۶۰ درصد تعهد ایجاد اشتغال خراسان رضوی محقق شده است

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۶۰ درصد تعهد این استان برای ایجاد اشتغال در سال جاری تاکنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، محمد سنجری ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال فریمان اظهار کرد : با توجه به هدف گذاری و تعهد ۱۱۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری تا کنون ۶۷۷۴۱ فرصت شغلی در استان ایجاد شده که معادل ۶۱ درصد تعهد استان است.

وی افزود:اگر بخواهیم در اجرای برنامه های اشتغال توفیق و عملکرد خوبی داشته باشیم باید در قالب صمیمیت ، همراهی و همکاری از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد:از ابتدای انقلاب با مشکلات و سختی های فراوانی رو به رو بوده ایم و از تمامی آنها به خوبی عبور کرده ایم و به یاری خداوند با قدرت از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد.

وی تاکید کرد:باید در این مسیر از تجربیات دوران هشت سال دفاع مقدس استفاده کرده و قطعاً در این راه باید از تجربه گذشته نیز استفاده کرد.ما در این مسیر باید منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح داده و تک تک ما در پیشبرد و اهداف برنامه های اشتغال سهم خواهیم داشت.

سنجری گفت:به موازات جلسات کارگروه اشتغال حتماً باید جلسات کار و کارگری ، ستاد تسهیل ، رفع موانع تولید پیگیری تا از ریزش نیروی انسانی جلوگیری شود.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ