۴۵۰۰ شغل جدید در استان سمنان ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ایجاد اشتغال در استان گفت: تا روزبیست و پنجم شهریور ماه چهار هزار و ۵۱۵ شغل در استان سمنان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، اسماعیل غنیان در جلسه کارگروه اشتغال شرق استان سمنان با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در راستای ایجاد اشتغال در استان اظهار داشت: ایجاد ۱۰ هزار و ۶۴۸ شغل در استان سمنان هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون حدود ۴۲ درصد تعهد ایجاد اشتغال در استان سمنان محقق شده است ابراز امیدواری کرد که میزان ایحاد اشتغال در این استان تا پایان سال افزایش یافته و میزان بیشتری از این تعهد محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه امسال بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات بخش مشاغل خانگی در استان سمنان اختصاص یافت گفت: با تلاش‌های انجام شده، بیش از ۱۰۰ درصد تسهیلات اختصاص یافته به استان سمنان در این بخش جذب شد.

غنیان اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای یک‌هزار و ۵۳۱ طرح به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی با اشاره به سهم شهرستان شاهرود از تسهیلات مشاغل خانگی بیان کرد: شاهرود در مجموع ۳۲۴ میلیارد ریال سهیمه تسهیلات اشتغال‌زایی دارد که ۴۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن مربوط به بخش مشاغل خانگی است و از این میزان ۳۵۱ میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان درباره سهمیه مشاغل خانگی در شهرستان میامی نیز گفت: سهم شهرستان میامی از تسهیلات مشاغل خانگی ۱۰۹ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال بوده که از این میزان ۹۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال منجر به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده و تا کنون نیز ۴۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال آن نیز پرداخت شده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری سمنان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ