اجرایی نشدن افزایش حقوق به میزان ۴۰۰ هزار تومان

۱ نظر

عضو هیات رییسه مجلس گفت: محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس اعلام کرده که دولت نمی تواند مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت را اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، احمد امیرابادی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس اعلام کرده است دولت نمی تواند مصوبه مجلس برای افزایش حقوق به میزان ۴۰۰ هزار تومان را اجرایی کند.
بر اساس این گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس پیشنهاد حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان را تصویب کردند که بر این اساس، حقوق همه کارکنان دولت و بازنشستگان در سال ۹۸ ، ۴۰۰ هزار تومان افزایش می یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که حقوق ثابت گروه های حقوق بگیر از قبیل هیات های علمی، قضات و کارکنان کشوری و لشگری و بازنشستگان کشوری و لشگری کلیه دستگاه های اجرایی و همچنین وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی از ابتدای سال ۹۸ به میزان چهار میلیون ریال افزایش می یابد، علاوه بر این افزایش جز یک ضریب ریالی سالانه مشمولین این بند نسبت به ضریب ریالی سال ۹۷ به میزان تا ۱۰ درصد افزایش می یابد.
پیش از این بر اساس لایحه دولت، قرار بود ۲۰ درصد به حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت اضافه شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اجرایی نشدن افزایش حقوق به میزان ۴۰۰ هزار تومان

  • ا
    امیرعباس
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۳۰
    باسلام،میخواستم بدونم حقوق اسفند ماه بازنشستگان تامین اجتماعی طبق روال هرماه پرداخت میشه یا اینکه اسفند ماه زودتر پرداخت میکنند؟اگه اطلاع رسانی کنید ممنون میشم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ