قانون منع به کارگیری بازنشستگان بدون استثنا اجرا می شود

۲ نظر

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درخصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام کرد: وزارت کشور در اجرای این قانون استثنایی قائل نشد و دنبال تدابیر و حاشیه ها نبودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذوالفقاری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیمی و جدید آذربایجان شرقی اظهار کرد: در چنین جمعی که مدیران حضور دارند باید حرف مردم را بزنیم و آنچه را که مردم از ما انتظار دارند مرور بکنیم.
وی ادامه داد: ۴دهه از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و اکنون اذعان داریم که مهم ترین عامل ثبات و امنیت کشور مردم هستند. آنچه باعث دوام و قوام کشور بوده و هست، علل مختلفی دارد اما پایه ثابت آن مردم هستند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور یادآور شد: همین مردمی که امروز پایه ثبات و امنیت کشور هستند، اگر مسئولان دچار فغلت شوند، به تهدیدی برای امنیت کشور تبدیل می شوند.
وی تصریح کرد: امروزه مردم نیازمند آن هستند که ببینند ما مسئولان برای آن ها خدمت می کنیم. انتظار مردم از ما، ساماندهی امور کشور است.
ذوالفقاری با بیان اینکه مردم انتظار دارند مسئولان به ارزش های اجتماعی پایبند باشند، گفت: همچنین داشتن صداقت و مبارزه با انواع فساد از دیگر خواسته های ملت ایران از مسئولان شان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اجرای قانون بازنشتگی مسئولان در وزارت کشور، اعلام کرد: وزارت کشور در اجرای این قانون استثنایی قائل نشد و دنبال تدابیر و حاشیه هایی نبودیم که در این مورد استثنایی برای برخی افراد قائل شویم.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بدون استثنا اجرا می شود

  • م
    مجید گیلانی
    ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۳۷
    سلام، بنده در سال 93با26سال سابقه خدمت در سن42سالگی، بازنشست پیش از موعد شدم و اکنون پشیمانم.چون هیچ حرفه ای و شغل دومی ندارم.ایا اعاده به خدمت میشوم؟؟؟ چرا هیچ کس جواب نمیده
    • پ
      پیر شده تکمیل ظرفیت 👴🏼
      ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۵۵
      فغلت یا غفلت؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ