پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در خراسان شمالی

۱ نظر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوری بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات چهار و ۶ درصد و سرمایه در گردش ۱۰ درصدی در این حوزه پرداخت شده است.
نوری افزود: سهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در جذب تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که قسمتی از آن سهم نهادهای حمایتی است.
وی تصریح کرد: ۷۰ درصد از تسهیلات پرداخت شده متعلق به بخش کشاورزی و دامپروری بوده و مابقی در بخش‌هایی همچون گردشگری پرداخت شده است.
وی ادامه کرد: از تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان تاکنون ۱۰ درصد در هزینه کرد انحراف وجود داشته اما این اداره کل به منظور جلوگیری از بروز هر گونه انحرافی پایش های جدی و مستمر دارد که در صورت مشاهده تخلف در هزینه کرد، شخص دریافت کننده تسهیلات باید آن را با نرخ ۱۸ درصد باز گرداند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در ادامه به بیمه کارگران ساختمانی این استان اشاره کرد و گفت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران ساختمانی این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و هنوز برای یک هزار و ۷۰۰ نفر سهمیه بیمه وجود دارد.
نوری با اشاره به حوادث ناشی از کار در خراسان شمالی اظهار کرد: سال گذشته ۶۴ مورد حوادث ناشی از کار رخ داده که ۹ مورد فوت شدند و از این تعداد هفت مورد مربوط به کارگران ساختمانی و دو مورد نیز انفجار در پمپ بنزین بوده است.
وی درباره برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از حوادث در خراسان شمالی، گفت: ۲۷ هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند که نسبت به گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی همچنین با اشاره به برنامه‌های هفته کاروکارگر، بیان کرد: دیدار واحدهای نمونه کشوری با مقام معظم رهبری، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، اعزام تیم داوطلبانه کارگری به مناطق سیل زده و افتتاح کلینیک سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در خراسان شمالی

  • س
    سینا
    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۳۱
    سلام داداشا و دوستای گل
    یه سوال داشتم خواهش میکنم هر کسی جوابشو بلده بگه
    من پدرم کارت ایثار داره و بیست و یک ماه ایثارگری ثبت شده براش کارامو ردیف کردم رفتم محل خدمت پدرم ولی اونجا گفتن پدرم 24 ماه ایثارگری داره و نامه زدن به لویزان مد وظیفه و گفتن نامه رو ببر اونجا همراه با مدارک الان سوالم اینه که من دوباره باید نامه اشتغال به خدمت بگیرم ؟اگه بگیرم به کجا بگیرم لویزان کجاس نام پادگانه چیه ؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ