افزایش سقف سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۴۴ نظر

رئیس دانشگاه فرهنگیان از تهیه طرحی برای افزایش سقف سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح در انتظار امضای رئیس‌جمهور است.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص افزایش سن شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش(ماده ۲۸)، اظهار کرد: طرحی در حال بررسی است که شرایط سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد روند تصویب این طرح انجام شده است، گفت: این طرح توسط آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی تهیه شده و در انتظار امضای رئیس‌جمهور است.

خنیفر اضافه کرد: بر اساس این طرح، سقف سنی دارندگان مدرک کاردانی، ۳۰ سال، سقف سنی دارندگان مدرک کارشناسی تا ۳۵ سال، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد تا ۴۰ سال و دارندگان مدرک دکتری تا ۴۵ سال خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا «شما این طرح قبول را دارید؟»، بیان کرد: بحث ما قانون است یعنی قانونگذار ملاحظاتی دارد زیرا فارغ‌التحصیلان زیادی داریم که توان تدریس هم دارند و می‌شود به جای ۳۰ سال مانایی روی حداقل ۲۰ سال مانایی این افراد کار کرد.

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» پرسشی مبنی بر «شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟»، «حذف شرط سن از شرایط استخدام های دولتی»، «آموزش و پرورش پویا با استخدام معلمین تحصیلکرده از دانشگاههای برتر»، «مشکل استخدام جوانان با مدارک بالاتر از کارشناسی را حل کنید»، مطرح کردند.

 منبع : خبرگزاری فارس 

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۴ نظر برای افزایش سقف سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • ز
    زهرا
    ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
    سلام کسی که متولد 64/01/01 هستش میتونست هشتمین ازمون فراگیر استخدامی شرکت کنه تورو خدا حتما جواب بدین
    • خ
      خسته ی بد شانس
      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۰:۲۵
      نه نمی تونست شرکت کنه چون 5 ماه و 19 روز از 35 سال بیشتر میشد من خودم رتبه ی اول ازمون کتبی بودم به خاطر اینکه 14 روز سنم بیشتر بود ردم کردن

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ