کمبود ۵۰ هزار پلیس

۴ نظر

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناجا ۱۸ هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد، گفت: پلیس ۵۰هزار نفر کمبود نیروی انسانی دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی صبح دوشنبه در نشستی با فرمانده و مسئولان واحدهای انتظامی دامغان به میزبانی این ستاد بابیان اینکه نیروی انتظامی همانند دیگر نیروهای مسلح یک نیروی مقتدر با پشتوانه مردمی است، بیان کرد: لازم است که نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها حمایت شود و در راستای حفظ و تقویت این نیرو تلاش کنیم، زیرا تامین امنیت جامعه بر عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.
وی بابیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باوجود کمبود امکانات و تجهیزات در حفظ و تقویت امنیت در سطح جامعه تلاش می‌کند، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ و برقراری امنیت داخل کشور خدمات قابل‌توجهی داشته و این در حالی است که این نیرو ۱۸ هزار میلیارد تومان کسری بودجه و ۵۰ هزار نفر کمبود نیرو دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: مردم از عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایت دارند و این مهم نشان از فعالیت‌های خوب این نیرو در تمامی عرصه‌ها دارد که تلاش فرماندهان و کارکنان این نیرو را پررنگ‌تر نشان داده است.
حسن بیگی بابیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه اول است، گفت: مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان و بد خواهان نظام و مردم ایران روزبه‌روز آنان را رو به افول برده است و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح منطقه افزایش داده است.
در ابتدای این نشست سرهنگ سید رضا علوی فرمانده انتظامی دامغان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نیرو در طی چهارماهه نخست سال جاری ارائه داد.

 منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای کمبود ۵۰ هزار پلیس

  • ا
    احمداحمدی
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۱
    ازفارغ التحصیلان لیسانس هم استخدام کنین چهارساله منتظرم استخدام افسری بزنن عاشق نظامم ولی فقط دیپلم برمیدارین
    • ب
      بهران
      ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲
      لطفا استخدام افسری بزارید اخه ما چه گناهی کردیم که درس خوندیم چرا معیارها و ملاکهاتون مال عهد بوقه
      من 29 سالم شد و هر سال چشم انتظار استخدام افسری از 25 سالگی تا الان
      حاضرم با هر دیپلمه ایی که با شاخص های امادگی جسمانی و علمی شما همسان هست ازمون بدم با 18 سال سابقه ورزشی و مربیگری
      • س
        سلام خواهشا لیسانسم استخدام کنین مگه چی میشه
        ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۳۶
        کارشناسی
        • س
          سعید
          ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۰
          اخه چرا از لیسانسه ها نیرو نمی گیرید چرا از دیپلم آخه . ای بابا لیسانسه ها رو هم استخدام کنید این چ وضعشه

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ