بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در کمیجان پرداخت شد

۱ نظر

یجان با اشاره به عملکرد اشتغال پایدار روستایی از ابتدای طرح تا تاریخ ۱۸ خردادماه امسال در شهرستان کمیجان گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در کمیجان پرداخت شد.

سعید فائض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره نرخ بیکاری شهرستان کمیجان اظهار داشت: براساس سرشماری سال ۹۵، نرخ بیکاری در شهرستان کمیجان ۶.۱ درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ۳۸ درصد و نرخ بیکاری جوانان نیز ۱۸.۵ درصد بوده است.
وی با اشاره به وضعیت اشتغال ایجادشده در شهرستان کمیجان افزود: سال گذشته تعداد طرح ارائه‌شده در راستای ایجاد اشتغال روستایی ۴۲ مورد در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامداری و غیره بوده که ۶ میلیارد و ۵۰۹ میلون تومان نیز تسهیلات پرداخت شده است.
فرماندار کمیجان تصریح کرد: برهمین اساس سال گذشته تعداد اشتغال ایجادشده در این شهرستان ۲۳۳ نفر بود.
فائض‌پور با اشاره به وضعیت اشتغال مشاغل خانگی بیان کرد: سال گذشته در قالب طرح مشاغل خانگی به ۵۱ طرح در زمینه قالی‌بافی و غیره تسهیلات پرداخت شده است.
وی ادامه داد: سال گذشته تعداد اشتغال خانگی ایجادشده ۵۱ نفر بود و میزان تسهیلات پرداخت شده نیز ۵۱۴ میلیون ریال بوده است.
فرماندار کمیجان با اشاره به عملکرد اشتغال پایدار روستایی از ابتدای طرح تا تاریخ ۱۸ خردادماه امسال در شهرستان کمیجان نیز گفت: ۱۱۷ طرح اشتغال روستایی با تسهیلات ۱۵ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با ایجاد اشتغال ۳۲۲ نفر ارسال شده است.
فائض‌پور عنوان کرد: از این تعداد ۹۷ طرح مصوب و ۹۲ مورد از آنها منجر به عقد قرار داد شد و در نهایت ۸۹ طرح موفق به دریافت تسهلات ۱۰ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی شده است.
وی ادامه داد: در مجموع عملکرد شهرستان کمیجان در زمینه اشتغال پایدار روستایی ۸۰ درصد بوده است.
فرماندار کمیجان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال به خانوارهای تحت پوشش کمیته‌ امداد و بهزیستی نیز گفت: در شهرستان کمیجان ۳ هزار و ۸۴۶ نفر تحت پوشش کمیته امداد و یک هزار و ۳۰۰ نفر نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.
فائض‌پور افزود: در تاریخ مذکور به‌ صورت میانگین ۲۰ میلیون تومان به ۶۷ خانوار موردی و ۱۶۶ مددجو کمیته امداد پرداخت شده و به همین میزان نیز برای ۲۰ مددجو سازمان بهزیستی وام اشتغال پرداخت شده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

 

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در کمیجان پرداخت شد

  • م
    مهرداد
    ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳
    مبلغ وام برای تعمیرکاران تلفن در شهرستان چقدره بازپرداخت چجوریه و شرایط ضامنین به چه شکلیه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ