هلال احمر نیروهای با ۳ سال سابقه را استخدام می کند

۱ نظر

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: در طراحی جدید استخدامی این جمعیت؛ امداد گران، نجات گران، جوانان و داوطلبانی که دارای سابقه کار بیش از سه سال هستند بکارگیری می شوند.

به گزارش ایرنا، بهرام غیبی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان افزود: همه استخدام های جمعیت هلال احمر فقط از میان گروههای هدف یادشده خواهد بود، زیرا ورود بسیاری از افراد به این نهاد غیر دولتی از مرحله داوطلبی آغاز می شود.
به گفته این مسئول، با توجه به احصای افراد واجد شرایط استخدامی، بخش بزرگی از مشکلات این جمعیت برطرف می شود.
وی اظهار داشت: امسال برای آموزش کارکنان این جمعیت بجز آموزش های دائمی، ۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که آموزش ها در ۶ منطقه و برخی آموززش ها نیز در استان ها به فراخور رشته ها برگزار می شود.
وی اضافه کرد: داروخانه های هلال احمر به عنوان واحدهای خودگردان جمعیت محسوب می شوند که در قالب کمیته توسعه مدیریت دارویی به ریاست مدیر عامل هلال احمر هر استان مدیریت می شود.
غیبی افزود: چون نیازهای دارویی هر استان متفاوت بوده، مسایل مورد نظر در این کمیته ها بررسی و سیاستگذاری ها انجام می شود و در این میان متولی امر داروخانه ها در کشور وزارت بهداشت، درمان و اموزش است و جمعیت هلال احمر یار ی گر این وزارتخانه است.
وی یادآوری کرد: این جمعیت در دوران دفاع مقدس و در مواقع تحریم به عنوان یک نهاد غیر دولتی و خارج از سیستم دولتی داروها را می تواند به کشور وارد کند.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز مبالغ زیادی را به تدارکات این نهاد تخصیص داده اند تا مشکل دارویی مردم برطرف و از طرفی کمک حال وزارت بهداشت در رفع داروهای فوریتی باشد.
وی وی اظهار داشت: طی سال های گذشته حوادث متعددی در کشور به وقوع پیوست که در این میان آمادگی داوطلبان وجوانان جمعیت هلال احمر برای امر خدمت رسانی باید آمادگی کافی های را داشته باشند.

**افتتاح ۴۰ طرح هلال احمر در دهه فجر امسال
وی اضافه کرد: همچنین همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ طرح بزرگ هلال احمر در کشور افتتاح می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: از مجموع طرح های یاد شده با توجه به سیاست جمعیت هلال احمر کشور ۳۱ مرکز جامع توانبخشی این نهاد در دهه فجر امسال افتتاح می شود.
وی اظهار داشت: این اقدام با هدف کمک به محرومان، افراد کم توان و ناتوان انجام می گیرد که برای برخورداری از خدمات مورد نیاز متولی خاصی ندارند.
به گفته این مسئول با افتتاح این طرح ها، معلولان، جانبازان از خدمات مورد نیاز این مراکز بهره مند خواهند شد و این در حالی است که هفته گذشته نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز بیمارستان خیریه جمعیت به عنوان مرکزی برای ۳۱ مرکز توانبخشی و پشتیبانی ها بهره برداری شد.

** کانکس ها تا پنج سال آینده به پایگاه تبدیل می شوند
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: هدف این جمعیت بر این است که در هیچ استانی پایگاه کانکسی نباشد و طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پنج سال آینده همه کانکس های موجود به پایگاه امداد و نجات تبدیل می شود.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در حوادث گذشته نقش تاثیر گذاری را در جامعه به ویژه زلزله کرمانشاه ایفا و مردم تمام قد از این جمعیت حمایت کردند.
این مسئول ادامه داد: جمعیت هلال احمر کشور حدود ۶۵۰ میلیارد ریال کمک های مردمی را در زلزله کرمانشاه دریافت و بصورت شفاف این مبالغ را به ۳۰ هزار خانوار کرمانشاهی طبق اعلام بنیاد مشکن انقلاب اسلامی پس از شناسایی به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.
وی اظهار داشت: افراد شاخص و شناخته شده نیز به عنوان داوطلب برای کمک های مردمی حضور داشتند اما به دلیل عدم سازماندهی و بدون هماهنگی با این جمعیت کارهایی در این حوزه را انجام دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جمعیت هلال احمر روی لینک زیر کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای هلال احمر نیروهای با ۳ سال سابقه را استخدام می کند

  • P
    Papiyon
    ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۲۴
    سلام. داوطلبان با سه سال سابقه یا بیشتر شرط سنی یا معافیت پزشکی چطور براشون حساب میشه ایا شامل میشه یا نه؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ