۱۹ هزار نفر از نیروهای نهضتی شرایط شرکت در آزمون استخدامی را دارند

۲ نظر

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به دو مصوبه ۹۵ و مصوبه ۹۷ گفت: ۱۶ تا ۱۹ هزار نفر از نهضتی ها، شرایط شرکت در آزمون استخدامی نیروهای «حق التدریس، پیش دبستانی و نهضتی ها» مصوب مجلس را دارند.


دکتر شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بازارکار درباره استخدام، آموزش دهندگان نهضت و نیروهای پیش دبستانی گفت: براساس مصوبه سال ۹۵ نیروهای نهضتی ما حق التدریسی می شوند و براساس مصوبه سال ۹۷ نیروهای ما مثل نیروهای حق التدریس می توانند در آزمون شرکت نموده و استخدام شوند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی بدون آزمون و آموزش دهندگان با آزمون استخدام می شوند اظهار داشت: ۱۶ تا ۱۹ هزار نفر شرایط شرکت در آزمون استخدامی نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی و نهضتی ها را دارند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با تصریح اینکه این تعداد نفر کسانی هستند که از قبل از سال ۱۳۹۲ در آموزش و پرورش فعالیت داشته اند گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی حق الندریسان و پیش دبستانی بدون آزمون و نهضتی های فعال قبل از سال ۱۳۹۲ با آزمون می توانند به استخدام آموزش و پرورش در آیند.
وی تصریح کرد این شرایط برای آزمون استخدامی شامل نهضتی های قبل از سال ۱۳۹۲ می باشد و شامل کسانی نمی شود که بعد از سال ۹۲ به عنوان آموزش دهنده نهضت فعالیت خود را آغاز کرده اند.

منبع : بازار کار

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای ۱۹ هزار نفر از نیروهای نهضتی شرایط شرکت در آزمون استخدامی را دارند

  • پ
    پزیناز
    ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴
    چرا باید نهضتیها در ازمون شرکت کنند باید کاری کنیم ازمون برداشته بشه
    • خ
      خداوبندلو
      ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
      تکلیف تک دوره های غیر فعال چی میشه؟ حتما حذف میشن یافعلا مشخص نیس

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ