۵۰۴ طرح اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی اجرایی شد

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: تعداد ۵۰۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای امسال با اعتبار هشت میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان ایجاد شده است.

سید رضا حسینی در گفت و گو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تعداد ۵۰۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی با اعتبار هشت میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان ایجادشده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی بابیان اینکه تسریع و تسهیل در ارائه خدمات اشتغال هدفمند به مددجویان تحت حمایت در اولویت برنامه‌های این نهاد است، افزود: طبق برنامه‌ریزهای انجام‌شده در سال جاری طرح‌های اشتغال تولید محور با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و بر اساس مهارت و علاقه‌مندی گروه‌های مختلف مددجویی، برای افراد تحت حمایت ایجاد می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه از برنامه‌های مهم کمیته امداد ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در مناطق روستایی باهدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است، بیان کرد:از مجموع ۵۰۴ طرح اشتغال‌زایی اجراشده، ۳۳۵ طرح در مناطق روستایی و ۱۶۹ طرح در مناطق شهری ایجادشده است.

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات در ابتدا باید برای تشکیل پرونده، مشاوره و تعیین مسیر شغلی به کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه و سپس در سایت کارا ثبت‌نام کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی یادآور شد: پس از بررسی و تایید نهایی طرح، اسامی افراد دریافت‌کننده تسهیلات به سرپرستی بانک‌های عامل ارسال می‌شود.

منبع :خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ