۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان بوشهر تخصیص یافت

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان بوشهر تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست با روسای شعب بانک‌ها در آبپخش اظهار داشت: با توجه به استراتژی کمیته امداد در راستای ایجاد شتغال و توانمندسازی آنها، نفش بانک های عامل برای تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال قابل تقدیر است.

وی افزود: نتایج این نوع همکاری و تعامل بین نهاد کمیته امداد و بانک های عامل سبب شده تا شاهد توانمندسازی خانواده ها باشیم و به جای مستمری بگیر خود نیز مستقل شده و برای دیگران نیز ایجاد شغل می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: روند بررسی های میدانی این نهاد نشان می دهد که تسهیلات اشتغال زایی با کمترین حد از انحراف در مسیر صحیح خود قرار گرفته و زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار شده است.

لطفی با قدردانی از همکاری مناسب بانک های عامل با کمیته امداد بیان کرد: این نگاه مثبت سبب شده که عزم جدی برای ایجاد اشتغال شکل گیرد و با توجه به این که دولت نیز در این زمینه برنامه های وسیعی دارد می تواند در کاهش میزان بیکاری افراد تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶، برای اشتغال مددجویان این نهاد تخصیص یافت که با همکاری بانک های عامل از ابتدای امسال تاکنون ۹۷ درصد آن جذب و زمینه اشتغال هزار و پانصد نفر را ایجاد کرده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ