۷۰۴ طرح اشتغال روستایی در قزوین تسهیلات دریافت کردند

ناصر شفیع آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح های اشتغال روستایی به تفکیک دستگاه های اجرایی، افزود: جهاد کشاورزی مبلغ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال برای اشتغال هزار و ۶۰۲ نفر با ۳۰۴ طرح ، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اشتغال ۲۴۶ نفر با ۱۱۰ طرح ، حوزه صنعت، معدن و تجارت استان ۱۸۱ میلیارد ریال برای اشتغال ۶۴۱ نفر با ۲۳۶ طرح، حوزه ورزش و جوانان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای اشتغال پنج نفر با ۲ طرح و حوزه فناوری و اطلاعات ۱۴ میلیارد ریال برای اشتغال ۴۳ نفر با ۵۲ طرح دریافت کرده اند.

این مسئول اضافه کرد: اعتبارات اشتغال روستایی استان در مرحله اول حدود ۹۳۰ میلیارد ریال بود که خوشبختانه با عملکرد خوب استان بیشتر از سهم اولیه به میزان یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال جذب شد.
شفیع آبادی افزود: در مرحله دوم ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده که صرفا برای دستگاه های حمایتی یعنی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید است و هم اکنون از طریق دستگاه های حمایتی و کارگروه های ملی اجرا می شود.
این مسئول گفت: هنوز اعتبارات مرحله سوم اشتغال روستایی ابلاغ نشده است و منتظر هستیم تا این اعتبارات بعد از نظر ناظر عالی به استانها ابلاغ شود.
وی افزود: به محض ابلاغ این اعتبارات از طریق جراید و رسانه ها اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت و از مردم انتظار می رود از طریق دستگاه های اجرایی برای دریافت این تسهیلات پیگیری کنند.
استان قزوین در سال جاری ایجاد ۱۸ هزار شغل جدید را تعهد کرده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ