۸۰ درصد تعهد اشتغال در نهبندان محقق شد

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان با بیان اینکه امسال ۸۰ درصد تعهد اشتغال در این شهرستان محقق شده است، گفت: تعهد اشتغال سال جاری ۷۵۷ نفر بود که تاکنون ۶۱۷ شغل ایجاد شده است.

مهدی فاضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۳۵ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به ۷۸ طرح اشتغال شهرستان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در سال جاری یک میلیارد و ۶۳۶ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای شهرستان مصوب شد که یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان به بانک های شهرستان ابلاغ شده و تاکنون ۸۳۵ میلیون تومان جذب شده است.
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان گفت: مابقی این تسهیلات در حال پرداخت است و تا پایان سال جاری به صورت کامل جذب می شود.
وی با اشاره به اینکه امسال ۱۶ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ۱۰۴ طرح اشتغال شهرستان پرداخت شده است، اضافه کرد: نهبندان رتبه چهارم استان را در زمینه جذب این تسهیلات کسب کرد.
فاضلی ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات گام خوبی در زمینه ایجاد اشتغال شهرستان برداشته شده که اثرات آن در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.
شهرستان نهبندان با ۲۶ هزار کیلومتر مربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
مرکز این شهرستان در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ