پرداخت تمام مطالبات فرهنگیان استان قزوین

۱ نظر

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین حسنعلی اصغری با اعلام این خبر گفت: هر ساله بخش عظیمی از مطالبات فرهنگیان باقی می‌ماند که سال گذشته طی یک اقدام نادر با تدبیر وزیر آموزش و پرورش تمامی مطالبات فرهنگیان استان شامل حق التدریس، خرید خدمت و شاغلان در ادارات تا پایان سال پرداخت شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: همچنین پاداش خدمت بازنشستگان پیش از سال ۹۹ به طور کامل تسویه شد و مابقی مطالبات بازنشستگان سال ۹۹ نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد.

اصغری از رتبه بندی فرهنگیان از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: این قانون در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و به منظور رعایت شان معلمان پس از وقفه چند ساله اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس این طرح، معلمان همچون اساتید دانشگاه در گروه های مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تقسیم بندی شده اند و هر گروه امتیازهای ویژه خود را خواهند داشت.

این مسئول اضافه کرد: سوابق و مدرک تحصیلی، شرکت معلمان در فعالیت‌های مدرسه، داشتن مقالات علمی و پژوهشی، خدمت در مناطق محروم بخشی از شرایطی بوده که برای رتبه بندی معلمان در این طرح در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به افزایش تعداد بازنشستگان در سال‌های اخیر، افزود: با توجه به این موضوع، جذب معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی در دستور کار قرار گرفته است.

اصغری افزود: به همین منظور در مهر ماه امسال هزار و ۵۰۰ نیروی جدید در مدارس استان مشغول به خدمت خواهند شد که از این تعداد ۴۹۸ نفر سال گذشته از طریق آزمون ماده ۲۸ در آموزش و پرورش استخدام شدند.

وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین برنامه‌هایی است که باید به طور جدی دنبال شود، تاکید کرد: این سند مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و همه زیرنظام‌ها و ساحت‌های مطرح شده در آن در جهت ارتقای وضعیت آموزش و پرورش است.

منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پرداخت تمام مطالبات فرهنگیان استان قزوین

  • ج
    جواد حراج چی
    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۰
    با سلام وخداقوت از مهر ماه 99 بازنشسته شده ام می خواهم بدانم پاداش خدمت من و بقیه همکاران فرهنگی چه زمانی پرداخت می شود ممنون میشم اگر اطلاعات دقیقی بدهید.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ