فراخوان و اعزام مشمولان رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی

۵ نظر

رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت دریافت کرده‌اند، باید در تاریخ ششم فروردین خود را معرفی کنند.


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تقی مهری در تشریح این خبر اظهار کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را دریافت کرده بودند، می‌بایست در تاریخ ۶ فروردین ماه سال ۹۹ خود را معرفی کنند و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند
وی گفت: مشمولان ساکن تهران بزرگ می‌بایست ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به سازمان وظیفه عمومی ناجا واقع در تهران- میدان سپاه و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده به وظیفه عمومی مراکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند.
سردار مهری افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.
وی بیان کرد: این دسته از مشمولان در صورتی که در تاریخ ذکر شده خود را معرفی نکنند، غایب محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خاتمه خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای فراخوان و اعزام مشمولان رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی

  • ب
    بهنام
    ۹ فروردین ۱۳۹۹، ۰۷:۴۱
    دوستان به خدا اگه همه با هم درخواست کنیم از مسعولان محترم مطمعنا به جواب میرسیم. واقعا با هیچ منطقی جور نیست سربازی اونم تو این وضعیت.
    یه راهی پیدا کنیم صدامون شنیده بشه اینجا که فایده نداره.
    حتی اگه بخوایم هم بریم تو این سن با نداشتن غیبت خرج خانوادمون رو کی بده. متاهل نیستم اما با حقوق 2 میلیون در ماه بارنشستگی پدرم خانوادم در عذابن من اگه ماهی 3 میلیون براشون درنیارم شبشون روز نمیشه. خدایا خودت به داد ما برس.
    • ع
      علی
      ۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹
      سلام.
      غیر از گروه های پزشکی و پیراپزشکی، الان (بعد از 6 فروردین 1399) میشه برگه سبز گرفت؟
      با پلیس +10 تماس گرفتم و گفتند فعلا برگه سبز به غیر از دو گروه بالا صادر نمی شود.
      • م
        محسن
        ۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۳۵
        بچه ها قضیه احتیاط چیه؟
        • ب
          بهنام
          ۷ فروردین ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳
          احتیاط چیه؟؟ منظورت چیه
          • ک
            کیهان
            ۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷
            از تاریخ اوال برج یک سال99تا اول برج4 تمامی رشته های پزشکی و امثال پرستاری و فوریت اجازه ترخیصی از سربازی رو ندارن الان بهداری ما2تا پرستارش به این شکل افتادن برج4ترخیصیشون

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ