۸۹۳۳ روستایی در سیستان وبلوچستان تسهیلات اشتغال دریافت کردند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸۲ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغال پیش بینی شده برای هشت هزار و ۹۳۳ نفر از محل منابع اشتغال روستایی در این استان از زمان فعال شدن سامانه کارا تاکنون پرداخت شده است.

مهرداد جهاندیده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج هزار و ۳۴۳ طرح با اعتباری افزون بر ۲۹۳ میلیارد تومان نیز با بانک های عامل انعقاد قرارداد شده است.
وی تعداد کل طرح هایی که در سامانه کارا به ثبت رسیده است را ۳۳ هزار و ۸۷۵ طرح بیان کرد و گفت: ۲۴ درصد طرح ها مربوط به بخش خدمات، ۳۰ درصد بخش کشاورزی و ۴۶ درصد به بخش صنعت اختصاص دارد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اعتبار کلی استان در مرحله نخست تسهیلات اشتغال روستایی ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: از این میزان، ۴۸۲ میلیارد تومان معادل ۷۴ درصد مجموع اعتبار به استان تخصیص پیدا کرده که بین چهار بانک عامل اجرای این طرح تقسیم شده است.
وی گفت: مرحله دوم اعتبارات اشتغال روستایی نیز بزودی به استان ها ابلاغ می شود.
جهاندیده با اشاره به فعالیت ۱۴ اداره و نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجوز راه اندازی سه نمایندگی و اداره جدیدالتاسیس در شهرستان های فنوج، دلگان و هامون اخذ شده است که تلاش می شود تا پایان سالجاری این نمایندگی ها و ادارات فعالیت خود را آغاز کنند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ