۱۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی قزوین پرداخت شد

۱ نظر


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۱۲۶ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی در بخش کشاورزی پرداخت شد.

حمیدرضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۱۱ هزار و ۲۴۴ طرح در سامانه کارا ثبت نام شده است.

وی افزود: پس از بررسی طرح‌ها در کارگروه‌های شهرستانی و استانی یک هزار و ۵۷۰ طرح به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۵۳۵ طرح با مبلغ یک هزار و۲۶۷ میلیارد ریال موفق به اخذ تسهیلات شدند.

به گفته‌ی تبسمی؛ در راستای حمایت از نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به ۲۸۵ طرح با اعتباری به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: شهرستان بوئین زهرا با معرفی ۱۵۸ واحد تولیدی و دریافت ۴۱۸ میلیارد ریال بیشترین تسهیلات را در بین شهرستانهای استان دریافت کرده است.

وی هدف از پرداخت این نوع تسهیلات را؛ حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عنوان کرد و افزود: پیش بینی می‌شود ۱ هزار و ۸۷۳ شغل جدید ایجاد شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۱۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی قزوین پرداخت شد

  • س
    سینا
    ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸
    آزمون استخدامی جهاد چه تاریخی هست... تاریخ مشخص نشده هنوز؟
    از کجا باید تاریخ ونحوه ثبت نام رو پیگیر شد؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ