سازمان جنگل‌ها بدنبال افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان

رییس سازمان جنگل‌ها با بیان این که سازمان جنگل‌ها برای دومین‌بار توانست از اعتبارات صندوق توسعه ملی برخوردار شود، گفت: به دنبال تحقق افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان جنگل‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، خلیل آقایی در همایش روز درختکاری که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سازمان جنگل‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ در آخرین بررسی‌های مربوط به بودجه سال ۱۳۹۷ با تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی وزیر جهاد کشاورزی، تخصیص بودجه از صندوق توسعه ملی به سازمان جنگل‌ها لحاظ شد، البته مکاتبات مربوط به این موضوع ابتدا با مقام معظم رهبری انجام شده بود.
وی با اشاره به این‌که پایه بحث تخصیص بودجه از محل صندوق توسعه ملی به سازمان جنگل‌ها، وزیر جهاد کشاورزی بوده است، گفت: شرایط بودجه‌ای امسال خوب نیست و در لایحه ارسالی دولت به مجلس شورای اسلامی استفاده از صندوق توسعه ملی که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید؛ وجود نداشت اما با پیگیری‌ها و حساسیت‌ وزیر برای بار دوم تخصیص بودجه از محل صندوق توسعه ملی لحاظ شد و سازمان جنگل‌ها برای دومین‌بار از اعتبارات صندوق توسعه ملی برخوردار شد، بنابراین تکلیف سازمان جنگل‌ها نسبت به سال گذشته سنگین‌تر می‌شود.
رییس سازمان جنگل‌ها در ادامه ضمن قدردانی از کارکنان و پرسنل سازمان جنگل‌ها، اظهار کرد: با لطف مقام معظم رهبری و پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی، فعالیت کارکنان سازمان جنگل‌ها چندین برابر شده است. همچنین در شرایط کنونی شاهد اتحاد، انسجام کارکنان سازمان جنگل‌ها در سراسر کشور هستیم و می‌بینیم که در بین آنها انس و الفت و صمیمیت و همچون شور و نشاط بسیاری وجود دارد.
آقایی در ادامه ضمن درخواست افزایش ۵۰ درصدی حقوق پرسنل سازمان جنگل‌ها، گفت: امیدواریم با همکاری و پیگیری وزیر جهاد کشاورزی، افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان جنگل‌ها محقق شود تا اعضای سازمان جنگل‌ها بتوانند با انگیزه بیشتر در راستای اصلاح و توسعه اموال و حفاظت از امانت‌های نسل آینده کوشا باشند.
به گزارش ایسنا، در حاشیه این گردهمایی محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت هفته منابع طبیعی به کاشت یک اصله درخت آلوچه اقدام کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ