۶۵۰میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان در زمینه اشتغالزایی و در قالب طرح‌های مختلف اشتغال روستایی و سایر طرح‌ها از محل منابع توسعه صندوق ملی و سایر منابعی که به نوعی به تحرک در توسعه عمرانی کمک می‌کند در استان اختصاص پیدا کرده است.

طهمورث الیاسی بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه حدود ۸۹ درصد از بودجه هزینه‌ای سال ۹۷ استان تخصیص داده شده است و تا پایان سال نیز تمام این بودجه تخصیص می‌یابد، گفت: این میزان اعتبار توانسته بودجه هزینه‌ای دستگاه‌های استان که بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است را تحقق ببخشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان در زمینه اشتغالزایی و در قالب طرح‌های مختلف اشتغال روستایی و سایر طرح‌ها از محل منابع توسعه صندوق ملی و سایر منابعی که به نوعی به تحرک در توسعه عمرانی کمک می‌کند در استان اختصاص پیدا کرده است.
وی با تاکید بر اینکه میزان اعتبارات عمرانی استان در سال جاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بود که از این میزان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تخصیص داشته است، اظهار کرد: این میزان تخصیص اعتبارات در رشد و توسعه استان بسیار تاثیرگذار بوده است.
الیاسی بختیاری از رشد خوب بودجه استان در قالب‌های بودجه هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سند بودجه سال ۹۸ خبر داد و تصریح کرد: بودجه هزینه‌ای استان از ۲۲۰ میلیارد تومان در سال جاری به ۲۶۰ میلیارد تومان و بودجه‌ای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ملی نیز به ۸۵۰ تا ۹۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال آینده می‌رسد که پس از ابلاغ می‌تواند تحرکی در پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان ایجاد کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خاطرنشان کرد: بیشترین رویکرد دولت در بودجه سال آینده تامین نیازهای معیشتی مردم، کاهش هزینه‌های عمومی، ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و مشارکت جدی با بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ