ندارن......یاعلی
                    • ف
                      فرخ
                      ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹
                      یین مدیریت و مالی کاما گذاشته یعنی فرق نداره؟
                      • ف
                        فرخ
                        ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴
                        چرا یه مدیریت نوشته یا مالی؟
                    • ر
                      رضا
                      ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۴
                      سلام .تورو خدا یه نفر جواب بده.من مرکز استان زندگی میکنم و معدلم ۱۴.۵هست اما مرکز استان تو جدول شهرها نیست آیا میشه واسه واسه شهرای محروم شرکت کنم که معدل ۱۳ میخواد باتوجه به بومی بودن استان؟
                      • ف
                        فرخ
                        ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۲۷
                        اتفاقا این سوال منم هست
                        من مشکل معدل ندارم ولی مرکز استانم ممیتونم واسه یه شهر دیگه بزنم؟
                        • ع
                          علی اکبر
                          ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۳۸
                          بله
                        • م
                          متقاضی استخدام در بانک مهر اقتصاد
                          ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۰۴
                          استخدام در تمامی استان می باشد و مختص شهر خاصی نیست شهرهای جدول فوق فقط برای شرط معدل ۱۳ می باشد و شرط بومی بودن برای شهر مورد نظر و سکونت در آن می باشد
                        • ر
                          راد
                          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۱۴
                          سلام دوستان.وقت همگی بخیر.
                          من هنوز ثبت نام نکردم.آیا واسه سابقه بسیج باید کد یا تعداد ماه فعالیت یا.. داشته باشیم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
                          • م
                            محمود
                            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۹
                            سلام متاضی عزیز منظور از بانکداری همون علوم بانکیه ؟
                            • س
                              سلام
                              ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۵
                              رفقا منابع رو کجا زده کسی میدونه؟؟؟
                              • ش
                                شهری
                                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۵۳
                                بند 4 موارد تکمیلی و تذکرات قید کرده
                                • ف
                                  فرخ
                                  ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۲۸
                                  حالا یکی مثه من که آمار خونده مدیریت و اقتصاد رو چیکار کنه؟
                                • a
                                  ahmad
                                  ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵
                                  لینک اصلی ثبت نام رو از این قسمت مشاهده کنین
                                  که شامل موارد زیر هست:
                                  شرایط عمومی و اختصاصی شرکت کنندگان
                                  موارد تکمیلی و تذکرات
                                  جدول مناطق کم برخوردار
                                  جدول زمانبندی آزمون
                                  پرداخت وجه آزمون و دریافت کد رهگیری (بعد از دریافت کد رهگیری، برای ثبت نام به لینک ثبت نام در آزمون استخدامی و تکمیل کلیه اطلاعات درخواستی در سامانه اقدام نمایید)
                                  لینک ثبت نام در آزمون استخدامی
                                  ارسال شده توسط: http://iranarticles.com/
                                • ک
                                  کارلازم
                                  ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۴
                                  سلام بر امید عزیز.
                                  امید جان خوبی ؟
                                  چه خبر چکار میکنی ؟ مطالعه خوب پیش میره ؟ امیدوارم به مراد دلت برسی و مزد زحماتت رو بگیری خواستم حالتو بپرسم
                                  من مدارکم اماده است دادم تحویل , میفرستن تهران پزشک معتمد تایید کنه بعدش دعوت میکنن بریم دوره.
                                  خوب درسارو بخون تست زیاد بزن یادت نره , تست زیاد همراه مرور تستها , سوالات تکراری هم میدن اما تو زیاد بخون تست زیاد یادت نره.
                                  شعی کن روزای اخر روزی هزار الی دوهزار تست مرور کنی فرقی نداره عمومی یا اختصاصی , تست های عمومی سایت ای استخدام رو هم دانلود کن خیلی خیلی ارزش داره .
                                  موفق باشی
                                  یاعلی
                                  • ا
                                    امید
                                    ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳
                                    سلام کارلازم جان،داداش ،خوب به سلامتی ،خداروشکر،دیگه بهت میگم کارمندجدیدصفرکیلومتربانک ملت ،نه کارلازم،والااقتصادکسل کنندست راستشوبخوای ،من فقط کتاب مدرسان شریف دارم می خونم،انتشارات دیگه مثل پارسه فقط درس نامه هستند،یاتست هم دارن پایان هرفصل،خبرنداری؟برابانک ملت اقتصادخردوکلان چه کتابی خوندی؟بازم متشکرم ازدوست بامرام ،کارمندجدیدبانک ملت ،تاریخ دوره توبهم بگوایشالارفتی،التماس دعادارم داداش......یاعلی
                                    • ک
                                      کارلازم
                                      ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶
                                      ممنون امید جان ,تو به من لطف داری .باشه چشم بهت میگم , ان شاالله قسمت خودتم بشه .
                                      من برای اقتصاد خردوکلان مدرسان شریف خوندم و محسن نظری بعلاوه تست های ای استخدام.اینا رو بخون و تست هاشو مرورکن حتما درصد بالایی میزنی شک نکن , قبلا هم بهت گفتم محسن نظری رو کنار مدرسان شریف بخون.
                                      ان شالله توام یک روز خبر دوره رفتنت رو بهم بدی ,من مرام رو از تو یاد گرفتم بامعرفت.
                                      موفق باشی یاعلی.
                                  • م
                                    محمد از همدان
                                    ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸
                                    سلام دوستان ی سوال دارم خواهش میکنم اگه کسی مطمئن میدونه راهنمایم کنه من معدلم14 جز مناطق کم برخوردا نیستم آیا میتونم تو شهرستان کم برخوردار. استان خودم ثبت نام کنم. یعنی تو شهرستان دیپع ثبت نام کنم خواهش میکنم کسی میدونه جوابمو بده
                                    • ا
                                      ایمان
                                      ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶
                                      سلام آقاامید.من کتاب مدیریت مالی رضامناجاتی دارم.آیاخوندن همین کفایت میکنه؟؟
                                      • ا
                                        امیربه امید
                                        ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۳
                                        امید جان من فردا میخوام برم انقلاب کتاب بخرم
                                        اسم این کتابی که شما میگی چی هست
                                        یعنی بگم مدیریت مالی مدرسان شریف را بده ??
                                        و فقط اون کتاب را بخونم کافیه
                                        • ا
                                          امید
                                          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۷
                                          سلام امیرجان،مدیریت مالی کارشناسی ارشدمدرسان شریف ،یاکتاب مدیریت مالی رضاتهرانی بخر،هردویکی اندتقریباهرکدوم بخری ضررنمیکنی.....یاعلی
                                        • ا
                                          امیر
                                          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶
                                          آقا امید این کتاب مدرسان شریف و رضا تهرانی که فرمودید یعنی ما فقط درس مدیریت مالی این کتاب را بخریم یا کلیه درسای حسابداری را بخریم
                                          • ا
                                            امیدبه امیروسیروان
                                            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲
                                            سلام،جواب کامنت گذاشتم امیرجان؟؟؟؟درجواب سیروان منم مالی ضعیفه اماباتمرین،خوب میشی،حجم مدرسان کمتره،حدودا200صفحه،باخودته،هرکدوم داشته باشی فرق نداره،چیزی که بخوای یادبگیری می گیری،مدرسان کم حجم تره،نکات مهم هم داره.....یاعلی
                                            • ا
                                              امیر
                                              ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷
                                              آقا امید لطفا جواب بفرماید
                                              • ا
                                                امیدبه امیر
                                                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱
                                                سلام ،آقاامیرواقعاتاالان،آگهی مطالعه کردی،منظورازعمومی فقط تست هوش،کامپیوتر، هستش،بانکداری,اقتصادخردوکلان،مبانی سازمان ومدیریت که کلی زده(مدیریت)،مدیریت مالی کل منابع امتحانی آزمون هستند،سال93همه دروس بودن،بجزمدیریت مالی ،که بهترین کتاب هاکتاب رضاتهرانی،مدرسان شریف که بالا90تست هاشون یکی هستند.درسنامه رضاتهرانی راحت تروشفاف ترهستش ،به امیدموفقیدشمادوست عزیز،التماس دعادارم،واقعامن محتاج این کارم،سرپرست خانواده ام هستم،هرسوالی باشه درخدمت شمادوستان ،هستم......یاعلی
                                                • س
                                                  سیروان
                                                  ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵
                                                  سلام امید جان. اخرین سوال. من مالی ضعیفم. کتابه تهرانیم خیلی حجمش بالاست. به نظرت مدرسان کوتاه تر و مختصر تر توضیح نداده و بهتره با توجه به اینکه وقتمون کمه مدرسانه بهتر نیست؟

                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                  ثبت پاسخ