۴۰ درصد اعتبارات اشتغال روستایی در ساوه جذب شد

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: ۴۰ درصد از اعتبارات اشتغال روستایی این شهرستان با تلاش های انجام شده و ارائه طرح های توجیهی جذب شده است.

«محمد بهاروند» روز دوشنبه به ایرنا،‌ گفت: نشست های کارگروه اشتغال روستایی این شهرستان به صورت مرتب و با هدف رونق اشتغال در روستاهای این شهرستان و نیز بررسی عملکرد بانک های عامل و تسهیلات سامانه کارا برگزار می شود.
وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و نیز رفع موانع و مشکلات برای جذب حداکثری سهم تخصیصی به شهرستان ساوه از مهمترین اهداف این جلسه است.
وی گفت: پیگیری ها برای تسهیل و شتاب بخشی در روند پرداخت اعتبارات اشتغالزایی به روستائیان شهرستان ساوه با همکاری بانک ها ادامه دارد و تلاش می شود که ضمن جذب حداکثری اعتبارات، اشتغالزایی بیشتری در روستاها ایجاد شود.
فرماندار ساوه، با اشاره به ابلاغ اخیر بانک مرکزی مبنی بر الزام بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر، افزود: انتظار است بانک ها همکاری لازم را با متقاضیان داشته باشند تا سهمیه شهرستان ساوه جذب شود.
بهاروند در خصوص اعتبارات ابلاغی به کمیته امداد و بهزیستی از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال، گفت: کمیته امداد شهرستان ساوه تاکنون ۳۵ درصد اعتبارات را جذب کرده که منجر به ایجاد اشتغال برای ۹۷ نفر از مددجویان شده است.
وی ادامه داد: ۴۸ درصد از اعتبارات ابلاغی اشتغال روستایی نیز توسط بهزیستی جذب شده که منجر به ایجاد ۵۶ شغل برای مددجویان این نهاد شده است.
شهرستان ساوه دارای ۲ بخش مرکزی و نوبران است و حدود ۳۰ درصد از جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ