۳۸۳ مددجوی بهزیستی استان سمنان شاغل شدند

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان سمنان با اشاره به اهتمام این سازمان در راستای توانمندسازی مددجویان، گفت: در این راستا برای ۳۸۳ مددجو اشتغال ایجاد شد.

احمد پیوندی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۸۳ نفر در بهزیستی استان سمنان اشتغال ایجادشده است، ابراز داشت: بی‌شک یکی از اهداف بهزیستی توانمندسازی، خودباوری و افزایش اعتمادبه‌نفس مددجویان است که در این راستا می‌کوشد تا این افراد را تحت حمایت خود قرار دهد.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون برای ۱۶۳ نفر تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است، اضافه کرد: همکاری و مساعدت بانک‌ها در ارائه تسهیلات مناسب ارزان‌قیمت با بهره کم برای تسهیلات اشتغال‌زایی مشاغل خرد و خانگی می‌تواند به توانمندی مددجویان بسیار کمک کند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه تعهد این دستگاه اجرایی در ایجاد اشتغال سامانه رصد ۱۵۰ نفر است، ابراز داشت: خوشبختانه بخش عمده‌ای از این تعهد محقق شده است و هم‌اکنون اشتغال ثبت‌شده در این سامانه ۱۴۴ نفر گزارش می‌شود.

پیوندی بابیان اینکه فعالیت‌های مربوط به توانمندسازی مددجویان و جامعه هدف به‌طور خاص در بهزیستی استان سمنان پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تاکنون برای ۲۲۵ حق بیمه خویش‌فرمایی و برای ۳۵ نفر حق بیمه کارفرمایی پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه برای خدمت‌رسانی به مددجویان بهزیستی از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته‌شده است، اضافه کرد: در این راستا جبران ارتقاء کارایی معلولان برای ۴۸ نفر و همچنین بیمه هدفمندی یارانه‌ای ۳۴ نفر تاکنون پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ هزار معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی استان سمنان هستند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ