جذب ۲ هزار نیروی جدید در فرماندهی انتظامی لرستان

۲ نظر

فرمانده انتظامی لرستان از جذب ۲ هزار نیروی جدید در فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد جذب شده و استخدام مابقی افراد نیز تاپایان سال انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب صبح امروز در آئین تکریم و معرفه فرمانده انتظامی این شهرستان در ارتباط با جزئیات نقشه راه لرستان اظهار کرد: در این راستا ۱۶ طرح پیشگیرانه و چهار طرح عملیاتی را طراحی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: فشار بر سیستم مدیریتی نیروی انتظامی بالا است چرا که این نهاد وظیفه تامین نظم و امنیت جامعه را برعهده دارد.

فرمانده انتظامی لرستان همکاری با دستگاه قضا را در جهت تقویت جرم‌زدایی موثر خواند و افزود: با این وجود کشف جرائم برعهده نیروی انتظامی بوده و خوشبختانه تاکنون ۹۰ درصد جرائم در استان کشف شده است.

مهدیان‌نسب در خصوص ارتقاء جایگاه کلانتری‌های خرم‌آباد گفت: ۲۵ کلانتری را در این شهرستان به صورت شناور ارتقاء داده‌ایم، ضمن اینکه ۷۶ خودرو خارج از سهمیه نیز امسال به استان اختصاص داده شد.

وی از جذب ۲ هزار نیروی جدید در فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد و بیان داشت: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ نفر جذب شده و مابقی نیز تاپایان سال انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه بیش از ۱۵ پروژه در نقشه راه استان مشخص شده، بیان شد: قریه صاحب‌الزمان(عج)، قریه پارسیلون، ۳۲ خانه سازمانی و پاسگاه انتظامی بروجرد از جمله این پروژه‌ها است.

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با موادمخدر به عنوان توطئه ریشه‌دار فرهنگی اجتماعی نظام سلطه بهترین فعالیت شده است، به‌نحوی‌که با اجرای طرح‌های مختلف بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف و ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر نیز دستگیرکرده‌ایم.

منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب ۲ هزار نیروی جدید در فرماندهی انتظامی لرستان

  • س
    سعید صادقی پاپی
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴
    سلام میخواستم برای نیروی انظامی استان خوزستان جذب بشم مدرکم دیپلم هست
    • آ
      آمنه نظری لرستانی
      ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۳۷
      باسلام اینجانب داری مدرک فوق لیسانس میباشم خیلی دوست دارم نیروانتظامی جذب بشم ؟ ایا استان لرستان جذب نیروی زن دارد ؟ سن باید چند سال باشه برا نیرو انتظامی براقوق لیسانس لطفا راهنمایی مورو نیاز رو بکنید..

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ