تدوین آیین نامه شرایط پذیرش دانشجو معلمان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نویدادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران درباره آخرین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش گفت: ۹۶۳ امین جلسه شورای عالی در هفته گذشته تشکیل شد و خوشبختانه با حضور اکثریت اعضای شورا بود.

وی بیان کرد: موضوعی که در دستور کار این جلسه بود آئین نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو و معلمان بود که بحث‌های زیادی در این خصوص صورت گرفت.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: این موضوع در کمیسیون و صحن علنی شورا مطرح است و اعضای شورا با حساسیت و دقت فراوان این موضوع را بررسی کردند.

نویدادهم اصلی ترین عنصر تعلیم و تربیت را معلم دانست و گفت: بهترین مرحله‌ای که می‌توان برای معلم شرایطی گذاشت که در اختیار آموزش و پرورش باشد، همین موضوع بررسی شده در این جلسه است.

وی ادامه داد: ضوابط و شرایط این موضوع باید از سوی نهادها و ارگان‌های دیگر نیز همسو شود از منظر شورای عالی این موضوع کاملاً مشخص است که باید در مرحله بعد وارد مذاکره با دستگاه‌های دیگر شویم تا مبنای ورود دانشجو و معلم به سیستم آموزش و پرورش باشد.

 منبع : خبرگزاری مهر

 

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ