مشمولان غایب برای قسط بندی جریمه غیبت زودتر اقدام کنند

۱۱۸ نظر

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:افرادی که در چند سال گذشته برای پرداخت جریمه غیبت سربازی مراجعه کرده اند، اما هیچ قسط بندی و پرداختی را انجام داده اند فرصت چندانی ندارند درسال ۹۸ از برنامه خارج می‌شوند.


سردار تقی مهری در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:۵۸۰ هزار نفر برای پرداخت جریمه غیبت سربازی خود ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۳۴۵ هزار نفر جریمه مشمولیت سربازی را پرداخت و کارت معافیت خود را دریافت کردند این در حالی است که تعدادی از مشمولان هنوز مراجعه نکردند.
وی گفت:هم اکنون افرادی که مشمول سال ۹۴، ۶۵ و ۹۶ بودند و ثبت نام کرده بودند از امروز می‌توانند به دفاتر پلیس بعظاوه ده مراجعه کنند و در واقع برگ جدید تعیین مبلغ پرداخت جریمه را مشخص و شروع به پرداخت کنند.
مهری افزود:افرادی که درسال ۹۷ نیز اقدام کرده بودند تعداد زیادی مراجعه کردند وقسطی بندی کردند و تا پایان سال ۹۸ هم عزیزانی که مشمول این قانون هستند قسط بندی کرده و قسط خود را پرداخت کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد:در اینجا از ۱۳۵ نفر که پس از ثبت نام هنوز هیچ قسطی را پرداخت نکرده اند خواهش می‌کنیم یا به دفاتر پلیس به اضافه ده و یا دفاتر معاونت‌های وظیفه عمومی ناجا در استان‌ها مراجعه و پرونده خود را تعین و تکیلیف کنند. اگر این کار را انجام ندهند افرادی که در سال گذشته ثبت نام کرده اند، اما قسط بندی انجام نداده اند و پرداختی نداشته باشند از این موقعیت محروم می‌شوند چرا که در سال ۹۸ نیز این برنامه از دستور کار خارج شده است و هیچ برنامه‌ای در این مورد نخواهیم داشت.
وی افزود: برخی از افراد سودجو و دلال با راه اندازی سایت و یا به صورت حضوری به افرادی می‌گویند که قصد دادن مشاوره دارند من خواهش می‌کنم شهروندان به این افراد وسایت‌ها مراجعه نداشته باشند چرا که ما در این مورد این گونه مشاوره‌ای نداریم و تنها از طریق دفاتر پلیس به اضافه ده و دفاتر نیروی انتظامی کار را انجام می‌دهیم.

 منبع : خبرگزاری میزان

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱۸ نظر برای مشمولان غایب برای قسط بندی جریمه غیبت زودتر اقدام کنند

  • ر
    رحیم ع
    ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۰:۱۳
    سلام دوستان سامانه سخا را میزنم چیزی نمیاره کد سخا را دارم چطوری پیگیری کنم من
    • ر
      رحیم ع
      ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۵۹
      سلام خدمت دوستان من مبلغ کلا واریز کردم از کجا پیگیری کنم که در چه مرحله ای هستم صدور کارت کجاست راهنمایی کنید مرسی

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ