ابلاغ دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای کارکنان سال ۹۸

۱ نظر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۸ اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجید مشکینی دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۸ کارکنان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.
در بخشی از این دستورالعمل آمده است: حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ یکم فروردین ۱۳۹۸ با اعمال ضریب ۵درصد نسبت به سال ۹۷ به علاوه مبلغ ۴ میلیون ریال ثابت در احکام حقوقی افزایش می یابد.
جداول مربوط به افزایش حقوق اعضای هیات علمی، کارکنان غیر عضو هیات علمی و ساعتی به تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است و واحدها موظفند نسبت به اعمال افزایش در احکام حقوق اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی واجد شرایط از تاریخ اول فروردین ماه ۹۸ اقدام کرده و تصاویر احکام صادره را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.

 منبع : خبرگزاری مهر 

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ابلاغ دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای کارکنان سال ۹۸

  • ر
    رضا قاسمی
    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴
    بنا شد حقوق آن دسته از بازنشستگان ناجا که قبل از سال 86 بازنشست شده اند بازنگری و مثل سایرین محسوب شود چ لطفا پی گیری بفرمائید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ