افزایش حقوق ۵۰ درصدی شامل حال قرارداد شرکتی‌ها نمی‌شود

۲ نظر

تعدادی از پرستاران به استخدام شرکتی پرستاران در قالب قراردادهای ۸۹ روزه که در پی شیوع کرونا زیادتر شده، انتقاد کردند.
جمعی از پرستاران مشهدی در تماس با خبرنگار ایلنا، از قراردادهای ۸۹ روزه که در این روزها نیز به علت کمبود تعداد پرستاران، بر آن افزوده شده، انتقاد کردند.


به گفته آنها؛ مدت‌هاست دانشگاه‌های علوم پزشکی از استخدام رسمی پرستاران سر باز می‌زنند اما در بین قراردادهای کاری، استخدام‌های ۱۰۰ ساعته حقیقتاً ظلم و تبعیض در حق پرستاران است.
پرستاران می‌گویند: بعد از شیوع کرونا، استخدام پرستاران شرکتی به صورت قرارداد ۸۹ روزه را شاهد بودیم که ارزشی برای حق و حقوق اولیه پرستاران قائل نیست. ما در کنار بقیه پرستاران با بیماران کرونایی سر و کار داریم اما حتی همین افزایش حقوق ۵۰درصدی که شامل حال تمام پرسنل تبصره‌ای و یا پیمانی و یا طرحی و یا تمدید طرحی می‌شود، شامل حال پرستاران ۱۰۰ ساعته نمی‌شود.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای افزایش حقوق ۵۰ درصدی شامل حال قرارداد شرکتی‌ها نمی‌شود

  • د
    دلداری
    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳
    اگر حق پرستاران را بدهند پس کسانی که بر گرده پرستاران سوار هستند واز انها بیگاری می کشند از چه محلی می خواهند ارتزاق کنند اصلا پرستاران کرونا بگیرند و بمیرند به حال وزارت بهداشت چه فرقی دارد تعدادی از سر کردگان وزارت بهداشت شرکت تشکیل داده اند و تعداد زیادی پرستار را بصورت قراداد موقت بکار گرفته اند واز دولت حق و حقوقات کامل انها را می گیرند ولی به پرستاران وکادر درمانی ویگ دهم ان را نمی دهند در ماه یگ میلون به هر پرستار می دهند و سخت ترین کارها از آنها می کشند حق بیمه برایشان پرداخت نمی شود و هیچ خدماتی با این طایفه بیچاره نمی دهند اقای دولت این کسانی که به بیگاری گرفته شده اند فرزندان و سرمایه های این مرز و بوم هستند اینان افسران نظام سلامت هستند رحم کنید به فرزندان این مرز و بوم رحم کنید مطابق مقررات مرسوم در کشور و نظام پرستاری به این جوانان که به هزار امید در دانشگاه تحصیل کردهاند واز جانشان گذشته اند و بیماری را با خود به خانه هایشان برده اند و اکنون خانواده هایشان درگیر کرونا شده اند. حقوقشان را بدهید تا آنان با فکری ارام به مردم خدمت کنند
    • ا
      امید
      ۸ فروردین ۱۳۹۹، ۰۸:۴۶
      اتفاقا حقوق مزایا وانواع امتیاز قراردادهای شرکتی باید دوبرابرباشدچون موقت هست - تا بخش خصوصی قویترباشد ومردم دنبال مشاغل دولتی نروند

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ