استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (ثبت نام جدید آزمون)

۴۱۵۸۰ نظر

استخدام شهرداری ها

استخدام شهرداری ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود. استخدام در هر کدام از شهرداری ها پس از مشخص شدن ظرفیت جذب آن استان مشخص شده و پس از تعیین تکلیف از سوی متولیان آزمون اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صورت میگیرد. اگر به دنبال اخبار استخدام شهرداری ها هستید مطالب و اطلاعیه‌های این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

 

 

خبر ۲۱ فروردین ۱۴۰۳-تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم،ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های ۱۰ استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

مشاهده اصلاحیه

لیست استان‌های الحاقیه به این شرح است: آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان

 

در این مرحله، ثبت‌نام جدید صرفا برای شغل محل‌های مندرج در الحاقیه فراهم است. ضمنا داوطلبانی که در مرحله قبل ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش تمام اطلاعات ثبت نامی (از جمله تغییر شغل محل) اقدام نمایند.

ثبت نام

 

مشاهده الحاقیه

 

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدام

 

زمان آزمون استخدام شهرداری‌ها

جدول زمانی آزمون استخدام شهرداری‌ها به شرح زیر است:

مرحله زمان
ثبت‌نام در آزمون ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صدور کارت ۷ خرداد ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
اعلام نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.


استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از سازمان‌های زیر نظر شهرداری شرایط ویژه‌ای برای استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان دارد. این شرایط از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با عنوان دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل آتش‌نشانی منتشر  شده است. از طریق لینک‌های زیر به دستورالعمل یاد شده و صفحه استخدام آتش‌نشانی  دسترسی خواهید داشت.

صفحات استخدامی شهرداری‌های کشور

در این بخش، شهرداری‌های کشور را به تفکیک استانی مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هر استان، اخبار و اطلاعات مرتبط  با وضعیت شهرداری‌های آن استان  را خواهید دید و می‌توانید نظرات همشهریان خود در رابطه با استخدام در شهرداری شهر محل سکونت خود را بخوانید.

 

منابع و سوالات مفید استخدام شهرداری‌ها

در این بخش منابع مطالعاتی برای شرکت در آزمون استخدام شهرداری و سپس مصاحبه  و گزینش این آزمون برای شما قرار داده شده است.

 

استخدام شهرداری ها

شهرداری به عنوان رکن نظم دهنده به ساختار یک شهر و مسئول رسیدگی به اوضاع احوال شهر مطرح است. از این رو جذب نیروهای متخصص و کارآمد را می‌توان مهم‌ترین عامل برای رشد و ترقی یک شهر دانست. استخدام شهرداری ها با برگزاری آزمون و رعایت تشریفات انجام می‌شود. شهرداری ها پس از برگزاری آزمون استخدامی با انجام مراحل مصاحبه و گزینش فرایند جذب نیروی متخصص مورد نیازشان رو تکمیل می‌کنند.

از این رو می‌توان گفت استخدام شهرداری شدن کار پیچیده‌ای نیست. فقط باید منتظر زمان برگزاری یک آزمون باشید. در این صفحه تمامی اخبار لازم برای آگاهی از زمان استخدام شهرداری ها را به شما خواهیم داد.

استخدام شهرداری زنجان و دیگر استان‌های کشور برای امسال برنامه ریزی شده بود که بنا به دلیلی این آزمون به تعویق افتاد. اما استخدام شهرداری یک امر غیر قابل تغییر است. زیرا هر ساله با بازنشسته شدن برخی نیروها نیاز به جایگزینی آنها در ساختار شهرداری های کشور به وجود می‌آیند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شهرداری‌ها
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام شهرداری‌ها
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدام شهرداری ها در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۱٬۵۸۰ نظر برای استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (ثبت نام جدید آزمون)

  • ب
    به رعنا خانم
    ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۰۴
    رعنا جان در مورد انسان شناسی و اعتقادی چی پرسیدن ازتون؟ اگه لطف کنی یکم راهنمایی کنی دقیقا چی باید بخونیم تو این زمینه ممنون میشم.
    • r
      raana
      ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶
      دوست عزیز تو پست های قبلی ذکر کردم عدل خداوند رو پرسید و اینکه شکست انسانی از دید شما چیه و اینکه اگه یک هدف داشته باشی تلاش و لجاجت رو چطور بیان میکنی و یکی هم اصول دین رو پرسید و راههای شناخت خدا .دوستان یک جزوه داره تامین اجتماعی اینا همه اونجا ذکر شده البته بنده برا تامین اجتماعی اینو خونده بودم ولی محتواش یادپ بود به نظرم یک ورق بزنین چون با مثال همه رو توضیح داده و باعث میشه ذهنتون باز شه و نیاز انسان به اصول دین رو گفته منم از همین سایت قبلنا برداشته بودم
      • ب
        به رعنا خانوم
        ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹
        میشه این جزوه رو بفرستید ما هم استفاده کنیم؟از مدیران میخوام کمک کنن جزوه رعنا خانوم با مثال رو بهمون برسونن
        • م
          مدیر
          ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳
          با سلام
          برای دانلود سوالات ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید.
          با تشکر
        • .
          ......
          ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳
          مرسی رعنا جان. خیلی لطف کردی. شما واقعا حقته که قبول شی. چون اطلاعاتت ماشاا... خیلی زیاده. موفق باشی
      • م
        محیط زیست آبادان
        ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۷
        سلام دوستان عزیز
        کسی میدون فرق بین انسان منطقی و واقع بین چیه؟
        ممنون
        ومن الله توفیق
        • ع
          علی
          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۷
          سلام .من فکر میکنم انسان منطقی با استفاده از منطق و دلیل و برهان های ذهنی اش همه مسال را حل میکنه و برخودش با همه مسائل فقط از روی عقل و حساب و کتابه(منطق خودش).ولی انسان واقع بین حقایق را میبینه و به خودش دروغ نمیگه ولی لزوما ادم واقع بین نمیتونه مسائل را حل کنه چون قدرت تحلیل و بررسی منطقی با ذهنش نداره فقط حقایقو میبینه بد و خوب را تشخیص میدهد.به نظر من کلا قیاسه مع الفارغه.نمیدونم به هم هیچ ربطی ندارن
          • r
            raana
            ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶
            در تکمیل نظرتونانسان واقع بین خب همه ماهاذاتا واقع بین هستیم و واقع بین بودن مثل فطرت انسانی در همه ماها هست و انسان منطقی همینطور که فرمودین یعنی کسی که از روی یکسری قاعده و قانون و ...تصمیم درست میگیره پس ما برای این حقایقی که انسان واقع بین میبینه نیاز به منطق داریم یعنی ما مثلا همه معتقدیم که خدا هست از قدیمهم همه به یک نیروی غیر انسانی اعتقاد داشتن حالا ماه پرست و خورشید و .... ولی به هر حال به نیروی دیگه اعتقاد داشتن این منطق بود که اومد این حقیقت رو توجیه کرد و رید به خدای یکتا .البته اینا توجیح من هستن .حتی تو زندگی خودمونیم همه ما واقعیت هارو میبینیم ولی اینکه چقد در راه درست با توجه به منطق و عقلمون قدم برمیداریم متفاوت هستیم
          • h
            hamed
            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۵۰
            انسان منطقی بر اساس عقل و منطق تصمیم میگیره و برا خودشه ولی انسان واقع بین تصمیم گیریش میتونه برا بقیه هم باشه. منکه اینو گفتم.
          • خ
            خوزستان
            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۳
            کسی به استانداری خوزستان مراجعه نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مردیم والا
            • م
              میلاد ـ خوزستان
              ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۸
              سلام
              تو صفحه قبل توضیح دادم
            • r
              raana به حمزه آذربایجان
              ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۷
              والا من نمیگم راحت بود چون از اونجایی که من دیدم از بچه های ردیف شغلی من تو قسمت تخصصی بعضیا راضی نبودن من خودمم چون تدریس داشتم تونستم جواب بدم ولی در کل از روال مصاحبه خوشم نیومد مباحث اعتقادی و روانشناسی من اسون نبود چون میدونستم و چی باید بگم و تو این زمینه مطالعه دارم برام راحت بود ببینین بحث آسون و سخت بودن نیست که مهم نظر مسولین هست ولی من ترجیح میدادم بحا این سوالا و اینکه جو رو صمیمی کنن بیشتر رسمی کنن و مصاحبه انفرادی باشه خدا شاهده من انقد پا شدم صندل کشیدم جلو با اون چادر اعصابم داغون شد یعنی چی همه داخل بودن حتی یکی نبود بگه برو قسمت احکام خودمون میدیدیم خالیه میرفتیم من از سیستمی که اونجا پیاده شده بود اصلا راضی نبودم برامم مهم نیست سوال سخت باشه یا راحت چون یا برا همه سخته یا برا همه راحت برا من به شخصه رونده مصاحبه مهم بود انشالله که همه موفق باشیم و همینجا خبر خوب بهم بدیم.
              • ح
                حمزه آزربایجانی
                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۸
                بله مهم نظر مصاحبه کننده هاست و نمره ای که میدن و نتایجی که اعلام خواهد شد وگرنه بعضیا اونجا برای تضعیف روحیه رقبا از خودشون دم میزدن و از راحتی سوالات میگفتن ولی مهم نتایج هستش... انشاله همه موفق بشن مخصوصا رعنا خانم که استادن
              • ا
                انزلیچی
                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۳
                سلام به دوستان گیلانی........آیا واسه شما هم برگه زمان مصاحبه رو از طریق پست براتون آوردن؟ چه با کلاس شدن دست اندر کاران استانداری!!!!!!!!!!!!!
                • ر
                  رشت
                  ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۲
                  نه. چی نوشته توش؟
                  • گ
                    گیلان
                    ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۳
                    سلام بله امروز پست دعوتنامه برای مصاحبه آورد
                    • س
                      سایه
                      ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۶
                      پس چرا واسه ما نیاوردن؟چیز خاصی نوشته؟
                      • پ
                        پژمان
                        ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۶
                        روز تعطیل و پست؟؟!!
                        • گ
                          گیلان
                          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۰۴
                          بله روز تعطیل آوردن برای منم عجیب بود،
                          چیز خاصی نداشت همون متن پیامک بود
                        • م
                          محمد
                          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۳۰
                          دوست عزیز واسه شما پست کردن!!دوستان انزلیچی هم زنگ زدن هم دعوتنامه!!!
                        • ا
                          انتظارفرج
                          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۴
                          سلام دوستان وقت به خیرکسی اززمان مصاحبه شهرداریهای خوزستان خبری نداره؟؟؟؟
                          • م
                            میلاد
                            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹
                            سلام دوست عزیز
                            والله انقد طولانی شده که دیگ حد ندار...
                            امیدوارم تو این هفته اعلام بش
                          • ح
                            حمزه آزربایجانی
                            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵
                            سلام دوستان. من تعجب میکنم از بعضی دوستان که میان اینجا و از آسون بودن مصاحبه دم میزنن! نه عزیزان اینطورم نبود با این ذهنیت نرید مصاحبه خوب بخونید.. شاید رشته بعضی ها آسون بودهکه انقدر خوشحالن... اتفاقا سوالا برا من به شخصه آسون نبود و تو بعضی قسمتها سخت هم بود.. زبان آسون بود??!! یا عقیدتی با اون سوالهای مربوط به معاد و انسانشناسی و فلسفه آسون بود??!! یا سوالات تخصصی رشته که 10 تا سوال پرسید سه چهارتاش واقعا سخت بود آسون بود??! نه با اینکه من خودم خوب هم مطالعه کرده بودم قبلش در هر حال این تصور که میرید خونه خاله و گپ زدن و اینا نه اینطور نیس.. خوشحا
                            • r
                              raana
                              ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
                              دوست عزیز من از قسمت اعتقادی واقعا راضی بودم چون برا من انسان شناسی بود خود حاج آقا هم بهم گفتن واقعا عالی بود به نظر خودمم عالی بود چون چیزایی بود که فلسفی بود و یک چیزایی بود که از باورات میگفتی و اصلا نیاز به مطالعه نداشت مبحث قوانین هم خب راحت بود ولی اصلا به جوابا گوش نمیکرد و بنده به شخصه دوست داشتم سوال اینکه تو شهرداری چه کاری میتونی انحام بدی رو استاد متخصص میپرسید چون من هر چی میگفتم براشون فک نمیکنم قابل فهم باشه البته برا همین چند مورد که قابل درک باشه رو هم عنوان کردم روانشناسی هم چون من زیاد کتاب میخونم میدونم چی به چی بود مثلا وقتی پرسید اگه یک دوستت به اون یکی توهین کنه چه برخوردی با شخص خطاکار میکنی من میدونستم که رابطه ها و حفظ رابطه ها از هر چیزی مهم تره و من باید کاری کنم که دوباره رابطه هر سه ما خوب شه و من باید کاری کنم که طرف خطاکار خودش کتوجه خطا بشه تا حدی که خودش در جهت جبران در بیاد و با دوستی که مورد توهین قرار گرفته باید طوری صحبت کنم که سعی کنه طرف خطاکارو ببخشه و نگم حق با توست و فلان تا بیشتر حق رو به خودش بده و حس بخشش کمتر شه البته اونجا کامل توضیح دادم ولی مهم همون حفظ رابطه بود و وقتی گفت چه کارهایی از دستت برمیاد باید بگم انسان باید واگرا فک کنه و همگرا زندگی کنه و کلی مثال زدم و بعد گفت دو دقیقه حرف بزن من از امید و تلاش حرف زدم به شخصه به نظر من راحت بود قسمت تخصصی هم که خب من تدریس کرده بودم و کاملا آماده بودم ولی از روندش خوشم نیومد باز هر کسی نظری داره و نظر همه محترمه .
                              • ح
                                حمزه آزربایجانی
                                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۹
                                من هم برای مصاحبه آمادگی خوبی داشتم ولی خب قبول کنید راحت و آسون نبود. در ضمن شرایط مصاحبه برای خانم ها با اقایون شاید فرق داشته باشه... از ما یه سری سوالات پرسیدن انگار انتظار داشتن سالها تجربه کار داشته باشیم.. در هر حال موفق باشید
                              • h
                                hamed
                                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۳
                                سلام.اعتقادی دو تا سوال از من پرسید مبطلات نماز و نماز جمعه بعد گفت به سلامت بعد دیدم بهم 3 تا 5 داد.قوانین گفت شهرداری چیه وظایفش وقوانین مربوط به رشتت وگفت چیکارا میکنی برا شهری که قبول شدی و.... گفت خوب بود.تخصصی هم چون خودم تدریس کرده بودم عالی ج دادم خودش گفت از قبلیا بهتر بودی.کامپیوتر اول مدرکمو نگا کرد بعد وردو ایکسل بود.راحت بود در مورد نمودار میانگین و سطر اول پاراگرافو نیم سانتی بکش جلو...در مورد زبان از کتاب یه صفحه شانسی باز کرد چند خط خوندم عمومی بود.روانشناسی خوب نبود نمیدونم شایدم خوب بود گفت بیو گرافیتو بگو بعد شاخصترین اشتباه زندگیت بعد فرق انسان منطقی با انسان واقع بین بعد یه توالی عددی داد برا هوش درست ج دادم گفت ولی راه حلت اشتباس. اعداد 1و2و3و6و12و؟؟و48 که جواب میشد 24.
                                • م
                                  محیط زیست آبادان
                                  ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۶
                                  سلام دوست عزیز
                                  ممنون از راهنمایی هاتون
                                  میش محبت کنید فرق بین انسان منطقی و واقع بین رو توضیح بدید
                                  ومن الله توفیق
                              • گ
                                گیلانی
                                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹
                                سلام
                                دوستانی که مصاحبه دادن
                                یه سوال داشتم
                                قبلش فرمی حاوی نوشتن معرف و اشنا رو دادن برای پرکردن؟
                                تشکر
                                • گ
                                  گیلان
                                  ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱
                                  نه جانم. اون تو مرحله گزینش هست
                                  • س
                                    س
                                    ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶
                                    سلام.من حقوق تالشم.احکامم میپرسن؟اعتقادی منظور عقاید شخصیمونه؟وسوال تخصصی رشته ما چیا میتونه باشه؟
                                    • س
                                      س
                                      ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸
                                      بستگی داره چه رشته ای قبول شده باشی در حیطه همون میپرسن
                                      • گ
                                        گیلانی
                                        ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶
                                        تشکر
                                    • ه
                                      هادی
                                      ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹
                                      سلام به همه
                                      یعنی120نفر مصاحبه شونده لرستانی کسی خبر نداره کی نتیجه اعلام میشه.یعنی کسی از لرستان اینجا نیست؟؟؟!!؟!!؟؟!!!!! '!!!'''''!!!!!'!!؟؟؟؟؟!!!
                                      • ل
                                        لرستان20
                                        ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
                                        سلام
                                        شما هم یکی از اون 120 نفر هستی دوست عزیز شما خبری بده.
                                        تا جایی که خبر گرفتیم میگن تهران اعلام نمیکنه و گفتن احتمال زیاد این هفته نتایج بدن
                                      • آ
                                        آزربایجانی
                                        ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷
                                        سلام و خسته نباشید به همه اعضای محترم سایت.
                                        از همه عزیزان استان آزربایجان شرقی خواهش میکنم که تجاربشون رو با ما به اشتراک بزارن.
                                        انتظار از شما خیلی بیشتر هست.
                                        ازتون ممنونم.
                                        • ف
                                          فارس
                                          ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰
                                          یه روزی یکی از بچه ها اومد با یه لحنی گفت انتظار از بچه های فارس بیشتر از این بود و کنایه زد به ما. کلا سیستم مصاحبه رفتن همینجوره. تا قبل از مصاحبه چون نگرانی و استرس داری و دوس داری بدونی چی میپرسن و دنبال موفقیت خودتی میای میپرسی که بچه ها چرا چیزی نمیگید.
                                          اما همین که مصاحبه تموم میشه شروع میکنی به نذر و دعا و کلا سایت رو فراموش میکنی. من زمان مصاحبه ام اومدم مباحث راه ساختمان رو گذاشتم اینجا. از دعای خیر همین بچه ها بود که عنایت خدا شامل حالم شد و قبول شدم.
                                          • آ
                                            آزربایجانی
                                            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵
                                            البته اینم بگم من بیشتر شخص خاصی رو مد نظر داشتم که گفتم انتظار از شما بیشتره.
                                            همینجا به شما قول میدم بعد مصاحبه با همین نام کاربری بیام و تجاربم رو بنویسم.
                                            و یه چیزی رو هم که مطمعنم این سایت یکی از دلایل اصلی قبولی من بود
                                            و دینم رو به اعضای این سایت ادا میکنم.
                                          • r
                                            raana آذربایجان شرقی
                                            ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹
                                            بنده که صفحه قبل سوالاتی که از من پرسیده بودن رو تا جایی که یادم بود ذکر کردم منتها از بعضی
                                            از بچه ها که کامپیوتر هم پرسیدهبودن فرق دانلود و آپلود بود و اینکه تصویر صفحه کامپیوتر رو عوض کنید و اصول دین و راههای شناخت خدا و اثبات معاد و اینکه معاد و نبوت چه تاثیری تو زندگی داره و اینکه تلاش زیاد و لجاجت رو در هدف چه برداشتی داری و شکست انسانی یعنی چی از کی از لچه ها پرسیده بودن ماده20به چی رسیدگی میکنه درکل راحت بود ولی خیلی هر کی هرکی بود و این اصلا خوب نبود
                                            • آ
                                              آزربایجانی
                                              ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲
                                              بازم ممنون که چند تا سوال دیگه رو هم نوشتین برامون.فرقی نمیکنه سوالاتی که زحمت میکشین مینویسین،از شما پرسیده شده یا دوستانتان.
                                            • ا
                                              ارزو
                                              ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵
                                              سلام دوست عزیز.من تو کامنت های قبلی گفتم هر چی که یادم بود.ولی باز اگه سوالی تو ذهنتون.هست بپرسید
                                              • آ
                                                آزربایجانی
                                                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵
                                                بله استفاده کردم از پست قبلی شما.من سوالی تو ذهنم نیست،ولی اگه شما چیز جدیدی به ذهنتون رسید لطف کنید و بنوییسد.مرسی.
                                              • ش
                                                شرقی
                                                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۳
                                                ببین دوست گرامی من همه سوالاتی رو که ازم پرسیدن رو دقیقا یادمه خیلی هم دوست دارم تجربه مصاحبه رو برای دیگر استانها قرار بدم ولی میبینید که همه بصورت کلی از روند مصاحبه مینویسن یعنی این روند توتموم استانها هست بجز استثناچندنفر . یعنی این شبه وجود دارد که رقبا......مگر اینکه شخصی مطمئن ازقبول شدنش باشه شما از ماها دلگیر نشین.
                                                • آ
                                                  آزربایجانی
                                                  ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲
                                                  بله متوجه هستم.برا همین قدر هم که محبت کردین و نوشتین ازتون ممنون هستم.ایشالا قبول میشین،جا نداره دلگیر بشم.شما که بزرگواری کردین و تجربه تون رو نوشتین خودش خیلیه.
                                              • ه
                                                همدان
                                                ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۵
                                                استان همدان کسایی که رفتن مصاحبه ی هسته گزینش لطفا بگن چیا پرسیدن
                                                • ب
                                                  به سامان
                                                  ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۰
                                                  سلام از کدام شهر؟
                                                  • r
                                                    raana آذربایجان شرقی
                                                    ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶
                                                    ولی به نظر من همونطور که شلوغ بودن حواس مارو پرت میکرد حتی خود مصاحبه کننده ها هم حواسشون پرت میشد اصلا گوش نمیکردن مثلا سوال اینکه من تحلیلگر چه کارا میتونم انجام بدم رو بخش قوانین شهرداری پرسید و چون من تخصصی جواب میدادم اصلامتوجه نمیشد من چی میگم و اصلا فرصت نمیداد جواب بدم من کلا خوشم نیومد من مصاحبه زیاد رفتم هیچکدوم اینطور نبود استرس داشتن بهتر از حواس پرت شدن و شیر تو شیر بودنه اصولا باید یک برگه مصاحبه به شخص من تخصیص میدادن و یک مرحله رو که من ردکردم فرم من به مرحله بعد اختصاص داده میشد نه اینکه هر بخش قاطی پاتی مینوشت و بعد بیان تو یک برگه ثبت کنن خود نحوه مصاحبه اینا نیاز به تحلیل سیستم داشت اونجام خواستم بگم کار یک تحلیلگر اینه که روال کار و کار زاید رو کاهش بده نمیدونم من خوشم نیومد ترجیح میدادم تک تک بریم مصاحبه مثلا بخش زوانشناسی داشتیم در حالیکه اینا اصلا به زبان بدن ما توجه نکردن انقد شیر تو شیر بود
                                                    • ش
                                                      شرقی
                                                      ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲
                                                      سلام بنظر من طرز مصاحبه طوری بود که امتیازات یکسان به تمام داوطلبان پخش میشه حالا هرکی خوب باشه میاد بالا . سوالات درکل براهمه یکی بود شاید درجز یه خورده فرق میکرد . فکرکنم همه باسوالات تخصصی رشته و قوانین مشکل داشتند
                                                      • r
                                                        raana
                                                        ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۷
                                                        من کلا با هیچ یک از سوالات مشکلنداشتم به نظرم خیلی راحت بود و اصلا نیاز بهمطالعه نداشت تخصصی ما کتبی بود و خیلی هم راضی بودم منتها میتونست اون قسمت هایی که شفاهی بود تک تک پرسیدهرشه نه همه با هم خب دیگه اینجور چیزها سلیقه ای هست من استرس نداشتم که با این نوع مصاحبه بگم استرسم کم شد دوست داشتم به سوالای که پرسیده میشه خوب توجه شه و نظرات و به جوابهای من با دقت گوش داده شه.به هر حال دستشون درد نکنه به شخصه با بنده همیشه محترمانه برخورد شد و تمام تلاششون این بود که کمکی کرده باشن
                                                        • ش
                                                          شرقی
                                                          ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷
                                                          شاید اگه تو اعلام نتایج کتبی یه ذره شفاف سازی میشد مثلا هر داوطلب دقیق میدونست از بین 3داوطلب نفر جندمه الان قضاوت درمورد احتمالات قبولی یکم سبکتر میشد.
                                                        • م
                                                          میلاد -خوزستان
                                                          ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۸
                                                          سلام
                                                          بازم چقدر خوب مصاحبتون و دادید و ازدرگیری ذهنی واس مصاحبه آزاد شدید و دیگ میمون اعلام نتایج...
                                                          ما خوزستانیا هنوز اندر خم اعلام زمان مصاحبه هستیم واقعا جو خیلی بدیه خصوصا اینکه انقدرم این اعلام زمان طول کشیده
                                                          • e
                                                            elahe
                                                            ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۹
                                                            اره... متاسفانه روند مصاحبه اتاقش و ... خوب نبود... یه آب معدنی هم ندادن دستمون... اومدنی که که صندلی برای نشستن نبود... تو اتاق مصاحبه هم تا نمی گفتی من کجا برم کسی دنبالت نمی گشت.... از مرکز استان اونم استانداری که واسه هر ورود یک شخصیت سیاسی تا ده روز بریز و بپاشه ...همچین رفتاری برای مصاحبه شوندگان در خور شخصیت نبود...
                                                            • r
                                                              raana
                                                              ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۷
                                                              الهه جان منم با شما موافقم درسته مصاحبه من خوب بود ولیمن انتظار داشتم حرفه ای برخورد شه نه اینطوری شیر تو شیر .من موقع جواب دادن انقد رفت و آمد بود مدام پا میشدم صندلی میکشیدم جلو بعد دوباره میشستم نمیدونم من انتظار داشتم خیلی رسمی برخورد شه نه صمیمی چون صمینیت تو مصاحبه جایی نداره و اصلا نیازی نیست این به شخصه نظر منه.به هر حال دستشون درد نکنه اونطور که تو سایت دیدم خیلی از مسولین جوابگوی شرکت کنندگان نبودن ولی استان ما خدایی همیشه با صبوری جواب داده منکه این یک ماه خیلی رفتم استاتداری خیلی تماس گرفتم خیلی محترمانه رفتار شد با من و بابت این خیلی خیلی خوشحالم که مسولین استان ما برخورد محترمانه با ما داشتن.
                                                            • آ
                                                              آتنا
                                                              ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۲
                                                              سلام. رعنا جان میشه لطف کنید بنویسید سوالای تخصصی و icdl که ازتون پرسیدن چی بود؟
                                                              • r
                                                                raana آذربایجان شرقی
                                                                ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳
                                                                آتناجان از ما icdl نپرسیدن گفتن رشته نرمافزارینو بلدین برا تخصصی هم که کتبی بود تحلیل سستم دانشگاه بود که uc و نمودار توالی خواسته بود و برا پایگاه داده هم هم دوتا جدول بود که گفته بود مثلا این سطر رو اضافه کنید بعد گفته بود میانگین نمرات ریاضی و ماکزیمم نمرات ریاضی رو به جدول اضافه کن و بعد یک sp گفته بود بنویسید والا دقیق یادمنیست ولی تو همینسطح بود
                                                            • ح
                                                              حامد
                                                              ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵
                                                              سلام.مصاحبه آذربایجانشرقی تو6 بخش بود ولی من اینجور فهمیدم که تو هربخش سقف امتیاز متفاوته. مثلا برا زبان یه نفر مصاحبه کننده و 5 نمره، برا کامپیوتر یه نفر مصاحبه کننده و 5 نمره، برا اعتقادی یه نفر یه نفر مصاحبه کننده و 15 نمره، برا روانشناسی یه نفر مصاحبه کننده و 25 نمره، برا قوانین شهرداری یه نفرمصاحبه کننده و 25 نمره، برا تخصصی یه نفر مصاحبه کننده و 25 نمره.
                                                              • ح
                                                                حمزه آزربایجانی
                                                                ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱
                                                                مطمئنی آقا حامد??من نمره های زبان و کامپیوتر رقیبامو دیدم که از 5 بودن درسته ولی تخصصی ها و شهرداری رو ندیدم
                                                                • ح
                                                                  حامد
                                                                  ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۴
                                                                  بله صدر صد.آقا حمزه چون بخش احکام نمره رو دیدم سه تا نمره میداد.برا بعضیا 3 تا 5 داده بود و برا بعضیا متفاوت بود.
                                                                  • ح
                                                                    حامد
                                                                    ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲
                                                                    نمره زبان و کامپوتر تو چه رنجی داده بود به رقیباتون؟
                                                                    • ح
                                                                      حمزه آزربایجانی
                                                                      ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶
                                                                      تو زبان به یکی 5 داده بود به یکی 3 و نیم تو کامپیوتر هم به یکی 5 داده بود...
                                                                  • م
                                                                    مهدی
                                                                    ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱
                                                                    دوستان آذربایجان شرقی میشه لطف کنن تجربیاتشونو بیان کنند، ممنون میشم.
                                                                    • r
                                                                      raana
                                                                      ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۱
                                                                      بخش روانشناسی:خودتو معرفی کن بعد دوتا از دوستای صمیمی خودتو معرفی کن و بعد حالا اگه یکی از اونا به اون یکی توهین کنه چه برخوردی باهاش میکنی بعد گفت من دو دقیقه سکوت میکنم شما از چی دوست داری بحرفی بعد گفت چه کارای دیگه ای از دستت برمیاد. قسمت زبان خودتو معرفی کن بعد یک متن داد گفت بخون و ترجمه کن.بعد قوانین سازمان شهرداری هارو بگو و بعد کدوم کمسیون به خلاف ساختمانا رسیدگی میکنه کدوم وظایف شهرداری رو بیان میکنه رابطه شهرداری و شورا و بعد قسمت تخصصی سیستم دانشگاه را تحلیل کن اکتورهاش و u.c مدل و نمودار توالی رو بکش بعد دوتا جدول داده بود بعد چنتا سوال از اسکیوال داده بود که محاسباتی بود میانگین رو بدست بیار و چند سطر اضافه کنه و sp داده بود اینا سوالاتی بود که یادم بود کامپیوتر از ماها نپرسیدن
                                                                    • م
                                                                      میلاد ـ خوزستان
                                                                      ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲
                                                                      سلام دوستان عزیز خوزستانی
                                                                      با یکی از دوستانم که اخیرا مراجعه حضوری به استانداری داشته بودن صحبت کردم، ایشون گفتن زمانیک به استانداری رفته بودن، ورودیه استانداری حتی بهشون اجازه وارد شدن نداده بودن و فقط بهشون یه شماره تلفن داده بودن که زنگ بزن و سوالشو بپرس. دوست منم با شماره همراهش همونجاهرچی زنگ میزده کسی جواب نمیداده بعد با کلی اصرار از تلفن انتظامات ورودی استانداری، با شماره تماس میگیر و جوابشو میدن...
                                                                      در جواب سوال دوستم در رابطه با زمان اعلام مصاحبه بهش گفته بودن که بررسی پروندها داوطلبین خیلی وقت تمام شده و الان در حال تکمیل اسامیه مصاحبه کننده ها و زمان و مکان مصاحبه هستیم و طبق صحبت های اون آقا و برداشت شخصی بنده انشالله این هفته شاهد اعلام زمان خواهیم بود...
                                                                      انشالله
                                                                      ومن الله توفیق
                                                                      • r
                                                                        raana
                                                                        ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۳
                                                                        سلام دوستان.شرمنده من امروز برگشتم خونه به نت دسترسی نداشتم ولی تو همون جلسه مصاحبه سوالاتی که ازم پرسیدن رو به دوستان گفتم و خواهش کردم که تو سایت ذکر کنن.من مصاحبه زیاد رفتم نظرات دوستانرو خوندم این درسته که مسولین استان همیشه با خوش رویی برخورد کردن ولی بنده به شخصه از روند مصاحبه خوشم نیومد همه با هم همزمان من زبان جوابمیدادم بغل دستیم احکام و ... خیلی شلوغ بود من صدای خودمو نمیشنیدم چه برسه به مصاحبه کننده من مصلحبه های زیادی رفتم ولی این تنها مصاحبه ای بود که این شکلی بود نمیدونم ولی من خوشم نیومد
                                                                        • د
                                                                          دماوند
                                                                          ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱
                                                                          شلوغی باعث شده بود استرس نباشه
                                                                          • ح
                                                                            حمزه آزربایجانی
                                                                            ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵
                                                                            آره منم قبول دارم هم برخوردشون خوب و محترمانه بود هم استرس کم بودخوب بود.. ولی نوع سوالات و امتیازدهی شفاف نبود.. مثلا از من تو قسمت روانشناسی معدل لیسانس و فوق و دانشگاهمو پرسید درصورتیکه شاید نیاز نبود ولی تو قسمت مصاحبه تخصصی رشته ام اصلا از معدل و دانشگاه و مدارک و مقاله هیچی نپرسید.. حتی من خاستم مدارک و مقاله هامو نشونش بدم یه جورایی ناراحت شد انگار زیرمیزی میخواستم بدم... خودمم تعجب کردم.. ازین لحاظ خوب نبود
                                                                        • !
                                                                          !!!
                                                                          ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۱۹
                                                                          اقای داوطلبی از دیار میرزا اول فامیلی شما ص نیست فکر کنم شما را بشناسم
                                                                          • خ
                                                                            خوزستان
                                                                            ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۱
                                                                            سلام بچه ها . من مسئول خدمات مالی قبول شدم . برای مصاحبه چی باید بخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا کمکم کنین.مرسی
                                                                            • م
                                                                              مدیر
                                                                              ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۲
                                                                              با سلام
                                                                              برای مطالعه تجربیات دوستان اینجا کلیک کنید
                                                                              با تشکر
                                                                              • م
                                                                                م
                                                                                ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۰۰
                                                                                سلام چه شهری هستی؟
                                                                              • ح
                                                                                حمزه آزربایجانی
                                                                                ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۲
                                                                                دوستان آذربایجانی نتایج مصاحبه کی اعلام میشه?? روز مصاحبه پرسیدین?
                                                                                • r
                                                                                  raana
                                                                                  ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳
                                                                                  والا آقای سانیانی فرمودن ده روز دیگه منم گفتم چه فعال!!!!!!!! چندماهه مصاحبه تکلیفش مشخص نبود ماشالله چه زود نتایج اعلام میشن.خخخخخخخخخ

                                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                ثبت پاسخ