۶۰۰۰ سرباز در استان بوشهر آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند

۱ نظر

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: شش هزار سرباز در استان بوشهر آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی صبح شنبه در نشست با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی به اقشار مختلف خصوصاً جوانان برنامه‌ریزی و تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سربازان نیروهای ذخیره آتیه مملکت هستند و مهارت آموزی این افراد ارزش عبادی و سیاسی دارد و عمل به فرامین و دغدغه مقام معظم رهبری است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار به سربازان وظیفه، اظهار داشت: مهارت آموزی از مهم‌ترین زیرساخت‌های تقویت اشتغال در جامعه است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال بیش از شش هزار سرباز آموزش‌های مهارتی را در پادگان‌های نظامی فرا می‌گیرند، گفت: آموزش‌های مهارتی برای فراهم شدن زمینه اشتغال سربازان وظیفه پس از پایان دوره خدمت برای ورود به بازار کار اجرا می‌شود.

دراهکی با بیان اینکه بیش از هزار نفر از نیروهای انتظامی در سال جاری مهارت آموزی می‌شوند، تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای راهکاری مناسب برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات و خدمات داخلی است لذا توسعه این آموزش‌ها بستر ساز اشتغال پایدار خواهد بود.

وی اضافه کرد: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری فرماندهی انتظامی استان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

دراهکی با اشاره به توانمندسازی ۱۰۰ نفر از نیروهای کادر یگان‌های نظامی استان برای اجرای دوره‌های آموزشی ویژه سربازان، اظهار داشت: با برگزاری دوره‌های مهارتی پیشرفته، مهارت‌های مورد نیاز به مربیان همیار در اجرای طرح توانمندسازی سربازان وظیفه ارائه شده است.

 منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۶۰۰۰ سرباز در استان بوشهر آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند

  • ر
    رضا
    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۴۹
    ای بابا الان 30 روز هستش وضعیت من هنوز ارسال به کارخانه برای صدور کارت هستش چرا اینطوری شده روزی که ثبت نام کردم پلیس +10 گفتش اگه نقدی پرداخت کنی 45 روزدیگه کارتت میادش الان 100 روز گذشته هنوز خبری نشدش تاکی باید اینطوری باشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ