۶ هزار و ۲۰۸ طرح در کمیته فنی اشتغال فارس تصویب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، ۶ هزار و ۲۰۸ طرح به مبلغ ۴۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در کمیته فنی اشتغال استان به تصویب رسیده است.

یدالله رحمانی، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این طرح ها سه هزار و ۳۲۸ طرح به مبلغ ۶ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی بانک های عامل تصویب شد و تعداد ۲ هزار و ۹۲۵ طرح به مبلغ چهار هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال توسط بانک ها به عقد قرارداد منتهی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر این، به ۲ هزار و ۷۰۶ طرح به مبلغ سه هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال نیز توسط بانک ها و موسسه های عامل تسهیلات پرداخت شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: تعداد پنج هزار و ۷۵۵ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال متعلق به سه دستگاه حمایتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، توسط کار گروه حمایتی کشور تایید شده است.
رحمانی افزود: استان فارس در طرح های مصوب روستایی رتبه دوم و در طرح های پرداخت شده روستایی و عشایری توسط بانک ها در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.
وی ادامه داد: ۱۱۰ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و فراگیر توسط کمیته نظارتی استانی مورد بازدید قرار گرفته که از این تعداد، ۴۱ طرح به بهره برداری رسیده، ۶۷ طرح در دست ساخت و ۲ طرح نیز غیر فعال بوده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی استانداری فارس اینجا کلیک کنید.

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ